Theehuis
vrijdag 18 september 2009 om 23:45
vrijdag 18 september 2009 om 23:48
quote:AgentL schreef op 18 september 2009 @ 23:46:
[...]
Waarom?
Jongens dragen hun moeder op handen.
Willen de hele dag knuffelen.
Maken, zo jong als ze zijn, hele fijne complimentjes (Mam, wat heb je mooie billen!!)
Hebben veel leuker speelgoed dan meisjes (auto's en lego en treinen ipv barbies en roze make-uppoppen)
[...]
Waarom?
Jongens dragen hun moeder op handen.
Willen de hele dag knuffelen.
Maken, zo jong als ze zijn, hele fijne complimentjes (Mam, wat heb je mooie billen!!)
Hebben veel leuker speelgoed dan meisjes (auto's en lego en treinen ipv barbies en roze make-uppoppen)
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 18 september 2009 om 23:49
quote:borrie2 schreef op 18 september 2009 @ 23:47:
Gààf nieuw zeeland!!
En mijn vriend noemt me ook Kees, dus qua titel kan dat bèst
Age, sommige jongetjes zien er ook koddig uit in een roze jarrek hoor, ècht! Mijn zoon was vorige week nog een prachtige roze vlinder op kdv feestje hoor!
Gààf nieuw zeeland!!
En mijn vriend noemt me ook Kees, dus qua titel kan dat bèst
Age, sommige jongetjes zien er ook koddig uit in een roze jarrek hoor, ècht! Mijn zoon was vorige week nog een prachtige roze vlinder op kdv feestje hoor!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 18 september 2009 om 23:51
quote:borrie2 schreef op 18 september 2009 @ 23:49:
Oei Kess, geen idee... heb begrepen dat de mexicaanse griep eigenlijk verdomd veel lijkt op een gewone griep..
Met hoge koorts.
Ja, lastig dus, want testen doen ze ook niet meer...
Ik wil het eigenlijk toch wel weten, want broertje van Tony, Vito, valt in een risicogroep.
Oei Kess, geen idee... heb begrepen dat de mexicaanse griep eigenlijk verdomd veel lijkt op een gewone griep..
Met hoge koorts.
Ja, lastig dus, want testen doen ze ook niet meer...
Ik wil het eigenlijk toch wel weten, want broertje van Tony, Vito, valt in een risicogroep.
Loretta is De Mol. Punt.