Toch zwanger?
woensdag 23 februari 2011 om 10:01
Ik heb afgelopen periode voor het eerst de pil 2 weken doorgeslikt. Nu sinds 2 weken last van misselijkheid, bittere smaak, bekkenpijn. Ik herken dit van mijn eerdere zwangerschappen, maar vorige week test was negatief. Afgelopen maandag begon mijn onttrekkingsbloeding, maar is stuk minder dan normaal. Verder heb ik nog steeds alle klachten. Zal ik toch zwanger kunnen zijn, ondanks de bloeding?
woensdag 23 februari 2011 om 10:16
Lijkt me niet als je juist de pil doorslikt dat je zwanger bent.
Ik slikte ook (vroeger) wel eens de pil door en bloedde dan een beetje erdoorheen. Dan voelde ik me lichamelijk ook wel eens raar, denk doordat ik ongesteld moest worden maar het tegenhield, door de pil door te slikken, en daar had ik dan klachten van.
P.s. er is een topoic zou ik zwanger kunnen zijn.
Ik slikte ook (vroeger) wel eens de pil door en bloedde dan een beetje erdoorheen. Dan voelde ik me lichamelijk ook wel eens raar, denk doordat ik ongesteld moest worden maar het tegenhield, door de pil door te slikken, en daar had ik dan klachten van.
P.s. er is een topoic zou ik zwanger kunnen zijn.
woensdag 23 februari 2011 om 12:00
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 23 februari 2011 @ 10:06:
Oh en kom ook ff vertellen wat de uitslag van de test was!!!!
Stomme verdwijnende TO's..
Er zijn mensen die hier iet 24/7 zitten. En het is gewoon niet verplicht om te reageren toch? Misschien leest ze alles en denkt..zak er maar in met je negatieve gedoe..kan ik me best voorstellen. Want zo aardig is men hier niet over het algemeen.
@TO: ja, je kan zwanger zijn, gewoon even naar de dokter dus.
Oh en kom ook ff vertellen wat de uitslag van de test was!!!!
Stomme verdwijnende TO's..
Er zijn mensen die hier iet 24/7 zitten. En het is gewoon niet verplicht om te reageren toch? Misschien leest ze alles en denkt..zak er maar in met je negatieve gedoe..kan ik me best voorstellen. Want zo aardig is men hier niet over het algemeen.
@TO: ja, je kan zwanger zijn, gewoon even naar de dokter dus.
Bazinga!