Toch zwanger?

23-02-2011 10:01 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen periode voor het eerst de pil 2 weken doorgeslikt. Nu sinds 2 weken last van misselijkheid, bittere smaak, bekkenpijn. Ik herken dit van mijn eerdere zwangerschappen, maar vorige week test was negatief. Afgelopen maandag begon mijn onttrekkingsbloeding, maar is stuk minder dan normaal. Verder heb ik nog steeds alle klachten. Zal ik toch zwanger kunnen zijn, ondanks de bloeding?
Nog een keer testen is geen mogelijkheid?
Ja dat kan dus nog ff een test doen lijkt me
Ieder lijf is anders, dus zoals mijn voorgangers zeggen, test jezelf nog een keer.
Het kan altijd maar als je de pil gewoon hebt doorgeslikt volgens de handleiding, er geen bent vergeten of hebt uitgespuugd, geen diarree hebt gehad of aan de antibiotica hebt gezeten is de kans wel bijzonder klein.
Oh en kom ook ff vertellen wat de uitslag van de test was!!!!

Stomme verdwijnende TO's..
Ik denk niet dat je zwanger bent, maar voor de zekerheid zou je over een paar dagen nog eens kunnen testen.
Lijkt me niet als je juist de pil doorslikt dat je zwanger bent.

Ik slikte ook (vroeger) wel eens de pil door en bloedde dan een beetje erdoorheen. Dan voelde ik me lichamelijk ook wel eens raar, denk doordat ik ongesteld moest worden maar het tegenhield, door de pil door te slikken, en daar had ik dan klachten van.

P.s. er is een topoic zou ik zwanger kunnen zijn.
Joh, TO zit nog op de wc over een staafje te plassen!
Lijkt me sterk dat je zwanger bent als je de pil juist hebt doorgeslikt. Daar word je over het algemeen niet zwanger van toch
Lijkt mij ook niet erg waarschijnlijk. Als je de pil gewoon goed hebt ingenomen is die kans wel erg klein. Als je nog twijfelt kan je altijd over een paar dagen nog een test doen.
[quote]Opa_Sokkenpop schreef op 23 februari 2011 @ 10:06:

Stomme verdwijnende TO's..[/quote]

Ben jij nou serieus? Topic is een uur geleden geopend.
Volgens mij is dit gewoon meer iets wat ze opschreef nadat ze alle oude topics waarvan ze de uitslag graag had willen weten de revue had laten passeren.

Ik ben ook wel benieuwd.....
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 23 februari 2011 @ 10:06:

Stomme verdwijnende TO's..

Er zijn mensen die hier iet 24/7 zitten. En het is gewoon niet verplicht om te reageren toch? Misschien leest ze alles en denkt..zak er maar in met je negatieve gedoe..kan ik me best voorstellen. Want zo aardig is men hier niet over het algemeen.

@TO: ja, je kan zwanger zijn, gewoon even naar de dokter dus.
Bazinga!
Nee zo bedoel ik het niet, maar er zijn al zovaak topics geopend met zulke dingen en 9 van de 10 keer word de afloop nooit verteld!

Tuurlijk hoeft ze hier niet 24/7 te zijn..
O, dit is je andere topic. Een beetje suf om voor de tweede keer hetzelfde topic te openen, terwijl hier al genoeg antwoorden zijn gekomen.
Hier gelukkig aardige reacties! Ik had geen idee hoe het werkt dus idd twee topics geopend. De huisarts vertelde me dat ik beter pas weer kan testen als ik geen bloed meer verlies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven