Traphekje

19-07-2009 23:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien onze dame steeds mobieler wordt, moeten we toch echt een traphekje.

- Het grootste probleem; door zachte muren kunnen we geen hekje schroeven, maar moet t met een klemsysteem. Wij hebben blijkbaar (?) nogal een brede trap; 105 cm. Wie weet hiervoor goede traphekjes?

- Dan; beneden kunnen wij doordat de traptreden over de 'trappaal' heenvallen geen traphekje plaatsen (t is 'draaitrap). Wie heeft beneden ook geen traphekje? Weet iet of t een goed probleem is...

- En last but not least; bovenaan de zoldertrap zit een hele open hoek, dus daar is ook erg moeilijk een hekje te plaatsen. Ze is nauwelijks op zolder ( en gaat daar zeker niet alleen de open trap op) en we houden nu de deur van de zolderkamer dicht als we daar met haar zijn, maar vindt t ergens toch wel een risico...tips??

Veel overwegingen...ik hoop op een paar goede tips.

Thanks!!
Zo'n oprolbaar hekje?
Kiddy Guard heten die (moest even denken)
hoi femke!

heb geen tip welk traphekje je kunt gebruiken. ooit in een ander leven heeft de vader van mijn zoon zelf een traphekje gemaakt wat dus precies paste. wie weet kan iemand dat voor je doen?

wij wonen in een "normaal" eengezinshuis en hebben alleen boven bij de trap naar beneden een hekje geplaatst. nu is mijn dochter erg braaf (nog wel..), en ik hou liever altijd een oogje in het zeil dan dat ik alle gevaren ga afbakenen (weet ff niet welk woord hier past).

ik ga dus niet alleen naar zolder terwijl zij beneden speelt. heel soms ren ik naar boven maar dan blijf ik met haar praten en gaat ze op de 1e tree zitten wachten.

bovendien kon ze al erg snel zelfstandig (maar niet alleen!) de trap op en af. ze is nu 2 en nog nooit alleen de trap opgegaan. en mocht ze dat wel gaan doen, dan moet er een hekje bij.simpel... nu gaat het prima.

bij babywalz hebben ze verschillende soorten hekjes. misschien zit daar iets tussen voor jullie? (vind het zelf een winkel van nix, maar ze zullen maar net jullie "oplossing" hebben).

succes!

wil
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
babywalz zoek op veiligheid en dan traphekjes. de 1e is misschien wel wat.

deze kun je klemmen of vastschroeven.

kon geen plaatje plakken..

wil
widajo wijzigde dit bericht op 19-07-2009 23:33
Reden: code was niet goed
% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alvast bedankt voort meedenken; die van Babywalz zag er veelbelovend uit, maar als je m klemt zit t hekje permanent vast (kan dus niet opengedraaid worden..). Dat is in ieder geval wat ik uit de beschrijving haal; wel vaag hoor; kan maar niet bedenken waar mensen een permanent hekje voor gebruiken..
Kijk eens op traphekjes.nl, hebben wij de onze vandaan. Mooi en handig klemhekje, weet nu ff niet de naam.

Ze hebben een goede service: je kunt foto's mailen van jullie situatie en dan denken ze met je mee voor een oplossing!

Succes ermee!
Hoi hoi,

Wij hebben ook zo'n oprolbaar traphekje. Ideaal! Die gaat tot 130 cm dus dat moet passen. Wij hebben hem hier vandaan:

http://www.babysale.nl/?k ... shop.browse&Search=Zoeken

Misschien iets voor jou. Hij is wel prijzig, maar wij zijn toch heel blij dat we het geaad hebben.

Groetjes Liesbeth

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven