** UITGEREKEND AUGUSTUS 2008**
vrijdag 21 december 2007 om 02:34
NaamLftdBev.NaamBijz.Lucycat3322/7Kyan1e - 6315 gr - 65 cm caporice3326/7'Smurfje'3e - 5960 grTori23330/7Emma2e - 8210gr - 68,5 cmkimmutje2930/7Mila3e - 5440 gr - 54,5 cmSarah20063031/7Lucas1e - 7312 gr - 69 cm Reness371/8Sten2e - 6350 gr - 62 cm minny2351/8'Timo'2e - 6925 gr - 62 cm ericaatje392/8Roan1e - 8305 gr - 68 cm marEsol273/8Jasmijn2e - 3810 gr - 52 cmBessie852310/8Lucas1e - 8400 gr - 68 cm dametje272812/8'Prada'1e - 4070 grMorrie3214/8'Knorrie2e - 6750 gr - 63 cm _zaza_2715/8?1e - 3510 grNoukD2921/8Lieve1e - 3060 grSummel3424/8Fenna1e - 4460 grpebbles102728/8Eva2e - 5810 gr - 59,5 cmPolleke P2630/8Sofie1e - 7300 gr - 65,3 cmMarjanNH3730/8Marzoon1e - 7930 gr - 72 cm belly304/9'Nicolaas' 2e - 5946 gr - 61 cm nut294/9Jari1e - 7820 gr - 68 cm
maandag 26 januari 2009 om 18:52
Pebbles, je hoeft je niet betweterig te voelen hoor. Ik vind juist dat jij altijd zulke heldere antwoorden weet, das hartstikke fijn om te lezen.
Ik heb ook eerder gehoord van die gebarentaal en het schijnt inderdaad heel goed te zijn. heb me er echter nog niet in verdiept.
Ik ben ook niet happig op allerlei herrie-speelgoedjes. Het is juist goed als kinderen leren om hun eigen fantasie te gebruiken bij het spelen. Bij sommige speelgoedjes hoeven kinderen zelf niks meer te bedenken en weinig meer zelf te doen. Geef mij straks maar een doos blokken ipv allerlei high tech speelgoed. (hier spreekt de juf!)
Hier zijn nog geen teennagels geknipt en het is ook nog niet nodig. Vingernagels moeten echt om de paar weken bij Sofie.
Ericaatje, hoe is het afgelopen met je gesprek?
Zo te horen zijn de meeste zieke babytjes weer aan het opknappen allemaal. Hopelijk zijn ze allemaal strakjes weer helemaal beter.
Ik heb ook eerder gehoord van die gebarentaal en het schijnt inderdaad heel goed te zijn. heb me er echter nog niet in verdiept.
Ik ben ook niet happig op allerlei herrie-speelgoedjes. Het is juist goed als kinderen leren om hun eigen fantasie te gebruiken bij het spelen. Bij sommige speelgoedjes hoeven kinderen zelf niks meer te bedenken en weinig meer zelf te doen. Geef mij straks maar een doos blokken ipv allerlei high tech speelgoed. (hier spreekt de juf!)
Hier zijn nog geen teennagels geknipt en het is ook nog niet nodig. Vingernagels moeten echt om de paar weken bij Sofie.
Ericaatje, hoe is het afgelopen met je gesprek?
Zo te horen zijn de meeste zieke babytjes weer aan het opknappen allemaal. Hopelijk zijn ze allemaal strakjes weer helemaal beter.
maandag 26 januari 2009 om 20:18
@nut, ja ik had steeds woorden met die verpleegkundige van het CB over de inentingen, dus ik was hoogst verbaasd dat ik nu gelijk kreeg van de arts. Nee, Roan is nog nergens voor ingeent. Voor zover ik nu weet is er in het midden van het land geen kinkhoest geweest.
@minny, en heb je nog een grote donatie gedaan aan de intratuin?
@Belly, zat je foto op het ijs nog eens goed te bekijken, maar je schaatsen zijn wel een collectorsitem hoor
@gesprek was zeeeeeeer heftig, maar ik stond heel stevig in mijn schoenen en liet me niet intimideren. Op een gegeven moment gewoon gezegd als het haar niet zint, dan moest ze maar ontslag nemen, kon ze wat mij betreft direct weg, maar wel met een waarschuwing ivm werkweigering. Ze is toen blokje om gegaan, daarna gesprek afgemaakt en verder niks. Het is dus eigenlijk met een sisser afgelopen. Gaan het nu de komende 2 weken aankijken hoe het gaat en dan verder kijken over eventuele vervolg maatregelen.
@drinken, jippie, Roan is vandaag ook weer beter gaan drinken, dronk weer lekker zijn fles van 210 cc ipv van max 120 cc en hij slaapt nu ook direct weer in.
@zetpil. Ik geef niet direct een zetpil. Volgens mijn vader kunnen babietjes wel wat hebben en is koort eigenlijk een goede boost voor het immuunsysteem. Toen ik zag dat hij wel ziek eruit begon te zien, heb ik hem wel gegeven. In het ziekenhuis kreeg hij zelfs een 1,5 dosis (180mg) en toen was de koorts zo weg. Moest wel goed in de gaten houden dat hij helder uit zijn oogjes bleef kijken, een natte tong had, en genoeg dronk, dan kon een babietje koorts wel hebben, maar ook niet te lang, na 3 dagen moest ik toch even contact zoeken met de HA.
@minny, en heb je nog een grote donatie gedaan aan de intratuin?
@Belly, zat je foto op het ijs nog eens goed te bekijken, maar je schaatsen zijn wel een collectorsitem hoor
@gesprek was zeeeeeeer heftig, maar ik stond heel stevig in mijn schoenen en liet me niet intimideren. Op een gegeven moment gewoon gezegd als het haar niet zint, dan moest ze maar ontslag nemen, kon ze wat mij betreft direct weg, maar wel met een waarschuwing ivm werkweigering. Ze is toen blokje om gegaan, daarna gesprek afgemaakt en verder niks. Het is dus eigenlijk met een sisser afgelopen. Gaan het nu de komende 2 weken aankijken hoe het gaat en dan verder kijken over eventuele vervolg maatregelen.
@drinken, jippie, Roan is vandaag ook weer beter gaan drinken, dronk weer lekker zijn fles van 210 cc ipv van max 120 cc en hij slaapt nu ook direct weer in.
@zetpil. Ik geef niet direct een zetpil. Volgens mijn vader kunnen babietjes wel wat hebben en is koort eigenlijk een goede boost voor het immuunsysteem. Toen ik zag dat hij wel ziek eruit begon te zien, heb ik hem wel gegeven. In het ziekenhuis kreeg hij zelfs een 1,5 dosis (180mg) en toen was de koorts zo weg. Moest wel goed in de gaten houden dat hij helder uit zijn oogjes bleef kijken, een natte tong had, en genoeg dronk, dan kon een babietje koorts wel hebben, maar ook niet te lang, na 3 dagen moest ik toch even contact zoeken met de HA.
maandag 26 januari 2009 om 20:19
Nagels knippen doet mijn vriend altijd, ik weet niet of hij de tenen ook doet....
Knorrie is wat huileriger als hij naar bed moet, al ging het vanavond weer goed. Soms denk ik ook weleens dat ik er allemaal veel te veel op let, of er iets anders gaat dan anders.....
Speelgoed met herrie hebben wij geloof ik niet. Ja, wel een Playgro olifant met twinkle twinkle little star in zijn buik, maar dat valt niet onder echt herrie speelgoed vind ik.
Wij hebben de zomervakantie geboekt. We gaan in een ingerichte tent in juni. Ik ben benieuwd hoe dat gaat met Knorrie. Met onze oudste gingen we nog in een stacaravan toen die de leeftijd van Knorrie had omdat ik geen zin had in nachtvoedingen in een koude tent, maar bij Knorrie hebben we de gok genomen dat hij tegen die tijd wel doorslaapt .
Ik ben trouwens ook met de kinderwagen op het ijs geweest, en dat was hier op de (grote) plassen. Heel veel mensen deden dat hier, en ik moet zeggen: het schaatst heerlijk!
Ik moet woensdag weer naar het cb. Dit keer geen prikken. Ik ben wel benieuwd hoe zwaar Knorrie is, volgens mij groeit hij heel goed.
Knorrie is wat huileriger als hij naar bed moet, al ging het vanavond weer goed. Soms denk ik ook weleens dat ik er allemaal veel te veel op let, of er iets anders gaat dan anders.....
Speelgoed met herrie hebben wij geloof ik niet. Ja, wel een Playgro olifant met twinkle twinkle little star in zijn buik, maar dat valt niet onder echt herrie speelgoed vind ik.
Wij hebben de zomervakantie geboekt. We gaan in een ingerichte tent in juni. Ik ben benieuwd hoe dat gaat met Knorrie. Met onze oudste gingen we nog in een stacaravan toen die de leeftijd van Knorrie had omdat ik geen zin had in nachtvoedingen in een koude tent, maar bij Knorrie hebben we de gok genomen dat hij tegen die tijd wel doorslaapt .
Ik ben trouwens ook met de kinderwagen op het ijs geweest, en dat was hier op de (grote) plassen. Heel veel mensen deden dat hier, en ik moet zeggen: het schaatst heerlijk!
Ik moet woensdag weer naar het cb. Dit keer geen prikken. Ik ben wel benieuwd hoe zwaar Knorrie is, volgens mij groeit hij heel goed.
maandag 26 januari 2009 om 20:22
O ja, zetpil. Ik heb nog nooit een zetpil gegeven. Ik heb het er niet zo op. Vind het een soort van inbreuk op de privacy van mijn kinderen (ja, ik weet dat dat overdreven is, maar hé, ieder zijn ding ).
Ik geef altijd sinaspril aan mijn oudste. Knorrie heeft geen paracetamol gehad nog, bij een beetje koorts vind ik dat niet echt nodig, en ik vind het ook wat eng ivm een grotere kans op een koortsstuip als je weer stopt met paracetamol toedienen.
Ik geef altijd sinaspril aan mijn oudste. Knorrie heeft geen paracetamol gehad nog, bij een beetje koorts vind ik dat niet echt nodig, en ik vind het ook wat eng ivm een grotere kans op een koortsstuip als je weer stopt met paracetamol toedienen.
maandag 26 januari 2009 om 20:33
Eva heeft het RS-virus. Gisteravond kwam er weer een hele voeding als een fonteintje uit en vanochtend was ze zo slap en afwezig dat ik naar de huisarts ben gegaan. Natuurlijk knapte ze onderweg naar de huisarts alweer aardig op waardoor de huisarts dacht dat het ergste al was geweest.
Vanmiddag toch weer een hele voeding eruit en het kwam zelfs uit haar neus, arm meisje.
Aan het einde van de middag knapte ze ineens weer op en begon ze zelfs te roepen om eten terwijl ze al dagen met moeite kleine beetjes drinkt.
Ondertussen ben ik ook niet lekker en best gaar van het intensieve zorgen dus ik ga zo lekker op tijd mijn bedje in.
@ericaatje: klinkt als een heftig gesprek maar je bent wel goed duidelijk geweest. Knap hoor!
@inentingen: aanstaande woensdag moet Eva eigenlijk haar prikken maar ze is dan nog aan het uitzieken van het RS virus dus die gaan we mooi verplaatsen naar een andere keer.
@nut: wat lief dat Jari een cadeautje voor je heeft gemaakt .
Ik heb vorig jaar met moederdag een zelf geschilderd lijstje van FLoor gekregen met een hele grappige foto van haar erin en dan "voor de allerliefste mama" erop geschreven. Ze heeft er zelf natuurlijk nog totaal geen besef van maar toen moest ik ook wel even slikken (ik was zwanger, goed excuus).
@mijn betweterigheid: jullie zijn lief . Ik was me echt een beetje zorgen aan het maken dat het soms verkeerd over zou kunnen komen (en ik bedoel het echt alleen maar goed).
@minny: woon jij hier in de buurt dan?? Waar jij vandaag heen ging kan ik lopend heen (rara waar woon ik .
Kunnen we misschien een keer wat afspreken (of carpoolen naar de meeting als je daar heen gaat).
@belly: ik ga even de schaatsfoto bekijken. Klinkt wel leuk, met de wagen op het ijs.
maandag 26 januari 2009 om 20:41
@morrie: wij hebben vorige week ook de zomervakantie geboekt. Ook in een ingerichte tent (via www.greencamp.nl). Koste wel wat overredingskracht om manlief in een tent te krijgen maar hij wil het wel een keer proberen.
Bij stacaravans heb je ook vaak zo'n enge afstap en Eva is dan natuurlijk in de kruipleeftijd.
We gaan naar de Ardeche trouwens, waar gaan jullie heen?
@minny: meteen even op de hyves gespiekt maar je woont inderdaad heel erg in de buurt.
@zetpil: heb ik wel een enkele keer gedaan. Vorig jaar was Floor zo ziek dat ze echt alleen maar op de bank apatisch voor zich uit aan het staren was. Zelfs mijn moeder die 2 kinderen heeft groot gebracht had nog nooit zoiets meegemaakt. Na een zetpilletje knapte ze meteen weer wat op.
Ik ben heel voorzichtig met die dingen maar gebruik ze dus heel af en toe wel.
Bij stacaravans heb je ook vaak zo'n enge afstap en Eva is dan natuurlijk in de kruipleeftijd.
We gaan naar de Ardeche trouwens, waar gaan jullie heen?
@minny: meteen even op de hyves gespiekt maar je woont inderdaad heel erg in de buurt.
@zetpil: heb ik wel een enkele keer gedaan. Vorig jaar was Floor zo ziek dat ze echt alleen maar op de bank apatisch voor zich uit aan het staren was. Zelfs mijn moeder die 2 kinderen heeft groot gebracht had nog nooit zoiets meegemaakt. Na een zetpilletje knapte ze meteen weer wat op.
Ik ben heel voorzichtig met die dingen maar gebruik ze dus heel af en toe wel.
maandag 26 januari 2009 om 20:51
Wij gaan al jaren in een ingerichte tent van Eurocamp. Maar dat jaar met Schorrie in een stacaraven. Ik vond het echt veel minder leuk. Een tent is dan toch nog meer buiten. En inderdaad, die afstap was heel onhandig. Een tent loop/kruip je zo in en uit.
Wij gaan naar de Dordogne. En dit jaar voor het eerst niet met Eurocamp maar met Juliette-tentvakanties. Ons bed heeft een boxspringmatras!
Wij gaan naar de Dordogne. En dit jaar voor het eerst niet met Eurocamp maar met Juliette-tentvakanties. Ons bed heeft een boxspringmatras!
maandag 26 januari 2009 om 21:05
Ik laat jouw site maar niet aan mijn vriend zien. Die wilde perse naar de Ardeche maar ik kon niets leuks vinden. Als hij dit ziet, krijgt hij spijt van onze boeking .
Wij zijn twee jaar terug ook in de Dordogne geweest trouwens, en toen vond ik het ook heel mooi. En heel groen, en dat is niet voor niets, het regent er soms goed en het is te hopen dat dat niet het geval is in juni als wij er zijn!
Wij zoeken ook altijd kleine campings met weinig animatie en veel groen. Dus ik ga Greencamp zeker bij mijn favorieten zetten.
Wij zijn twee jaar terug ook in de Dordogne geweest trouwens, en toen vond ik het ook heel mooi. En heel groen, en dat is niet voor niets, het regent er soms goed en het is te hopen dat dat niet het geval is in juni als wij er zijn!
Wij zoeken ook altijd kleine campings met weinig animatie en veel groen. Dus ik ga Greencamp zeker bij mijn favorieten zetten.
maandag 26 januari 2009 om 21:54
@ Pebbles: Jeetje, Eva ook al het RS-virus. Heeft zij het ook zo benauwd met drinken? Timo heeft het nu al ruim een week en hijgt echt als een oud mannetje bij het ademen.
Had ik moeten weten dat jij vlak bij Intratuin woont, was ik even op de koffie gekomen .
Lijkt me inderdaad leuk om eens wat af te spreken en carpoolen na de meeting is een goed plan.
Wat een toeval zeg dat we zo dicht bij elkaar wonen.
En heb Intratuin gespekt, maar natuurlijk alleen gekocht wat ik echt nodig had .
Had ik moeten weten dat jij vlak bij Intratuin woont, was ik even op de koffie gekomen .
Lijkt me inderdaad leuk om eens wat af te spreken en carpoolen na de meeting is een goed plan.
Wat een toeval zeg dat we zo dicht bij elkaar wonen.
En heb Intratuin gespekt, maar natuurlijk alleen gekocht wat ik echt nodig had .
maandag 26 januari 2009 om 22:10
Nou hier ook een ziek kindje, moest hem vanmiddag ophalen van de creche met 39,1. Rode konen, diarree, overgeven en alleen maar bij mij op schoot willen liggen/zitten.
Hij heeft nu wel een zetpilletje gehad en slaapt eindelijk.
Zielig hoor zo'n ziek hoopje, aagh Minny hoe rot moet jij je gevoeld hebben toen Timo in t ziekenhuis lag
Pebbles sterkte met Eva, hoop dat ze snel weer opknapt....trouwens wat een bjoeties van meiden heb jij..zo schattig die 2.
Zomervakantie...watisdat???? Ben al in geen jaaaaren meer in de zomer weggeweest. Het zal hier weer het najaar worden...gelukkig over 6 weekjes op de wintersport
Ga nu ff douchen, heb ik een hekel aan 's avonds maar moet morgen heul vroeg op en die 10 minutjes xtra slaap ik heel graag langer.
Hij heeft nu wel een zetpilletje gehad en slaapt eindelijk.
Zielig hoor zo'n ziek hoopje, aagh Minny hoe rot moet jij je gevoeld hebben toen Timo in t ziekenhuis lag

Pebbles sterkte met Eva, hoop dat ze snel weer opknapt....trouwens wat een bjoeties van meiden heb jij..zo schattig die 2.
Zomervakantie...watisdat???? Ben al in geen jaaaaren meer in de zomer weggeweest. Het zal hier weer het najaar worden...gelukkig over 6 weekjes op de wintersport
Ga nu ff douchen, heb ik een hekel aan 's avonds maar moet morgen heul vroeg op en die 10 minutjes xtra slaap ik heel graag langer.
dinsdag 27 januari 2009 om 09:03
Ik verbaas me telken weer over zoveel zieke kindjes hier, het heerst echt geloof ik. Moet afkloppen dat er hier nog niets gebeurt.....
Wel een tand ontdekt vanmorgen! Aan de onderkant komt er eentje door, hoe lief. Hij lijkt er geen last van te hebben qua pijn maar misschien dat hij daarom wel wat slechter drinkt de afgelopen paar dagen.
Wel een tand ontdekt vanmorgen! Aan de onderkant komt er eentje door, hoe lief. Hij lijkt er geen last van te hebben qua pijn maar misschien dat hij daarom wel wat slechter drinkt de afgelopen paar dagen.
dinsdag 27 januari 2009 om 10:53
@morrie: dat is inderdaad precies het soort vakanties dat wij ook zoeken. Het hele massa gebeuren staat mij zo tegen.
Scheelt je alvast een zoektocht voor volgend jaar en dan is je vriend er vast heel blij mee.
Gaan jullie in 1 dag rijden trouwens?
@minny: de huisarts vertelde al dat het gigantische heerste, het RS virus.
Leuk dat we samen naar de meeting rijden, dat is een stuk gezelliger dan alleen.
@nut: de afgelopen dagen was Eva wat minder een "bjoetie" maar vandaag heeft ze alweer lekker blosjes op haar wangen.
Beterschap voor Jari, het is zo zielig, zo'n klein ziek mensje.
Kan jij met je werk niet weg in de zomer? Ik moet zeggen dat wij ook meestal in september gaan dus ook niet echt hoogseizoen.
@marjan: dat wordt poetsen vanaf nu .
Scheelt je alvast een zoektocht voor volgend jaar en dan is je vriend er vast heel blij mee.
Gaan jullie in 1 dag rijden trouwens?
@minny: de huisarts vertelde al dat het gigantische heerste, het RS virus.
Leuk dat we samen naar de meeting rijden, dat is een stuk gezelliger dan alleen.
@nut: de afgelopen dagen was Eva wat minder een "bjoetie" maar vandaag heeft ze alweer lekker blosjes op haar wangen.
Beterschap voor Jari, het is zo zielig, zo'n klein ziek mensje.
Kan jij met je werk niet weg in de zomer? Ik moet zeggen dat wij ook meestal in september gaan dus ook niet echt hoogseizoen.
@marjan: dat wordt poetsen vanaf nu .
dinsdag 27 januari 2009 om 21:14
Zo goed als het vanochtend ging met Eva, zo slecht ging het vanmiddag weer. Ze wilde steeds niet drinken maar na een uurtje of 4 vond ik dat ze toch wat vocht binnen moest krijgen. Uiteindelijk wilde ze wel een flesje afgekolfde melk waar ze ongeveer 40cc van heeft gedronken. Daarna de deur uit om wat boodschappen te doen en Floor op te halen maar al bij de eerste winkel zag ik haar weer grauw worden in haar gezicht en 5 minuten later kwam de fles melk er weer uit. Eerst weer naar huis dus en Eva in de winterjas van Floor van vorig jaar gestopt en daarna weer naar het KDV om Floor op te halen. Ik had nog zo gehoopt dat het braken nu over was.
Eva heeft ondertussen de meest vreemde kledingcombinaties aan en slaapzakken van Floor want alles is vies of hangt nog te drogen.
@marjan: klinkt logisch, dan kan ik bij Floor ook stoppen met poetsen .
Eva heeft ondertussen de meest vreemde kledingcombinaties aan en slaapzakken van Floor want alles is vies of hangt nog te drogen.
@marjan: klinkt logisch, dan kan ik bij Floor ook stoppen met poetsen .
dinsdag 27 januari 2009 om 21:56
§ Pebbles: Wat vervelend dat het met Eva nog steeds zo slecht gaat, wat een rot virus is dat RS toch.
Hier gaat het met Timo net zo. Net als ik denk dat het beter begint te gaan, weigert hij weer te drinken of komt alles eruit.
Vandaag is hier het drinken ook echt hopeloos, Evenals het slapen trouwens. En dit is nu al de 10e dag op rij.
Ppffff, begint zo langzamerhand echt een uitputtingsslag te worden.
Hoor hem nu al weer huilen, ga maar weer proberen of hij nu wat wil drinken.
Hier gaat het met Timo net zo. Net als ik denk dat het beter begint te gaan, weigert hij weer te drinken of komt alles eruit.
Vandaag is hier het drinken ook echt hopeloos, Evenals het slapen trouwens. En dit is nu al de 10e dag op rij.
Ppffff, begint zo langzamerhand echt een uitputtingsslag te worden.
Hoor hem nu al weer huilen, ga maar weer proberen of hij nu wat wil drinken.
woensdag 28 januari 2009 om 09:54
Jeetje meiden, wat een ellende met jullie babietjes!
Ik kan jullie alleen maar heel veel succes en geduld toewensen en hopen dat er snel verandering in gaat komen.
Roan is gelukkig weer helemaal de oude en drinkt als een tierelier. Ik vond het ook heel beangstigend toen hij vorige week zo ontzettend weinig dronk, nog maar 1/3 van wat hij normaal dronk.
Ik weet niet of het wat is, maar ik denk dat het bij Roan onwijs geholpen heeft. Mijn moeder heeft afgelopen vrijdag opgepast, en die geeft voetzonereflexmassage. Ze heeft hem dus zo'n behandeling gegeven in combinatie met een lymfedrainage op zijn voetjes (??? geen idee wat ze dan allemaal doet), maar sindsdien ging het echt bergopwaarts met Roan. Hij had weliswaar 6 poepluiers overdag en zat helemaal onder, heeft ook 6 x een schone romper gekregen, hij stonk enorm, maar sinds maandag drinkt hij extra veel en is het echt weer een heel vrolijk mannetje. Het lijkt wel alsof ik een heel ander kind heb gekregen. De koorts was vrijdagmorgen nog 39,1 en zonder dat hij een zetpil heeft gekregen, was het 's avonds 37,4. Ook slapen gaat weer super.
@Nut, het gaat wel met mijn personeel, de gezelligheid die we voorheen hadden is nog niet terug. Het enige wat nu nog loopt is dat ze elke dag structureel te laat komt en daar heb ik haar maandag een inofficiele waarschuwing voor gegeven. Ze krijgt elke dag een half uur kado omdat ik mijn openingstijden heb aangepast, dus ik vind het niet meer dan logisch dat ze 's morgens dan wel op tijd komt. Kreeg wel vandaag haar loonstrook en daar staat op dat ze per 28-02-09 uit dienst gaat. Ik weet echter van niets. Misschien een voorteken?
Ik kan jullie alleen maar heel veel succes en geduld toewensen en hopen dat er snel verandering in gaat komen.
Roan is gelukkig weer helemaal de oude en drinkt als een tierelier. Ik vond het ook heel beangstigend toen hij vorige week zo ontzettend weinig dronk, nog maar 1/3 van wat hij normaal dronk.
Ik weet niet of het wat is, maar ik denk dat het bij Roan onwijs geholpen heeft. Mijn moeder heeft afgelopen vrijdag opgepast, en die geeft voetzonereflexmassage. Ze heeft hem dus zo'n behandeling gegeven in combinatie met een lymfedrainage op zijn voetjes (??? geen idee wat ze dan allemaal doet), maar sindsdien ging het echt bergopwaarts met Roan. Hij had weliswaar 6 poepluiers overdag en zat helemaal onder, heeft ook 6 x een schone romper gekregen, hij stonk enorm, maar sinds maandag drinkt hij extra veel en is het echt weer een heel vrolijk mannetje. Het lijkt wel alsof ik een heel ander kind heb gekregen. De koorts was vrijdagmorgen nog 39,1 en zonder dat hij een zetpil heeft gekregen, was het 's avonds 37,4. Ook slapen gaat weer super.
@Nut, het gaat wel met mijn personeel, de gezelligheid die we voorheen hadden is nog niet terug. Het enige wat nu nog loopt is dat ze elke dag structureel te laat komt en daar heb ik haar maandag een inofficiele waarschuwing voor gegeven. Ze krijgt elke dag een half uur kado omdat ik mijn openingstijden heb aangepast, dus ik vind het niet meer dan logisch dat ze 's morgens dan wel op tijd komt. Kreeg wel vandaag haar loonstrook en daar staat op dat ze per 28-02-09 uit dienst gaat. Ik weet echter van niets. Misschien een voorteken?
woensdag 28 januari 2009 om 11:20
@vakantie: wij zijn echte kampeerders en we gaan dus ook dit jaar weer met ons vouwwagentje naar een camping in de ardeche. We hebben alleen nog niks leuks gevonden. Ik ben ook niet zo van dat massale, alleen een zwembad met een barretje vind ik wel lekker. Niks massaals vinden is voor ons alleen wat lastig omdat wij vast zitten aan de schoolvakantie, dus hoogseizoen.
@ericaatje: zou alles zichzelf dan toch oplossen??? Als die loonstrook klopt...
@Pebbles en Minny: heel veel sterkte met jullie zieke kindjes.
@ericaatje: zou alles zichzelf dan toch oplossen??? Als die loonstrook klopt...
@Pebbles en Minny: heel veel sterkte met jullie zieke kindjes.
woensdag 28 januari 2009 om 11:44
Heej, hier ook een niet lekker babietje vandaag. Klein beetje verhoging en jammeren. Het is denk ik toch het tandje wat hem pijn doet.
Vanaf wanneer moet ik me zorgen gaan maken met eten eigenlijk. Het is al niet zo'n grote drinker (zo'n 700 ml per dag) maar de laatste paar dagen drinkt hij niet meer dan 500ml. Is dat wel voldoende? Ik weet het, hij is vrolijk en plast, maar dat kan toch niet genoeg zijn? Wil het CB ook niet bellen want dat zijn van die 'hij is vrolijk en plast dús alles is goed types'....
Vanaf wanneer moet ik me zorgen gaan maken met eten eigenlijk. Het is al niet zo'n grote drinker (zo'n 700 ml per dag) maar de laatste paar dagen drinkt hij niet meer dan 500ml. Is dat wel voldoende? Ik weet het, hij is vrolijk en plast, maar dat kan toch niet genoeg zijn? Wil het CB ook niet bellen want dat zijn van die 'hij is vrolijk en plast dús alles is goed types'....
woensdag 28 januari 2009 om 11:50
Ik heb eens gegoogled voor dat drinken. Er staat dat een babietje toch zo'n 500 ml per dag moet drinken, maar dat het belangrijker is om uitdrogingsverschijnselen te checken:
* heeft hij een natte tong
* kijkt hij helder uit zijn oogjes
* veert zijn huidje nog mee?
* heeft hij goede plasluiers?
@loonstrookje, helaas, foutje van de boekhouder, geen teken dat mijn personeel weg gaat.
* heeft hij een natte tong
* kijkt hij helder uit zijn oogjes
* veert zijn huidje nog mee?
* heeft hij goede plasluiers?
@loonstrookje, helaas, foutje van de boekhouder, geen teken dat mijn personeel weg gaat.