** UITGEREKEND AUGUSTUS 2008**

21-12-2007 02:34 4902 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLftdBev.NaamBijz.Lucycat3322/7Kyan1e - 6315 gr - 65 cm caporice3326/7'Smurfje'3e - 5960 grTori23330/7Emma2e - 8210gr - 68,5 cmkimmutje2930/7Mila3e - 5440 gr - 54,5 cmSarah20063031/7Lucas1e - 7312 gr - 69 cm Reness371/8Sten2e - 6350 gr - 62 cm minny2351/8'Timo'2e - 6925 gr - 62 cm ericaatje392/8Roan1e - 8305 gr - 68 cm marEsol273/8Jasmijn2e - 3810 gr - 52 cmBessie852310/8Lucas1e - 8400 gr - 68 cm dametje272812/8'Prada'1e - 4070 grMorrie3214/8'Knorrie2e - 6750 gr - 63 cm _zaza_2715/8?1e - 3510 grNoukD2921/8Lieve1e - 3060 grSummel3424/8Fenna1e - 4460 grpebbles102728/8Eva2e - 5810 gr - 59,5 cmPolleke P2630/8Sofie1e - 7300 gr - 65,3 cmMarjanNH3730/8Marzoon1e - 7930 gr - 72 cm belly304/9'Nicolaas' 2e - 5946 gr - 61 cm nut294/9Jari1e - 7820 gr - 68 cm
Uit deze test komt de Tobi toch ook gewoon goed?

ANWB 2009
Je hebt helemaal gelijk Morrie, ik zie het in de test staan. Ik zal wel een oudere test hebben gezien.

Dan zou ik denk ik voor de Tobi gaan omdat die zo'n handig gordelsysteem heeft.

De Romer kan je bijvoorbeeld hier voor ongeveer dezelfde prijs krijgen: http://www.kinderautostoe ... Mq6zIGd-ZsCFRIM3godN1t3_Q
Van de week had ik ook die oudere bekeken Pebbles, en me nog helemaal suf gepiekerd of ik nou wel een goedkopere stoel wilde kopen die iets minder veilig is. Nu net zie ik pas deze test van 2009 staan. Dus toen heb ik gelijk de bestelling geplaatst op de Prenatal site. Dilemma ook weer opgelost .
Morrie sjouw jij nog met Knorrie in de maxi cosi, ben jij een bodybuildster ?!? Ik vind Jari zo al niet meer te tillen laat staan in de maxi cosi.

Had hem toevallig van de week er weer in gezet, hij vond er helemaal niets aan, zat continu achterstesvoren in dat ding

Gisteren een erg leuke dag maar ook zwaar vermoeiend zeg. Jari heeft volgens mij geen dier gezien, maar de patatjes eten en de speeltuin was dan wel weer erg favoriet bij hem. Het zand zat werkelijk waar overal.

Het slapen en eten is nu weer helemaal pet, gisteren om 19.00 naar bed, 20.30 wakker tot 22.30. Volgens mij heeft ie weer pijn aan zijn oren, hij zit er steeds aan te trekken en erop te slaan, en de achterkant van zijn oorschelp is al helemaal kapot, nog overblijfsel van de waterpokken :(

Vanmiddag naar de kapper, de schaar gaat er rigoureus in. Ben er zo klaar mee, overal haren behalve op mijn hoofd, het voelt aan alsof het de helft minder is geworden. Hebben jullie er ook nog steeds last van? Anyway, het wordt kort en geverfd, ben benieuwd of Jari me vanmiddag nog herkent
@maxi cosi: ik loop er ook nog mee te slepen. Maar de grotere stoel mag pas vanaf 9 kilo en Eva is net 8 kilo dus ze mag de komende tijd nog niet in de grotere stoel. Volgende maand gaan we op vakantie en dan had ik haar graag in de grotere stoel willen zetten zodat ze ook naar de dvd-speler kan kijken. Maar dat gaat niet lukken ben ik bang.

@nut:Mijn haar is ook verschrikkelijk uitgevallen. Het was net weer een beetje aan het bijgroeien na de zwangerschap van Floor en nu is het na Eva dus weer grotendeels uitgevallen. Ik doe het nu steeds in een staartje en wacht tot het weer lang is. Ik weet dat ik me niet prettig voel bij kort haar.

Wel zielig als Jari zo'n last heeft van zijn oren.
Oooooow dat haar!

Echt zo herkenbaar, tijdens de BV is alles uitgevallen, je kon mijn schedelcontouren gewoon zien. Gelukkig is alles nu aan het teruggroeien (ben nu iets van 2 a 3 maand gestopt met BV). Maar het is nog steeds geen gezicht, want ik heb nu een dikke bos haar van 4 cm boven mijn gewone haar uitsteken....
Ik heb lang haar en ik heb ook steeds van die kriebelende loshangende haren (waarom kriebelen haren alleen als ze uitvallen???). Maar ik heb van mijzelf een hele dikke bos, die tijdens de zwangerschap alleen nog maar dikker is geworden. Dus het is niet te zien aan mijn haar dat het uitvalt.

Zijn er hier nog wel mensen die ook nog borstvoeding geven? Ik vraag me bij mezelf een beetje af wanneer en hoe ik ga afbouwen. Mijn oudste kreeg twee dagen na zijn verjaardag zijn laatste voeding, maar bij Knorrie gaat me dat niet lukken denk ik...

Ik sjouw inderdaad nog met de maxi cosi en dat is een hele klus! Als de auto verderweg geparkeerd staat neem ik het onderstel van de kinderwagen mee want dan red ik het echt niet. Maar ik vind het nog wel veilig, de maxi cosi, vandaar dat hij er nog in zit.

Maar nu het weer goed is en hij op de fiets mee kan is het ook wel handig als hij in een gewone stoel zit, dan kan ik hem bijvoorbeeld met de auto naar het kdv brengen en met de fiets of lopend ophalen. Nu zit je steeds met die mc die dan op de creche staat.
@morrie: je kan toch ook de maxi cosi in de auto laten staan? Dat doe ik ook altijd.

@bortsvoeding: ja hoor, hier wordt nog 2 keer per dag borstvoeding gegeven. 's ochtends en 's avonds lekker op bed.

Bij Floor ben ik met 13 of 14 maanden gestopt omdat ik toen een maand of 3-4 zwanger was van Eva en toen liep de productie heel erg terug. Ik heb nog geen intentie om te stoppen. 's Ochtends hoef ik niet meteen het bed uit. Ze krijgt borstvoeding en daarna blijft ze op het bed spelen of ik leg haar terug als het erg vroeg is.

@belly: ja, die stekels door mijn haar heen, geen gezicht. En mijn haar groeit al zo langzaam en is normaal al zo dun.

Vorige keer heb ik extensions laten zetten maar die waren eigenlijk te zwaar voor mijn haar dus die trokken nog meer haar uit.
Nou heb een nieuw hip kapsel hoor, mama is weer modern

rechts superkort en links een lange lok, supergaaf vind ik het. Ben er blij mee en Nutvriend vond het zowaar ook mooi! Ik heb ook wel eens extensions gehad Pebbles, maar mijn haar is ook te glad en te licht daarvoor, ik verloor gewoon slierten haar, waren net een soort rattenstaarten die je dan ergens zag liggen

Morgen toch maar naar de dokter voor Jari, hij heeft over de hele dag maar 1 uur geslapen, veels te weing voo rhem, hij heeft helemaal doffe diepliggende oogjes, erg sneu.
Ik kan de maxi cosi niet in de auto laten staan, want dan kan mijn vriend Knorrie niet ophalen. Wij hebben geen vaste afspraken daarover en smsen altijd vanaf het werk rond een uur of 16: 'i h j 'of 'h j j?' Dat betekent dan: Ik haal 'Knorrie' of Haal jij 'Knorrie?' Eigenlijk alleen op dinsdag is het zeker dat ik hem haal, maar dan brengt mijn vriend hem juist weer vaak.

Nut, ik ben benieuwd naar een foto van je haar, het klinkt superhip!

En wat sneu voor Jari, goed dat je naar de huisarts gaat, misschien kan hij iets adviseren of geven om de pijn te verlichten zodat Jari kan slapen. Ik hoop dat jullie een beetje een goede nacht tegemoet gaan.
we hebben gisteren binnen 5 minuten besloten om een vakantie te boeken, geboekt en betaald hoezo impulsief!

we gaan net na Jari z'n verjaardag 8 dagen naar Portugal!
ik heb je niet gesproken hoor
quote:ericaatje schreef op 30 juli 2009 @ 13:31:

ik heb je niet gesproken hoor

je nam niet op om 23.30

Jari heeft een schimmelinfectie achter zn oortje zitten, nooit geweten dat je dat daar ook kon krijgen, dacht altijd dat dat in de lagere regionen zat.

Vandaag is ie wel weer aan het bijslapen, hij ligt nu al bijna de hele dag te slapen...tis ook nooit goed he
Hello Ladies!

Zo zijn 1e verjaardag zit er op (al een week geleden). Het was erg leuk. Hadden bij de hema een fototaart besteld...geweldig en nog lekker ook! Een foto waar hij zit en zijn handjes in de lucht heeft. Heel lief! Hij is erg verwend...zandbak gekregen met schepjes..emmertjes etc etc, de wheelybug tijger, van ons een heel sesame street pakket met DVD's een CD, boekjes en een knuffel van grover. Een xylofoon (is hij helemaal weg van, oogjes gaan glimmen als ik hem pak).

@ Maxi Cosi Hij weegt nu 8100 gram en is 74 cm lang, dus ook nog in de maxi cosi. Gaat nog best goed. Bovendien draag ik hem ook nog in de baby bjorn met zijn armpjes los. Gaat prima. Ook handig als we met de fiets zijn...uit het stoeltje in de baby bjorn.

@ Borstvoeding hier nog steeds 2 x per dag 's morgens en 's avonds. Kost geen moeite. Ik kolf niet, kan overslaan ofextra geven wanneer nodig, geen enkele stuwing of problemen. Is is gewoon spontaan afgebouwd. Als ik of Kan zou willen stoppen kan dat ook probleemloos zonder afbouwen denk ik.

@Nut heeeeeerlijk naar Portugal....veel plezier...al lekker snel ook!

@Staan Sinds 10 juli trekt hij zich op tot staan en kruipt nu op handen en knieeen ook ipv alleen tijgeren. Zegt 'tie' en 'tat' en wijst de hele tijd in de rondte. Zegt ook af en toe mama, maar beetje wishful thinking van mij denk ik...

Gaat zittend swingen als hij muziek hoort...handje in de lucht en wiebelen. Dit doet hij bij alle muziek die hij hoort...tot aan het carillion toe!
Haha, mijn zusje deed dat vroeger op 'the final countdown' van europe, voor degenen die ook oud zijn....

Hier 10 kilo en 77.5 centimeter. Maar ik geloof niets van die lengte want een vriendin van mij heeft een dochtertje van 80 cm en volgens mij is zoon langer.

Lekker Nut, een weekje naar portugal! Wij gaan over twee weken weer een weekje naar schoonouders, ook relaxed.
Vandaag is Lucas jarig zie ik. Gefeliciteerd! En ook voor de kindjes die de afgelopen dagen jarig waren natuurlijk.

Ik heb de Tobi binnen, Mooi stoeltje hoor, ik zou er bijna over gaan denken om er nog een te bestellen ipv het oude stoeltje, maar dat doe ik toch maar niet .
@ Morrie: Heb vandaag ook een Maxi Cosi Tobi gekocht bij de Prenatal. Mooie stoel he, ik heb hem ook voor Senna en bevalt prima. Had gehoopt om voor Senna een andere stoel te kunnen kopen, maar hij is er nog echt te klein voor. Dus nu allebei eerdaags in de Tobi.

@ Nut: Heerlijk naar Portugel. Alvast een fijne vakantie.

Hier hangen inmiddels de slingers en de ballonnen zijn opgeblazen. Kan me bijna niet voorstellen dat Timo morgen alweer 1 jaar wordt.

Ben benieuwd hoe het morgen gaat want de verbouwing is hier begonnen en heb op dit moment geen keuken. Zal wel improviseren worden, maar zal de pret niet drukken.

En daarna lekker met vakantie. Voor degene die de komende dagen/weken ook de ballonnen ophangen..... alvast gefeliciteerd . Ik meld me over ruim 2 weken weer.
Sarah, sorry 26 minuten te laat.....maar nog gefeliciteerd met je grote kleine man!!!!

Reness, woehahaha Stennemans is alweer 1 jaar oud!

Geniet van zijn verjaardag, tis iig beter dan een jaar geleden...toen lag je er heel wat anders bij

Minny, ook jij een fijne verjaardag voor Timo, en daarna een hele fijne vakantie, waar gaan jullie heen?

Jaaaaa Jari heeft vandaag gekropen en nu8 is al niets meer veilig. Vandaag was het de hond die de "sjaak" was. Op zijn poten slaan, staart trekken, gelukkig dat de hond wegloopt, maar even rustig een boekje lezen en Jari spelen is er niet meer bij
Ooooooh Roan en Ericaatje vergeten....

heel veel plezier met de 1ste verjaardag!!!!!

ga denk ik vandaag maar een gebakje eten met Jari om al die verjaardagen hier te vieren
Reness en Minny, gefeliciteerd met jullie kindjes van 1!!

En Ericaatje veel plezier morgen.

Knorrie heeft vandaag voor het eerst in de Tobi gezeten. En wat voelde ik me rijk toen ik achterom keek en mijn twee mannen in de autostoel zag zitten! Echt, ik smolt .
Jeemig, al die verjaardagen!! Gefeliciteerd allemaal.

Iemand nog een lekker recept voor een (baby) taart?
Ik ga een aardbeienkwarktaart maken voor Knorrie. Moet nog even googlen voor een recept alleen.

Ericaatje, gefeliciteerd!
Goedemorgen!!

Mijn kleine prins is 1 jaar. Wauw, wat dat is dat toch een speciale ervaring! Gek dat je eigenlijk de hele dag bezig bent (vooral zaterdag toen de weeen vorig jaar begonnen), met vorig jaar gebeurde dat... en toen voelde ik me zo....

En druk dat het was. Roan is super verwend. Moet denk ik uitbouwen om al het speelgoed op te bergen

Ik had een taart bij de Hema besteld met de foto van Roan (zie hiernaast). Is bijna helemaal op gegaan. Ga zometeen nog even zijn hoofd oppeuzelen. Jammer dat het slecht weer was, want daardoor zat iedereen binnen en dat was eigenlijk wel een beetje te krap. Roan sliep al in mijn armen naar boven gisteren en vanmorgen moest ik hem wakker maken. Die was dus echt bekaf van alle indrukken.

@Sten en Timo. Jullie ook nog van harte gefeliciteerd!!!! En Jasmijn vandaag natuurlijk!!

En ik ga vandaag even rustig aan, moet ook helemaal bijkomen!
Gisterenavond was meneer aan het donderjagen, ik wilde al boos worden, kom ik binnen...staat die gewoon met een heel trots koppie. Oeioei wat was ik trots, zit nog steeds te glimmen van trots

Zo doet ie niets en zo gaat ie binnen een week kruipen en staan.

Mijn vader is hier al vanaf maandag en hij is het hele huis Jariproof aan het maken, was ook hard nodig. Van de week zat ie op zn knietjes voor de hondenbakken, welke zou het worden even voelen....ja hoor de brokken natuurlijk! Blegh !!!
@nut: hondenbrokken is nog beter dan uit de kattenbak eten .

Knap zeg dat Jari ineens is gaan staan. Daar mag hij wel even voor donderjagen.

Eva is ook ineens gaan kruipen en die zie ik ook nog wel met 1 of 2 weken gaan staan.

Gefeliciteerd voor alle 1-jarigen!

Het is zo bijzonder zo'n eerste verjaardag. Om nooit te vergeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven