uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
@zespri, Pijn gedaan, ik kreeg juist van de fysio te horen dat het om ontspanning gaat...en daar hoort geen pijn bij. maar goed misschien heeft zij weer heel andere klachten.

@coltje, ha gezellig. Dan weten we het nu helemaal zeker dta we in dezelfde groep zitten. Inderdaad wel prettig met mannen erbij. Ben ook wel van het nuchtere. Alhoewel ik dat gemiep met vrouwen onder elkaar ook af en toe wel heel gezellig vind. Hier ook meerdere mensen in omgeving die die cursus hebben gedaan, zelfs mijn fysiotherapeute. En idd allemaal enthousiast.Leuk!
@Saartje, balen dat je een saaie film had gehuurd. Ik vond Date Night wel een super grappige film, misschien voor de volgende ronde?

Wij hebben een angelsound, dus dat is super handig, geen enkel probleem om uk te horen.

@Nakur, kijk je uit met trappen lopen, is echt heel erg slecht voor je bekken, ookal is het wel weer goed voor je conditie/beweging...

@Coltje, fijn dat je zo blij kan worden van dat soort dingen he?

Ik zit in een vk praktijk, dus er zijn 4 vk die mijn bevalling zouden kunnen doen. Uiteindelijk is het toch haar probleem dat ze honden niet leuk vind, niet het mijne, en waarschijnlijk zal ze nu ze het weet niet zo rap mijn kant op komen. (Hoop ik).

@Zespri, oh ja, dat masseren van de fysio doet ZEER... maar ach, daarna heb je er wel profijt van.

Ik heb nu nog 10 hondjes, waarvan er nog 1 naar mijn ouders gaat en ik nog voor 2 (eigenlijk 3 maar ik kan het niet), een goed thuis zoek. Ik wilde er eigenlijk 6 overhouden, maar het worden er denk ik stiekem 7...

Ik moet ook gewoon realistisch zijn, dat weet ik wel, maar ik heb al zoveel hondjes zien gaan de afgelopen maanden... Heb het er zo moeilijk mee, het zijn echt mijn kindjes en dan ook nog extra die moederhormoontjes op het moment erbij.

En ik ken meer mensen die een kennel hebben, veel hondjes in huis en ook een kindje (of meer) hebben, dus het kan best.

Zal niet makkelijk worden, maar goed, daar kies ik dan zelf voor.

Op het moment heb ik een beetje (nou ja een beetje) een dip...
Oh ja Dos, nog geen moment aan gedacht. Gelukkig geen klachten nog dus blijft nog maar gewoon traplopen. Als ik klachten krijg zal ik er direct aan denken! Heb nu alleen last van stuitje als ik iets (te) zwaars te getild heb.

(Sorry, het leed is wat dat betreft niet eerlijk verdeeld onder de zwangeren...)

Saartje en Coltje, wat leuk dat jullie elkaar straks ook in het echt kennen. Hopelijk houden julile er samen een leuke vriendschap aan over!

Hmm het lijkt wel alsof iedereen in een dip zit deze week, terwijl het buiten zulk mooi weer is! Hopelijk voelen we ons allemaal snel beter in ons vel.

Vraagje: hebben jullie dat ook, dat als je iets leest over bevalling (bv eerste momenten daarna, hoe dat gaat) of foto ziet van borstvoedende moeder of pasgeboren kindje (in boek ofzo) dat je er al bijna vol van schiet? Ik snap daar niets van, zullen wel hormonen zijn maar volgens mij kan ik het met de bevalling als niet droog houden als ik eraan denk... erg he.
Dat heb ik ook Nakur! Dingen die gaan over babies, vooral op tv, ookal is het maar een reclame, dan schiet ik vaak ook al vol. Slaat helemaal nergens op, maar zullen idd wel de hormoontjes zijn.
Nakur.. haha dat herken ik , op zwangerschapspagina.nl is een topic die gaat over de 1e minuten direct na de bevalling. Gisteren heb ik jankend t topic doorgelezen *lol*

Dos.. jaaa pijn heel veel pijn aan rechterkant.. En therapeute zei ook direct = bekkenpijn , hoeveel werk je nog? Ik ehm momenteel niet ivm te veel pijn. Verstandig wanneer je in de zorg werkt. Ik mag dus ook niet meer aan t bed werken wel administratie klussen en/of medicatie delen. Maar vooral niet tillen , duwen , trekken e.d.

Traplopen ik zal wel moeten , maar heb oefeningen mee gekregen zodat ik toch de trap op kan.

Doggies.. tsjah... als we t hier over Spike hebben dat ie epilepsie heeft en de mogelijkheden van medicatie , ander voer maar ook t inlaten slapen (tja t kan evt nodig zijn bij bv blijvend hersenschade e.d.) mennnnn dan biggelen de tranen over mijn wangen. Roep dan ook direct dat ik t er NIET over wil hebben..

Ben net zooo onwijs boos geworden op een achterlijk wief hier in t park. Zij heeft 3 honden , waarvan 2 er verplicht vast moeten van de politie en dierenbescherming omdat ze al eens honden en mensen hebben gegrepen.

Ik lijn mijn honden altijd direct aan wanneer ik haar zie , wat doet die domme kut die gaat 2 honden van de lijn halen. En die stormen natuurlijk direct op die van mij af en grommen naar de mijne natuurlijk... Heb haar helemaal verrot gescholden, dat ik **********dom*** niet voor niets mijn honden aanlijn. Dat ik zwanger ben en als ik t haar nog 1x weer zie doen ik direct de politie bel. Mijn eigen doggie kan ik wel houden , maar Spike de labrador is loeisterk wanneer er andere honden om hem heen springen. Gelukkig kwam een man die ook ene hond heeft mij helpen en haar ook voor onnozele geit uitgemaakt.
ohhh en ben daarna in janken uitgebarsten , lieve man in t park heeft mij getroost.. Hij herkende t wel van zijn eigen vrouw *gelukkig* haha
@Zespri, Mooi dat de fysio toch wat voor je kon betekenen. Duwen tillen etc gaat hier ook echt niet meer.

Wat een stomme koe dat mens... sommige leren het ook echt nooit. Snap dat je daarvan in de stress schiet en spontaan begint te huilen... dat is in onze staat niet meer dan normaal.

Was al bijna verbaasd na je eerste verhaal dat je het droog hield.

Nou dat vk verhaal zit me echt super dwars, moet er de hele tijd aan denken.

ik heb daar nog nooit iemand met een handdoek naar binnen zien gaan om op die ligbank te leggen. Ze ging ook heel demonstratief met haar desinfectiespul over die ligbank heen nadat ik erop had gelegen...

En riep daarbij dat ze het echt niet hygienisch vond anders voor andere mensen... Werkelijk ik had 2 hondeharen op mijn broek zitten...

oh wat vind ik haar niet leuk... hoop echt dat ik haar niet meer krijg, want ik denk dat ik dan echt op zoek ga naar een andere verloskundige. Was al niet bijster tevreden over de andere verloskundige die we vaak hadden, en nu ben ik er eigenlijk helemaal klaar mee....

Maar om nu met 30 weken nog te wisselen... dat lijkt me ook niet bijster slim, alles is al aan de verzekering ed doorgeven met de naam van deze praktijk...

Sorry dat ik zo doordraaf maar het zit me echt hoog.

Verder heb ik alweer de hele dag last van maagzuur in mijn keel. Word er super gek van.

Moet zo naar bv cursus en heb gewoon nul komma nul zin.

Zou zo leuk zijn als er iemand van jullie ook bij was.

Het is klaagdag vandaag denk ik hier
Dos, belachelijk... echt te idioot voor woorden. Iedereen weet toch dat als je honden hebt, dat er dan hondenharen in je huis, in je kleding etc.zitten? Zo werkt dat nu eenmaal, hoe schoon je ook bent. Ik zou er zeker wat van zeggen...

Zespri, ik zou evengoed melding doen bij dierenbescherming en of politie. Als ze echt gevaarlijke honden heeft en die los laat lopen en af laat rennen op aangelijnde honden (die angstig dus agressief kunnen reageren juist doordat ze aangelijnd zijn...)... betekent dat toch echt dat ze haar probleem niet serieus neemt...

Man is om: we krijgen een Mats! Jahaa! Abel wordt misschien zijn tweede naam...

Vandaag nog even een dagje gewerkt. Allerlaatste nakijkklussen en mondelinge tentamens....Nu echt helemaal klaar....
Dos.. ik zou er ook wat van zeggen. Ik let juist met 2 honden en ik neem aan jij ook met nog meer honden.. Juist op dat je t huis niet onder de haren hebt zitten. Ik stofzuig 1x per dag , met de swiffer wel 2 a 3 x per dag er ff door, dweil elke dag..

Kleding zoveel mogelijk hondenharen vrij wanneer ik de deur uitga naar idd een VK of huisarts of verjaardag e.d. Dan moeten ze ook niet bij mij aankomen met zo'n kulverhaal als jou VK heeft. En zou het zeker bespreken met de VK of een ander uit je praktijk.

Hoorde net telefonisch dat er een familielid is neergeschoten een achterneefje
zespri wat heftig!

en wat een doos dat mens die juist dan haar honden loslaat. Is haar geloof ik niet duielijk dat het niet mag.

dos ik zou ook pislink worden van zo een vk! Zou er ook zeker wat van zeggen. Zometen is ze bij je bevalling of 1 van je nacontroles. Kan dan nooit fijn gaan met zoveel spanning.

En switchen kan nog. Een vriendin moet met 34 weken switchen ivm een verhuizing, schijnt geen probleem te zijn.

Nakur hier ook een brok in de keel als ik aan de 1e momenten na de geboorte denk. Hihi heb ik nog steeds als ik terugdenk aan de 1e momenten met pluiszoon.

sosofie nu echt klaar, heerlijk!

Zo erg de pakjesbezorger van tnt kent me nu geloof ik iets te goed, denk dat ik teveel bestel. Vandaag kwam er weer iets binnen en hij vroeg al of ik er bijna was om te bevallen.

Dos en hoe was je cursus?
Waaaaaaaaahaaaaaaah!

Sorry mensen, maar ik heb zo'n blije dag!

Ik lekker met mijn vriendin lunchen (op het terras in de zon), moest ik gelijk ff plassen. Zij daarna ook. Zegt ze, "ja, ik moet ook wel veel plassen de laatste tijd". Ik: "heb je blaasontsteking?" Legt zij een mapje van Vita, het echocentrum hier, op tafel!!!!! Volledig onverwacht totaal gewenst per ongelukje! Ik vloog haar gelijk om de nek en schoot ook een beetje vol! Woehoe, ons kindje krijgt in oktober een vriendje of vriendinnetje!

Dos, als ik bij de vk op de tafel moet, dan ligt er zo'n papiertje op. Verder niet. Nu haart onze hond ook niet zo, maar dan nog...ik hoop echt dat het goedkomt met die VK.

Zespri, wat irritant zeg dat mens in het park! Ik zou ook helemaal uit mijn dak gaan! En wat heftig van je achterneefje..

Nakur, ik heb dat niet, behalve vanmiddag dan van blijdschap

Saartje, ik zal je pic nog ff bestuderen op hyves ghehehe.
Zespri, wat een takkewijf, als je dat toch weet van je eigen honden doe je dat toch niet? Gelukkig kwam iemand je helpen.

Ja Dos, ik wilde ook wel iemand van ons op cursus haha! Lijkt me dan wel weer gezellig.

En over die vk, lekker hier je verhaal zetten hoor, niks geen sorry, als je er last van hebt lekker doortypen. Wisselen lijkt me idd niet zo handig. Weet je ook hoeveel er tegelijk dienst hebben? Want als dat er 2 per keer zijn kun je misschien overleggen dat je dan niet die antihonden vk krijgt. En sorry hoor, jij hebt misschien 2 hondenharen maar wat dacht je van katten? Of iemand met roos? Of mensen die haar tot op hun kont hebben? Ik ben helemaal geen honden liefhebber maar ik kan dit niet snappen. Maar ik zou er igg over praten, misschien het makkelijkste met een van de andere vk’s over hoe je je voelt want als je steeds angst hebt dat zij komt met je bevalling helpt ook niet mee voor een goede bevalling.

Sosofie, haha, man heeft genoeg in de week gestaan? Mats Abel, klinkt toch ook hartstikke leuk, kun je beide leuke namen doen.

Hier opeens weer twijfel over geslacht. Echoscopist zei heel duidelijk een jongen, nakurman zei dat hij het ook gezien had maar probleem is: ik zelf heb het nooit gezien. Vond ik eerst niet erg maar toch dacht ik, stel dat die echoscopist het fout heeft... dus nu wil ik toch nog een meisjesnaam bedenken. En we hebben wel een eerste naam maar geen tweede en willen toch graag 2 namen geven. Eerste naam is Tirza, achternaam begint met een A. Wat voor beetje stoere meisjesnaam past daar nou tussen?

Of zou het echt 100% zeker zijn dat het een jongetje wordt?

Haha Pluis, dat de tnt bezorger je kent, om je te bescheuren! Ach, je moet toch ook wat met je vrije tijd als je thuis bent!

Coltje, jij een blije dag vandaag, wat fijn dat er tenminste iemand een blije dag heeft! En leuk hoor van je vriendin! Leuke lunch dus gehad!

Sinds deze week voel ik de baby ook echt schuiven in mijn buik ipv alleen maar schoppen, had ik dacht ik eerder al verteld deze week. Geeft soms wel een onprettig gevoel. Vanavond lag ik op de bank, gingen er allerlei golven zo langs de zijkant van mijn buik! We hebben er allebei een tijdje naar zitten kijken en voelen. Toen ging man weg, hij zei: ja ik heb er nu even geen zin meer in. Ik dacht: ja leuk, kan ik ook wel denken maar baby blijft gewoon bewegen natuurlijk! Lekker makkelijk.
Sjongejonge dames, wat weer een actie vandaag hiero!

En wat een dag voor een aantal van jullie.

Zespri; wat een onnozel ding zeg, die vrouw met die honden!

Ben wel benieuwd hoe ze reageerde op jouw uitbarsting, hihi.

Wat voor honden zijn het?

En Dos, ik vind dit echt een absurde manier van omgaan met je clienten/klanten hoor. Ook al heb je als VK een bloedhekel aan honden en vind je het hartstikke vies, dat mag, iedereen zijn mening, maar om het op die manier te uiten is echt zo onprofessioneel! Kan me zo goed voorstellen dat je je daar rot over voelt. Dat je niet terplekke in huilen bent uitgebarsten.

Was je alleen? zonder manlief?

Ik snap nog steeds niet dat er zulke mensen bestaan, zeker niet in dit soort beroepen! Wie had er nou in het begin zo'n moeilijke start met haar VK? Was ook al zo'n rare actie......

Ik zou het de volgende keer aangeven, zeggen dat je haar niet bij je bevalling wilt en als ze dat niet kunnen garanderen je over gaat naar een andere praktijk. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen...je kunt je gegevens meenemen en zij doen gewoon het laatste eindje...en het meest belangrijk; je bevalling!

Coltje wat leuk, een zwangere vriendin, en wat een verrassing!

Leuk om zoiets bijzonders te delen...

Heerlijk klinkt de dag die jij gehad hebt.

Nakur; twijfel over geslacht? Als echoscopist en manlief het gezien hebben, hoef je volgens mij niet te twijfelen hoor.

Het is nooit een 100procent garantie uiteraard, dus een meisjesnaam paraat hebben kan geen kwaad. Wij hebben geen jongensnaam bedacht hoor, dus mocht er onverhoopt toch een piemeltje aanzitten moeten we heel hard iets bedenken

Jaaa sofie, tis gelukt, man is om! Mats vind ik ook leuker dan Abel eerlijk gezegd (niet lullig bedoeld Anali!) ik heb een oom die zo heet en moet steeds daar aan denken als ik die naam hoor. Dus ook niet helemaal mening waar je iets aan hebt dus... Maar vind ook Mats wat moderner en vlotter.

Emoties: ik ben zowiezo al gauw vertederd door babies etc, maar nu helemaal hoor...zit ik aahhh..liehiefff...en als ik denk aan het moment van geboorte krijg ik ook tranen in mijn ogen...maar dan voel ik er geen pijn bij he..dus geen idee hoe het in het echie zal zijn..

Wat ik ook heb ik dat ik wel eens denk aan het moment dat ik mijn ouders of mijn broer opbel om te vertellen dat onze dochter is geboren.....ook dan huil ik al bijna, dus dan ga ik het ook niet droog houden...

Hier hard gewerkt vandaag, druk gehad met afspraken ed.

Daarna door naar opleiding...net thuis...nu eindelijk weekend...heeeerlijk..........

nog zes weekjes werken, joepie!! ik ben echt aan het aftellen nu en kijk erg uit naar verlof....niet omdat ik het niet meer trek maar gewoon omdat ik ERRUG veel zin heb om nergens anders meer mee bezig te zijn dan (de komst van) de baby...

lekker cocoonen, lekker in dat onderste gedeelte van die trechter zakken (haha uitspraak van cursusleidster, die zegt dat iedere vrouw op het eind in een trechter terecht komt waarbij je steeds minder belangstelling hebt voor je omgeving)...............

trusten ........
Zespri leesnet op Nu dat er gistermiddag een 27jarige man is neergeschoten in Hoogeveen...is dat je achterneef?? Hoe gaat het nu met je?

Verder vroeg ik me vanacht ofzo (tsja) ineens af hoe het met blaumeertje gaat...volgens mij tijdje niks van gehoord...
Heb ook even een babyvraag: wie van jullie gaat de eerste tijd de baby bij zich op de slaapkamer laten slapen? Had dat niet in mijn hoofd maar zit daar laatste tijd wel meer aan te denken ook ivm borstvoeding...is makkelijker dan of niet? Of gaat het juist ten koste van je rust omdat je ieder zuchtje van je baby hoort? Of is dat juist fijn omdat je dat juist graag wilt horen zodat je gerust bent? En hoelang doe je dan zoiets? Wanneer moet het op zijn/haar eigen kamer? En wordt dat dan geen probleem?

Zoals jullie lezen heb ik er nogal wat vragen over....hopelijk hebben jullie ideeen!!
@ Bello: wij laten de baby in het begin op onze kamer slapen en dan tot hoelang we het zelf prettig vinden (ivm nachtvoedingen enzo).

Is ook het advies van de kraamzorg (rooming-in heet dat geloof ik).

Maar ik ben heel eerlijk als ik zeg dat als ik elke nacht wakker lig van elk zuchtje het snel afgelopen is. Dan gewoon in de eigen kamer na een paar weken.

En ik was gisteren bij mijn schoonzusje, mijn neefje is nu ruim 6 maanden, en slaap nog steeds bij hun op de slaapkamer.

Volgens mij mag je het zo lang doen als jezelf prettig vindt.
Bello, zoals ik er nu tegenaan kijk slaapt baby gewoon op eigen kamer. Lijkt me voor man ook rustiger want die moet gewoon werken. Maar ja, misschien verander ik wel van mening als ik bevallen ben...

Gister toch het geslacht verklapt aan mijn broer! Echt stom! Ik was in de auto aan het bellen (en waarschijnlijk afgeleid daardoor) en zei: en, ben je al gewend aan dat je een neefje krijgt? Ik had pas door dat ik neefje zei toen hij zei: oh maaar ik weet zeker dat het een nichtje wordt!

Shit shit wat stom nou, dus ik heb er maar een beetje overheen gepraat (ja nichtje kan ook, we hebben al een jongens en meisjesnaam bedacht etc). Nou is mijn broer niet heel nieuwsgierig naar het geslacht en ook niet de meest oplettende, dus ik hooooop heel erg dat hij het een beetje gemist heeft. Maar echt, kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan, wat een stomme actie.

Vannacht lekker geslapen sinds tijden! Heerlijk, voel me zowaar bijna uitgerust.
@Bello.. achterneefje is overleden tgv de schietpartij. Dader is opgepakt. Vroeger wel met achterneefje gespeeld en zag hem wel eens als ik bv aan t winkelen was. Maar verder geen contact met hem. Was niet mijn type mensen ...

Wij laten denk ik de kleine eerste paar weken ook op de slaapkamer slapen. Ook al hebben wij hier alles gelijksvloers, ik denk dat t toch makkelijker is wanneer je borstvoeding geeft de kleine er zo uit kan pakken , de tiet geven en weer terug kan leggen.

Zusje doet dat ook de 1e 6 weken ongeveer en daarna verhuisde ze haar zoon terug naar zijn eigen kamer want toen sliep ie al aardig door van 1 tot 7. En haar dochter is nu bijna 4 weken en zit nu ook dat t al slaapt van 1 tot 6. Zusje zei al uurtje langer en t kan ook terug naar der eigen kamer.

Volgens zusje... wen je vanzelf aan de geluidjes , plus dat je ook de geluidjes wel gaat herkennen wanneer je je bed echt uit moet komen of wanneer niet.
De jongens hebben hier tijdens de kraamtijd bij ons op de kamer geslapen. Toen (her)kenden we de huiltjes, piepjes, zuchtjes, kreetjes en mochten ze een deur verder gaan slapen.

Ik ben zo iemand die inderdaad van elk zuchtje wakker wordt, maar ik moet er niet aan denken om ze de eerste week op hun eigen kamer te leggen hoor! (Die paar meter lopen met een baby in mijn armen redde ik niet eens, de eerste dagen na de bevalling)

Je hoeft er nu nog niet over te beslissen he, dat kun je allemaal bekijken als de baby er is.

Haha, strakke actie, Nakur! Ik heb dat met de naam... ben zo bang om me te verspreken... zeker tegen de jongens... dan weet meteen de hele wereld het...

Hier gaan we een dagje bankhangen. De jongens zijn net niet helemaal fit, beetje verhoging, beetje spierpijn etc. dus ons weekend begint een dagje eerder. Heerlijk. De jongste ligt nu met de playmobil te spelen (dat doet hij de hele dag, 7 dagen per week...) en de oudste ligt tegen me aan op de bank een film te kijken. Foeksia de miniheks... leuk!
Zespri. Gecondoleerd...
Jee meiden bedankt voor alle (snelle) reacties! Ben er blij mee! En het klinkt logisch om het te doen totdat je de verschillende geluidjes herkent of totdat ze doorslapen....stiekem lijkt het me ook wel fijn...baby is toch zooo lang zooo dichtbij je geweest dan is het zo'n afstand ineens: hup uit de buik op de wereld en in je eigen bed!

Zal het es met man bespreken vandaag want het leefde alleen nog maar in mijn hoofd... Hij is toch veel weg tot halverwege de nacht ivm werk dus hij geen last en ik niet alleen met oren in bedje.....

Oh nakur wat een blunder! Aan de reactie van je broer te lezen had ie het niet echt door of wel? De kunst is om er weer een draai aan te geven alsof je het express zei.. Maar met de naam is dat wat lastig sofie haha! Wij noemen haar nu steeds loesje (heel flauw en heel vervelend) maar het werkt wel zeker bij bellomandochter...want die is zoooo nieuwsgierig! En ze mag veel weten maar dit is toch iets van ons tweetjes! Stel je voor dat ex van belloman de naam eerder weet dan opa en oma..moet er niet aan denken haha!

Zespri toch gecondoleerd! Wat een vreselijk nieuws....

Sofie veel plezier vandaag gelukkig zijn ze niet zo ziek dat ze niet lekker kunnen spelen/film kijken...
Zespri, gecondoleerd..

Sosofie, fijn dat jullie eruit zijn qua naam!

Nakur, wat balen he, als je je zo verspreekt?! Ben benieuwd of hij het goed doorhad en zo ja, of hij zijn mond houdt!

Bello, ik ben ook aan het aftellen hoor. Ook al is mijn baan geweldig.. Voor wat betreft slapen op onze kamer, was eerst wel de bedoeling, toen vonden mijn moeder en tante dat stom - want zelf slapen wordt dan lastig - nu weet ik het niet meer... Ik denk toch even op de kamer bij ons, een week of twee, maar ik ga het wel even aanzien...
Aargh coltje...al die mensen met al hun verschillende meningen....
Welja, Coltje... dat hoef je nu allemaal niet te beslissen. En over goedbedoelende oma's en moeders en tantes... ziij hebben kinderen grootgebracht in een andere tijd, met andere regels, inzichten en theorieën... Mijn schoonmoeder heeft er een handje van, om de grootst mogelijk onzin (ik bedoel natuurlijk; achterhaalde ideeën) als waarheid te verkondigen. Zo moest schoonzus van haar moeder haar tepels harden met een ruwe handdoek, anders zou de borstvoeding nooit op gang komen... yeah right...
quote:pluis363 schreef op 03 oktober 2010 @ 20:33:

Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

Baby20113730-06-20111e kindjeJongendolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

Wil je graag in de tabel worden opgenomen, druk je gegevens vetgedrukt .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven