Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Elza, gefeliciteerd met jullie dochter!!! Mooie namen!!

Maar men, zo lang persen en dan toch nog een keizersnee! Is ze al uit de couveuse?

Suzzel, spannend! Hoop dat ie al geboren is!

Snok, wat klinkt dat heerlijk, er op uit met de kleine, kan niet wachten.

Wenny, fijn he z'n eerste luier zelf doen, heb dat ook, vandaag voor het eerst zelf zijn kleertjes aan gedaan op bed.

Helemi, wat ben jij een doorzetter zeg!! Misschien dat het nieuwe medicijn wel helpt!!

Ik ben weinig online, maar dat komt omdat het lichamelijk gewoon niet goed gaat. Kan weinig meer dan op bed liggen en half zitten door het bloedverlies en de (extreme) hechtingen en mijn bekken. Hoop dat het snel beter gaat, want man doet alle leuke dingen met hem en alle verschoningen.
Doggie jouw tijd komt ook met TIm....wacht maar...straks haalt hij de schade dubbel en dwars in...en jij ook Ik snap dat het nu ff moeilijk is dat te geloven ....want wat is het frusterend he dat je alles achter de rug hebt en dan zo lichamelijk wordt beperkt maar echt.....jouw tijd komt...dikke kus vanuit hier...
Doggie jouw tijd komt ook met TIm....wacht maar...straks haalt hij de schade dubbel en dwars in...en jij ook Ik snap dat het nu ff moeilijk is dat te geloven ....want wat is het frusterend he dat je alles achter de rug hebt en dan zo lichamelijk wordt beperkt maar echt.....jouw tijd komt...dikke kus vanuit hier...
O heb nog ff snel wat fotos geplaatst op prive
Doggie
Doggie... wat vervelend dat je zelf nog niet snel opknapt. Probeer hem lekker zo veel mogelijk bij je in bed te nemen en geniet van de momenten die jullie wel samen hebben. De rest komt..!!!!! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, zodat jij Tim ook kan badderen enz.

Wenny... fijn te horen dat het met jou wel al wat beter gaat en dat je zelf Tim kan verzorgen.

Helemi... petje af.... je bent echt een ontzettende doorzetter..!!!

En Suzzel... ben nieuwsgierig...!!!!!!
FIEN, volgens mij heb ikjou nog niet gefeliciteerd, bij dez dus!!!

Mooie nam hoor.

LUNA, jullie ook gefeliciteerd met de kleine man. Jij hebt nog een hele reis gemaakt hoor, hopelijk komt jullie mannetje snel thuis en kunnen jullie heerlijk met zijn drieen genieten!!

ELZA, jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie prinses!! Jammer dat het nog een keizersnee is geworden maar belangrijker is dat ze er is en dat jullie nu lekker van elkaar kunnen genieten.

Allemaal mooie namen hoor!!

Suzzel is nu nog bezig????

Heb gister niet ingelogd, had wat een hormonale dag echt een dipdagje. Met enorme stuwing.

Nu eindelijk bijgelezen. Hier gaat het goed, Watse is nu gegroeid en begon gister goed te plassen, dit werd ook tijd maar hij dronk nog niet zo super, nu haalt hij de schade in alleen valt hij elke keer in slaap tijdens het drinken. Dan komt hij vervolgens na een haklf uur tot een uur weer (behalve s´nachts, hahaha!!) Geven nu de speen wel eens om het te rekken tot 2 tot 2½ uur. Door de stuwing kon hij niet zo goed de tepel pakken en daarvoor heb ik hem een paar keer verkeerd aangelegd en daardoor wat last van tepelkloofjes (dat gebeurt dus ook gewoon bij een vierde!!!!) Nu gaat dat beter.

Moest vanochtend de oudsten zelf doen en klaar maken voor school maar dan staat het zweet me overal hoor!!

Dames die nog zwanger zijn, GENIET ER NOG EVEN VAN HOOR!!!

Ik verlang (nu al) best wel weer naar een goed ritme en dat ik alles weer zelf onder controle heb hier. Als ik dan iemand naar het sportveld zie fietsen of ouders s´ochtends op de fiets naar school zie racen wil ik dat ook wel weer graag, het normale ritme!! Ben toch wel wat een gewoonte/ritme mens geloof ik. Zijn er meer dames die dit herkennen???

MIDEJO, heb je wel wat hulptroepen om handen, want ons oudsten zijn errrruuuuuuggggg druk, gister en vandaag tenminste, was blij dat ze wat naar school konden. Weet niet meer hoe oud jouw kinderen zijn maar was blij dat mijn moeder vanavond langs kwam om ze te badderen en op bed te doen, manlief was ze ook helemaal zat!!!
Doggie, jullie ook van harte gefeliciteerd!!! Ik ga morgen prive checken om je verhaal te lezen.
Hallo allemaal. Ik ben de man van Jackie en ik wil jullie laten weten dat onze zoon is geboren. Op 14 mei, s'morgens om 07.30 via een keizersnee. Hij heet Jens, en weegt 3870 gram en is ongeveer 54 cm lang. Het verhaal zal ze zelf schrijven als ze weer een beetje op de been is . Verder willen wij iedereen van harte feliciteren die ook al bevallen is .
Hallo allemaal,

dames die in de afgelopen uren bevallen zijn, ontzettend gefeliciteerd en jullie mannen ook natuurlijk!!

Ik heb heel goed nieuws! Raphaell komt vrijdag thuis! Er zijn geen infecties gevonden. Wat ze nog wel even willen doen is bij hem een mri-scan maken van zijn hersenen. Dit omdat er op de echo wat onduidelijkheden te zien waren.

Deze scan wordt vrijdagmiddag gemaakt, uitslag is pas over 2 weken bekend dan. Hij moet daarna nog even uitrusten en vrijdagavond kan ie lekker mee naar huis!
Jacky, gefeliciteerd met je zoon!! Ook nog op de 14e!! Was een drukke dag..... Ben benieuwd naar je verhaal, maar eerst lekker bijkomen en genieten!

Suzzel, hoe zou het gaan?

Elza, hoe gaat het met jou? kan je al een beetje genieten van je meissie??

Janets, ik herken het hoor, ik vond mijn kinderen ook heel druk. Ze zijn alletwee helemaal blij en verliefd op tess, maar ze moeten ook even wennen natuurlijk. En ook ik had een klein blaartje en kloofje op mijn tepel..... 3e keer. Ik heb nu een goed zalfje wat ik de vorige keer ook gebruikt had en het is meteen een stuk beter. Ik weet niet of je het in NL ook kan kopen maar het is van Lansinoh.

Ik voel dat ik snel opknap maar kan natuurlijk nog niet veel doen. Gelukkig is manlief deze week thuis.

Doggie, jeetje wat vervelend voor je zeg. Kan me voorstellen dat je er van baalt. Het enige wat je kan doen is zoveel mogelijk in bed blijven zodat je lekker aansterkt! Dan kan je het binnenkort lekker zelf allemaal ook doen. Ik hoop echt dat je snel opknapt. xx

ik ga even voeden. Oja, vanochtend naar de pediatrician geweest (die doen wat in nl het cons bureau ook doet) en na 5 dagen is ze alweer op haar geboortegewicht dus dat is echt super!
Jackie en man van Jackie... GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON..!!!!

Jackieman... fijn dat je ons een berichtje stuurt, want we begonnen ons al een beetje ongerust te maken.

Luna... wat fijn dat Raphael vrijdag lekker bij jullie mag zijn.... GENIETEN..!!!!

Janets.... ik heb hier gelukkig ook hulptroepen, maar mijn kids zijn denk ik ook een stuk ouder. Die zijn 14, 12 en 10. Gaan dus lekker zelf naar bed en kunnen ook hun eigen broodje maken. Wat dat betreft zal ik denk ik eerder hulp van ze hebben dan dat ik het extra druk met ze krijg.
Had eigenlijk gehoopt op een berichtje van Suzzel.

Ga er nu maar lekker in. Moet morgen weer om 9.30 uur in het ziekenhuis zijn voor CTG en bloeddruk. Hoop dat ze me toch weer laten gaan, want ik hoor toch van vele kanten (ook mensen met een medische achtergrond) dat het prettiger is als een bevalling uit zichzelf begint. Ik zie gewoon heel erg op tegen inleiden ofzo
Jackie e n man gefeliciteerd!! Leuke naam en heel benieuwd naar je verhaal!

Heb niets meer vernomen van suzzel! Hoop dat ze inmiddels haar kindje in armen heeft..

Ekza hoe gaat t met je pukkie?
Luna toppie! Super fijn dat t zo goed gaat!

Janets dikke kus voor jou! Dipdagje(s) horen er blijkbaar bij
Nog geen nieuws van Suzzel dus..??!!

Snok denk je nog even aan Maike in het schema? Gegevens staan dacht op 165 of 166 in het vet. Vind het wel leuk als er nog een paar mensen overblijven die ook nog niet bevallen zijn.

Foxy staat trouwens ook dubbel in het schema.

Nou, ik ga douchen en zo aan het CTG. Denk pas rond de middag weer in te loggen. Fijne ochtend allemaal.
Ha, jacky en jacky man , van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jens!!

en Luna, wat fijn dat raphaell lekker naar huis komt zeg!!

Nou, ik heb vandaag de mijnlpaal van de uitgerekende datum bereikt, hiep hoi... Vanacht wat lichte weeen gehad, maar nu alles weer rustig. Gisteren nog bij vk geweest. alles ok behalve dat baby nog steeds niet is ingedaald. ze kon wel voelen dat ie er wel in past zei ze, maar omeen of andere reden kruipt ie liever wat omhoog.

bloeddruk blijft laag, en ze schat de baby op 7,5 pond.
Jacky en man, gefeliciteerd met de geboorte van Jens!

Leuke naam! Jacky, hopelijk voel je je snel weer goed genoeg om je verhaal te komen vertellen.

Suzzel, hoe gaat het met je?

Midejo, succes straks in het ziekenhuis.

Doggie ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je lekker met de luiers en de badjes aan de gang kan.

Ik ben benieuwd hoe het met Fien en Elza is.

Luna, fijn dat Raphael mee naar huis mag vrijdag. Lekker met z'n drietjes thuis heerlijk!
ff snel,...,ben fles aan ht maken...

SUzzewl heeft vanmorgen gesmst dat ze gisterenavond om half 10 haar jmooie zoon in armen mocht sluiten om half 10!!!!!!!!! Hij heet Lucas en weegt 3780 gramEuh foon ligt boven...kan ook lukas zijn hahahaah..,.eerst ff fles geven..werk zo schema goed BIJ
Jackie en jackie man gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

Mooie naam!!

Hippie, fijn dat je het herkend!!!

Midejo, dat is inderdaad een andere leeftijd, maar goed ook zij moeten wennen naturlijk straks.

Hopelijk zijn je controles goed!!

Luna, goed nieuws dus, blijft wel spannend op de uitslag te wachten.

Ga ook douchen, kramzorg is alweer druk in de weer.
Goedemorgen!!! Allereerst natuurlijk even felicitaties voor Jacky & Man! Superleuke naam, Jens. Hadden wij ook op de lijst staan!

Verder even een ego-bericht:

Tirza heeft vannacht van 11.30 tot 6.30 geslapen! Man, wat een heerlijkheid. Was al helemaal vergeten hoe dat was... En als klap op de vuurpijl lachte ze vanochtend ook breeduit naar me. Ik ben smoorverliefd!!!!!

Ze ligt nu weer te pitten, straks rond 11 uur moeten we naar het consultatiebureau. Ik ben benieuwd!
Jackie en man, gefeliciteerd met de geboorte van Jens! Wat een leuke naam zeg... lekker genieten nu!!!

Nog geen nieuws van Suzzel, ben benieuwd hoor...

Luna, wat fijn dat Raphael vrijdag thuis komt! Dan kan het grote genieten pas echt gaan beginnen he, heerlijk hoor!

Hier een rustig dagje op de planning, dochter is een dagje naar het kinderdagverblijf, dus ik ben alleen met de kleine man. Heerlijk weertje volgens mij, dus vanmiddag maar eens eventjes winkelen ofzo.

Ga hem nu lekker in badje doen, daarna voeden. Maar ga eerst eens eventjes de laatste foto's op prive checken!
He, zie nu berichtje van Snok dat Suzzel een zoontje heeft. Mooie naam, hihi! Veel dezelfde namen hier valt me op! Grappig hoor... Nou iniedergeval van harte met je mooie mannetje Suzzel, volgens mij is het een lange bevalling geweest voor je zeg...
Jackie en Suzzel, van harte gefeliciteerd met jullie beebs !!

Luna, heerlijk dat jullie mannetje vrijdag al naar huis mag.

Doggie, een hele dikke kus voor jou....balen dat je nog zo weinig zelf mag doen...lijkt me wel frustrerend...maar komt goed uiteindelijk !!

Janets, herkenbaar hoor....soms verlang ik terug naar mijn leventje van voor de zwangerschap....wel met Tess hoor. Maar gewoon dat ik weer in het dagelijkse ritme kom. Nu is het vaak iedere dag afwachten in wat voor ritme we zitten.

Gisteren heeft ze bijna de hele dag door geslapen...heerlijk..maar vandaag kan best zo zijn dat ze de hele dag dus bijna niet slaapt...moet je toch je planning een beetje op aanpassen.

Wat jij hebt met Watse had ik in het begin ook...heel kort drinken aan 1 borst en dan vervolgens in slaap vallen en nu een uurtje meldde ze zich dan weer...

Rozerood, haha.....Tess heeft vannacht van kwart voor 12 tot kwart over 5 geslapen....huh ? Heerlijk hoor....en net heb ik haar om half 9 wakker gemaakt en ze ligt nu weer te pitten....ga haar straks lekker badderen, weer voeden en hoop dat ze dan lekker doortukt.

Hoe zou het met Fien zijn ?

En Elza, zou die al bijna naar huis mogen..?

De rest weet ik ff niet meer
hallo,

hier nog geen actie!

SNOK: Nieuwe afspraak bij VK op 26 mei.....verjaardag van mijn zoontje!

Hoop voor die tijd al wel geworpen te hebben....

Lees later wel bij, Kinderen willen nu spelen en zin vrij dus ff geen tijd voor comp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven