Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Elza en Elzaman..... HEEEEEEEEEL ERG GEFELICITEERD..!!

Ze heeft jullie geduld wel heel erg op de proef gesteld, maar ik weet zeker dat ze dat nu meer dan goed maakt.

Elza... het klinkt voor jou als een behoorlijke uitputtingsslag. Nu lekker genieten en uitrusten... laat ze nog maar lekker een paar daagjes voor jullie zorgen.

Vind Joy trouwens een hele leuke naam. Mijn 3e (zoon) heet Joey. Als meisjesnaam hadden we toen al Joy en we hadden moeite om een jongensnaam te bedenken. Toen hebben we gewoon een "e" tussen Joy geplakt.
Jee....Elza...en Elza man natuurlijk...eindelijk.....Wel balen toch een keizersnede maar ze is er eindelijk........Hoop dat je ondanks alles wel van je kleine meid kan genieten.....Had niet verwacht dat het toch zo zou gaan na je berichtje dat je al 9 cm ontsluiting had.

Sanne: Ja hier ook drukker maar merk wel dat het toch rustiger is allemaal nadat ik geen pijn meer had. Ondanks dat hij veel minder vaak kwam was ik er veel zenuwachtiger over omdat ik wist dat het weer zo'n pijn ging doen.

Morgen ga ik weer beginnen met de borst te geven. Ben er best een beetje zenuwachtig voor omdat het juist nu allemaal zo goed gaat met het voeden ondanks het veel werk is. Mocht eigenlijk vandaag al maar heb het nog een dagje uitgesteld. Hou wel voor de zekerheid het kolfapparaat nog een paar daagjes voor het geval dat. Is alleen psychisch waarschijnlijk maar toch. Lactatiedeskundige had meegekeken met aanleggen en dat gaat goed dus daar moet ik maar vertrouwen in hebben.

Heb dus zin in morgen maar ook een beetje schrik ervoor......Hoop er snel weer helemaal van te kunnen genieten. Zal ook wel. Meer verhalen gelezen van vrouwen die een tijdje gekolft hebben door pijn en daarna met heel veel plezier weer borstvoeding gegeven hebben zonder enig probleem......

We zien het morgen wel.......

En nogmaals Elza.....JEEE....EINDELIJk...geniet er van!!!!
YEAHHH elza en elzaman gefeliciteerd met JOY-ANNA !!!!!

eindelijk bij jullie na een errug pittige bevalling.......rust maar lekker uit en geniet volop van jullie schatje (je bent in goede handen op mijn werk in ieder geval )

sanne, onze dame is ook steeds iets langer wakker. soms kan ze heerlijk liggen rondkijken in de box maar andere momenten is koezen op de borst bij 1 van ons toch wel favo, zelfs een speentje kan er niet tegenop maar nachten gaan heerlijk, dus daar teken ik voor hoor!

snok, onze kraam zei dat ze 7x 100 cc per dag mag maar daar komen wij dus niet aan.....ze zit nu op 6x 100 en dat kreeg zoon ook destijds. en daarvan laat ze zeker 2-3 voedingen ook nog een aantal cc staan omdat ze dan echt in coma ligt tijdens drinken. weet je, ik maak me niet druk en jij moet omgekeerde ook niet doen hoor, binck is gewoon een knulletje die wel iets extra lust en jolijn een wat minder hongerig meisje :-)

nog ff gezellig doen bij man, daarna fles erin en zelf ook lekker slapen........ben blij dat joy er eindelijk is!!
Elza en man, super gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!

Het klinkt als een uitputtingsslag, maar nu kun je eindelijk van haar genieten!!!!!
yeah Elza en elza man - gefeliciteerd met Joy-Anna!!!!!!!!!!!!!! Super! Ben blij dat ze er eindelijk is! Sterkte met bijkomen van de keizersnee en doe het lekker rustig aan. Genieten he!!
ik ga even voeden maar ben dan toch echt van plan om even de updaten en een fotootje te plaatsen op prive.
Helemi, heel veel succes dan morgen en hoop echt voor jullie dat het nu goed gaat met de borstvoeding....

Ik heb vandaag ook weer een flesje tussendoor afgekolfd...we hebben zaterdag een feest en ze gaat dus een avondje naar mijn ouders...geef dus nu ook 1 keer per 2 dagen een flesje om te wennen zeg maar...dat gaat goed tot nu toe.

Hey Hippie, hoe is het met jou ?

Ben erg benieuwd naar de foto van Tess.....lijken de Tessen een beetje op elkaar

Chicaa, de nachten gaan hier ook goed en hoop dat het zo blijft want daar ben ik wel een beetje bang voor....

Fijn hé voor Elza, eindelijk dan !!

Haar smsje was van half 7 zag ik maar was ff boodschappen doen rond die tijd...had ook gedacht dat ze met de BB van vriend wat zou posten dus had er geen rekening mee gehouden.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa! Elza&co, gefeliciteerd met jullie Joy-Anna! Eindelijk, eindelijk, eindelijk mogen jullie je meiske ook in jullie armen houden. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen!
Zoww, even vanuit het ziekenhuisbed op de laptop van lief,mijn verhaal..

Om te beginnen, jemig was is Joy-Anna mooi!!! ze is ruim 8 pond en 53 cm..

Zondag was ik zoals jullie weten er beroerd en kon alleen maar slapen. Toen ik op een gegeven moment op bed ging liggen heb ik ruim 2 uur geslapen, lief heeft toen mijn temperatuur opgenomen en ja hoor, fikse koorts. ZH gebeld en die vonden het beter als ik direct zou komen. Gedaan..

Daar werd temp ook in de gaten gehouden natuurlijk maar ook werd het vetertje ingebracht en die werkte! kreeg rond 22:00 weeen, rond 1 uur braken mijn vliezen en rond 2:00 kreeg ik een ruggenprik. Want men wat doen die weeen pijn! Heb wel nog wat geslapen, mijn vriend kon ook blijven, wel zo prettig!

Regelmatig werd mijn onsluiting gecheckt en het leek goed te gaan, waardoor inleiden niet meer nodig was (pfff hele opluchting) Maar helaas bleef de ontsluiting urenlang hangen op 8/9cm en dat was niet voldoende. Toen toch inleiden, en heftig ook! Hele pijnlijke weeen... wist niet waar ik het moest zoeken! Maar op een gegeven moment wel volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen, nou dat heb ik gedaan, maar Joy bleef hangen op het smalle deel van mijn bekken en ik heb enorm hard geperst maar kreeg haar er niet door..

Dus dat werd een keizersnee, een tweede ruggeprik en gaan.

Wat een deceptie zeg.. lig je urenlang te emmeren en wordt het toch een keizersnee

Maar goed ze is er! en het is echt een plaatje.... :-)

Helaas net de couveuse in omdat haar bloedsuiker te laag is. Arme schat ligt aan toeters en bellen. Ik hoop dat ze er snel weer uit mag!!!
jeeetje elza, wat een gedoe he. Klinkt precies zoals het bij mijn eerste is gegaan........ veel weeen, veel persen en uiteindelijk toch nog de keizersnee. Niks aan te doen, ze is er gelukkig!! En ook van een keizersnee knap je weer op! Veel sterkte. Morgen moet je waarschijnlijk meteen je bed uit om te douchen, dat valt niet mee....... maar je kan het!!! Ik hoop dat ze snel uit de couveuse mag en je haar lekker bij je kan hebben.

Wij zijn inmiddels ook thuis. het is heerlijk om weer thuis te zijn! Het viel ook niet mee Tess 3 dagen op de intensive care, dus dan lig je daar in je eentje in zo'n kamer. Ik heb haar pas de 2e dag echt een beetje kunnen bekijken.

Toen ze geboren was was ze kortademig, daarom namen ze haar mee naar de ic. toen hebben ze bloed geprikt en kwamen ze er achter dat ze veel witte bloedcellen had. Dat kan duiden op een infectie dus deden ze haar aan het infuus met antibiotica. Zaterdag was ze weer opgeknapt en mocht ze van de antibiotica af en naar mij toe beneden. Ze heeft dus de eerste 2 dagen flesjes gehad, daarna kon ik pas naar boven (in een rolstoel) om haar borstvoeding te geven. Dat duurde even voor het op gang was gekomen, maar nu gaat het prima en heb ik meer dan genoeg melk. Het drinken gaat goed. Ze hebben nog wel bloed afgenomen meerdere keren en we wachten nog op de uitslag van verschillende testen om te kijken of alles goed met haar is. Het blijft dus nog even spannend, maar hopelijk is alles ok.

Ik heb net een foto op prive gezet en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!

meer foto's komen nog wel.

ps sanne, de tessen lijken niet echt op elkaar! maar allebei prachtig natuurlijk!!!!!
Lieve Elza.....hier spuit elf hahaahah...hadhet al gelezen via foon want hele dag in gaten gehouden maar vanavond eters en nog wat kraamvisite dus nu pas gelegen heid om te reageren....GEFELCITEERD MET JE MOOIE MEISJE...en wat een verhaal.....maar ze is er!!!!!!!!! Vervelend van couveuse maar zon flinke meid ..komt vast goed......

Ga ook echt ff prive kijken...komt er ook telkens niet van...

Had vandaag beetje regeldag met Binck...thx voor alle tips overigens qua voeden...

Helemi en Sanne..herkenbaar!!!! Binck sliep eerst ook langer door snachts...nu ook zon 3.5 a 4 uur en wil dan gewoon toch echt weer wat te eten Is ook meer wakker zeg maar...alerter....Als ze het "allemaal ": hebben zal het wel normaal zijn....moeten er ff doorheen

Top hoor zon forum....dat je herkenning vindt en bij elkaar dingen kan vragen...

Ok nu eerst schema bijwerken en dan naar prive...en dan snel slapen
Elza Gefeliciteerd met de geboorte van Joy Anna!

Heftig bevallingsverhaal ook zeg, maar wel heel fijn dat ze er nu is. Ik hoop dat je haar snel bij je mag houden! En dat jij ook snel weer aansterkt.
Goeiemorgen.

Het schema begint nu op te schieten. Nog 8 te gaan en ik hoop wel dat er nog mensen zijn die net als ik nog even wachten met bevallen. Moet natuurlijk woensdag afwachten, want als ze op een gegeven moment wel ingrijpen kan het snel gaan.

Jackie.... al een tijdje niks van gehoord toch..?? Melden..!!!!!!

Ga nu snel omkleden en naar mijn moeder, want die is jarig. Lekker even een bakkie koffie met gebak. Zou bijna zeggen; "als er wat over is neem ik het mee voor op de tribune", maar volgens mij is het nu weer even rustig.

Of is er stiekem iemand aan het bevallen..??? Of rommelt het bij iemand..???
Elza, gefeliciteerd met jullie dochter. Na lang wachten en een vermoeiende bevalling is ze er dan toch. Nu weer op krachten komen en daarna heerlijk gaan genieten.
Hoera Elza, en Elzaman, daar is ze dan eindelijk!! Wat ben ik blij voor jullie! Ik hoop dat ze snel uit de couveuse mag. En wat onwijs balen dat t na al dat harde werk toch nog n keizersnede is geworden zeg. Maar goed, ze is er, en dat telt!!
Goedemorgen allemaal!

Ik ben zo blij!! Voor het eerst in een hele tijd weer heerlijk geslapen!! Ik voel me lekker uitgerust!

Elza, echt een indrukwekkend verhaal, zeg! Wel balen dat je zo lang hebt moeten ploeteren en pijn hebt moeten lijden en dat het dan toch nog een keizersnee is geworden. Maar goed, je meisje is er en daar heb je zo lang naar uitgekeken...

Hippie, het is dus nog even spannend of Tess goed uit de strijd is gekomen.. Maar je klinkt vol vertrouwen. Super!

Fijn dat de borstvoeding toch nog goed op gang is gekomen!

Midejo, gefeliciteerd met je moeder!

Vandaag zijn de oudsten lekker naar school, BSO en KDV, dus ik heb de hele dag voor mezelf. Mmm, nog even denken wat ik ga doen. Wel een luxe, hoor!

Ik zou het wel leuk vinden als ik ook in het schema mag...?

Ik ben dus 27, 3e kindje, 29 mei uitgerekend, 20 mei VK en we krijgen een meisje!

Snok? Alvast bedankt!
Elza en man, van harte met jullie dochter. Klinkt wel als een superheftige bevalling zeg.... Tjonge. Maar ze is er! Hopelijk mag ze snel uit de couveuse en kan het grote genieten gaan beginnen!

Trouwens heel herkenbaar dat ze 's nachts ineens vaker voor voeding komen, hier hetzelfde verhaal.

Ben gisterenmiddag trouwens behoorlijk beroerd geweest, waarschijnlijk verstopt melkkanaaltje in mijn borst. Men wat doet dat zeer, net of er een mes in je borst zit....Gelukkig lijkt het nu beter te gaan.

Sanne, jou meisje maakt dus ook gekke geluiden in haar slaap. Hier duurt het alleen geen 10 minuten, maar rustig een uur. Heb gisteren het CB gebeld, maar volgens hen kan het geen kwaad en komt het van de voeding die hem waarschijnlijk wat zwaar valt... hij geeft ook regelmatig een mondje voeding terug, bij jullie ook?

Helemi, ben benieuwd hoe het voeden je vandaag afgaat! Hopelijk zonder pijn, en kun je er weer lekker van gaan genieten!
Elza en man gefeliciteerd!

Hier even vlug een update: na een hele nacht weeen nu 3 cm ontsluiting. Beetje een tegenvaller en het wil niet echt vlotten. Verloskundige komt rond half 12/12 uur terug en als het dan nog niet opschiet gaan we naar het ziekenhuis. In elk geval gaat ons kleintje vandaag of morgen wel geboren worden!! Ik heb het telefoonnummer van Snok opgeslagen dus mocht het ziekenhuis worden kan ik jullie toch op de hoogte houden!
Op de tribune voor Suzzel......succes!!
Suzzel spannend! Ik hou me telefoon dicht bij me vandaag! Sterkte en hoop dat je beeb snel in armen hebt
Jeee Suzzel! Ik ga gezellig naast Visje op de tribune voor jou vandaag! (moet wel even tussendoor naar de winkels en de vk...)

Enne Guusje hoe is het met jou? Jij bent ook aan de beurt nu toch.

Potsie vandaag uitgerekend. (iemand van ons moet toch op de uitgerekende datum kunnen bevallen?)

En Jacky? hoe is het daar mee? Die hebben we toch ook een poos al niet gehoord? Hoop wel dat alles goed is.

Ik zou het ook fijn vinden als Maike in het schema komt (sta ik niet meer zo only the lonely onderaan Hoewel Schabolleke mij natuurlijk ook gezelschap houdt met maar 1 dag verschil)

Hier verder alles z'n gangetje. Beetje een hormonaal mindere dag vandaag. Ik vind alles vervelend stom en nutteloos.

Wil zo graag weer kunnen bukken zonder er over na te denken en in een keer mijn blaas kunnen legen als ik daar behoeft aan heb in plaats van 17x op een dag 4 druppels.. Verder ben ik nog steeds hartstikke trots hoor op mijn mooie buik met mijn ongetwijfeld enorm mooie meisje er in... Maar gewoon weer 1 dagje normaal zijn dat zou ik fijn vinden...

Trouwens vanmorgen misschien wel een heel klein beetje slijmprop verloren.. denk ik. Dat hoeft toch niet altijd bloederig te zijn?
Van harte iedereen met alle geboortes, kan het bijna niet meer bijhouden wie allemaal.

i.ig. Hippie, Elza, Luna, Janets en Fien!!!

En Suzzel bijna! Mocht het zijn dat ik je niet gefeliciteerd heb. sorry bijdeze!!!

Dankje Julia!!!

Ik wil ook heel graag vandaag bevallen, maar stiekum was ik afgelopen zondag al uitgerekend..........

Ben het zo zat, ben moe en husi is aan kant, heb zelfs de bedden maar weer afgehaald zodat ik een wasje te doen heb. bleh!

Vanmiddag ff langs VK, we horen het wel weer!

Gister dacht ik echt ja, zou het rommelen beginnen, maar dat was meer mijn wens dan werkelijkheid ben ik bang, we wachten maar weer af.
Suzzel, spannend zeg.... Succes iniedergeval!
Elza + Man> gefeliciteerd met jullie meissie!!! Je hebt wel hard moeten werken als ik het zo lees, en dan alsnog een keizersnee... Gelukkig is joy-anna het afzien vast meer dan waard geweest.

Kaatje> mijn meissie maakt ook megaveel lawaai als ze slaapt. Ik denk dan ook dat ze eind deze week naar haar eigen kamer verhuisd. En ze spuugt ook veel terug. Gelukkig komt ze wel meer dan genoeg aan, dus ik maak me er maar niet zo druk om... Alleen vaak omkleden he!

Suzzel> succes!!!! Je hebt je kleintje vast snel in je armen!!

Hier ligt een moe meisje al 5 minuten te bleren in bed. Hoe lang laten jullie ze huilen? Ga zo maar even troosten...

Hechting-verhaal heb ik trouwens zelf maar opgelost. Trok even aan het draadje en het zat gewoon los. Kwam wel nog 7 cm achteraan!! Brrr. Maargoed, is dat ook weer geregeld. :-)
Ah, even over haar hoofdje aaien en nu slaapt ze!

Helemi> Hoe gaat het voeden vandaag?!?! Ik vind je echt een bikkel hoor! Er zijn er maar weinig die zo doorzetten met zoveel tegenslagen.

Verwachtingsvol> Hoe gaat het met jou?!

En voor de meiden die nog 'wachten' even een hart onder de riem. Het einde van mei komt in zicht hoor! En jullie babies dus ook!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven