Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Guusje, Julius begon ook pas met 6,5 week echt te lachen en nu lacht hij aan een stuk door. Geen zorgen dus, komt vanzelf wel.

Helemi en Doggie, wat vervelend dat jullie kindjes zo veel huilen. Heb helaas ook geen gouden tip. Hebben jullie inbakeren al geprobeerd? Misschien dan wel eerst even overleggen met de osteopaat.

Er zijn dus meer mensen die worstelen met de kilo's. Lijkt wel of er niets afgaat, terwijl ik toch echt op mijn eten let en weer sport. Heb eind juni een bruiloft en wil zo graag een mooie jurk aan zonder te veel buik...
Doggie: Och meis..vreselijk om te lezen dat het bij jou ook zo moeizaam gaat. Sneu he zo'n kleintje dat zo verdrietig is en je kan niets doen. Dat naar 1 kant draaien met zijn hoofdje ken ik heel goed. Hij heeft heel lang slecht aangehapt aan 1 kant, en ik dacht altijd dat dat kwam omdat die tepel meer kapot was, maar nu weet ik dat dat niet zo is. Wat je wel even moet vragen aan een lactatiekundige of het niet erg is veel flesjes te geven voor tepel speen verwarring, maar dat weet ik neit na de eerste weken.

Wij gaan deze week een osteopaat bellen dus ik hou je zeker op de hoogte. Ik herken alles wel heel erg hoor...incl de spruw ellende...heb echt met jullie te doen.

Midejo: fijn dat alles goed gaat daar....Hoe vinden de andere kids het en hoe gaat het tot nu toe met de papa en jij?

Potsie: Goe om te lezen dat suze het zo goed doet. Kan me hele goed voorstellen dat het behoorlijk wennen is voor de andere twee koters. Vervelend van je buikspieren zeg. Betekent dat dat je eerst veel rust moet houden?

schabolleke: Ja fijn he die regeldagen, behoorlijk arbeidsintensief!!! Fijn dat je weer een beetje door het huis kan scharrelen.....

HIer goede nacht gehad...slechte ochtend...krampjes...krampjes...krampjes...en nu wordt hij weer wakker na een 45 minuten slapen.....Zo maar weer in de draagdoek.....
Helemi, wat fijn dat je nu misschien weet waar jullie ventje last van heeft. Hopelijk kan de osteopaat iets voor hem betekenen.

Doggie, vervelend dat het zo moeizaam gaat allemaal. Hopelijk snel beter.

Lucas was gisteravond een beetje uit zijn hum na de laatste voeding. Het heeft zo'n 3 kwartier geduurd voor hij eindelijk sliep. Maar goed, toen wel super geslapen want vanmorgen pas om 5:15 uur weer voor voeding gekomen. Daarna nog tot half 10 geslapen. Wow heb gewoon weer eens uit kunnen slapen. Dat voelt echt goed.

Gisteren is ie trouwens ook mee geweest naar een feestje. Ging super en hij heeft lekker in zijn wagen liggen pitten. Vond het best spannend want is van onze vriendengroep en Lucas is het eerste kindje. De rest is dus niet aan huilende baby's gewend .
Hallo allemaal,

ik ben er sinds vandaag achter waar Raphaell bij onrust wakker rustig van wordt, nl van de stofzuiger! Ja echt, hij lag straks in de box beetje huilerig en wilde maar niet rustig worden, manlief was even naar mijn ouders dus kon hem niet overnemen en ik MOEST gewoon even de vloer stofzuigen...zet dat ding aan en Raphaell werd gelijk rusitg en viel zelfs in slaap....

Hij heeft zelf moeite met nutricia 0-6 maanden, ben nu sinds gister over gegaan op hypoallegeen van nutricia als bijvoeding en dit gaat goed. De gewone spuugt hij uit.

En wat onrustige dagen betreft, hij heeft erg veel lats van warmte verschil. Zoals afgelopen maandag en die maandag de voor. Waren 2 erg warme dagen. kereltje wilde niet slapen, alleen maar huilen huilen en huilen en ontzettend veel dorst. Kind wist gewoon niet hoe die het had. Gelukkig kan hij rustig wennen aan de de zomer en is die vandaag precies 3 weken oud.
ppff heel wat bij geschreven zie ik.

Doggie meis.. Zo nog een paar nachten en je staat er vast al veel frisser in. En zou inderdaad gaan informeren voor een ostiopaat, zo te horen heeft Tim een voorkeurshouding en de kans is groot dat er iets vast zit, ook gezien het verloop van de bevalling

Helemi; ook de osteo? Dat ruggetje klinkt gevoelig. Fijn dat je Doggie zo kan helpen!

Schabolleke, niet erg hoor. Ik heb ook lang onder die steen gezeten.

Twinkel; hopenlijk wordt je buik snel beter. Een sluitband een idee? Elza had er toch 1? Beviel goed toch? Mijn buikspieren zat ook veel ruimte tussen. Nu nog 1 vinger.

Over de kleren en shoppen.. Ik heb van de week toch wat broeken gekocht. Een maat groter dan ik had. Ik paste de oude nog niet echt en daardoor zaten die te strak over mijn litteken. Het schuurde en deed zeer. De zwangerschapsbroeken zitten erg laag waardoor die met de boord ook over het litteken schuurde. Kortom; ik heb nieuwe gekocht... Hopenlijk kan ik ze weer snel wegleggen. En anders doe ik ze op wedstrijd over mijn rijbroek om die schoon te houden, lekker ruim..

Daisy gaat goed. Vanacht half 10 en toen half 6!! Echt lekker geslapen dus. Merk wel dat ze dat in de ochtend weer inhaald door vaak te komen.
Janets bedankt voor de tip van die haken !

Heb ze net besteld en zijn momenteel alleen helaas niet voorradig vanwege groot succes.

Heb meteen zo'n ander ding besteld wat je ook aan de kinderwagen kunt hangen...waar je bv je sleutels of speen of telefoon in kunt doen....leek me ook erg handig.

Kraamvisite is net weg en volgens mij zit ik midden in een regeldag rond week 6....Tess heeft net even paar uur geslapen, rest van de dag bijna aan borst en fles gehangen....was blij dat ik afgekolfd had

Ga nog even mij voorraad weer bijkolven en daarna hapje eten maken....

Oh en Luna, had ik vorige week ook vermeld op het forum....ze worden inderdaad héél rustig van stofzuigen..dus 2 vliegen in 1 klap

Een vriendin van mij zette soms de stofzuiger in haar zoontjes kamer als ie aan het huilen was....werd ie meteen stil van....
Doggie, jeetje zeg... klinkt idd of er iets niet helemaal lekker zit bij Tim! Goed plan om naar de osteopaat te gaan, net als helemi. Ik hoor en lees daar zulke goede verhalen over, soms heel wonderlijk.

Twinkel, shit van je buik.. ja inderdaad werkt de sluitband erg goed bij mij, draag het niet hele dagen en zelfs niet elke dag, maar het voelt heel fijn, geeft steun en ik zie dat mijn buik er steeds strakker door wordt. Bij jou zal het goed doen om je buikspieren naar elkaar toe te trekken. En...tijdens het dragen is je buik ook stukken platter natuurlijk ;)

Schabolleke, neem je tijd en kruip nog af en toe lekker in je coconnetje. Heb ik ook gedaan.

Hebben gisteren en vandaag visite gehad, heel gezellig maar ik was gisteren nadat ze weg waren helemaal KAPOT, en toch nog even een was draaien, vouwen, met de zwiffer zwaaien... dom. dom dom... Gisteravond wilde Joy weer niet slapen, ze is dan heel moe maar vecht gewoon tegen de slaap. Lief heeft haar om half 1 in slaap gekregen en om 7 uur kwam ze voor voeding, daarna weer geslapen tot ik haar wakker maakte.

We hebben haar net weer in bedje gelegd, was weer een tijd wakker en ik wil haar niet te moe maken, kwartiertje huilen maar ze slaapt nu!!!!! Ik hoop dat dit helpt voor vanavond.

Midejo meid..... wat doe je al veel! Ik snap dat je wel moet, maar kan je niet een klein beetje de boel de boel laten? Ben bang dat je anders later de rekening gepresenteerd krijgt..

Hoe is het met papa?

Ja dat stofzuigen, daar had Sanne het ook al over gehad! ;) Ik mag 6 weken niet stofzuigen helaas.

Wat Joy heerlijk vindt is het insmeren van haar beentjes met zwitsal creme, beetje masseren en ze is helemaal stil.. te schattig! Goh.,, wat hou ik van dat meisje.. zucht...

Ik ga ook even kijken voor die haken, want het is echt en rotwagen voor boodschappen.
Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer even.

Ik heb weer maar een heel klein stukje bijgelezen. Doggie, ik hoop dat je nog een paar van dit soort nachten kan maken zodat je weer een beetje bijkomt.

Twinkel, vervelend van je buik. Misschien dat hij snel wegtrekt als je weer helemaal alles kan en mag, maar het blijft vervelend natuurlijk.

Helemi, ik hoop dat de osteopaat wat voor jullie kan doen. Ik ben hier al helemaal gesloopt terwijl wij volgens mij een voorbeeld kindje hebben, dus ik kan me bijna niet voorstellen wat jij moet meemaken. Arme Ishan en arme jullie. Ik vind jou eigenlijk wel altijd heel erg sterk overkomen!! Ook met die borstvoeding..

Over kleding...

Ik durf het bijna niet te zeggen... maar ik pas mijn spijkerbroek van voor de zwangerschap alweer. Mijn flubberbuikje hangt er wat overheen, maar hij kan dicht, ik kan ademen en zitten en hij zit verder lekker... Ik ben ook nog maar een kilo verwijderd van mijn begin gewicht. Denk alleen dat dat niet goed is omdat ik dan wel heel snel ben afgevallen en ik me een beetje zorgen maak of Eline wel genoeg voedingsstoffen binnen krijgt... (Ik ben niet bewust aan het afvallen trouwens hoor het is absoluut niet zo dat ik aan het lijnen ben)

Verder gaat het hier wel ok. Ik heb veel last van emoties en onzekerheid terwijl we echt een voorbeeld baby hebben. Daar voel ik me dan weer schuldig over en word weer emotioneler... Maar goed dat komt ook wel weer op z'n pootjes terecht.

Vorige week last gehad van een borstontsteking en daar heb ik nu antibiotica voor. En morgen ga ik een afspraak maken met de lactatiedeskundige omdat de bv toch niet helemaal lekker loopt.

Ik ga nu even kijken of ik wat meer kan teruglezen dan alleen de laatste pagina en even op prive kijken!

Als ik niet meer reageer fijne avond allemaal!! Ik hoop wel weer wat actiever te kunnen forumen de komende tijd.
Hoe lang laten jullie je kleintje huilen?? Ik las dat een baby van die leeftijd tussen de 2 en 2,5 uur per dag huilt. Dat doet ze niet maar ik vind elke 10 minuten te veel en zooooo zielig!!!
Nou elza, ik laat haar eigenlijk nooit huilen! sommige mensen zeggen als ze in bed liggen even laten huilen tot ze in slaap vallen maar voor mij werkt dat niet. Als ze huilt huilt ze ook meteen echt heel hard!!! dan wordt de hele buurt wakker. Zeker als ze zo klein zijn laat ik ze nooit lang huilen. Maar er is niks mis mee als je een baby'tje even 10 min. ofzo laat huilen hoor!

Twinkel, fijn weer wat van je te horen. Ideaal dat het zo goed gaat met Suze. Wel jammer van je buik. Ik heb ook zo'n sluitband net als elza en ik zou dat ook echt aanraden. Hij neemt er toch sneller door af. Maar het moet ook de tijd krijgen hoor. Met mijn eerste duurde het ook wel een paar maanden voor ik weer wat dunner was.

Julia, jammer dat je zo onzeker bent, je doet het vast hartstikke goed! Altijd handig om met de lactatiedeskundige te praten maar voor de rest zou ik zeggen volg je gevoel!

suzzel, fijn dat lucas zich zo goed gedroeg op het feestje!

midejo, je bent alweer lekker aktief! Niet teveel doen hoor!

Doggie, ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen over je kleine mannetje. Ik hoop dat het kolven je wat verlichting geeft en dat je een beetje kan bijslapen.

helemi, sterkte bij de osteopaat, hou ons op de hoogte! hoop echt dat het snel verbetering zal brengen!

schabolleke, je bent er weer! sterkte en geniet maar he. ben benieuwd naar foto's.

sanne, lekker dat je afgekolfde flesjes had he, zeker voor zo'n dag.

wij gingen net boodschappen doen en ik voelde al dat mijn borst op springen stond.... ja hoor, tess kreeg honger, ik zocht buiten een rustig plekje op en begon met voeden, nou het spoot er echt uit! ze kon het niet bijhouden, haar shirtje nat, ik nat pfff handig als je onderweg bent. Had gelukkig wel zo'n klein doekje bij me dus heb daar maar wat mee opgevangen.....

Heerlijk weer hier vandaag! Lekker buiten spelen. Ik heb mijn nieuwe kleren aan en vanavond komt m'n moeder! Manlief gaat vanmiddag op reis voor de hele week (en dan volgende week ook weer - welcome to the real world! ) dus 's nachts moet ik het weer alleen doen.

fijne avond nog!
Maike is volgens mij al even niet geweest... bevallen

maike?
Elza, ik laat Tess ook nooit zolang huilen....net wat Hippie zegt, het gaat al gauw over in krijsen en dan blijft ze er bijna in...vind ik altijd best eng...net of ze geen adem meer krijgt.

Als het zo'n jammerhuiltje is die niet continue is, kijk ik het wel even aan...

Ze heeft net tot half 9 geslapen en was lekker tevreden wakker tot 10 uur..toen werd ze weer huilerig (om niks !) dus ga dat niet meer afwachten of beneden troosten maar dan meteen naar bed....

Had van de week nl ook ergens gelezen dat ze na een uurt/anderhalf uur alweer moe zijn en als je signalen krijgt van oogjes wrijven en gapen dan meteen naar bed moet brengen, anders zijn ze over hun slaap heen....dus net slaapzakje aangedaan, nog even gevoed en nu ligt ze.....(in 1x en niet meer gehoord (tot nu toe ).

Hippie, wat leuk en spannend dat je moeder komt vanavond...ziet ze Tess voor het eerst toch (live)...?

Ik heb ook menigmaal al Tess d'r gezichtje ondergespoten met melk....moet je dat gezichtje dan zien van haar....moet ik lachen of moet ik huilen

Maike inderdaad.....meldplicht !!

Ik zit nu nog 2 kilo boven mijn gewicht maar die lege rol boven mijn spijkerbroek vind ik echt vreselijk. Heb van die stringblousjes en wilde ik vandaag aan met leuk giletje maar dat is echt geen gezicht....vooral niet als ik ga zitten.

Doggie, hoop dat je al lekker ligt te slapen nu en dat je ff lekker bijtankt.

Helemi, ben benieuwd bij de osteopaat.

Julia, klinkt allemaal goed bij jou....voorbeeldig kind én je zw.sch.kilo's er bijna allemaal af....geen reden voor onzekerheid hoor...lekker genieten van je voorbeeldbaby !

Midejo, jij draait ook weer op volle toeren lees ik....gaat je allemaal goed af volgens mij !

Ehhh, rest weet ik niet meer....

Volgens mij slaapt ze echt...had haar met open ogen weggelegd maar op wat gekreun na heb ik daarna niks meer gehoord.

Oja, beetje rare vraag....ik heb al weken vrij weinig ontlasting...zou dat komen door de borstvoeding ? Ik heb soms wel aandrang maar dan komt er heel erg weinig.

Heb er verder geen last van maar valt me wel op.

Ik eet eigenlijk niet meer dan normaal dus misschien is dat wel te weinig met borstvoeding.
De dame van het consultatiebureau vertelde mij donderdag dat sommige baby's het nodig hebben om huilend in slaap te vallen.

Raphaell doet dat ook. Als hij in bed wordt gelegd gata hij eerst 20 minuten liggen gillen als een speenvarken dat geslacht wordt. Ik haalde hem dan ook steeds weer uit bed want joh vond dat zoooooooooooo zielig. De dame zei dta ik hem gewoon moet laten liggen want scheint goed te zijn voor zijn longen....ja ja......

Sinds donderdag laten wij hem dus ook liggen en tja moet toe geveven, de dame had gelijk.

Na 20 minuten ligt ons kereltje dan ook heerlijk te slapen.
Hoi dames,

Hier is het een druk weekend geweest. Veel gedaan overdag en dan 's avonds niet meer de puf om te reageren.

Ik heb alles bijgelezen en reageer even morgen, ok? Ik ga namelijk zo naar bed, maar ik kwam me nog snel even meleden. Er is dus nog niks gebeurd.

Morgen moet ik weer naar de vk, dan wordt ik weer gestript.

Dus ik ben heel benieuwd of dat dan wel z'n uitwerking heeft...

Ok, ik ga m'n bedje in en jullie horen morgen van mij!
Hoi dames,

Hier is het een druk weekend geweest. Veel gedaan overdag en dan 's avonds niet meer de puf om te reageren.

Ik heb alles bijgelezen en reageer even morgen, ok? Ik ga namelijk zo naar bed, maar ik kwam me nog snel even melden. Er is dus nog niks gebeurd.

Morgen moet ik weer naar de vk, dan wordt ik weer gestript.

Dus ik ben heel benieuwd of dat dan wel z'n uitwerking heeft...

Ok, ik ga m'n bedje in en jullie horen morgen van mij!
Maike: Ik kwam alweer even kijke ja...maar niks dus...Hoop dat er snel iets gaat gebeuren......Dit wachten is niks zo....
He Maike, nog steeds geen nieuws dus, jammer. Ook jouw geduld word op de proef gesteld. Het kon ook bijna niet anders in deze mei groep.....

Ik ga zo mijn bed weer even opzoeken, ben al wakker vanaf 5u. Madam heeft gisteren en vanacht haar ritme omgegooid waardoor ze 's avonds als een blok heeft geslapen en vanacht dus wakker is geweest. Ook om 2u nog een fles gehad. Net dus maar even zoon snel aangekleed en een boterham gegeven en die is met papa mee naar opa en oma. En zo heerlijk slapen......
Hier nog 1 al wakker vanaf 5 uur... Wij verschonen hem sinds een week niet meer 's nachts omdat hij er zo onwijs wakker van wordt (waarschijnlijk ook door pijn in zijn rugje) en sindsdien sliep hij als een roosje na de nachtvoeding. Nou moest hij vanacht precies tijdens de nachtvoeding met veel kabaal zijn luier helemaal vol sch**ten......Dus...helaas verschonen...en helaas....niet meer slapen....Pas om 7 uur sliep hij weer......een uurtje.....want hij had alweer honger, en hij is nu nog wakker.

Wordt leuk...straks naar het consultatiebureau met een uber sjago ventje....haha.....hoooooo het is me er 1.

Ik laat nog weten hoe het was.....

Maike....zet m op....Hopelijk vandaag is het jou dag!!!!!
Ik dacht gisteravond tijdens het typen van mijn laatste berichtje wat te voelen....

In bed nog wat krampjes...

Maar... de hele nacht is het rustig geweest.

Vanmorgen weer wakker met krampen... en ze komen steeds vaker en heftiger.

Nog niet heel regelmatig en ze duren nog niet heel lang, maar.... wel echte weeen!!!!

Ik begin ook tekenen te verliezen..!!

Joepie!!!! Ik denk echt dat ze vandaag geboren gaat worden!!!
Oh Maike, wat spannend!!! Hopelijk vandaag goed nieuws.
Even een kort teken van leven van hier. Erg druk weekend gehad, dus heb helemaal niets van me laten horen hier...

Ga vandaag eens even op het gemak bijlezen en reageren, was dat nu van plan, maar hoor dat de kleine man wakker wordt, dus eerst even badderen en voeden! Tot later!
Maike, spannend !!!!! zet 'm op hoor! Tjonge dames, voor de laatste keer op de tribune..:-(

Joy huilt altijd 's avonds als we haar op bed leggen, niet als een speenvarken maar een 'droog' huiltje met pauzes, alsof ze dan luisterd of het al heeft gewerkt. Soms gaat ze over in een overstuur huiltje en dan ga ik er direct heen.

Mijn vriend vindt dat ze best een tijdje kan huilen en zichzelf dan in slaap huilt, ik heb daar meer moeite mee (moederhart)

Gisteren heeft ze vanaf een uur of 2 's middags bijna niet meer geslapen! Ze wilde niet.. tot een uur of 11 's avonds dus ze was gewoon weer te moe en ze ligt nu dus nog te pitten (alleen om 5 uur nog een voeding) en ik zit hier met lekkende borsten.

Sanne, heb ik ook gelezen, ze moet eigenlijk niet langer wakker blijven dan dat, misschien maar wat meer regelmaat in proberen te brengen .... lastig hoor.

Luna, de mevrouw van consultatieburo zei dat ook tegen mij, kindje mag best even huilen.

Julia, wat zalig dat de kg's er zo lekker afvliegen en dat je je jeans weer past!!! Spannend moment he als je dat ding gaat aantrekken ;)

Hier ook, ik pas 'm ook weer, zit bij mijn benen stukken losser dan voor de zw sch, maar dat te maken met het niet sporten, spieren zijn een stuk minder.

En Sanne, ik heb ook veel minder ontlasting, soms ga ik ook een paar dagen niet maar voel me dan niet verstopt of zo. Ik denk dat we alles verbruiken, eet ook niet meer dan normaal.

Zolang je niet onder je normale gewicht komt is dat niet erg denk ik. haha die stringblousjes zijn leuk maar natuurlijk helemaal glad bij je buik. Laat die nou nog maar even in je mooie kast hangen, zou ik ook nog niet kunnen dragen!

Kijk je nog wel eens naar foto's van je bolle buik? kan niet binnen een aantal weken helemaal weg zijn toch?

Mijn buik is trouwens niet leeg, het voelt van binnen stevig aan.. zou mijn baarmoeder nog niet helemaal gezakt zijn?

Hippie, ai.... alles onder geknoeid met je voeding ;) Ik ben nog lang niet aan voeden in openbaar toe en zal het ook nooit zijn. somigen kunnen de baby zo makkelijk aanleggen maar door de grootte van mijn borsten is het sowieso al veel borst maar ik moet het ook echt ondersteunen, dus nee..... liever thuis.

Julia, jij hebt toch ook flinke borsten? Hoe gaat dat bij jou?

Helemi, balen van die luier!!! Wij verschonen in de nacht ook alleen poepluiers, de luiers zijn nu zo goed dat de billetjes bij een plas best droog blijven en nee je wilt je baby niet wakker maken!! Succes bij het consultatieburo, ben benieuwd hoe het daar gaat.

Doggie, lieverd, hoe gaat het vandaag??
Mayke, succes! Spannend hoor meid...

Bijna compleet!
Hup Maike, oei wat spannend!

Ik zit voor je op de tribune, al voedend... Je kunt het!

Vanmiddag CB, hoortest en wegen!
Haha van dat stofzuigen. Lucas vindt de stofzuiger ook heerlijk om bij in slaap te vallen. Raar he, je denkt allemaal zachtjes te moeten doen om ze niet wakker te maken, maar die herrie vinden ze juist heerlijk.

Vwv, Lucas komt inderdaad ook meer overdag als hij 's nachts zo lang geslapen heeft. Maar ja, liever overdag dan 's nachts he.

Elza, ik houd 10 min. huilen aan. Dat vind ik echt lang genoeg. Nu moet ik wel zeggen dat Lucas dat pas 1x gehaald heeft en alle andere keren na een paar minuten sliep. Ik merk inderdaad ook wel verschil in huilen. Als er echt iets is huilt hij veel harder en scheller en dan ga ik echt geen 10 min. wachten hoor.

Maike, spannend! Dat klinkt toch alsof het echt aan de gang is inderdaad. Vandaag wordt de dag hopelijk!

Guusje, succes bij het CB!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven