Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Snok, gefeliciteerd met je trouwdag! Goed dat je me er even aan herinnert, hier vieren we de 15e onze tweede trouwdag, kan ik nog mooi even een cadeautje scoren!

Hier is vandaag de verpleegkundige van het consultatiebureau langsgeweest en alles is helemaal goed met Mayka. Ook eten en slapen gaat vandaag weer lekker, na een wat mindere nacht. Ben echt trots op mijn stoere meissie!

Rozerood, ik herken dat ook, van die trap. Nou mag ik nog niet met Mayka de trap op en af, dus dat scheelt . Maar volgende week gaat manlief weer werken, dus dan zal ik wel moeten. Ik ga Mayka dan maar in de draagzak de trap op en af tillen, en zo veel mogelijk spulletjes ook beneden neerleggen, zodat ik weinig hoef te traplopen. En in het verkeer gewoon heel goed uitkijken. O, en die angst die zal altijd wel blijven. Dat hoort erbij. Het enige dat je kunt doen is onverantwoorde risico's zoveel mogelijk uitsluiten en er verder maar op vertrouwen dat alles goedkomt.

En die banaan.... hahaha, daar hebben we het hier voorlopig nog helemaal niet over. De enige bananen die er hier inkomen zijn die gele.
Maike, Gefeliciteerd met Fenne, mooie naam!

Julia, hoop dat de spruw snel overgaat, klinkt allemaal erg pijnlijk.

Chicaa en Snok, gefeliciteerd met jullie trouwdag(en?)

Elza, inbakeren helpt bij ons erg goed, wij hebben de Pacco, die is volgens mij iets strakker dan de Puckababy.

Rozerood, ik was de babykleertjes ook gewoon mee met de gewone was, heb alleen de eerste keer met Neutral gewassen.

Snok, Julius heeft ook van die pukkeltjes. Volgens het cb was het heel normaal, als hij maar geen pukkeltjes over zijn hele lijfje krijgt. Wij gebruiken al wel een grotere maat luiers, maar Julius is ook al ietsje ouder.

Hier ook geen banaan in de gang, heb eerder het idee dat het allemaal wat strakker is, misschien door het hechten. Man voelt echter heen verschil...

Julius had gisteren niet zo veel last van de prikjes, maar vandaag is hij toch wat huilerig, maar hij heeft gelukkig geen verhoging.

Sanne, Julius was met 6 weken ook erg huilerig en dat was na 6 weken ook over, ben alleen bang dat hij nu in de 8 weken-sprong zit, we zullen zien.
thx voor reacties.....

Nee sanne wordt er hier ook niet knapper op..had zon mooi huidje....maar goed...dat komt wel weer goed....

En ja roze wolk is echt vaak aanwezig maar soms ff donderwolkje....vooral over mezelf...me lijf......maar kan het niet ontkennen...dat huilen vind ik maar niets .....;-)
quote:Rozerood schreef op 09 juni 2009 @ 12:00:

Oh, en voor de geïnteresseerden: het 'banaan-in-de-gang'-gebeuren viel reuze mee. Niet als vanouds, maar geen last van hechtingen oid.

Hier viel de banaan gelukkig ook niet in 1 groot gat....vond het eerst eigenlijk wel snel, 3 weken na de bevalling, maar was er zo aan toe. Was dan ook al weer even geleden. En voor een 'eerste' keer viel het niet tegen . Ben blij dat we dit punt nu ook weer voorbij zijn.

Verder hier een rustige dag, gisterenavond was ze wel over de zeik, maar toen hadden we ook een kraamvisite van 10 man. Was even teveel voor haar.

Even kijken wat er nog meer geschreven is.
Oh ja dat van de trap vallen, heb ik ook. Om gek van te worden. Maar nu is hier vorig jaar dus inderdaad een vrouw met kind van de trap afgevallen en ze viel boven op haar dochter. Kindje is helaas overleden . Dit is echt verschrikkelijk. Ze is nu weer zwanger, maar dat gaat nooit meer hetzelfde worden natuurlijk.....
Dames, vluchtig gelezen, maar reageren doe ik weer als alles wat rustiger is.

We zijn bij de ha geweest en kregen uiteindelijk een andere. Een heel fijne dame die het meteen herkende als het Kiss-syndroom. Hij heeft echt een afwijking naar links met zijn hoofd. En het vele huilen, het onrustige, niet goed aanhappen aan de rechtertepel, alles klopte. Morgenochtend al meteen een kinderfysiotherapeut aan huis en volgende week vrijdag kinder manueel therapeut. Super dus! Hoop dat het goed komt. Vandaag na de ha even naar de hema geweest met man, maar men, viel al weer bijna flauw in de hema. Ben nog zo slap, baal daar echt van, herken me totaal niet gewoon.
Hj isv trouwens gewogen en is al 5190 gram!
Sanne het klopt wel ze worden nu weer wat meer rustiger na acht weken

Snok hier ook nog steeds de pampers new born. Morgen toch maar even kijkn naar nieuwen. Hebben jullie er al?

Hier is het ook niet altijd een roze wolk. Het valt mij op dat er echt een taboe op heerst. Er zijn momenten dan ben ik helemaal in de wolken maar af en toe moet ik mij goed aan die wolk vast houden. Vooral als ze samen huilen.

Volgens mij zit ik niet in het zelfde cyclus als voorheen tenzij ik morgen ongestelt wordt. Eerst nog onregelmatig maar ik vind het zó vervelend.

Hier krijg ik heel de tijd van die lieve lachtjes van Liam.

Man moet helaas overwerken.
Lieve Doggie...fijn dat het nu naam heeft...niet fijn dat er daadwerkelijk wat is maar je snapt me wel..

En over jou.....tis echt kut he? Bij jou gaat het echt ff niet over rozen .dikke knuffel vanuit hier ....

Visje goed te lezen.....
Snok, de pampers zijn voor ieder kind verschillend hoor. Mijn zoon heeft nu 5, is van 11 tot 25 kilo, hij zelf weegt 14 kilo. Een vriendin van mij heeft een zoontje en die weegt ook 14 kilo maar die is slanker in de taille dus die heeft 4 plus, 9 tot 20 kilo.

Je moet gewoon even kijken welk het beste zitten.
hahaha lekkere banaan-verhalen hier ik ga er binnenkort ook maar weer aan geloven, hou jullie wel op de hoogte

elza, vermoeiend he als ze zo huilen en niks goed is. dametje had vandaag ook zo'n halve dag. vanaf uur of 12 was echt niks nada niente goed....telkens korte slaapjes, krijsend wakker, van ellende maar 2 keer een fles erin gegooid, was ze even tevreden en dan ging ze weer. om 18 uur fles erin op kamertje en ik leg haar wakker weg en hoor daarna echt helemaal niks meer (zo gaat het gelukkig elke avond met het naar bed gaan maar ik vind het toch zo'n verschil met het gemopper dan overdag, wel apart)

rr, jullie trouwdag toevallig ook 6-6?? wij alweer 6 jaar, time flies....

las hier iets over poepluiers, bij ons 1 x per 2 dagen. vind het eigenlijk wel zwaar relaxt zo :-) (maar ze meurt me toch een partij, niet normaal hahaha)

candy, die van jou zijn lekker gegroeid johhhhh!!!!

janets, knap hoor jij met je strak geplande huishouding. ik laat hier nog weleens steken vallen maar moet zo toch echt nog maar even dweilen, wel zo makkelijk als het grut op 1 oor ligt.

mmmmmm verder weer vergiet, misschien tot laterrrr.....
hier nog geen banaan hoor, ik vloei soms nog wat.

candy, wat groeien ze goed hé??

snok, hier ook pampers new born maat 1, echt nog groot zat.

doggie, fijn dat er actie wordt ondernomen!!

visje, wat een verhaal van die vrouw die van de trap viel, zoiets hoor je maar zelden!!! vreselijk.
Doggie, wat onwijs fijn dat alles nu op zn plaats lijkt te vallen! Ik heb bij onze oudste ook kinderfysio gehad en dat is zoooo leuk!!! Ik zou eigenlijk willen dat iedereen dat kreeg. Hangt natuurlijk wel af van welke fysio je hebt, maar ik had zo'n fijne dame. Het is helemaal goed gekomen...
gedweild en al (en ff wat administratie bijgewerkt, eindelijk tijd voor)

doggie, fijn dat je gelijk serieus werd genomen en er een diagnose is! kiss is goed te behandelen dus ik hoop dat de therapie snel het gewenste effect heeft voor jullie!

snok, luiers moet je idd niet zo nauw nemen qua kilo's. je merkt vanzelf als ze strakker gaan zitten mn bij de beentjes (plakrand rekt vaak genoeg mee).

luiertaart is er hier al 3 weken geleden aangegaan, zaten etos luiertjes in en die zijn echt stukken kleiner dan de pampers.

shoeby zit hier idd in het durppie maar ben er eigenlijk nog nooit geweest (elza, shoeby meeting??? )

nou ga ff plat, moeeeee (vanochtend al om half 8 richting schoonzus, spannend onderzoek maar goed gegaan, nu 3 wkn afwachten en duimen draaien)
Zo hehe, heb eindelijk de tijd gehad om bij te lezen....

Heb een druk weekend achter de rug, en 's avonds houdt Lukas ons de laatste dagen aardig bezig. Nu ligt ie heerlijk op een oor, dus vanavond eindelijk een avondje voor mezelf!

Wel grappig om te lezen dat er meerdere zijn die het idee hebben dat ze 's avonds te weinig voeding hebben. Ik heb dat namelijk ook. Dan heeft ie 20 minuten gedronken, en is ie nog wat aan het sabbelen. Als ik hem er dan afhaal heeft ie gewoon nog steeds honger, maar mijn borsten zijn dan gewoon echt leeg. Heb gelukkig altijd wel wat afgekolfde melk in de koelkast staan... was van de week dus ook echt nodig.

Maike, van harte met jullie dochter. Wat een supermooie naam zeg! Heel leuk.

Janets, wat leuk morgen op schoolreisje, veel plezier. Drinkt Watse al goed uit de fles? En loopt jou dochtertje inmiddels al los trouwens? Lotte loopt nu sinds 1 maand, echt leuk en erg makkelijk! En wat knap dat je je huishouden zo goed bijhoudt zeg. Ik moet eerlijk bekennen dat op de dagen dat beide kids thuis zijn er weinig tot niets uit mijn handen komt wat huishouden betreft.... schaam, schaam...

Snok, hier luiers newborn nummer 2, zit toch wel wat verschil in naar mijn idee. Gefeliciteerd trouwens met je trouwdag, klinkt als een leuke dag. Goed geslaagd in de PC?

Oh, en ook hier pukkeltjes helaas. Ziet er toch minder leuk uit he!?

Doggie, wat fijn dat jullie zo serieus zijn genomen. Hopelijk gaat de behandeling snel zijn werk doen!!!!

Rozerood, gelukkig gaat het beter met je schoonvader! En hier nog geen banaan hoor. Heb er gewoon nog niet zo'n behoefte aan, maar komt vast wel goed binnenkort... Heb ook nog niet over anticonceptie nagedacht..

Elza, kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad had hoor, als ze 's avonds zo aan het huilen was en je dan alleen thuis bent. Logisch! Hopelijk heb je vanavond wat meer tijd voor jezelf!

Ben de rest eventjes kwijt... Ga maar eens eventjes lekker voor de buis hangen, want het is nog steeds stil
EVEN INBREKEN VOOR SNOK!!!!!!!!!

Aangezien je waarschijnlijk op dit moment even niet bij ons leest (begrijpelijk).

Kun je ook 23 juni ipv 24 juni? Een ja/nee op prive forum is voldoende. We willen het namelijk omzetten naar de 23ste aangezien Bietie de 24ste niet kan en wil effe checken of dat ok is voor jou.

xxx.
marjan shit..kan ff niet bij prive forum omdat mijn internet explores weigert ...internet nu via mozilla....maar ik kan dus 23 juni..no problem.....kun je mij ff link sturen anders.....dan kan ik er weer bij...of sms biet wel.....
KAatje...wat is het verschil dan? want dan ga ik ook over.....na dat we die we noghebben opgemaakt hebben...
Hi dames, ik breek even in om jullie te feliciteren!

Jullie zijn compleet!!! Wat fantastisch :-).

Ik lees inmiddels weer geregeld stiekem even mee bij jullie, dan kan ik zien wat me te wachten staat, haha.

Ik ben blij voor jullie, dat wilde ik even kwijt.

Dikke zoen
Hee watertje! Wij houden nu jou in gaten! :-) en leukdat je nog me leest! Ik deed dat bij december topic en leverde me veel nuttige info op!

Kaatje ben niet echt als gek gaan shoppen! Lief heeft me vorig jaar verwent met louis v tas en porto en dit jaar wilde hij dit weer doen, niet zelfde maar iets anders voor de heb haha, maar kon voor dat niet cht slagen. Wel super mooie peeptoe pumps, mooie dior slippertjes en shirt bij laundry
Maike gefeliciteerd met je dochter! Supermooie naam en zi te horen een goede bevalling. Ben benieuwd naar het hele verhaal.

Daisy zit nu tussen newborn 1 en 2 in. Heb nog een pak 1, maar misschien geef ik die wel weg..

Wat zijn ze gegroeid Candy!

Ik heb balsem gehaald van Luuf Hipie, dat is net zoiets als dampo alleen voor baby's

Hey Watertje! Super dat het goed gaat!! Fijn je even te horen

Hier ook veel dorst. Drink gedurende de nacht wel een liter water..

Fijn dat je een andere arts had die het herkende Doggie. Nu hopen dat een behandeling werkt.

Hier ook angst met trappen..

Heb nieuwe foto's met een lach!!

zal ze op prive zetten
Maike: HEEL ERG GEFELICITEERD MET FENNE!

Hopelijk is het goed verlopen en genieten jullie lekker.

Hier ook een wat onrustiger mannetje. Niet zozeer overdag, maar vooral 's nachts erg wakker... Ik heb het idee dat hij lekkerder slaapt in zijn ledikantje, dan in zijn wiegje bij ons op de kamer. Maar ik moest gister avond zoo huilen dat hij helemaal alleen in zijn ledikantje op zijn kamertje lag en niet bij ons... Het lijkt wel of mijn kraamtranen nu pas loskomen. Ik kon echt niet meer ophouden met huilen, heb er werkelijk waar alles bij betrokken. Ik wil zoooo graag genieten van deze unieke tijd, en heb dan steeds het gevoel niet genoeg te genieten, mijn gewone leventje te snel te hebben opgepakt (kan ook niet anders...). Poehee, kan nu wel weer huilen.

Ik moet denk ik op een cursus genieten...

Sorry voor ego berichtje
ps: hier ook luiers nummer 2
Gisterenavond naar de dermatologe geweest... Heb zwangerschapuitslag! 3 weken na de bevalling. Schijnt 'normaal' te zijn. Nu moet ik 2 weken 's morgens en 's avonds een zalfje aansmeren en daarna nog een weekje alleen maar 's avonds... Ik dacht dat ik van alles verlost zou zijn na de bevalling, maar nee hoor: moet steunkousen dragen (is nu gelukkig mijn laatste week), mag nog niet alles doen of dragen omwille van mijn keizersnede, heb nog steeds een hele dikke buik, huiduitslag waar ik zalfje en speciale zeep moet voor gebruiken, enorm veel haaruitval waar ik vitaminen voor neem en een speciale shampoo gebruik... Kan wel eens teveel worden (zoals vorige week), maar gelukkig heb ik me er over kunnen zetten, moet zeggen dat ik deze week veel beter mijn 'draai' vind. Hopelijk blijft het zo Ik ga trouwens vrijdagnamiddag al eens een paar uurtjes gaan werken (lees: felicitaties in ontvangst nemen van de vele klanten die ik zal zien. Hopelijk krijg ik niet teveel opmerkingen over mijn buik...).
--------------- breek even in voor Doggie -------------

DOGGIE van mij ook even dikke knuf, jammer dat je het zo zwaar hebt!

Loes is ook weer terug op ons forum, misschien ook wel even de moeite waard om te lezen want ook zei had zo'n moeilijke start met haar dochter.

Serkte meid, liefs Mita

----------------- en weer weg -------------

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven