Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
He Fien, wat vervelend nu dat je weer een smeerseltje hebt gehad. Hopelijk werkt dit wel goed. Blijft ook maar een beetje aantobben zo he.

Hier heeft de kleine meid toch wel veel last van krampen, misschien maar eens kijken voor andere poeder.

Vrijdag heerlijk een weekendje weg naar center parcs.....

En vanmiddag even kijken voor een vakantie bestemming voor september.
Doggie, goed dat de huisarts meteen een oorzaak heeft kunnen vinden. Hopelijk kunnen ze nu ook snel met een oplossing komen.

Visje, wij hebben infacol voor darmkrampen en dat werkt bij Lucas er goed. Lekker trouwens dat jullie een weekendje weg gaan!

Lucas staat ook onder de puistjes trouwens. Nou een paar dagen geleden was het nog erger, dus hoop dat het nu weer wat wegtrekt. Hij heeft er verder geen last van gelukkig.

Met kolven heb ik trouwens steeds maar iets van 40cc uit 2 borsten. Maakt me een beetje aan het twijfelen of Lucas wel genoeg krijgt. Maar ja, hij heeft wel bij (bijna) elke voeding een plasluier en meestal ook een poepluier en hij is wel tevreden. Vind het alleen niet fijn dat je nooit zeker weet of ie wel genoeg heeft.
Snok, heb trouwens ook nooit met neutral gewassen. De kraamhulp deed dat ook niet trouwens.
Snok> ik had (heb?!) een erg sterke bekkenbodem doordat ik al vanaf mijn 10e erg fanatiek paardrijd. De gyn. maakte daar nog een opmerking over en zei ook dat ik het zonder knip nooit had gered. Ik denk dat dat bij mij nu het euvel is. Met de bekkenbodem is niets mis, geen urineverlies oid, maar hij is wel aangedaan natuurlijk. En voor mijn gevoel ben ik dus minder 'strak' en voelt het daar beneden voor mij dus niet als vanouds. (En sowieso deden wij zo'n eerste keer wel ff rustig aan. Die banaan hoefde van mij niet meteen de hele gang door te stuiteren he... ) Manlief hoorde ik nergens over klagen trouwens. Ben wel blij dat de stap genomen is. Het was toch een beetje een 'ding' aan het worden.

Zo verder heb ik een beetje een offday. Even klaar met moederen?! En dat terwijl het meisje een goede nacht had en nu ook alweer heerlijk ligt te slapen. Ik verveel me geloof ik een beetje. Het huishouden is ook niet echt uitdagend he. En winkelen moet ik ook maar ff niet doen. Het geld vliegt hier momenteel de deur uit... Misschien moet ik een indoor-hobby zoeken. Haken? Borduren? Iemand suggesties?

Fien> het zit jou ook niet mee he? Hopelijk helpen de smeersels!

Candy> zwaar respect voor jou. Het lijkt me echt wel lastig met twee van die kleintjes. Als ze groter zijn is het misschien wel weer makkelijker? Dan kunnen ze elkaar gaan entertainen! Heb jij rust. :-)

Suzzel> vervelend he, dat je niet kan zien hoeveel ze drinken. Maar probeer maar gewoon vertrouwen te hebben. Als ie na het drinken tevreden is zal het wel goed zijn toch? Tirza geeft regelmatig nog een mondje terug, dus ik ga er ook maar vanuit dat ze dan nokkievol zit.

Zo, nu snel ff posten anders is alles weg als het forum er even uit is! Later meer!
Doggie, wat een goed nieuws dat er een oorzaak gevonden is...beetje dubbel natuurlijk want liever heb je dat er niks wordt gevonden maar in dit geval ben je denk ik blij dat je er wat mee kan.

Hier ook infacol tegen de krampjes en Tess vind dat ook erg lekker....zit sinaasappelsmaak aan en ze begint echt te lachen als ik het in haar mondje heb gedaan...gebruik het overigens niet veel meer...volgens mij zijn krampjes minimaal.

Suzzel, hier soms ook weinig hoor met kolven....de andere keer weer zomaar 150 cc...geen idee waardoor dat komt.

Rozerood, herken ik wel een beetje....ik heb gisteren een heerlijke dag gehad met Tess en vandaag lijkt het weer zo goed te gaan...dat betekend dus dat ik alle dingen die ik wil doen, nu al gedaan heb....heerlijk natuurlijk aan de ene kant maar wat zal ik vanmiddag dan 's gaan doen....aan de wandel ? Zo'n lekker weer is het niet en winkelen met Tess vind ik toch niet zo relaxed...ik hou dus juist geld over

Mijn houten vloer is bijna kaal geworden van het iedere dag stofzuigen en veel dweilen

Tess begint echt steeds meer te lachen...niet echt een lachje maar echt een poosje dan en met geluidjes erbij....ze is dan echt om op te vreten.

Als ik ga douchen dan neem ik haar mee in d'r wipper en zit ze constant naar me te kijken...als ik uit de douche kom, dan gaat ze echt lachen en "kletsen" we lekker samen....echt superleuk !!

Het is ook gewoon saai weer...als het zonnetje schijnt dan ga je veel eerder lekker naar buiten en is je humeur ook meteen een stuk beter.

Ik ga eerst maar weer 's buikspieroefeningen doen want die schieten er ook steeds bij in.

Watertje wat leuk trouwens dat je nog meeleest met ons...en fijn te horen dat alles goed gaat.
infacol, te halen bij de drogist?
Schabolleke, fijn alles goed bij CB! toch weer een bevestiging...

Ik heb geen trappen in huis maar de angst is hier niet minder, ook als ze een raar geluid maakt of zich verslikt (gebeurt vaak met voeden). Pukkeltjes check!! paar kleintjes op har kin en wangtjes...

Wa betreft de banaan sessoie; ik wil graag.. maar vloeide nog, nu is dat over en worden we te veel bezig gehouden door ons pakketje vreugde! net als nu, tik met 1 hand, in de andere lgt ze gezellig tegen me te purren ;).

Doggie, jeeee wat fijn dat je nu weet wat er met tim is, natuurlijk heel vervelend maar nu kan er wat gedaan worden!

Ik gebruik nu pampers 2, meer uit nood omdat de winkel geen kleinere had, ze passen hoor maar de newborn vin ik nog evn fijner dus die haal ik vanmiddag even net als de infacol tegen krampjes,

belde vanmorgen het cb over dat drukke in de avond en dat is dus heeeeel normaal. adviseerde wel om dan niet voortdurend te voeden.. beetje regelmaat dus. hmmmm makkelijk gezegd mevroi!

Chicaa gezellig een shoeby meeting! snel keertje doen?

Watertje wat fijn weer wat van je te horen!!! gaat alles goed bij je? haha zoals je kan lezen heeft een baby heel wat impact!

Fien, wat balen van je uitslag, denk je idd ervan af te zijn na je zwangerschap.. heb je dit nog en nog meer klachten, bah... maar goed je zet je er wel heel goed overheen vind ik!

Ik heb trouwens nog steeds last van mijn huid op mijn buik, Tijdens de zw sch had ik het bovenaan, nu net boven het litteken, Hippie jij had het toch ook tijdens de zw sch, hoe is het nu bij jou? Ik kan er gewoon bijna niet aankomen, net of het verbrand is.

Oh en wassen in de neutral heb ik alleen de 1e keer gedaan, de kraam zei dat het niet hoeft, wel gebruik ik hypo allergeen wasverz. van Robijn.

De roze wolk is hier ook soms even verdwenen, hou waanzinnig veel van het kleine lievertje, maar ik mis wel een beetje mijn oude leventje zo nu en dan. Ben natuurlijk veel meer aan huis verbonden, voel me soms echt een huismoeder (hmmm dat ben ik nu ook) Even er uit met de auto kan nog niet omdat ik haar niet met maxi cosi mag tillen en ik vind het ook een beetje eng..

Maar dat vervelen herken ik wel hoor RR, en toch vliegen de dagen voorbij lijkt wel.. snif .... dus ook een beetje mijn leven...

Dat mondje terug geeft Joy ook altijd na het voeden, als ze de borst loslaat loopt er ook melk langs haar wangetje. Door dat melk teruggeven ben ik wel eens bang voor reflux.. maar het zal wel meevallen.

Ze lag net enorm bij me te gapen dus ik heb haar in haar wiegje gelegd, maar daar hoor ik weer gehuil uitkomen... veel te gezellig bij mama denk ik?
Visje, ja bij de drogist (volgens het cb) kan je infacol halen...
Doggie: Heel fijn dat je meteen serieus genomen bent. Ben benieuwd hoe eht bij jou gaat lopen. Hier ook eindelijk een afspraak met een osteopaat....morgen meteen al. Hij belde terug en eigenlijk hadden we vandaag terecht gekunt alleen was ik net weg naar de kapper toen hij belde en nu kunnen we morgen. Ben echt heel erg benieuwd en hoop zo dat dit voor onze kleintjes gaat helpen...!!! Hoe gaat het met het voeden?

Snok: Hier al aan de luiers 2. Hadden van een ander merk de newborn en die apsten neit meer. Toch weer pampers gehaald want ik vind die toch het fijnste. Daar heb je dat elastiek. Waarschijnlijk hadden de newborn ook nog wel gepast maar deze waren goedkoper....Ja ik blijf ook nog een student hahaha.....

Guusje: Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. Gek toch he dat uiteindelijk bij iedereen die kraamtranen toch komen. Een enkele misschien niet, maar de meesten toch wel....

Ishan is vanochtend een ochtendje alleen bij papa geweest. Heel de ochtend ellende geweest.....wou weer niet slapen....huilen huilen huilen.....zo erg dat papa hem met een lodger een soort heeft ingebakerd.....nou slaapt ie als een roosje en zit ik met dikke tieten die ik niet kan legen..haha....Zo de kolf er paar even op zetten.......
Sanne: Leuk he dat lachen en kletsen....Hier begint dat ook echt. Als je hem uit bed haalt krijg je (als hij niet huilend wakker wordt) een hele grote glimlach met wat kirretjes.....echt heel leuk. Wij doen ook vaak na de voeding...dan is hij even vrolijk...... hem op de knieen en dan lekker kletsen.....daar doe je het allemaal voor....

Elza: Wanneer mag je weer tillen dan?Is wel vervelend ja als je neit eens met de maxicosi kan lopen.....ben je hele erg aan huis gebonden....

RR: Hier alf en toe ook verveling hoor. Merk ook dat na de eerste weken ik ook heel veel op het forum te vinden ben ....;-)

Vriend en ik zijn zelfs al aan de computerspelletjes op de computer.
Joy lacht soms ook een beetje, zit echt tegen zo'n stralende lach aan!! kan niet wachten tot dat die doorbreekt!

Ze slaapt nu eindelijk, we hebben een i-pod station voor haar kamertje en ik heb daar mooie klassieke stukken opstaan, ze vindt het mooi en het maakt haar rustig (nu dan he).

Er is wel iemand hier op de gang enorm gaten in deuren aan het zagen, kolere herrie zeg! maar ze slaapt erdoor en ik heb die meneer gesommeerd de deuren zo veel mogelijk dicht te houden wat je niet doet voor je kindje.. en dat doet ie keurig.

Ik mag officieel na 6 weken tillen en sporten en alles weer doen, ben nu over de helft met 3 weken en 2 dagen ;) Maar goed ik denk dat ik al eerder kan tillen hoor, al is het maar de MC van de wandelwagen in de auto zetten en vise versa.

Oh ja!! Gisteren is onze nieuwe kast (eindelijk) geleverd en hij is zoooo gaaaaaf!!! ik zal een foto maken en plaatsen ;)

Guusje, jouw kraamtranen kwamen uit je tenen meid, lange weg moeten gaan ;)
meiden, supernieuws (voor mij dan..)

IK MAG ALLES WEER (ook paardrijden dus )

Vanmorgen naar de gyn geweest voor controle en alles super! Het vloeien nu kan idd menstruatie zijn en die kan komende maanden nog erg onregelmatig zijn. Hoefde ik me geen zorgen over te maken. Verder mag je met keizersnede ook met 6 weken alles weer mits alles goed verloopt.

Elza, wat streng bij jou zeg! Hoe kan dat? Had je complicaties?

Ik tilde vanalles al hoor (nouja niet meer dan kilotje of 15..

Morgen het paard maar even zadelen.

Rij jij alweer Rozerood?

Hier ook iemand die twijfeld aan de voeding aan het einde van de middag/ avond.. Het verschilt ook erg van hoe druk ik het gehad heb.

Hier weinig verveling, kom aan heel weinig toe.. Had ik maar wat meer tijd dat Daisy gewoon even kon slapen in wieg, box, wippertje of kinderwagen...

Heb haar gister op bed gelegd en laten huilen. Na een kwartier kon ik het niet meer aanhoren... Moet je ze echt lang laten huilen??

Wil eigenlijk wel dat ze straks begin van de middag even slaapt...
Toch maar ff het dorp ingeweest met de kinderwagen..af en toe brak er nog een flauw zonnetje door..best warm ook als je flink doorstapt.

Tess wilde toch niet slapen dus dan maar aan de wandel...hele heen en terugweg haar ogen open gehad...hoest mogelijk

Wel meteen ff vaderdag cadeau gescoord....bij Shoeby Fashion ...2 stoere blousjes (1 met korte mouw en 1 met lange mouw) Oja, en een boxershort voor de gein...met tekst "my dad is the best dad of the world"

Morgen naar het CB en dan loop ik langs een fotozaak, krijgt ie nog een nieuw fototoestel erbij. Die we nu hebben is alweer paar jaar oud en dat zie je toch met afdrukken van de foto's...dat vind ik zonde.

Tussendoor "drakenstein" uit de kinderwagen gehaald...vond er niks meer aan kennelijk. Ligt nu in de wipper in de box met speen die ze er iedere keer uit gooit dus goed voor mijn lichaamsbeweging..iedere keer als ik die speen er weer in doe zit ze te stralen...ik word gewoon nu al bespeeld

Geloof wel dat ze in slaap gaat vallen...

Ja Elza, die lachjes zijn zo ontzettend vertederend...als je dan een keer een wat mindere dag hebt, ben je die echt zo vergeten.

Ga zo ff naar je kast kijken.

Helemi, wat is dat toch....als ik ff de deur uitga is het meestal ook drama...soms ben ik maar een uurtje weg maar het is altijd huilen als ik weer thuiskom of ze hangt aan de (afgekolfde) fles bij vriend om haar stil te krijgen.

Ze hebben toch echt die navelstreng doorgeknipt hoor..je zou bijna gaan twijfelen

Gisteravond heb ik Tess een massage gegeven na het badje met Zwitsal bodylotion.....d'r smile was niet van d'r gezicht af te krijgen...zo leuk, en daarna viel ze als een blok in slaap.

Misschien goeie tip voor 's avonds als ze zo jengelen..leuk om te doen ook en als het meezit leg je je kindje zo slapend in bed.
Vw, wat lekker dat je alles weer mag.

De eerste keer hebben wij Julius ook ongeveer een half uur laten huilen, daarna werd het snel minder en nu huilt hij bijna niet en mekkert af en toe 10 minuten. Gaat hij echt krijsen, dan halen we hem er wel uit, want dan gaat hij echt niet slapen (vooral 's avonds). Tip: Ga iets anders doen als hij huilt in bed, bijvoorbeeld douchen (hoor je hem niet zo goed) of even een huishoudelijk karweitje. Kom je de tijd even door.

Verveel me nog niet echt, maar zit wel meer op het forum. Vind het denk ik ook niet erg om straks weer te gaan werken (maar misschien denk ik daar over 5 weken wel heel anders over).
VwV wat een heerlijk nieuws!! Je kan je leventje dus weer (zover dat gaat met een kleine handenbinder) oppakken!!

Ik had geen complicaties zover ik weet.. maar mag dus 6 weken niet tillen of stofzuigen, gisteren wel gestofzuigd/uh stofgezogen .. uhhh.. hebben geen tapijt, dus dat is niet zwaar. Mogen anderen dan wel voor de 6 weken tillen? mij wrd verteld dat ik alleen de baby mag tillen.. hmmm

Die massage is leuk he Sanne!! Ik doe het met zwitsal creme, ze straalt ook als ik haar gezichtje insmeer en haar beentjes.. ligt ze helemaal te genieten. Gekke is dat ik het altijd 's morgens doe.. Gisteravond badje gedaan en dat vind ze heerlijk hoor, alleen is het krijsen zodra we haar eruit halen.. sneeeeel afdrogen maar toch niet snel genoeg Hoe doen jullie dat?
Guusje, ik vind het wel heel herkenbaar hoor wat je hebt geschreven, dat je bang bent dat je te weinig echt geniet. Ik heb dat ook wel eerlijk gezegd. Ik vind Lukas echt het einde, en ben helemaal weg van hem. Maar af en toe betrap ik mezelf erop dat je zo druk bent geweest op een dag, dat je bijna nog niet even lekker met hem geknuffeld hebt. Bij mijn eerste had ik dat niet, toen had je daar nog alle tijd voor natuurlijk... Vind dat ook wel eens moeilijk hoor.

Sanne, lekker aan de wandel geweest dus. Ga dat zo ook nog eventjes doen, hopelijk blijft het nog even droog. Meneertje ligt in zijn bed, maar heeft geloof ik geen zin om te slapen... dan maar eventjes in de wagen hopelijk. Goed trouwens dat je het zegt, vaderdag gaat ook alweer opschieten!

VW, fijn voor je dat je weer kan paardrijden, je hebt het vast erg gemist!

Elza, lief he die lachjes! Ben benieuwd naar je kast, ga zo ff spieken.

Fien, het zit je niet mee zeg... balen hoor. Hopelijk helpen de smeersels snel voor je.

Hebben jullie het trouwens allemaal nog erg druk met kraamvisite. Hier valt het nu wel mee gelukkig. Heb het er ook wel een beetje mee gehad moet ik eerlijk zeggen. Ook wel weer fijn om de weekenden eens voor onszelf te hebben! Nu maar hopen op veel mooi weer de komende weken, want dit is ook niks vind ik. Doe mij maar een graadje of 25, zonnetje en strakblauwe lucht :-)

Ga eventjes de badkamer soppen als Lukas dat goed vind!
Ow Elza, hier ook altijd gillen na het badje hoor. Afdrogen en aankleden is niet zijn hobby, en blijkbaar doe ik het dus ook niet snel genoeg
Er werd mij helemaal weinig gezegd Elza.. Enkel dat ik niet zwaar mocht tillen 6 weken...

Daisy vind het niet leuk om uit het badje te gaan, maar zodra ik een hydrofiele luier over haar heenleg is het goed.. Ze pakt hem dan stevig vast, maar vind het wel koud. Dat kan je zien aan het trillende lipje, zo zielig...

Die massage; doen jullie cursus of gewoon op gevoel?

Mag van mij ook warmer zijn hoor Kaatje, inderdaad graad of 25.. Dat we lekker buiten kunnen zitten...
Vwv, goed nieuws inderdaad...zadel de paarden maar

Over dat huilen, ik laat Tess dus ook niet lang huilen. Ik lees overal dat het ook niet goed is....ze zijn nog zo klein en je kunt ze nu nog niet verwennen daarmee....daarbij vind ik het niet om aan te horen !

Ik luister wel wat voor huiltje het is...voor het slapen is het zo'n mekkerhuiltje en die laat ik wel even gaan...valt ze vanzelf na een tijdje wel in slaap.

Ik pak Tess ook echt niet altijd meteen als ze even huilt maar blijf wel luisteren en als het huilen erger wordt dan pak ik haar toch....heb haar nog nooit langer dan 10 min. laten huilen.

Daarbij raakt ze bij te lang huilen helemaal over haar toeren en dan ben je nog verder van huis.

Als Tess huilt of niet wilt slapen probeer ik eerst naast haar te gaan zitten en over d'r bolletje en wang te aaien. Dan wordt ze vanzelf wel rustig en als het ff meezit valt ze ook in slaap.

Overdag geef ik haar nog wel 's een speentje...heeft ze dan net even nodig om in slaap te vallen.

Als ze 's avonds in bed ligt en ze huilt, even een pink erin...op het moment dat ze die loslaat slaapt ze.

Heb je wel veel geduld voor nodig maar werkt hier vaak wel...soms ook niet, maar iedere dag is anders hé met zo'n kleintje.
Vwv, massage gewoon op gevoel....heel voorzichtig en zolang ze blijft lachen zal het wel goed gaan denk ik dan maar.

Ik doe Tess eigenlijk ook altijd 's ochtends in bad maar de laatste week dus 's avonds...scheelt een hoop tijd in de ochtend en kan vriend ook helpen...kan hij ook een beetje band opbouwen want eerlijk is eerlijk als hij de hele week werkt en veel sport en we in het weekend veel kraamvisite of andere verplichtingen hebben, schiet dat er wel een beetje bij in vind ik.

Ik heb ook een soort van commode in de badkamer met aankleedkussen en droog haar daar af en doe een luier om...de rest doe ik bij ons op bed. Kan je ondertussen ook een beetje spelen met haar en kleertjes aantrekken gaat op bed een stuk makkelijker vind ik.

Kaatje, hier begint het nu aardig donker te worden.....het regent al zelfs zie ik...

Kraamvisite mag van mij ook wel klaar zijn...doordeweeks nu nog vaak 2 avonden en heb iedere week mijn schoonmoeder een halve dag in de week over de vloer, waar ik eigenlijk niet op zit te wachten. Ze werkt onregelmatig dus is vaak doordeweeks vrij en wil toch iedere week ff d'r kleinkind zien...snap ik wel, maar ik zit er mooi mee.

Daarbij probeer ik in ieder geval doordeweeks een bepaald ritme aan te houden met Tess en dat lukt dus niet als zij er is.

Straks als ik weer ga werken ben ik 2 doordeweekse dagen vrij en dan zit ik echt niet op haar te wachten op 1 van die dagen...maarja, hoe breng je zoiets ?

Verder hebben we buiten de gewone verjaardagen, bbq's en andere verplichtingen ook nog veel kraamvisite in de weekenden.

Dus hier nog eén die héél erg uitkijkt naar een vrije zaterdag. En die wordt dan lekker voor mezelf. Lekker ff shoppen zonder op de klok te kijken...heb ik ff hard nodig merk ik.
De bui is hier net overgetrokken... als hetnog een beetje meer opknapt ga ik ook een stukje wandelen.

Badje doen we als mijn vriend er is 's avonds. Of haar eigen badje, of vriend gaat met haar in bad, en dat is zo'n feest!! :-)

Sta er ook voor een groot deel alleen voor, zaterdag vliegt lief weer naar Schotland voor deel 2 van het event van zijn team. Heel gaaf en dus jammer dat ik er niet bij kan zijn.. maar ja. Hij is zondag terug, gaat ma of di weer weg en dan do weer thuis etc. Dus dat is wel zwaar... we hebben het er nog eens over gehad en ik heb besloten dat ik, als we het gevoel krijgen dat ik het te zwaar blijf vinden of dat vriend de kleine te weinig ziet, naar Schotland ga... en daar dus ga wonen..

Trouwens, we zijn ook uitgenodigd voor de Queens garden party bij queen Elizabeth. 30 juni is dat en ik moet dan helemaal in stijl inc. hoed.. sjiek he! Nou pffff wat een gedoe voor 2 uurtjes, ik ben er veel te nuchter voor hoor.

Sanne, ik denk dat je eerlijk moet zijn naar je schoonmoeder... hoewel je niet zo'n hele goede band hebt met haar, dus dat maakt het een stuk lastiger natuurlijk, denk ik dat dat de enige manier is. Je kan ook aan je vriend vragen of hij met haar praat.

Zou er ook niet aan moeten denken namelijk.. elke week een halve dag...

Oh de kast staat op prive, bij meubelgeneuzel ;)
Elza... mij was ook gezegd dat ik 6 weken niet te zwaar mocht tillen en niet mocht stofzuigen. Ik mocht het gewicht van de baby (4,5 kilo dus) en de maxi cosi tillen. Doe wel af en toe wat meer hoor en ik heb er geen last van. Stofzuigen doe ik ook alweer. Zal wel moeten met een kat en een hond en verder niemand anders die het doet.

Sanne... kan je niet af en toe bij je schoonmoeder op bezoek gaan. Dan kan je zelf bepalen wanneer je weer weg gaat en hoe lang je blijft. Gewoon even een bakkie koffie en dan weer weg.

Hier vandaag heel veel last van lekkende borsten en zoogcompressen wil ik toch zo min mogelijk gebruiken, omdat ik bang ben dat ik dan weer meer last krijg van mijn tepels.

Verder gaat het met Rick nog steeds helemaal geweldig. Overdag wil hij niet altijd in zijn bedje, dus nu ligt hij heerlijk te slapen in zijn wippertje.

Daar ga ik nu dus gebruik van maken en de andere kids te eten geven. Fijne avond iedereen..!!!
Ha Midejo, mocht jij je kleine in de maxicosi tillen? Ik dus niet... gek he die verschillende adviezen.. stofzuigen doe je wel heel rustig aan? Hoe gaat het met je buikwond, geneest het goed.. en in je buik, heb je niet veel last van dat trekkende gevoel van de hechtingen? Ik ben daar net een klein weekje van verlost namelijk.

Wat goed te horen dat het lekker gaat met Rick! dat scheelt natuurlijk wel een boel...

Goed idee!! Sanne... dan hoef je niet een halve dag te blijven zitten! ;) Oh... kleine moet nu slapen hoor, ik ga!
Shit, weer dubbel....

Ga ff eten nu....maarre schoonmoeder woont op uur rijden hier vandaan....heb ik ook geen zin in...ben ik nog een halve dag kwijt.
Hier ook weer droog.

Ja Elza, jij staat er helemaal een paar dagen alleen voor...alhoewel mijn vriend wel thuis slaapt maar ook wel vrij veel weg is...vooral nu ook met flat leeghalen....valt nog vies tegen wat er allemaal nog staat....en hij sport al 2 avonden in de week....eet dan snel en gaat weer weg.

Heb je kast net ff gekeurd mooi hoor.....lijkt een beetje op de onze alleen die van jullie is net ff wat strakker.

Tja schoonmoeder...afgelopen zondag stond ze ook opeens voor de deur om kwart voor 2. We zouden zelf al kraamvisite krijgen om 2 uur en ik was net nog ff snel Tess aan het voeden op de bank...die was al jengelig dus zit je toch niet op te wachten. Ik snel Tess van de borst gehaald en me weer soort van aangekleed. Gaan ze boven die box hangen en Tess lopen prikken en kusjes geven....dat kind meteen huilen want die was al uit haar hum en van de borst gehaald natuurlijk.

Dus vriend wel gezegd dat ze niet zomaar langs konden komen zonder te bellen....ze waren bij vrienden geweest en dacht op de terugweg even langs haar kleinkind te gaan en ze had een jurkje gekocht en die wilde ze nog even afgeven.

Geloof wel dat de boodschap is aangekomen want vriend stond buiten al duidelijk te vertellen dat dit niet zomaar kon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven