Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
1 ding weet ik wel.....je loopt er lekker op leeg (of kan leeglopen hahaha) op zon zwangerschap/beeb/kamertje etc.
Mijn boobs waren in het begin vergelijkbaar met Pamela Anderson, heb zelfs onder de douche in het ziekenhuis mijn man erbij geroepen!

Leken wel siliconentoeters, man vond het echt heeeeel leuk om te zien! Maar aanraken homaar! want met de minste beweging spoot het melk eruit! Zo ook in het smoeltje van de kleine! hahahahaha

Aanraken om die momenten deed best zeer, er staat zo'n druk op, nie normaal meer!

Op weg naar huis had in beide keren een makkelijk broek met shirt aan, beide keren mooi weer en dus geen jas nodig!

Thuis kon ik zo op de bank neerploffen en niets meer doen!
Ja, in ieder geval een soepel broekje (waar die enorme kraamverband niet in opvalt!) met gympjes eronder of zo... voor slippertjes is het nog te koud denk ik..
Heb net bijgelezen, maar zoon is net wakker geworden dus even een korte reactie.

Die steken onderin kan ik af en toe ook erg hebben, weet niet wat het is. Dacht eigenlijk dat dat ook mijn banden waren.

Bij de VK was weer alles goed, goed gegroeid, bloeddruk 120/70. Volgende afspraak is op 31 maart, om de twee weken nu... Het wordt echt serieus!

Nu wil zoon doktertje spelen en ik ben ziek, moe dus an het 'werk'.
hashahaha, ja hou rekening met die enorme kraamverbanden!

makkelijke opa onderbroeken zijn daar het bestin, mocht het goed aan het lekke zijn (sorry) dan heb je soms wel 2 van die verbanden per keer! hahahaa

Was het ff vergeten!

Gaat trouwens heel snel weer over hoor, ik had na een paar dagen genoeg aan een inlegkruisje en na 2 weken was alles over!

Daarna mocht man pas weer zeuren over sex....

Dat is best wel weer eng hoor, zo'n eerste keer!
Seks???? Als er daar iets uitgekomen is komt er voorlopig ff niets in lijkt me zo whahahaahhaah
Luna en vwv wat een nare berichten zeg.

Fien ik heb dat ook hoor. Ik heb overal trek in maar ik ben dan ook zo misselijk.

Ik reageer niet meer zo veel maar ik heb er gewoon de puf niet meer voor. Ik wil tv kijken maar als de tv net aan staat heb ik er geen zin meer in. Zo gaat dat heel de dag door.

De harde buiken worden wel veel minder als ik op bed ga liggen.
Ga zo mijn vervanging regelen en ben opeens van alles aan het opruimen op kantoor, nestdrang op werk?? hahaha had ik dat maar thuis!

De kinderen hebbennet van opa en oma een nieuwe zandbak gehad! helemaal joepie natuurlijk, die krijg ik er deze week met geen stok meer uit!

Nouja 's avonds maar een dekentje over hen heengooien!

hahaha nee hoor!

in deze tijd van het jaar gaat na het eten de deur dicht en mogen ze niet meer naar buiten, over een maandje zien we wel weer verder!

Anders heb ik doorlopend snottebellen om mijn shirts!!!

Getverdegetver heerlijk zo'n kusje met bijplakkend snorretje!
oh, 2 pyamas of lange nachthemden en voor als ik weer op de been ben n joggingbroek. (heb 2 mooie zwart met rechte pijp).

yt is maar voor n weekje he. na n week of 1.5 of zo kun je wel weer gewoon broeken aan. misschien geen spijker, maar beetje lekker vallende broek, linnen of zo.
quote:potsiedikkie schreef op 17 maart 2009 @ 15:37:

hashahaha, ja hou rekening met die enorme kraamverbanden!

makkelijke opa onderbroeken zijn daar het bestin, mocht het goed aan het lekke zijn (sorry) dan heb je soms wel 2 van die verbanden per keer! hahahaa

Was het ff vergeten!

Gaat trouwens heel snel weer over hoor, ik had na een paar dagen genoeg aan een inlegkruisje en na 2 weken was alles over!

Daarna mocht man pas weer zeuren over sex....

Dat is best wel weer eng hoor, zo'n eerste keer!

ik heb 6 weken flink gebloed...

ik heb nog steeds geen vervanger. over 2.5 week ben ik weg.

nou ja, t zal mijn zorg niet zijn. Ik ben er gewoon niet meer.
sex vind ik sowieso pas na minimaal 6 weken weer aan de orde.
Euh ja.....6 weken lijkt me prima periode wahahahhah ...of langer
Uit het ziekenhuis iets van een lekker zittend dun joggingpak ofzo....heb wel een leuke zwarte nog (kleed lekker af ) en dan inderdaad met gympies eronder en shirtje voor eronder...geen jas hoor !

Moet nog wel ff wat van die tenten halen (lees : onderbroeken)...

Over sex gesproken....hebben jullie daar nog zin in met die buik nu ? Na 7 mnd is er bij mij echt een dieptepunt gekomen hoor wat sex betreft....

Over tegen de bevalling opzien...ik heb toevallig juist wat mensen gesproken de laatste tijd die het zo weer zouden doen....ok, wel een soepele bevalling gehad, maar toch...

Deze gedachte wil ik graag vasthouden...misschien heb ik ook wel een soepele bevalling..... of misschien ook niet....maar ook daar kom ik wel doorheen...(zal wel moeten toch ?)

Fijn dat alles goed was Foxy bij de vk !
sex?????????????????? wat is dat whaahahahhahahhahahhahaha 's avonds voel ik me er echt niet goed genoeg voor dus het "kan" alleen overdag. Dat is dus echt plannen....... moeilijk te combineren met kids en werk.......Manlief werkt de laatste tijd af en toe een dagje of ochtendje thuis......

trouwens, gewoon lekker zittende onderbroeken hoor, hoeven niet meteen TENTEN te zijn tot je navel!!!! ik had gewoon mijn shortjes aan waar ik nu ook in slaap. Gaat prima. maar ik heb ook nog nooit 2 kraamverbanden er in ghad........wordt wel proppen dan!

ik ging geloof ik gewoon in een (leuke) joggingbroek naar huis vanuit het ziekenhuis, ik denk niet dat er iemand is die er op let en je bent zo thuis. voor jezlef wil je er wel een beetje leuk uitzien natuurlijk. voel je je ook lekkerder.

elza, volgens mij is het inderdaad zweeds ja! vrouwen hebben daar ook een jaar zwschaps verlof en geven misschien wel een jaar borstvoeding...... vandaar die kleding haha!
Ok hippie....die (slaap)shortjes heb ik ook....pas ze nu niet meer maar misschien straks weer wel natuurlijk...

Vind dat ik ondertussen wel genoeg geld heb uitgegeven aan tijdelijke dingen zoals kleding...

Een jaar zwangerschapsverlof....tjonge..dat is luxe !
heb ook geen tenten hoor. gewoon van die katoenen hipsters gaat prima.
Ik heb een aantal zw sch shortjes van Noppies die ik wel gebruik en verder gebruik ik de shorts van mijn vriend wel. daar passen ook een boel verbanden in.

Sex... oh ik heb nog wel zin moet ik zeggen, alleen gaat het wat minder makkelijk het is een beetje zoeken naar de juiste houding hihi...

Maar moet er niet aan denken om na de bevalling weer aan de bak te gaan!!! waaaaah!

Vriend mag ook niet kijken bij de bevalling, anders durft hij het niet meer!

ben net heeeeel boos geworden op iemand door de telefoon (nee niet eens Ziggo) en jemig, dat heb ik echt nooit!! nu dus wel.
Ik heb de laatste tijd niet meer zoveel zin in seks hahaha.

Elza hahaha ik ben zo vaak boos aan de telefoon ik kan er niet tegen als ze gaan bellen voor reclame.

Weet je wat ik knap vind dat chicaa, vwv, janets, fien en twinkel niet weten wat het wordt. Ik was er wel heel nieuwschierig naar. hahaha
Vanmiddag geslapen op de bank, ben nu nog duffer als ervoor...

Vraag me ook af, in welke maat ik voedingsbeha's moet kopen.... Heb nog steeds geen beha's gekocht, de beha's die eerst wat groot waren, die kunnen nog net nu...... Lijkt me toch wel handig om vooraf die voedingsbeha's in huis te hebben....

Ook onderbroeken ja.....pffff....haal ze denk ik gewoon in de grootste maat bij de Zeeman ofzo.... Onderbroeken zijn nog best prijzig, en geloof niet dat ik ze nog aandoe, als ik niet meer bloed.......Gebruik mijn geld dan liever aan nieuwe voorjaarskleding voor mezelf.......in welke maat ik dan ook nodig heb?!?!?!?

En sex?!?!?!?! Das lang geleden......vriendlief had gevoel alsof ie mij niet alleen....nou ja jullie snappen het vast.....

Dus dat komt in juni wel weer hahahahhahaha!!
Oh ja Candy, dat koud bellen!!! daar word ik ook wel af en toe boos op, sommigen zijn zo onbeschoft!

Ik koop misschien wel wat goedkope grote onderbroeken.. en ja die gaan gewoon na gebruik de vuilnisbak in!

Ik wel eens het idee dat pukkie wordt geschommeld tijdens de sex hihi.... maar dat vind ze misschien wel leuk?
Hier ook nog wel zin....en gaat eigenlijk ook nog wel prima...MAAR goed mij hoor je niet zeggen dat ik het landelijk gemiddelde per week haal whahahahahha

Joh gewoon (doe ik al heel de zwangerschap) van die shortjes..broekje met pijpjes...hema heeft ze...zitten erg lekker en daarna kunenn ze weg....draag normaal trouwens ook wel hipsters maar deze zijn net wat groter en kun je wat hoger optrekken...
Nee hoor Elza, we gaan dan met de trein. Ik en een boot gaat niet zo goed samen. En vliegen zit er dan net niet meer in waarschijnlijk (nog even nazoeken). Vorige keer zijn we 6 wk van te voren nog naar Salzburg gegaan en toen mocht ik met sommige maatschappijen nog wel vliegen. Dus even zoeken.
Oh men jongens dat weer!! Hoe top....ik hoop zo dat het doorzet en ik in april heerlijk in tuin kan zitten en mega bruine benen enzo ga krijgen whaahhah ....ziet er wat gezelliger uit met bevallen
Oh en sex...mijn man is zo laat thuis van het werk (8u ) en dan ben ik al weer gebroken.....heb gisteren wel aangegeven dat ik het mis dus we moeten de draad toch weer even op gaan pakken.
Hoi Dames,

Wat een drukte hier vandaag.......

Ik kom net na anderhalve dag uit bed.....ziek...gelukkig gaat het snel weer beter. Keelpijn, hoofdpijn en futloos, gelukkig waren we dat futloos al een beetje gewend

Ff snel beetje reageren: Onderbroeken....ik heb ook gewoon hipsters van de hema...van die pakjes waar er drie in zitten voor goedkoop en daar heb ik er een stuk of 12 van gehaald al eerder in de zwangerschap. Moet maar passen hoor die verbanden...haha......

Bh's Ik heb al twee te kleine die ik eerder gehaald heb in de zwangerschap. Heb toch echt minstens twee maten groter en dat had ik niet gehaald ,.... Heb er nu maar eentje die goed past, dus in de dag ertussen dat ik m was heb ik een te kleine aan haha.....Is wel een voedingsbh. Gewoon bij h&m vandaag, best leuk en heel goedkoop.

Sex is hier ook een beetje opgehouden. Wel heel veel kroelen, maar ik voel me allemaal een beetje raar daar beneden. Verandert en doet allemaal maar....ik weet niet hoor......Ook borsten worden een beetje no go area ivm borstvoeding. Soms vind ik dat nog steeds een beetje raar dat er straks een ukkie aan ligt terwijl het altijd ergens anders voor was. Hoe hebben anderen dit ervaren (die al een ukkie eerder hebben gehad??). Zal allemaal wel veranderen als ukkie er eenmaal is......

Nou ik ga nog eventjes lekker liggen, moet zo werken (een paar uurtjes maar hoor)........Doei doei.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven