Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Even een opmerking over seks... aan het einde kan het soms wel helpen om de bevalling op gang te brengen. Bij de eerste kreeg ik toen ik overtijd liep het advies van de VK om toch maar weer aan de slag te gaan. Het sperma kan de baarmoedermond wat weker maken, waardoor het net het laatste zetje kan geven om de bevalling te laten beginnen.
Oja en Twinkel wat een ideale man zeg. Wat ik zo om me heen hoor slapen echt de meeste door het huilen van de baby heen en gaan ze er alleen uit als je ze wakker maakt.
http://www.prettymum.nl/r ... cripts/shop/catalogus.asp

hier zie ik allerlei tshirts van boob staan voor diegene die geinteresseerd is! In NL te koop dus.
quote:sanne069 schreef op 17 maart 2009 @ 15:58:

Over sex gesproken....hebben jullie daar nog zin in met die buik nu ? Na 7 mnd is er bij mij echt een dieptepunt gekomen hoor wat sex betreft....

!Gister net weer geprobeerd, maar au au au, en buik zit in de weg. Verder wel fijn om zo samen te zijn, maar echte seks, nee!!
Gordijnen gevonden voor de babykamer, ga ze morgen bestellen en dan zijn ze over max 3 weken in huis!!! Yes! Gewoon leigrijs, is het mooist bij wit en blauw. Wel ga ik ze laten voeren, want dan is het echt donker in de zomer. Raam op het zuiden nl.

Morgen ook de lijst afwerken wat ik nog moet kopen, oa pyjama/nachthemd voor ziekenhuis/kraamtijd. En een voedingsbh. En een aantal dingen voor de baby nog. Doe het in de ochtend, dan kan ik s'middags mijn bekken rust geven op de bank. Moet nu ineens gebeuren, gek he?
Hippie, mijn vriendin die in amerika woont, had een soort doek/sjawl die ze om kon doen, waar "ijzerdraad bovenin zat, zodat ze in het openbaar kon voeden, zonder dat iemand iets zag en ze zelf wel naar beneden kon kijken. Snap je het nog? Ken je dat toevallig?
Wat een drukte hier vandaag. Ik had het voor de verandering weer een keer druk op mijn werk... Dat had ik niet verwacht een tijd geleden ook, maar de tijd vliegt dan voorbij.

Ik heb dus net alles gelezen, maar ik ben de helft alweer vergeten... en eigenlijk weet ik nu ook niet zo goed meer waar ik allemaal op wilde reageren

Dus ik zeg nu gewoon maar welterusten allemaal! Ik hoop dat iedereen heerlijk slaapt vanavond.
.
anoniem_50114 wijzigde dit bericht op 17-03-2009 21:56
Reden: 1x is genoeg
% gewijzigd
Poehee, ben net bijgelezen.

Weet het allemaal niet meer precies.

Bij de VK was het goed, ze heeft voor de zekerheid een echo gedaan om te kijken of de kleine smurf goed groeit. Ik heb het zo druk op werk en erg veel stress, dat ik me daar zorgen om maak. Hij liep keurig op schema (ongeveer) dus ok.

Bloeddruk 127 / 74. Bloeduitslagen (ivm rhesusnegatief) ook goed.

Vandaag op werk keihard in huilen uitgebarsten. Mijn baas probeerde nog even een onwijs groot en ingewikkeld project in mijn mik te schuiven, of ik even voor vrijdagochtend een plan van aanpak wilde schrijven... Nee dus.

liefs

ps: sorry voor het ego bericht
doggie, ik weet precies wat je bedoelt! Ze hebben hier allerlei van die doeken in de mooiste design!!!!! alleen daarom zou je er al een willen hebben haha.

zal eens een link opzoeken en hier neerzetten!

fijn dat alles goed is guusje enne... laat je niet kisten hoor! goed dat je nee hebt gezegd.

ik ga de kids in bad doen.

slaap lekker allemaal!
quote:hippiechicknyc schreef op 17 maart 2009 @ 22:35:

doggie, ik weet precies wat je bedoelt! Ze hebben hier allerlei van die doeken in de mooiste design!!!!! alleen daarom zou je er al een willen hebben haha.

zal eens een link opzoeken en hier neerzetten!

had niet verwacht dat je het zou snappen na mijn vage uitleg.

Maar zo'n link zou super zijn!
Nou ik lag al een uur volledig wakker te draaien in bed, dat ik er maar uit ben gegaan. Ik geloof niet dat ik dit heel fijn vind, om kwart over vier helemaal wakker. Maar ga nu maar wat tv kijken op uitzending gemist ofzo.
Bah Doggie, wat een onrustige nacht!

Hopelijk hoef je niet te werken vandaag?

nog wat leuks gezien op uitzending gemist?
Fijn dat ik niet de enige ben die aan plafond staren doen 's nachts Ik ben wel blijven liggen maar vanaf half 4/ 4 uur niet meer geslapen.

Iemand vroeg wat ik op die site besteld had, nou een stuk of 3-4 setjes Ik heb het 20 feb besteld, dus hopenlijk komt het nog wel aan...

Ik ben vandaag voor het eerst thuis gebleven. Vanavond naar de VK. Zal ook even een lijst gaan maken wie straks een kaartje moeten krijgen, wil het huis opruimen, wil nog shirts en onderbroeken gaan halen...

Genoeg plannen dus

Sex is hier geen probleem, al moet hubby wel op tijd bij mij zijn dat ik nog wakker ben

Zal zo eerst even met 1 van de horsies naar de hoefsmid. Die is toe aan nieuwe schoenen
Gisteravond nog wat babyspullen besteld bij Little label.nl. Hopelijk komt dat nog aan voor ik beval, als ik jullie zo hoor.

Net ff een klein uurtje geslapen op de bank. Liep om 7 uur aangekleed, gedouched ed met de hond te wandelen. Nu zo ff naar de stad voor die laatste dingen die ik NU ineens in huis wil hebben, hahaha.... En daarna denk ik weer slapen.
Hier ook slecht geslapen...eerst half 2 zien worden, kon gewoon niet in slaap komen en toen ik eindelijk sliep ook rond 4 uur weer klaarwakker geworden van de spierkramp in mijn kuiten....tot 3x aan toe....daarna nauwelijks meer een oog dicht gedaan...

Was ook echt een soort van depri toen ik vanmorgen opstond....raar, want die 2 dagen lukt me ook nog wel en kijk uit naar mijn verhuizing maar zit ff niet lekker in mijn vel gewoon...heb ook nergens puf voor....

Ben gisteravond naar het ziekenhuis geweest voor die infoavond, misschien ook daardoor wel slecht geslapen....

Had er iets meer van verwacht...vond de dia-presentatie een beetje knullig en het was er bloedheet en ik kreeg zo'n last van mijn ribben daar dat het zweet me uitbrak.

Nog even naar de verloskamers geweest en had verhaal van collega gehoord dat ze heel erg luxe waren maar ze vielen mij eigenlijk een beetje tegen.

Vooral klein vond ik ze....behalve die 2 dan waar je bevalt als je bevalling medisch is of wordt.

De kamers waren wel allemaal met aparte badkamer met bad, douche, toilet en wastafel maar de verloskamer zelf vond ik benauwd. Stond 1 stoel voor mijn vriend straks en er hing wel een tv.

Nou hoorde ik gisteren wel dat je tot ongeveer 6-7 cm thuis weg moet puffen en voor de laatste cm's naar het ziekenhuis komt en dat je daar (bij een voorspoedige bevalling) niet langer dan 3 uurtjes bezig bent nog....dus ja, dan heb je ook niet veel meer nodig.

Ze gaven wel aan dat ruggenprik 24 uur per dag kan gegeven worden maar het klonk niet echt overtuigend.

Wel geven ze pethidine injecties en laten ze je vanaf de echte weeén je niet langer dan 12 uur doorklooien.

Dat klonk dan wel weer positief.

Maar op de eén of andere manier ben ik een beetje overdonderd....ik merk dat ik er nog echt niet aan toe ben....vond het eerlijk gezegd erg confronterend..

Wat weer wel heel leuk was...we gingen naar de couveuseafdeling en was er een kindje te vroeg geboren met 33 weken (zo ver als ik nu) en ouders waren bezig met voeden en hielden kindje omhoog zodat wij het konden zien....wat ontzettend klein maar zo vertederend...kindje deed het ook erg goed hoor dus ouders waren supertrots.
Jee meiden wat vervelend dat jullie zo rot hebben geslapen!

Ik geloof dat ik er echt nu van moet gaan genieten dat ik nog zo lekker slaap.... want dat kan ieder moment voorbij zijn.

Wij zijn nu eindelijk een beetje uit de naam.

Nu de kaartjes nog en dan zijn we redelijk rond denk ik....

Ik hoop dat het vandaag wat rustiger is op het werk. Dan kan ik een beetje meeforummen
Wij vonden het ook heel confronterend Doggie. Ik moet alleen wel zeggen dat de verloskamers bij ons juist erg mooi waren.

fijne warme kleuren, een lekkere loungestoel voor de partner. redelijk ruime kamers met een koelkastje en een TV het zag er allemaal netjes uit.. Ik denk dat ik me absoluut prettig zou voelen op die kamer.

Ik begin het idee van een thuisbevalling zelf eigenlijk steeds minder prettig te vinden. Ik hoor zo veel verhalen van vrouwen die toch op het laatste moment met gillende sirenes naar het ziekenhuis vervoerd moesten worden. Zelf ben ik er dan maar liever alvast...
Julia, je bedoeld mij denk ik inplaats van Doggie

Misschien vielen de kamer mij een beetje tegen omdat mijn collega het over "kraamsuites" had en hij was toen heel enthousiast.

Misschien als ik zijn mening niet had gehoord ze me wel weer waren meegevallen....nu verwachtte ik heel wat en kan het bijna alleen maar tegenvallen.

Maarja, alles wat ik nodig heb dat is aanwezig dus dat is het belangrijkste...

Verloskamers waren boven, aan het eind van de gang...aan een soort rond pleintje...dat deed wel weer goed aan...en het was daar heerlijk rustig...geen lopende band werk in ieder geval.

Ik ga zeker niet thuis bevallen maar vond de weg naar het ziekenhuis toch nog behoorlijk lang....ongeveer 20 min. en dat straks met 6-7 cm ontsluiting.
@ Sanne; Je komt inderdaad bij 6-7 cm ontsluiting pas in het ZH, maar wil je pijnstilling doen ze dat meestal rond de 5 cm. Sommige vormen van pijnstilling doen ze met 7 cm echt niet meer.

Dit in verband met het helder moeten zijn van mams als beeb er is en het bewust zijn van je onderlichaam tijdens het meepersen. Het liefste willen ze dat de pijnstilling tijdens het 2e gedeelte van de persweeen uitgewerkt is.

Nog meer mensen die slecht gaan slapen dus... Heb ook het idee dat ik oppervlakkiger ga slapen. Ben door de kleinste geluiden wakker.. Voorbereiding op straks?...

Nou ben er klaar voor, zal horsie even op de kar zetten
@ vwv, volgens mij heb ik eerdaags nog met vk een gesprek over de bevalling...zal haar nog 's vragen hoe ze daar mee omgaan.

Als ik na heel veel uren en heel veel pijn nog maar weinig ontsluiting heb...dat ze je dan eerder naar het ziekenhuis sturen.

Ruggenprik doen ze bij 8 cm inderdaad niet meer....

Die pethidine prik werkt maar 2-4 uur las ik net ergens...das toch ook niet de moeite. En daar schijnt je baby weer suf van te worden....
Wat hippiechick en doggie omschrijven wil ik ook!

Zo'n doek dan he!

En pijnstilling, ik wil het eigenlijk weer helemaal zonder doen, is me toch wel goed 'bevallen' hahaha

We zien dan wel zeg ik maar!

En sex, het is zelfs zo erg dat ik af en toe mijn man om 6 uur 's ochtends wakker maak.......hij heeft hier geen problemen mee...

het is zeker na de bevalling raar om je lijf even om te schakelen van moedermachine ivm borstvoeding en seksueel wezen, maar geloof me als je zin hebt dan ben je zo om!!

Man moet wel een tijdje na bevalling van borsten afblijven, dan gaat het spontaan van lopen....man heeft trouwens melk weleens geproefd, hij vond het niet echt spectaculair, hahaha ik had meer het idee Getver!!!

later
Sanne klopt, ik was inderdaad in de war.

Ik heb weleens gehoord dat pethidine sowieso niet echt een denderend middel is.

Bij ons in het ziekenhuis deden ze heel terughoudend over de ruggeprik. Eigenljik alle vragen werden een beetje omzeild.

Wat ze wel geven is een infuus wat je zelf kan bedienen. Maar wat daar nou precies in zit is me niet helemaal duidelijk. Misschien moet ik toch nog eens bellen...
Goedemorgen,

Net bijgelezen!!

Netje, rustig aan doen hoor!!!

Ik slaap als een roosje, hoef ook nooit te plassen!! Heerlijk.

Moet trouwens nodig eens boeken halen om kaartjes uit te zoeken. Komt er steeds niet van. Ben eigenlijk al twee weken elke avond weg dus dan hebben we toch geen tijd om iets uit te zoeken.

Morgenavond lekker uit eten met de schaatsclub!! Dan vrijdagavond eindelijk weer eens thuis. Vrijdagochtend maar boeken halen dus!!

Heb trouwens 1 babywas gedraaid!!! Straks even in de droger en strijken maar!!!
Hier ook weer lekker geslapen.

Was zondag nogal van slag na het papa verhaal en heb toen slecht geslapen, maar de beslissing om hem even niet te zien en voor mezelf te kiezen voelt goed en ik slaap nu ook weer lekker.

Wassen jullie echt alles...?? Ik heb het bij de eerste 3 eigenlijk nooit gedaan. Toen heb ik alleen de rompertjes, lakentjes en hydrofiele luiers gewassen. De kleertjes heb ik gewoon de eerste keer aangetrokken...???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven