Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
op mijn werk is een nieuw beleid: we hebben tegenwoordig op alle secretariaten gratis drop....

slèèèèheèèècht!!!
Goed bezig zo samen..toch lekker die pagina vulling...
drop..ook lekker voor je bloeddruk....

Gelukkig echt geen drop fan...ja engels drop...kan ik soms echt halve zak van opeten...als ik mezelf kans zou geven hahahaah
quote:Elza35 schreef op 06 oktober 2008 @ 16:25:

Ja Verwachtingvol, dat is inderdaad VEEEL LEUKER!!!

hehehehe

Heb er net 1 op... Ga het er nu weer afsporten, yep het paard weer op.

Fijne avond!!

Morgen 8.30 afspraak bij de VK, zal jullie vertellen hoe dat was
Hier staat precies wat je niet mag eten, en waarom niet. Rauwe ham mag dus wel. Rauwe zalm zou ik zelf niet doen. En geen Pimba dus. Damn!
Wahahahah Sanne, dat doe ik ook altijd met de zak muesli, de nootjes en de rozijntjes!

Over eetgewoontes... Sinds ik zwanger ben eet ik elke ochtend een beschuitje Nutella en...... ik neem ook wel eens een lepel Nutella

gewoon zoo lekker!

Ik moet nog een half uur... werkelijk geen klap uitgevoerd. Wat een dag!!!!
Drop doet me niks.....alleen die witte schoolbordkrijtjes.

Tegenover de appie hebben ze loempiakarretje......ik denk dat het dat gaat worden straks in plaats van dat slaatje.

Verwachtingsvol, succes morgen !!
mmmmm loempia.

gelukkig geen loempiakarrtjes op mijn dagelijkse pad!
Verwachtingsvol succes morgen....

Hoor overigens net dat een vriendinnetje van vroeger precies 1 week later als ik uitgerekend is!!

Enne van het weekend al hele goede vriendin met nieuws zwanger te zijn.....

Erg leuk....
Ik moet echt gaan nu maar wil nog ff reageren op die lepel Nutella Elza.

Als ik thuis kom uit mijn werk doe ik hetzelfde maar dan lepel ik uit het pakje philedelphia....

Oja, en ik heb een pot zure bommen in huis en heb vorige keer uit die pot wat zuur gedronken. Ik had gewoon die neiging om dat te doen.
Ben ook geen drop fan, maar idd die Engelse drop... en dan die hele dikke!

Zitten we elkaar nou hongerig te maken? ;))

Oh ja, Verwachtingsvol, tot wanneer mag je blijven rijden?

Wel lekker als je de ruimte hebt voor je eigen paardjes, staan ze bij je boerderij?
Sanne, jij bent echt erg!!!

Ik niet hoor... Nutella lepelen is heeeeel normaal. Ik haal maar geen hagelslag in huis, anders zet ik het pak aan mijn mond!
had vorige keer n vriendin die op exact de zelfde dag was uitgerekend. Zit stiemkem te hopen dat ze me binnekort gaat vertellen dat ze weer zwanger is... :-)
Wat ontzettend gezellig en leuk als je samen met een goede vriendin zwanger bent!!! jeetje....

Maar ik heb jullie.......
Ik ga er ook vandoor, vriendje halen van Schiphol, die mag vandaag niet meer vliegen van mij!!!!

Fijne avond meiden!
oh, nog ff ter info. Heb echo morgen om 10.40 uur. Maar t gaat wel even uurtje of zo duren voordat ik daarna bij een computer ben.
ja vind het ook super...vooral die vriendin die nu 20 weken is....zijn close en is wel heel bijzonder....'

Twinkel spannend...succes morgen!! Geldt ook voor Nicky, Helemi en Verwachtingsvol
Ik wil toch wel tot een week of 16/18 blijven paardrijden hoor! Alleen zal dat in joggingbroek moeten want rijbroek zit nu al strak. Vraag woensdag gelijk even aan gyn wat zij verstandig vinden. Ik rijd nu al alleen in de bak, niet meer wilde buitenritten ivm vallen en niet meer springen. Dat vind ik zo leuk!!

Oh jullie over dat eten, krijg gelijk honger!!!!!

Heb bij de traiteur (erg he) lasagna gehaald zodat ik niet hoef te koken. Ben veel te moe en hormonaal om te koken........
Dames, jullie hebben drie! pagina's over eten geschreven!!!!!!! Ooooooh, kilo's kilo's kilo's!

Mijn verslaving van vadaag waren chocolade pepernoten mmmmm. En ik heb nog wat over... voor vanavond.

Ik ben ook voor, voor die MSN groep, leuk! Al moeten jullie op mijn echo vast nog een paar weken wachten..... aangezien ik de 'laatste' uit de rij was....

Nog even over dat paardrijden, mijn schoonzus was en is altijd heeeeeel fanatiek en het enige wat bij haar verschilde is dat ze een heel klein buikje had. Ook waarschijnlijk door die goed getrainde buikspieren!

En Doggie ik krijg trek in Lasagna door jou verhaal en dat heb ik nou net niet in huis.... hier wordt het slaaaaaaaaa.
twinkel heel veel plezier morgen!

msn groep altijd leuk!

ben ook samen met een vriendinnetje zwanger, schelen 4 weken, erg gezellig!

heb een nieuwe verslaving, volkoren biscuits met een laagje chocola erop, errug he?!

heel braaf rode kool, gekookte aardappeltjes en gehaktbal gegeten (zoon moet immers ook vitamientjes binnenkrijgen) maar dat het me nou onwijs lekker smaakte? moet denk ik toch een keer toegeven aan die chinees van vorige week, die houdt me bezig haha.

het blinkt hier weer een beetje in huis, donderdag de badkamer maar es uitsoppen. toch wel handig weer een beetje energie, voelde met net zo'n luie huisslons

ga trouwens toch weer op zoek naar een hushoudelijk hulp, de vorige is nu 3/4 jaar weg maar vind het toch wel fijn met een 2e in het vooruitzicht dat ik me daar niet meer zo druk om hoef te maken. maar goed, altijd lastig om iemand te vinden......

ben weg, komt zo een vriendinnetje en wil voor die tijd zoon op bed hebben (wonder, we hebben GEEN middagslaapje gedaan, niet meer nodig voor mij en dus ook niet voor hem )
Ow jongens, heb net gegeten (aardapelen, boontjes en kipfilet) maar door het lezen van de laatste pagina's krijg ik trek!!! Ik heb zo'n zin in sinaasappels en denk vaak aan drop-fruit duo's maar heb ze nog niet gegeten. Ook zin in zuur, sandwichspread, jammie!

En koffie, daar heb ik helemaal niks meer mee ineens, terwijl ik dat zó lekker vond. Van thee wordt ik misselijk. Eigenlijk drink ik alleen nog water en moet mezelf dwingen om ook melk te drinken want dat staat me ook helemaal niet aan. Maar een kind zonder botten is ook geen optie...

Verder Elza, wat een dag heb jij gehad vandaag zeg! PFFFFFF, gelukkig is alles goed afgelopen en is je viend/man weer veilig thuis.

Schabolleke, wat schrikken van het roze slijm, gelukkig nu niks meer!

Doggie, ook bij jou goed nieuws. Houden zo!

Verder moet ik aan het werk. Ik werk voor een OR en heb morgen een toelichting op een grote reorganisatie. ff goed vorbereiden dus.

Vast trusten allemaal!

(zei ze om 18.41 uur...)
Ik geloof dat ik volgende keer maar ga lezen als ik al gegeten heb... Het water loopt me in de mond door al die verhalen van jullie. En lepel nutella lekker! Zo ver ga ik niet.. maar ik gooi wel vaak per ongeluk te veel vlokken op mijn brood...

Elza wat een spannende dag! Fijn dat hij weer veilig met beide benen op de grond staat.

Voor iedereen die morgen echo's heeft, veel plezier!! en succes
quote:Elza35 schreef op 06 oktober 2008 @ 16:35:

Oh ja, Verwachtingsvol, tot wanneer mag je blijven rijden?

Wel lekker als je de ruimte hebt voor je eigen paardjes, staan ze bij je boerderij?

Ik heb inderdaad ruimte voor de paarden bij huis. Heb er net 3 gereden.

Er zijn geen regels tot wanneer je mag blijven rijden. Ik ga door tot het niet meer goed voelt. Zal het morgen nog wel eens vragen.
quote:Julia1979 schreef op 06 oktober 2008 @ 19:09:

Ik geloof dat ik volgende keer maar ga lezen als ik al gegeten heb... Het water loopt me in de mond door al die verhalen van jullie. En lepel nutella lekker! Zo ver ga ik niet.. maar ik gooi wel vaak per ongeluk te veel vlokken op mijn brood...

Ik heb nu XXL hagelslag van Venz. Echt heerlijk!!!

Zuur drinken Sanne.. Jeemig! Zie je mij niet doen, hihi
Ben blij dat ik net gegeten heb met al die verhalen over eten haha.

Vind een plek om prive dingetjes neer te zetten ook erg leuk. Heb alleen wel wat uitleg nodig mbt een MSN groep . Ben niet zo heel into de computers moet ik eerlijk toegeven. Werkt dat net zoiets als een hyve of niet? Nou ja, ik zie het wel.

Heb allemaal babyspeelgoed gekregen van mijn broer. Zijn kids zijn de babyleeftijd al voorbij. Leuk joh. Het ligt nu in bad schoon te weken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven