Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Die vind ik gaaf!!!!!
Vooral dat weiland erachter...zo lekker landelijk!

Wie biedt?
Ik hou van landelijk! Serieus Riz, ik vind dat ledikant prachtig! Van welke site komt ie?

Heb nog een kamer in de aanbieding. Meeneemprijsje!

Nou ik trek mijn sportschoenen aan.... Tot zo :puke:
kan iemand mij vertellen hoe ik en plaatje kan invoegen?!
Oh ja, dat ledikant vind ook heel gaaf....maar ik doelde meer op de "kamer" waar ie in staat! Lekker rustig in huis, met zo'n babykamer!

Linkie:http://www.aqua-adventures.nl/objecten/ledikantLije.JPG
Vera, als je een berichtje schrijft dan staat daar boven een balk met icoontjes. Je pakt het icoontje "voeg een afbeelding toe". Daar plak je gewoon het internetadres van het plaatje in! Kind kan de was doen!

Oh dat zou ook makkelijk zijn trouwens!

Riz, dat snap ik hoor! Ik stop Lien wel eens in het lege konijnehok als ze weeeeer eens niet wil luisteren. Weer of geen weer altijd konijnehokweer!
dan krijg ik dus dit:

http://images.google.nl/i ... gu0oVR4JOY3d5uqwG3DfCCfIs=&h=350&w=335&sz=54&hl=nl&start=9&um=1&tbnid=bkHNbGcoXWqYbM:&tbnh=120&tbnw=115&prev=/images%3Fq%3Dbaby%2Bborn%2Bstapelbed%26hl%3Dnl%26rlz%3D1T4ASUS_nlNL320NL321%26sa%3DN%26um%3D1
ging jij trwns niet hardlopen, marielle..
Oh hoe kewl! Dat bedrijf ken ik gewoon! Zit vlakbij mijn moesje! En nog betaalbaar ook! Sjaak bekijkt het maar! Die mag de afgedankte kamer van Lien. Lien krijgt een nieuwe kamer! Die heeft toch het eerstgeboorte-recht.

Man ligt nog te ronken op de bank en heeft me nog geen schop onder mijn hol gegeven om te gaan hardlopen. Hoop nu vurig dat hij de rest van de avond blijft slapen!
Je moet even op het plaatje klikken. Originele grootte of zoiets. Op de site zelf. Zodat je alleen het plaatje in beeld hebt. Volgens mij staar er toon afbeelding op ware grootte. Als je alleen het plaatje hebt moet je het www adres kopiëren. Dan moet ie het doen.

Jaaa, gelukt!

Deze heb ik dus op het oog voor m'n 2-ling, wat vinden jullie ervan?
Marielle, ik vind het ook een mooi ledikant, zeg!!!

Kopen, zou ik zeggen!!

Helaas al voorzien hier, zou hem anders zo kopen!

Enne, lekker niet gaan lopen, joh! Vies weer, donker... bah!

Vera: Wat je ook kunt doen, ipv dat icoontje is [ img] voor een link zetten, en dan [ /img] er achter.

(Zonder de spaties na de [ trouwens!)

En dan inderdaad de link van alleen het plaatje dus.

Zo, wij hebben hier de bouwvakkers over de vloer, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met kinderkamers verbouwen...

Nu maar hopen dat K1 en K2 door de boren en zagen heenslapen...

Vera: Roze stapelbed! Twee meisjes besteld, zie ik?
Marielle, hardloop ontwijkend gedrag is dat he?

Foei!

*is heel visueel ingesteld, en ziet Lien al zitten in dat hok....*
Vera, beeldig!
Vera, hhahahahaa! Vrees dat ze er snel uitgegroeid zijn haha!

Ja Riz, ik ga alweer in mijn strafhoekje zitten en me doodschamen.

Lien paste er eerst redelijk in, maar inmiddels is het behoorlijk proppen geblazen!
Arme Lien, ik zou een groter konijnenhok aanschaffen hoor!

Iemand goede suggesties voor mijn craving op dit moment?

Vreet me ziek in ongezonde dingen... geen idee wat mijn maag nu weer wil...
ja weet je, het wordt een tweeling en we hebben maar één extra kamertje dus lijkt dit me de beste oplossing. mochten het toch jongens worden of één van beide dan schilder ik het gewoon.

komt er nog iets leuks op tv vanavond?
Nieuw woord geleerd vandaag, craving (even gegoogled: Craving is het hebben van onbeheersbare trek in opnieuw gebruiken. Het bepaalt het volledige denkvermogen.).

Gewoon aan toegeven, is heerlijk af en toe!
Sproet, ik heb hier nog 14 heerlijke grote chocokoekjes (versgebakken liggen)....werkt fantastisch tegen lekkere trek hoor!

En verder...euh...wat heb je in huis?
Vera, het is maandag! De finale van BNTM! En de Co assistent!

Cravings vind ik een leuk woord, al vind ik the munchies hebben nog leuker...maar dat is geloof ik alleen joint rokend gerelateerd?
The munchies: The feeling of increased appetite following the use of cannabis has been documented for hundreds of years, and is commonly known as 'the munchies' in popular culture. Clinical studies and survey data have found that cannabis increases food enjoyment and interest in food.

Sproet, je mag ECHT niet blowen als je zwanger bent, hoor!!!
quote:Riz schreef op 09 november 2009 @ 20:19:

Vera, het is maandag! De finale van BNTM!ik ben na afl 2 afgehaakt, vond ze lelijk. of ben ik nu jaloers?
*zit inmiddels te kauwen op een chocotoff...*

Munchies is ook leuk! Das meer lekkere trek, dit is gewoon een onbeheersbare drang tot eten... (Wat bij mij ook inhoudt, dat als ik het níet eet, ik kotsmisselijk word...)

Vera, jij regelt toch gewoon dat het twee meisjes worden?

Is met het timen van seks tov de eisprong te regelen hoor!

(Lang voor ei=meisje, kort voor ei=jongen)

Ook zijn er diëten, standjes (meisjes ondersteboven geloof ik... of was het nou staand??), maanstanden en je conceptieleeftijd die van belang kunnen zijn!

Niks te schilderen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven