Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

MAlibu, de verloskundige is er nog niet helemaal zeker van dat dit een missed abortion is. Volgens haar kan het best zijn dat over een week wel het hartje klopt (ipv 7wk en 4 dgn komt de echo nu op ruim 6 weken). dus over ruim een week weer een echo (als het niet loskomt). En als het dan nog niet goed is (wat ik verwacht, want hoezo loopt het 1.5 weken achter ?) dan maak ik gelijk een afspraak.

En ik had ergens ook al een voorgevoel hoor dat het niet goed zat. Dus nu wacht ik wel tot volgende week, omdat de verloskundige nog niet overtuigd is en dan maak ik idd een afspraak met de gyn.
Het is echt waar! En ik ben al langer zwanger dan ik dacht!

Maar ik ben nog wel gezegend met een mooie platte buik!!!! Oh wat een weelde!
Hahaha Mariel, hoe kan dit nu....als ik die echo zo zie dan zit alles er al op en aan....????Moet jij ons niet wat gaan uitleggen?
Melody, dus misschien is er nog een kansje...Hoop het voor je meid. Werd al verteld door een meisje bij het mei 2010 topic, maar het kan dus nog. Hoop het voor je....we zullen hier de duimen draaien.

Maar Marielle haal je niet meer in zo te zien.
Zo Mariëlle, jij kan snel !

Dat wil ik ook !!!

Geen onzekere eerste trimester gewoon met 3 weken een compleet kind.
Nee Mariëlle haal ik niet meer in nee, tjonge jonge jonge, ik verhuis ook naar friesland hahaha.
Alweer een ander topic?
Blij met je echo Mariel?
Ja bijna Aruba, we zitten hier bijna vol...dus op naar de volgende.

Dit doe je toch niet met je kind !
Ik ben blij ja! Mijn mislukte was gewoon niet mislukt dus! Heerlijk!!!! Ik woon niet in Friesland hoor! Ik woon in Noord-Holland. Ben ben wel een Fries.

Ja Aruba, alvast een nieuwe. Maar wel lastig nu 2 topics bijhouden!
Haha Dat is gewoon kindermishandeling!
quote:Melody74 schreef op 25 november 2009 @ 13:11:

[afbeelding]

Dit doe je toch niet met je kind !Nou nou Melody! Je mocht even ranzige plaatjes plakken gezien je situatie! Maar dit gaat wel heel ver hoor! Ga je schamen!
Schaam schaam schaam(haar)
Onverbiddelijk
Mariëlle, niks slopen hoor in de natuur.
Is dat die van jou Maliboo? Ik kan je plaatje niet zien Melody!
Evil baby maliboo
Wat een vies butweer.

Hoe gaat het vandaag met jullie? (melody?)
Nou, kan ik niet eens meer normaal buiten werken omdat ik bij elke stap bang moet zijn dat ik op kinderen trap. Zo is mijn werk niet te doen.

Ik ga solliciteren...
Onze niet zo aardige mislukten zitten hier:

Die van mij niet natuurlijk ...
Met mij gaat het best wel goed, stuk spanning is weggevallen en gisteren voelt meer als bevestiging.

Ben natuurlijk wel verdrietig, maar ik heb 2 kinderen ben vaker zwanger geweest, dus wie weet komt mijn tijd gewoon nog een andere keer.
Oh help, dat zijn mijn vijf mislukte! Zal ook weer niet anders. Die vertoeven natuurlijk weer in de hel. Zucht, moet mijn leven toch maar eens gaan beteren!
Bikkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven