Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
woensdag 25 november 2009 om 13:03
MAlibu, de verloskundige is er nog niet helemaal zeker van dat dit een missed abortion is. Volgens haar kan het best zijn dat over een week wel het hartje klopt (ipv 7wk en 4 dgn komt de echo nu op ruim 6 weken). dus over ruim een week weer een echo (als het niet loskomt). En als het dan nog niet goed is (wat ik verwacht, want hoezo loopt het 1.5 weken achter ?) dan maak ik gelijk een afspraak.
En ik had ergens ook al een voorgevoel hoor dat het niet goed zat. Dus nu wacht ik wel tot volgende week, omdat de verloskundige nog niet overtuigd is en dan maak ik idd een afspraak met de gyn.
En ik had ergens ook al een voorgevoel hoor dat het niet goed zat. Dus nu wacht ik wel tot volgende week, omdat de verloskundige nog niet overtuigd is en dan maak ik idd een afspraak met de gyn.
woensdag 25 november 2009 om 13:20