Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Niet zo zeuren!
dragen!
valt niet mee he.. werken na al die wijn.. gelukkig heb ik een vrije dag :-)
Nog 149 reacties! Dan zitten we vol! Gewoon binnen twee en een halve week! Dat is ook knap!
Wij (dochter en ik) hebben even snel een boterhammetje naar binnengewerkt.

Kleine is ook al wakker, daar gaat mijn rustige middag ...

Straks met ze naar de bakker, een taart uitzoeken. Oudste is volgende week dinsdag jarig. Dag erna opa en 3 dagen later is het pakjes avond, wat een feestweek .... (misschien maar goed ook, sta ik ook niet zo bij alles stil, hoop alleen niet dat de hel losbarst op haar verjaardag.)
quote:Melody74 schreef op 25 november 2009 @ 14:06:

Wij (dochter en ik) hebben even snel een boterhammetje naar binnengewerkt.

Kleine is ook al wakker, daar gaat mijn rustige middag ...

Straks met ze naar de bakker, een taart uitzoeken. Oudste is volgende week dinsdag jarig. Dag erna opa en 3 dagen later is het pakjes avond, wat een feestweek .... (misschien maar goed ook, sta ik ook niet zo bij alles stil, hoop alleen niet dat de hel losbarst op haar verjaardag.)
quote:Marielle1410 schreef op 25 november 2009 @ 14:05:

Ja Van Hall in Leeuwarden! Maar ja ik ben zo'n beetje 10 jaar jonger dan jij he?!Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik volgende maand alweer 35 ! Pfff waar blijft de tijd. Goh nog een feestdag deze vrolijke periode.
Ik breek graag in om te blijven als jullie het goed vinden

Ben een paar weken geleden met de pil gestopt en wie weet ben ik straks wel uitgerekend in september 2010! Had al een topic geopend, maar het is zo ongezellig met z'n 2en, bovendien zakt zo'n topic als een baksteen op deze pijler, dus bij deze meld ik me hier!
welkom ambrosia, ik hoop dat je ons kan bijbenen
Wees welkom Ambrosia! Succes met bijlezen!

Het enige wat je hier nodig hebt is een flinke dosis humor, incassatievermogen en zelfspot. Oh ja en sarcasme!

Ik ben 28 Melody. Broekkie nog! Voel me 54, maar goed.
Ambrosia, wees welkom! Weet je al wie je wenselijke verwekker is. 1e kindje?
Hahaha daar heb ik nog niet veel van gemerkt dat je je 54 voelt !

Welke richting heb jij gestudeerd (daarna hou ik erover op hoor).
quote:Marielle1410 schreef op 25 november 2009 @ 14:10:

Het enige wat je hier nodig hebt is een flinke dosis humor, incassatievermogen en zelfspot. Oh ja en sarcasme!

.***Vera druipt af met staart tussen de benen. Al die tijd maar denkend dat ze eindelijk een serieus groepje mensen had gevonden***
Ik ga het proberen! Bijlezen gaat me niet lukken, vanaf het nieuwe topic hoop ik alle reacties mee te krijgen

Maar die tabel geeft al wel wat inzicht, met humor, incassatievermogen (behalve op van die dagen ), zelfspot en sarcasme zit het wel goed!

"Huhhhh???? Ik snap er helemaal niks meer van????"
quote:Vera01 schreef op 25 november 2009 @ 14:11:

Ambrosia, wees welkom! Weet je al wie je wenselijke verwekker is. 1e kindje?We hebben nog geen kindje dus het is allemaal nieuw, ben 23 jaar en hij is 28. Dus hoop hier ook nog wijsheid mee te pikken.
anoniem_51551 wijzigde dit bericht op 25-11-2009 14:18
Reden: domdomdom ;-)
% gewijzigd
Oooooooh daarom staan al die foto's in jullie tabel, ok dan even geduld, dan weet ik er wel eentje

Deze alsjeblieft, jee wat is dat toch een enorm lekker ding!
Je WV kán je vriend/man zijn, maar ook gewoon heel iemand anders (zie tabel)! Wat betreft die wijsheid zou ik hier maar niet te veel op hopen. 9 van de 10x komt er geen zinnig woord uit
quote:ambrosia9 schreef op 25 november 2009 @ 14:15:

[...]

Met wenselijke verwekker denk ik dat je die man bedoeld die rond een uur of zes op mijn bank komt zitten? Hij heeft overigens op eens veel meer zin om tijd in bed door te brengen! We hebben nog geen kindje dus het is allemaal nieuw, ben 23 jaar en hij is 28. Dus hoop hier ook nog wijsheid mee te pikken.Nee, de WV is degene van wie je graag een koter zou willen hebben. Niet degene die 3 keer per week je vol ligt te pompen!
quote:Marielle1410 schreef op 25 november 2009 @ 14:18:

[...]

Nee, de WV is degene van wie je graag een koter zou willen hebben. Niet degene die 3 keer per week je vol ligt te pompen!Ja ik had ook eerst naar jullie tabel kunnen kijken Maarre hij staat er hoor.
Nou die krijgt het ook nog druk!

In de nieuwe tabel zet ik er geen WV's meer bij. Nou ja misschien dan als tekst. Die table wordt allemachtigst groot met al die hunks!
Dat is dezelfde als Aruba toch? Ooooh Aruba.. dat is balen, zul je hem moeten delen..hihih....
Maar Aruba heeft nog een tweede keus en ik heb absoluut geen tweede keus, hij moet het worden Bovendien heeft zij er al een en ik niet, dus bij deze heb ik hem gekaapt!
quote:Marielle1410 schreef op 25 november 2009 @ 14:18:

[...]

Nee, de WV is degene van wie je graag een koter zou willen hebben. Niet degene die 3 keer per week je vol ligt te pompen!was het maar zo'n feest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven