Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
woensdag 25 november 2009 om 12:29
woensdag 25 november 2009 om 12:43
Mmm, fijn dat je goed geslapen hebt melody!
Nou die echo hoeft niet meer hoor. Ik heb me toch een koppijn inmiddels van het op de kop staan. Ben niet meer in de stemming.
Ik heb vannacht van de wind helemaal niet kunnen slapen. Ben ook chagerijnig en al mijn collega's moeten het ontgelden. Is dat ook een zwangerschapskwaaltje?
Zo ga nog wat paddestoelen kapot schoppen!
Nou die echo hoeft niet meer hoor. Ik heb me toch een koppijn inmiddels van het op de kop staan. Ben niet meer in de stemming.
Ik heb vannacht van de wind helemaal niet kunnen slapen. Ben ook chagerijnig en al mijn collega's moeten het ontgelden. Is dat ook een zwangerschapskwaaltje?
Zo ga nog wat paddestoelen kapot schoppen!
woensdag 25 november 2009 om 12:55
Haha Sorry Marielle, maar was klaar met werken dus moest even naar huis. Maar ik heb mijn apparaat meegenomen dus als je nog even wilt staan? Denk dat het wel een goed standje is....maar uhhh daar hadden we het gister over....je hebt je toch wel even goed geschoren he? Anders heb ik nog even een heggeschaar nodig om de weg te vinden door het donkere bos