Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Jeetje wat een drukte daaro! Maar welke is nu sjaak dan?
Nou degene die er als eerste was!

(Maar ik denk nog steeds dat ik een meisje krijg, dus Sjaak is een beetje achterhaald)
Heb je geen snapshot van de winnaar Sjaakelien?
Jawel, maar zit op mijn werk. Dan durf ik niet alles te openen zeg maar!
Ben je ook al zo hard aan het werk?
Ja zoiets ja

nou Marielle, kom maar op ga maar liggen.
Oh! Maliboo heeft er ook 1 aangeschaft!

Nou ik doe de deur van het kantoor even dicht en ga er maar eens wijdbeens voor op mijn kop staan!!

ik zit er klaar voor!
Het bloed loopt naar mijn hoofd! Schiet eens op! Straks knapt mijn kop!
Hallo, zitten jullie verstoppertje te spelen met Sjaak en de inwendige echo ofzo?
Kom op Maliboo, ik trek het niet lang meer!
En en .. Echo al gelukt ?
Niemand meer hier ?

Ik heb vanacht als een blok geslapen. Toch gek dat er ook wel een stuk spanning wegvalt.

Nu maar wachten, maar zonder jullie duurt dat wel lang hoor.
Ik ben er nog, maar ga eerst broodje eten en dan middagdutje doen op de bank. Zoon is vannacht vreselijk aan het spoken geweest, dus zit met beetje kleine oogjes.

Fijn dat je goed hebt geslapen, nu is het afwachten toch voor je? Of heb je al afspraak staan?
Ik heb 3 dec een afspraak staan voor een nieuwe echo. Maar misschien komt het voor die tijd allemaal wel los.

Dus idd afwachten.
Mmm, fijn dat je goed geslapen hebt melody!

Nou die echo hoeft niet meer hoor. Ik heb me toch een koppijn inmiddels van het op de kop staan. Ben niet meer in de stemming.

Ik heb vannacht van de wind helemaal niet kunnen slapen. Ben ook chagerijnig en al mijn collega's moeten het ontgelden. Is dat ook een zwangerschapskwaaltje?

Zo ga nog wat paddestoelen kapot schoppen!
Nee geen paddestoelen kapot schoppen !

En idd chagerijnig zijn is ook een kwaaltje hoor (hormonen he ?) en niet slapen ook lees ik overal, dus ehhh gefeliciteerd he !

Hahaha.

(Nee serieus ik hoop het echt voor je).
Haha Sorry Marielle, maar was klaar met werken dus moest even naar huis. Maar ik heb mijn apparaat meegenomen dus als je nog even wilt staan? Denk dat het wel een goed standje is....maar uhhh daar hadden we het gister over....je hebt je toch wel even goed geschoren he? Anders heb ik nog even een heggeschaar nodig om de weg te vinden door het donkere bos ;)

Oh hemeltje, goed dat je zegt Melody! Die koter had ik niet zien liggen! Nee, da's wel zielig!

Nou dan ga ik wel wat anders slopen. Mijn collega's mag dat wel?
Ik moest gister naar de gyn, dus ben nog steeds kaal. Nu misschien hier en daar een stoppeltje. Maar dat kan de pret niet drukken! KOM MAAR OP!
Wachten duurt lang Melody. Ik vond het erg moeilijk om te wachten omdat je dus echt geen idee hebt hoe lang het duurt voordat het vruchtje los komt. Kon je niet een afspraak bij de gyn maken? Of is het je eigen keuze om te wachten tot het vanzelf komt?
Nou ga maar liggen, dan zullen we eens even gaan kijken.

ownee, je ging op de kop staan das waar ook ;)

Nou ga maar staan dan zullen we ''Henk'' onze echoapparatuur even bij je inbrengen.

Ik lig! OOOOOOOOH! Kijk eens wat ik op het schermpje zie!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven