Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
woensdag 25 november 2009 om 08:33
quote:Sproet schreef op 24 november 2009 @ 22:32:
[afbeelding]
Goeiemorgen meiden! wat was het gezellig hè, gisteren.
Mag deze foto in de OP, pleassssssssssse??
Hier heb ik zojuist zo vreselijk om gelachen, terwijl ik al op mijn werk zit (gelukkig zat ik alleen).
Nu ga ik aan de slag! Fijne dag allemaal!
[afbeelding]
Goeiemorgen meiden! wat was het gezellig hè, gisteren.
Mag deze foto in de OP, pleassssssssssse??
Hier heb ik zojuist zo vreselijk om gelachen, terwijl ik al op mijn werk zit (gelukkig zat ik alleen).
Nu ga ik aan de slag! Fijne dag allemaal!
woensdag 25 november 2009 om 09:44
Mogguh!
Ja sorry voor mijn abrupte verdwijning. Manlief was heel erg boos op mij en op computer. Hij zei dat ik altijd achter die gore, geile kutcomputer zit. (Nouu jaaaaaaaa zeg!)
Maar vanavond ben ik present, want dan is ie voetballen
Dus ik ben zwanger en ik krijg een jongetje??? Joehoeeeeeee!!!!! Mijn grootste wens komt uit!
En natuurlijk mag dat clownskind in de openingspost! Alles mag in de openingspost. Moet ik alvast een nieuw topic openen eigenlijk? We kunnen nog maar iets van 200 berichten schrijven.
Hoe gaat het met de meiden? Weer een beetje bekomen? Voor zover dat mogelijk is? Carrera, hoe gaat het met oma?
Ik ben op mijn werk en het is een zootje boutweer. Zo ga ik niet naar buiten! Levensgevaarlijk!
Fijne dag meiden!
Ja sorry voor mijn abrupte verdwijning. Manlief was heel erg boos op mij en op computer. Hij zei dat ik altijd achter die gore, geile kutcomputer zit. (Nouu jaaaaaaaa zeg!)
Maar vanavond ben ik present, want dan is ie voetballen
Dus ik ben zwanger en ik krijg een jongetje??? Joehoeeeeeee!!!!! Mijn grootste wens komt uit!
En natuurlijk mag dat clownskind in de openingspost! Alles mag in de openingspost. Moet ik alvast een nieuw topic openen eigenlijk? We kunnen nog maar iets van 200 berichten schrijven.
Hoe gaat het met de meiden? Weer een beetje bekomen? Voor zover dat mogelijk is? Carrera, hoe gaat het met oma?
Ik ben op mijn werk en het is een zootje boutweer. Zo ga ik niet naar buiten! Levensgevaarlijk!
Fijne dag meiden!
woensdag 25 november 2009 om 09:57
Goeiemorgen meiden,
Hebben jullie lekker geslapen na het gezellige avondje van gister?
Vond het schandalig Marielle, we zaten klaar op de tribune, alles bij de hand wat we nodig hadden en dan laat jij het gewoon afweten
Nieuwe topic mag je van mij vast openen hoor....tjee dit is wel snel geaan zeg.
hoe gaat het nu met Festini, Melody en Vera?
Hebben jullie lekker geslapen na het gezellige avondje van gister?
Vond het schandalig Marielle, we zaten klaar op de tribune, alles bij de hand wat we nodig hadden en dan laat jij het gewoon afweten
Nieuwe topic mag je van mij vast openen hoor....tjee dit is wel snel geaan zeg.
hoe gaat het nu met Festini, Melody en Vera?
woensdag 25 november 2009 om 10:44