Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

quote:Aruba schreef op 24 november 2009 @ 22:58:

Sjaak. Sjeck. Shag.Jaaaa, Shag is leuk! Wordt het Shaggy of Shagje als ie klein is. (nee ik bedoel niet als het stulpje klein is)
Nou meisjes, Proest houdt het ook voor gezien...

Morgenochtend om 7:30 de loodgieter voor de deur...

Tot lachs dan maar weer!
dan wordt het stulpje later wel verborgen door de shag...
truste proest
ik ga mijn lappie ook sluiten, morgen om 9.00 massage
quote:stukje_cake schreef op 24 november 2009 @ 23:01:

dan wordt het stulpje later wel verborgen door de shag... Je bent om op te vreten.
Bedankt voor de leuke avond allemaal. Begon echt als een klote-dag, maar heb lekker gelachen vanavond.
Hier idem vera..

minder klote dan jullie dag (haalt het bij lange na niet) maar toch klote!
quote:Sproet schreef op 24 november 2009 @ 22:32:

[afbeelding]

Goeiemorgen meiden! wat was het gezellig hè, gisteren.

Mag deze foto in de OP, pleassssssssssse??

Hier heb ik zojuist zo vreselijk om gelachen, terwijl ik al op mijn werk zit (gelukkig zat ik alleen).

Nu ga ik aan de slag! Fijne dag allemaal!
Mogguh!

Ja sorry voor mijn abrupte verdwijning. Manlief was heel erg boos op mij en op computer. Hij zei dat ik altijd achter die gore, geile kutcomputer zit. (Nouu jaaaaaaaa zeg!)

Maar vanavond ben ik present, want dan is ie voetballen

Dus ik ben zwanger en ik krijg een jongetje??? Joehoeeeeeee!!!!! Mijn grootste wens komt uit!

En natuurlijk mag dat clownskind in de openingspost! Alles mag in de openingspost. Moet ik alvast een nieuw topic openen eigenlijk? We kunnen nog maar iets van 200 berichten schrijven.

Hoe gaat het met de meiden? Weer een beetje bekomen? Voor zover dat mogelijk is? Carrera, hoe gaat het met oma?

Ik ben op mijn werk en het is een zootje boutweer. Zo ga ik niet naar buiten! Levensgevaarlijk!

Fijne dag meiden!
Goeiemorgen meiden,

Hebben jullie lekker geslapen na het gezellige avondje van gister?

Vond het schandalig Marielle, we zaten klaar op de tribune, alles bij de hand wat we nodig hadden en dan laat jij het gewoon afweten

Nieuwe topic mag je van mij vast openen hoor....tjee dit is wel snel geaan zeg.

hoe gaat het nu met Festini, Melody en Vera?
Sorry dat ik jullie in de steek heb gelaten gister!

Is het nu weer goed?
Met zo'n klein bloemetje? Haha Marielle, je moet toch echt wel wat meer doen hoor

Zo dan????
Dat ziet er een stuk beter uit Marielle!

Ooo krijg al zin in de kerst, zeker als ik die kerstboom zo zie.

Ooo en dan die lekkere kerstkransjes

Wil nog iemand?

Hierbij de link naar ons nieuwe topicje. Maar eerst deze maar eens volschrijven toch?

Komt allen tezamen....
haha hilarisch weer die openingspost van jou...maar we zullen het vandaag eerst even hier volkletsen.
Ben je er even niet staat het hele topic volgeschreven!

Wat een rotberichten van gistermiddag... Meiden een hele dikke knuffel en heel veel sterkte...

Jammer dat ik de live echo van Mariëlle heb gemist, kan je nu niet nog 1 laten maken? Met bewegende beelden ofzo?
Jaaaaa mag ik er nog 1? Ik ben er nu toch? De eerste reacties op kerstbaby zijn ook al binnen! Gniffel!
lady_bug, die heb je niet gemist hoor....Marielle kwam zelf niet opdagen op de afspraak
Das erg!! Niet aanwezig zijn bij je eigen echo. Ik vind dat je een herkansing verdient, wie hier op het forum kan goed live echo's maken?

*zoekt alvast een plekje op de tribune*
quote:maliboo schreef op 25 november 2009 @ 10:45:

lady_bug, die heb je niet gemist hoor....Marielle kwam zelf niet opdagen op de afspraak Moet ik dan wel betalen?
Sproet en Vera, waar zijn jullie? Ik wil de bouwlamp en de echostok!!!! Ik wil het zelf ook zo graag live zien! De webcam heeft overigens wel de bevruchting opgenomen! Nog een snapshot zien???

Was denk ik kermis in mijn lijf! Wat een drukte zeg! En schreeuwen die zaadcellen! De beveiliging moest er haast aan te pas komen! Stelletje relschoppers die spermatoiden!
Haha sorry ik ben niet zo goed in echo's maken Ik heb de apparatuur ook niet. Ziet er wel druk uit daar bij die eicel van jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven