Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
woensdag 25 november 2009 om 15:28
woensdag 25 november 2009 om 16:10
Ik was even qualitytime met de kinderen aan het doorbrengen.
Ehhh de was en daarna naar de bakker (taart voor dochter bestellen) en daarna chips gevreten hahaha sorrie het was geen eten te noemen. En zometeen breng ik haar naar haar sport.
Zo nu eerst een vreselijk stinkend jongetje verschonen.
Getver, kan me niet voorstellen dat dat kind van mij is.
O nee, ik moet het natuurlijk niet vinden stinken, anders kloppen 1 van de eerste berrichtjes van dit topic niet meer.
Ehhh de was en daarna naar de bakker (taart voor dochter bestellen) en daarna chips gevreten hahaha sorrie het was geen eten te noemen. En zometeen breng ik haar naar haar sport.
Zo nu eerst een vreselijk stinkend jongetje verschonen.
Getver, kan me niet voorstellen dat dat kind van mij is.
O nee, ik moet het natuurlijk niet vinden stinken, anders kloppen 1 van de eerste berrichtjes van dit topic niet meer.
woensdag 25 november 2009 om 17:03