Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Zijn jullie trouwens van het plannen van dat pompen? Wij niet, volgens mij is dan in een keer je seksleven weg (weet ik niet hoor, maar kan me zo indenken dat als je afspreekt wanneer je met passie elkaars kleren van het lijf gaat scheuren het een stuk minder spannend is. Net zoals verstoppertje doen en van te voren zeggen waar je gaat zitten!)
quote:ambrosia9 schreef op 25 november 2009 @ 14:20:

Maar Aruba heeft nog een tweede keus en ik heb absoluut geen tweede keus, hij moet het worden Bovendien heeft zij er al een en ik niet, dus bij deze heb ik hem gekaapt!Hoho! Zo makkelijk gaat dat niet. Aruba heeft wel het eerste wiprecht. Zij schrijft per slot van rekening al langer mee. Misschien moet je het even netjes vragen?! JD heeft iig al volledige medewerking aan dit project gegeven. Eentje meer of minder dekken maakt hem niet meer uit!
quote:ambrosia9 schreef op 25 november 2009 @ 14:23:

Zijn jullie trouwens van het plannen van dat pompen? Wij niet, volgens mij is dan in een keer je seksleven weg (weet ik niet hoor, maar kan me zo indenken dat als je afspreekt wanneer je met passie elkaars kleren van het lijf gaat scheuren het een stuk minder spannend is. Net zoals verstoppertje doen en van te voren zeggen waar je gaat zitten!)Welneeeeeee, pompen is pompen en afgesproken of niet, het is altijd lekker!
quote:Marielle1410 schreef op 25 november 2009 @ 14:24:

[...]

Hoho! Zo makkelijk gaat dat niet. Aruba heeft wel het eerste wiprecht. Zij schrijft per slot van rekening al langer mee. Misschien moet je het even netjes vragen?! JD heeft iig al volledige medewerking aan dit project gegeven. Eentje meer of minder dekken maakt hem niet meer uit! excuses, je hebt helemaaaal gelijk. Lieve lieve Aruba, zou ik alsjeblieft ook een rondje op jouw wv mogen?
hahah.. nou na een tijdje ben ik wel heel romantisch met de testen aan de slag gegaan, maar man heeft altijd zin en bij kwam de zin vanzelf wel. werd een beetje ongeduldig..
quote:ambrosia9 schreef op 25 november 2009 @ 14:25:

[...]

excuses, je hebt helemaaaal gelijk. Lieve lieve Aruba, zou ik alsjeblieft ook een rondje op jouw wv mogen?Wordt toch een soort van stoelendans 2e kerstdag, als het liedje stopt verwissel je van WV
Zo in nieuw topic een simpele tabel gemaakt. Overal makkelijk aan te passen! Of willen jullie de WV er echt bij?? Dan hou ik alleen overige info weg!
Ik heb natuurlijk niks te zeggen als groentje op dit topic, maar de naam van de wv kan er misschien bij? Die andere info is wel leuk om te houden.
Alhoewel, misschien is die tabel ook wel goed zo, anders past dat prachtige babietje er niet meer bij!
Tabel is prima zo, Shaggy moet blijven!
Oh, daar maak ik wel plaats voor. Zet de WV er nog wel bij. Overige info slaat toch nergens op. Net als dit hele topic, misschien moeten we daar ook maar mee ophouden.
Ambrosia welkom!

Enne... wij plannen echt wel onze vrijpartijen rond de eisprong. Ga je vanzelf doen als het langer duurt om zwanger te raken. Want iedere maand telt dan. Dus gewoon op zoek naar je ei en hoppa. Werkt bij ons prima. De rest van de maand is het pure lust
Hooo wacht wacht, niet te snel

2 topics bijlezen is more then i can bare :S

hey ambrosia, heb gister je topic al gezien.. welkom hier!

Wij doen ook niet aan pompen op afspraak hoor... dwz nog niet, we mogen er toch nog niet voor gaan... nog maar 116 reacties te gaan..
Ik zal me eens gaan melden op ons nieuwe topic.
neeee marielle.. niet ophouden met het topic! Shaggy mag/moet blijven, hij hoort er toch al helemaal bij en hij is zo lief.

ik hou mijn werpdatum gewoon op 30 september!
Ja maar we zijn zo niet-serieus en ik ben chagerijnig. Ik wil ook niet serieus zijn hoor! Ik blijf wel, maar ben wel chagerijnig!

**Gaat weer roken**
Moppersmurf

Ja lekker puh!
Waarom ben jij in godsnaam chaggerijnig? Het zullen de zwangerschapshormonen wel zijn.
Vraagje, kan ik al een wijntje inschenken of is dat te vroeg=

***doen jullie vraagtekens, dubbele punten, tussenhaakjes enz ook zo raar= als ik word open is er niets aan de hand***
Je hebt je toetsenbord verkeerd ingesteld, Veer. (kan door een druk op de verkeerde toets, ik weet niet welke)
Voor Marielle )slijm, slijm)

quote:Naski schreef op 25 november 2009 @ 15:14:

Je hebt je toetsenbord verkeerd ingesteld, Veer. (kan door een druk op de verkeerde toets, ik weet niet welke)

ja het heeft iets met shift, ctrl en fn te maken, maar ik kom er niet uit.. hhmmm.. waar is melody, die werkt in de ict toch=!

=teken is dus een vraagteken°en dit rare balletje moet een =teken zijn waarvoor ik nu dus shift/vraagteken intoets
Maarre.. mag ik al drinken=
Van mij wel hoor! Ga je gang. Ik moet nog weer even doorwerken. Doei doei! (Lief aapje trouwens)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven