Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
donderdag 12 november 2009 om 09:23
Nou goeiemorgen.
Nou ja goed? Ik ben echt niet lekker. Voelt alsof mijn longen uit mijn lijf branden. Lekker aan hoesten/rochelen. En ik heb het koud terwijl mijn hoofd zeer heet aan voelt. Jawel, ik is ziek!
Naski? En? Goed gelukt gister? Voor de zekerheid vandaag gewoon weer he!?
Zit even te denken. Als ik mijn kans voor deze maand wel benut, dan is het mormel uitgerekend in augustus, maar aangezien ik ook een lange dracht heb. Zal dat ook wel september worden. Misschien moet ik deze kans dan toch maar niet onbenut laten. Ik weet het, de test zei 20 september, maar ach het baat het niet schaadt het niet toch?
Even weer naar die verhipt kinderachtige handige babybrabbel!
Ik maak kopje thee en pak een schaaltje vla.
**Is heel zielig**
Nou ja goed? Ik ben echt niet lekker. Voelt alsof mijn longen uit mijn lijf branden. Lekker aan hoesten/rochelen. En ik heb het koud terwijl mijn hoofd zeer heet aan voelt. Jawel, ik is ziek!
Naski? En? Goed gelukt gister? Voor de zekerheid vandaag gewoon weer he!?
Zit even te denken. Als ik mijn kans voor deze maand wel benut, dan is het mormel uitgerekend in augustus, maar aangezien ik ook een lange dracht heb. Zal dat ook wel september worden. Misschien moet ik deze kans dan toch maar niet onbenut laten. Ik weet het, de test zei 20 september, maar ach het baat het niet schaadt het niet toch?
Even weer naar die verhipt kinderachtige handige babybrabbel!
Ik maak kopje thee en pak een schaaltje vla.
**Is heel zielig**
donderdag 12 november 2009 om 10:10
Ohhhhh, Marielle ziekjes????
Niet fijn...
(Wel veel tijd om hier te komen kleppen!)
Ik lig nu ook nog in mijn nest, opa en oma rennen lekker achter de K's aan...
En augustus-kindjes doen we hier niet he??
Maar als deze 20 sept. zou komen, op welke augustus zou je dan uitgerekend zijn?? 16-17 of zo?
Maar langer dan twee weken dragen kan best hoor, gewoon stug volhouden, deed mijn eerste ook, die kwam pas 4 dagen daarna!!
Gaan met die banaan dus!
Niet fijn...
(Wel veel tijd om hier te komen kleppen!)
Ik lig nu ook nog in mijn nest, opa en oma rennen lekker achter de K's aan...
En augustus-kindjes doen we hier niet he??
Maar als deze 20 sept. zou komen, op welke augustus zou je dan uitgerekend zijn?? 16-17 of zo?
Maar langer dan twee weken dragen kan best hoor, gewoon stug volhouden, deed mijn eerste ook, die kwam pas 4 dagen daarna!!
Gaan met die banaan dus!
donderdag 12 november 2009 om 10:51
Ja wel veel tijd om hier te kleppen ja! Heb Lien naar het kdv gebracht, dus kan lekker zielig hangen.
Die tabel wordt wel mega zo trouwens. Ben ik nog wat vergeten meiden?
Och, mocht het deze maand nou wel lukken, dan slik ik ook wel eventjes zo'n pauzepil. Geen moeitje.
Och heden, wat heb ik een trek in augurken!
Die tabel wordt wel mega zo trouwens. Ben ik nog wat vergeten meiden?
Och, mocht het deze maand nou wel lukken, dan slik ik ook wel eventjes zo'n pauzepil. Geen moeitje.
Och heden, wat heb ik een trek in augurken!
donderdag 12 november 2009 om 11:11
Ik ga toch echt voor die sept baby. Aangezien ik nog vrijwel dagelijks zelf met luiers omloop zit sex er even niet in. Hoop nog steeds dat dit een soort van opschoonactie van mn lijf is en dat over een paar weken een echte menstruatie volgt. En dan.... jawohl... wippen als konijntjes!!!
**draaft nu door**
**draaft nu door**
donderdag 12 november 2009 om 11:23
Och Vera! Lekker hoor! Wanner heb jij je mislukte ook alweer gehad? Na mijn mislukte die al wat ouder was (10 weken) duurde het 7 weken voordat de cyclus weer een beetje knap op gang kwam. Maar tot op heden is hij niet normaal. En met de mislukte van vorige week erbij weet ik eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet verwachten.
Sproet spannend! Ik hoop goed nieuws van je te kunnen horen zo! Gaat man mee?