Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
donderdag 19 november 2009 om 22:30
Ik zwerf hier al 5,5 jaar af en aan...
Heb ook een poos weinig geschreven, maar ben weer ernstig terug
Vera, wat een geweldig attente man heb jij!!!!
Sleept hij dan ook een compleet bad met water (én de wasmachine) mee om kind de poep uit zijn nek te laten wassen?? (en dus ook een complete outfit in de wasmachine kan mikken en een schone aantrekken...)
Je hebt het echt geweldig met hem getroffen!
Sleept hij dan ook een compleet bad met water (én de wasmachine) mee om kind de poep uit zijn nek te laten wassen?? (en dus ook een complete outfit in de wasmachine kan mikken en een schone aantrekken...)
Je hebt het echt geweldig met hem getroffen!
donderdag 19 november 2009 om 22:31
donderdag 19 november 2009 om 22:33
Haaaaaai! Lig alweer helemaal in een deuk. Jullie sporen ook niet hoor! Oh Sjors de aambei! Hahahahahaha Vera ik pies in mijn panty!
Waarom beppen jullie altijd zoveel als ik er niet ben en zo weinig als ik er wel ben...
Ben blij dat jullie slijm/snot foto's konden waarderen.
Ik zwerf hier al heeeeeeeeel lang rond. Ik denk al wel bijna 3 jaar! Ken alle ins en outs en forummers voor wie je op moet passen!
Ik ben ook wel benieuwd wie er nu daadwerkelijk in september gaan werpen!
Waarom beppen jullie altijd zoveel als ik er niet ben en zo weinig als ik er wel ben...
Ben blij dat jullie slijm/snot foto's konden waarderen.
Ik zwerf hier al heeeeeeeeel lang rond. Ik denk al wel bijna 3 jaar! Ken alle ins en outs en forummers voor wie je op moet passen!
Ik ben ook wel benieuwd wie er nu daadwerkelijk in september gaan werpen!
donderdag 19 november 2009 om 22:35
quote:Sproet schreef op 19 november 2009 @ 22:30:
Je hebt het echt geweldig met hem getroffen!Die sukkel zit gewoon een beetje stom te lachen terwijl ik het voorlees!!!
Je hebt het echt geweldig met hem getroffen!Die sukkel zit gewoon een beetje stom te lachen terwijl ik het voorlees!!!
donderdag 19 november 2009 om 22:40