Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Och, wat vriendelijk, wordt hier gewoon op mijn wenken bediend!
Wie er nou in Sept. écht een baby zal krijgen.
Ben trouwens helemaal weg van je avatar, Aruba!

Manlief pakt strontkind op, neemt doekjes en luier mee en legt het naast me in bed zodat ik er zelf niet uit hoef. Lief is ie, he. Snappen jullie nú waarom ik bij hem ben?!
Zwerf jij hier eigenlijk al lang Sproet?

(en de andere dames?)
Ik zwerf hier al 5,5 jaar af en aan...

Heb ook een poos weinig geschreven, maar ben weer ernstig terug

Vera, wat een geweldig attente man heb jij!!!!

Sleept hij dan ook een compleet bad met water (én de wasmachine) mee om kind de poep uit zijn nek te laten wassen?? (en dus ook een complete outfit in de wasmachine kan mikken en een schone aantrekken...)

Je hebt het echt geweldig met hem getroffen!
quote:Aruba schreef op 19 november 2009 @ 22:24:

Wie er nou in Sept. écht een baby zal krijgen.

Ja hoor, die baby(s) zal er komen! Net als bij de rest. Mits we het 2e kerstdag doen natuurlijk unter die (der/das) tennenbaum!

***iets serieuzer: hoopt het echt zooooo ontzettend..***
snap het helemaal vera!

die van mij zeurt nu of ik een kopje thee wil maken voor hem... want als ik het doe smaakt het beter omdat het met liefde gemaakt is
*haalt in haar hoofd herinneringen op aan die goede oude Viva-tijd, met subpijlers, paginabrede opmaak... heerlijk!*
Zo hee, wat kan die Cakeman slijmen zeg!!!
Haaaaaai! Lig alweer helemaal in een deuk. Jullie sporen ook niet hoor! Oh Sjors de aambei! Hahahahahaha Vera ik pies in mijn panty!

Waarom beppen jullie altijd zoveel als ik er niet ben en zo weinig als ik er wel ben...

Ben blij dat jullie slijm/snot foto's konden waarderen.

Ik zwerf hier al heeeeeeeeel lang rond. Ik denk al wel bijna 3 jaar! Ken alle ins en outs en forummers voor wie je op moet passen!

Ik ben ook wel benieuwd wie er nu daadwerkelijk in september gaan werpen!
ik hang hier ook al met tussenpozen.. had eerst andere nick, maar wist niet meer welke... kon me gewoon opnieuw registreren, dus maar gedaan...
Wat zijn jullie weer gevat vanavond trouwens. Ik hou van jullie!
quote:Sproet schreef op 19 november 2009 @ 22:30:

Ik zwerf hier al 5,5 jaar af en aan...

Heb ook een poos weinig geschreven, maar ben weer ernstig terug

Vera, wat een geweldig attente man heb jij!!!!

Sleept hij dan ook een compleet bad met water (én de wasmachine) mee om kind de poep uit zijn nek te laten wassen?? (en dus ook een complete outfit in de wasmachine kan mikken en een schone aantrekken...)

Je hebt het echt geweldig met hem getroffen!Die sukkel zit gewoon een beetje stom te lachen terwijl ik het voorlees!!!
Ja dacht ik al. Jou had ik vaker gezien sproet. En Marielle is ook een oude rot.

Marielle, heb jij ooit nog eens een purno de purno avater gehad?
Lien scheet me onder op het moment dat ze geboren werd. Hadden jullie Mariëlle-man in een deuk moeten zien liggen. De schoft!
Oeh, daar staat me wel wat van bij ja. Maar weet het niet meer zeker. Ken jou toch ook al een tijdje Aruba!
Mariel
Ja zie je wel. Volgens mij wel. Ja ken jou al een tijdje ja.

Cakeje was eerst zelfrijzend bakmeel.
Ik ben nu (ruim) een week actief, daarvoor las ik al een paar maanden op dit forum
Ik ben de nieuwkomer hier. Eerst een tijdje gelezen en na mn bbz voor 't eerst gepost. En nu.. VERSLAAFD!!!
Aruba en ik hebben nog nooit ruzie gehad! Dat valt niet van alle forummers met Mariëlle te zeggen!
Hahaha, vraag me af wat er nu in Vera-mans hoofd omgaat...

(O Shit, waar ben ik aan begonnen?????? Baby's horen braaf te zijn... Okee, huilen kan af en toe, maar dunne gele poep van hun nek tot in hun sokken??? Dat was de planning niet!)
quote:Aruba schreef op 19 november 2009 @ 22:38:

Cakeje was eerst zelfrijzend bakmeel.Arubaaa.. gevat hoor!
Ik dacht eerst dat Melody een andere Melodie was maar niet dus.

Groentjes!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven