Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

hahaha ben jij zo'n stoker mariëlle ?
Dunne gele poep. Check. En ze zeggen dat het niet stinkt. Wel dus he.
Nee ik ben een ander.

Ik schrok laatst al, zag een posting van mij staan, maar ik wist niet eens dat ik dat gepost had, was het Melodie74 (dus ik y en zij ie).
Hahaha, forum-broekies!!!

Ben hier begonnen op een topic van een stel meiden die bijna gingen trouwen en ben toen overgestapt naar een "voortplantingstopic", waar ik heb geschreven tot ik net bevallen was van de eerste, toen zijn we een besloten groep begonnen (en zijn dat nog steeds... heten nog steeds "net gestopt met de pil" )
quote:Sproet schreef op 19 november 2009 @ 22:40:

Hahaha, vraag me af wat er nu in Vera-mans hoofd omgaat...

(O Shit, waar ben ik aan begonnen?????? Baby's horen braaf te zijn... Okee, huilen kan af en toe, maar dunne gele poep van hun nek tot in hun sokken??? Dat was de planning niet!)Hij is nog steeds in de veronderstelling dat babytjes alleen maar naar zwitsal ruiken, lief lachen en anders slapen. Dat ze ook kunnen kotsen, poepen, snotteren, krijsen, smijten en rammen beseft ie zich niet helemaal. Hihi.. dat wordt nog lachen.
Ik ben hier komen schrijven na mijn eerste miskraam. Het clubje meiden met wie ik toen schreef, schrijf ik nog steeds mee. Samen met Nut en Riz en Toosje. Inmiddels zijn we allemaal moeder. De eerste van het groepje zal een dezer dagen zelfs al bevallen van de tweede en dan denk ik dat Riz weer aan de beurt is. Kan ze ook echt echt gaan moederen. Dikke kus voor Riz!
Nou "het stinkt niet"... dat is wat overdreven, maar de geur van die spuitluiers is níks vergeleken met niet-zindelijke-peuters... laat staan hondenpoep!
Marielle vertel, wil alle bitchfights horen
Stront van je eigen kind stinkt niet!!! Echt niet!
Was nut ook bij jullie Marielle. Dat wist ik niet!
Nee, da's alweer een tijdje terug. Maar lang niet alle dames hier zijn even vriendelijk hoor. Sommige staan gewoon altijd op standje rellen!
Nou die van mij stinkt wel ! (van mijn kind dan he ?

Nee, ik zelf ruik lekker, maar ja ik doe het dan ook niet in een luier he ?
quote:Marielle1410 schreef op 19 november 2009 @ 22:43:

Ik ben hier komen schrijven na mijn eerste miskraam. Het clubje meiden met wie ik toen schreef, schrijf ik nog steeds mee. Samen met Nut en Riz en Toosje. Inmiddels zijn we allemaal moeder. De eerste van het groepje zal een dezer dagen zelfs al bevallen van de tweede en dan denk ik dat Riz weer aan de beurt is. Kan ze ook echt echt gaan moederen. Dikke kus voor Riz!

Kennen jullie elkaar dan ook persoonlijk? Toch grappig dat je best persoonlijke dingen met elkaar deelt als je elkaar nog nooit gezien hebt.

**even in de serieuze modus**
Catfight! Marielle gereld op het VF??
quote:Aruba schreef op 19 november 2009 @ 22:45:

Was nut ook bij jullie Marielle. Dat wist ik niet!

Jazeker! He Nut!? Waar ben je eigenlijk?

We hebben een cluppie van 21 meiden! Echt leuk hoor. Laatst de eerste meeting gehad, maar toen moest ik net weer werken. Bummer.
O, dat hier onvriendelijke dames rondlopen, is een feit, daar houd ik mij in het algemeen verre van...
Ik heb dus van die 21 meiden nog nooit iemand in het echt gezien. Maar het voelt alsof je elkaar al jaren kent. Dat is natuurlijk ook zo. 3 jaar lief en leed. Nou er is wat lief en leed voorbij gekomen hoor. Schept toch een band!
Hier ook een complete club van zo'n 20 meiden overgehouden, ook laatst weer grote meeting gehad!

Er zijn daar inmiddels al 27 kinderen geboren, gezellig zootje!
Heb geloof ik wel eens woorden gehad met Fleurtje, blijf gewoon bianca, maar waarom weet ik niet eens meer. Oh er waren nog wel meer, die zitten allemaal weer in een apart groepje. Net zoals wij Zomer 2010 wel eens zitten te jennen!
Ja dat van dat lief en leed geloof ik wel. Sommige dingen vertel ik makkelijker hier dan tegen mn vriendinnen bijv.

Wij ontmoeten elkaar voor t eerst op de gezamenlijke bevruchtingsdag, spannend. Zijn we ook meteen op ons best !!
:-D
Oh god, moeten we ook allemaal onder dezelfde kerstboom bevrucht worden? Dat zal me een gezellig onderonsje worden dan!?!
Fleurtje, tja. Geen mening.
*is weer veel te visueel ingesteld... er wordt gevochten over de diverse WV'ers... naalden overal... slijm vliegt je om de oren... en dan op de achtergrond stemmige muziek... (Santa Baby misschien het toepasselijkst??) *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven