Utrogestan ervaringen?
dinsdag 19 april 2011 om 06:39
Hallo lieve dames,
Sinds gisteren ben ik aan de utrogestan, wie heeft dit ook gebruikt na de eisprong en wat is je ervaring hiermee?
Voor de duidelijkheid, ik heb te weinig progesteron en word maar niet zwanger, dus nu gaan we dit proberen mocht dit niet helpen dan in de volgende cyclus clomid.
Clomid ken ik, en heb ik ook gehad en daardoor vele jaren terug zwanger geworden.
Sinds gisteren ben ik aan de utrogestan, wie heeft dit ook gebruikt na de eisprong en wat is je ervaring hiermee?
Voor de duidelijkheid, ik heb te weinig progesteron en word maar niet zwanger, dus nu gaan we dit proberen mocht dit niet helpen dan in de volgende cyclus clomid.
Clomid ken ik, en heb ik ook gehad en daardoor vele jaren terug zwanger geworden.
dinsdag 19 april 2011 om 08:34
Ik heb utrogestan moeten nemen toen ik al zwanger was maar de placenta niet goed aanhechtte (ik had bloedingen). Dat had blijkbaar ook te maken met een tekort aan progesteron.
Ik werd heel erg groggy van de utrogestan, ik moest echt gaan liggen en even slapen als ik een pil genomen had. Na een uurtje of zo was dat over. Een heel raar gevoel, net alsof ik stomdronken en doodmoe tegelijk was.
Maar ik heb dus geen ervaring met de situatie waarvoor jij het moet nemen.
Sterkte!
Ik werd heel erg groggy van de utrogestan, ik moest echt gaan liggen en even slapen als ik een pil genomen had. Na een uurtje of zo was dat over. Een heel raar gevoel, net alsof ik stomdronken en doodmoe tegelijk was.
Maar ik heb dus geen ervaring met de situatie waarvoor jij het moet nemen.
Sterkte!
anoniem_25592 wijzigde dit bericht op 19-04-2011 08:35
Reden: géén ervaring, bedoelde ik natuurlijk
Reden: géén ervaring, bedoelde ik natuurlijk
% gewijzigd