V-tech haat
dinsdag 1 december 2020 om 10:52
Niks serieus, maar ik kan niet de enige ouder zijn die vastzit met die liedjes en muziekjes in haar hoofd
Voor komst baby het heel naief voorgenomen om rustig aan te doen met speeltjes met hysterische muziekjes en geluiden, maar via 2e hands speelgoedpakketten en cadeaus is de V-tech meuk toch ons leven binnengeslopen en uiteraard meteen favoriet bij baby.
Nu ben ik voor iets kleins voor Sinterklaas aan het kijken en minimaal de helft van wat ik aanklik blijkt V-tech te zijn, ik voel de bui alweer hangen met de rare liedjes en zinnetjes die voor altijd in mijn hoofd blijven zitten
Maar goed, baby blij, wij blij. Dus wie moet er ook een V-tech deuntje kwijt waar ze niet vanaf komen
TO trapt af:
Aaallle dieren zitten al klaaaar, draaaai het rad en spelen maar. De dieren zijn zo blij met jou erbiiiijjj

Voor komst baby het heel naief voorgenomen om rustig aan te doen met speeltjes met hysterische muziekjes en geluiden, maar via 2e hands speelgoedpakketten en cadeaus is de V-tech meuk toch ons leven binnengeslopen en uiteraard meteen favoriet bij baby.
Nu ben ik voor iets kleins voor Sinterklaas aan het kijken en minimaal de helft van wat ik aanklik blijkt V-tech te zijn, ik voel de bui alweer hangen met de rare liedjes en zinnetjes die voor altijd in mijn hoofd blijven zitten

Maar goed, baby blij, wij blij. Dus wie moet er ook een V-tech deuntje kwijt waar ze niet vanaf komen

TO trapt af:
Aaallle dieren zitten al klaaaar, draaaai het rad en spelen maar. De dieren zijn zo blij met jou erbiiiijjj

dinsdag 1 december 2020 om 12:21
Haha wij zijn ons een keer 's nachts rot geschrokken van Brent Brandweer die dreumes op onze slaapkamer had laten liggen (uiteraard aan) en die ik in het donker niet zag. Man zag tegen het plafond.
IK BEN BRENT BANDWEER, IK BLUS HET VUUR.
ofzoiets

dinsdag 1 december 2020 om 12:23
Kom en ga mee op avontuuuuuuur!!!Teckeltje88 schreef: ↑01-12-2020 12:21Haha wij zijn ons een keer 's nachts rot geschrokken van Brent Brandweer die dreumes op onze slaapkamer had laten liggen (uiteraard aan) en die ik in het donker niet zag. Man zag tegen het plafond.
IK BEN BRENT BANDWEER, IK BLUS HET VUUR.
ofzoiets
TOETTOET!!!!
dinsdag 1 december 2020 om 12:26
Haaaaallo , ik ben Kim Kip, ik woon op de boerderijjjjj!
Aggh, ik hoor dat ding nu door de woonkamer heen piepen, denk dat man per ongeluk tegen een speelgoedkist is aangelopen tijdens het neerzetten van de kerstrommel.
Hier hadden we het fijne idee om zo min mogelijk speelgoed met geluid te kopen voor ons grut. Nu blijkt dat ze dat houten speelgoed dus niet zo leuk vinden, vaak ook wat aan de zware kant en hebben we op dit moment de bijna volledige ZoefZoef dieren collectie in huis. En nog wel meer speelgoed wat heerlijk veel lawaai maakt.
Er was een tijd dat ze nog niet doorhadden dat er een aan/uit knop op zat, maar dat heeft peuter helaas wel ontdekt. En haar jongere zusje weet het nu ook.
Aggh, ik hoor dat ding nu door de woonkamer heen piepen, denk dat man per ongeluk tegen een speelgoedkist is aangelopen tijdens het neerzetten van de kerstrommel.
Hier hadden we het fijne idee om zo min mogelijk speelgoed met geluid te kopen voor ons grut. Nu blijkt dat ze dat houten speelgoed dus niet zo leuk vinden, vaak ook wat aan de zware kant en hebben we op dit moment de bijna volledige ZoefZoef dieren collectie in huis. En nog wel meer speelgoed wat heerlijk veel lawaai maakt.
Er was een tijd dat ze nog niet doorhadden dat er een aan/uit knop op zat, maar dat heeft peuter helaas wel ontdekt. En haar jongere zusje weet het nu ook.

dinsdag 1 december 2020 om 12:26
Ik had zo een hele plank enge Furby's. Die keken er ook nog eens zo maniakaal bij. Drie weken geen geluid en om half 2 s nachts out of the blue gaan zitten kwekkenHecamel schreef: ↑01-12-2020 11:09Wij hebben een Vtech pop. En dat ding presteert het dus om laat in de avond soms ineens te roepen,
"WIL JE MET ME SPELEN"
Je kan je voorstellen dat dat dus echt geen grappige dingen zijn. Hij staat dus nu standaard uit. (Hoewel ik dat eerst niet durfde, want als ze het dan zou zeggen, dan zou ze bezeten zijn![]()
![]()
)

dinsdag 1 december 2020 om 12:37
Oh vreselijk. Wij hebben zo'n heel naar liedjesboekje van v-tech, geloof ik. Alles op volume 100, en geen logica in dat ding. Ik snap nog steeds niet welke knop er nou voor zorgt dat er daadwerkelijk een (geschreeuwd) liedje komt, en wanneer je de instrumentale versie krijgt of dierengejank ongeveer op de melodie van het liedje.
KOM JE MEE, DAN GAAN WE SAMEN SPELEN EN ZINGEN! SLA DE BLADZIJDE OM VOOR MEER MUZIEK!
TWINKEL TWINKEL KLEINE STER....
Dit alles met dank aan mijn broer. Hij heeft nu zelf een kind en het is bijna sinterklaas
KOM JE MEE, DAN GAAN WE SAMEN SPELEN EN ZINGEN! SLA DE BLADZIJDE OM VOOR MEER MUZIEK!
Dit alles met dank aan mijn broer. Hij heeft nu zelf een kind en het is bijna sinterklaas

dinsdag 1 december 2020 om 12:43
ankalida schreef: ↑01-12-2020 11:25Al weer even geleden (jongste=16) en geen Vtech, maar een pluchen nijntje dat bij elke beweging zong: Nijjjjjntje, lief klein konijntje, Nijjjjntje, ja-ja.
Toen de batterijen leeg waren heb ik ze niet vervangen, want hij was 'stuk'. Komt kind terug van een logeerpartijtje bij opa en oma met een grote lach op het gezicht: oma heeft nijn maakt... Dank je mam.
Haha jaaaaaah mijn oudste had deze ook. Elke keer als we nu ergens een konijn zien (levend of knuffeldier) zingen we “ nijntje......” heel erg!
dinsdag 1 december 2020 om 12:50
Tatu tatu aan de kant want hier komt de ambulance!
Ans ambulance is inmiddels al 6 jaar de deur uit maar het zit nog regelmatig in mijn hoofd! Was het enige dat we hadden van toet toet, mijn kind hield zelf niet zo van herrie.
Moet wel zeggen dat het kwaliteitsspul is. Goed ontworpen en onverwoestbaar. We hebben oa camera's, een slaapwekker, rijdende dino. Ook ooit vtech loopwagen gehad omdat kind met de mooie kar steeds crashte. Op aanraden van anderen toch voor de rijdende disco gegaan, en kind leerde er idd vlot mee lopen, toen snel weer verkocht. Bij mijn ouders ligt zelfs nog vtech van minstens 20 jaar oud en werkt nog perfect.
Ans ambulance is inmiddels al 6 jaar de deur uit maar het zit nog regelmatig in mijn hoofd! Was het enige dat we hadden van toet toet, mijn kind hield zelf niet zo van herrie.
Moet wel zeggen dat het kwaliteitsspul is. Goed ontworpen en onverwoestbaar. We hebben oa camera's, een slaapwekker, rijdende dino. Ook ooit vtech loopwagen gehad omdat kind met de mooie kar steeds crashte. Op aanraden van anderen toch voor de rijdende disco gegaan, en kind leerde er idd vlot mee lopen, toen snel weer verkocht. Bij mijn ouders ligt zelfs nog vtech van minstens 20 jaar oud en werkt nog perfect.
dinsdag 1 december 2020 om 12:55
Wij kregen een V-tech pop met een plastic hoofd, een stoffen lijfje die muziekjes kon en zinnetjes. Iets met 'ik ben je vriendje'. Ik heb hem direct weggegeven aan een goed doel want ik trok het niet (en baby te klein om te protesteren). Volgende week is zijn eerste verjaardag en ik heb redelijk zicht op welke cadeaus er gaan komen. Godzijdank lijkt het er op dat V-tech ons bespaard blijft.
dinsdag 1 december 2020 om 12:55
Ik heb me hier zelf ook schuldig aan gemaakt als tante, ik wist oprecht niet wat ik deedDit alles met dank aan mijn broer. Hij heeft nu zelf een kind en het is bijna sinterklaas

Op aanraden van anderen toch voor de rijdende disco gegaan

dinsdag 1 december 2020 om 12:58
Ik heb mijn zwager ook zeker al 4 van die herrie dingen gegeven sinds komst van zijn oudste.Maisnon3 schreef: ↑01-12-2020 12:37Oh vreselijk. Wij hebben zo'n heel naar liedjesboekje van v-tech, geloof ik. Alles op volume 100, en geen logica in dat ding. Ik snap nog steeds niet welke knop er nou voor zorgt dat er daadwerkelijk een (geschreeuwd) liedje komt, en wanneer je de instrumentale versie krijgt of dierengejank ongeveer op de melodie van het liedje.
Dit alles met dank aan mijn broer. Hij heeft nu zelf een kind en het is bijna sinterklaas![]()

dinsdag 1 december 2020 om 13:00
dinsdag 1 december 2020 om 13:11
Snap ik! Het ziet er ook leuk en vrolijk uit en kinderen zijn er meestal gek op.
Bedenk me nu dat we ook nog een v-tech boxmobiel hebben liggen. Voor een v-tech ding valt hij mee, maar vergeleken met andere boxmobielen is het een vreselijk schreeuwerig ding. Kraamcadeau van mijn collega's, allemaal pedagogen. En die wisten heel goed wat ze deden vermoed ik

dinsdag 1 december 2020 om 13:11
Wij hebben bergen V-Tech (vooral toettoet, zo langzamerhand ken ik al die rijmpjes wel idd. Mijn favorieten zijn Harm Hippiebus en Robin Reddingshelikopter.
Ik ben Robin, vlieg je met me mee,
Samen vliegen met zn twee, JA!
En hij beatboxt, dat vind ik hilarisch.
Onze zoon mag het boven niet hebben, dus we kunnen niet 's nachts overvallen worden door plotselinge levende auto's..
En ik probeer ze altijd uit te zetten.
We hebben ook een vliegtuig van Little People, dat is pas een takkending! Hij kan niet uit en het geluid is echt superhard.
Ik ben Robin, vlieg je met me mee,
Samen vliegen met zn twee, JA!
En hij beatboxt, dat vind ik hilarisch.
Onze zoon mag het boven niet hebben, dus we kunnen niet 's nachts overvallen worden door plotselinge levende auto's..

We hebben ook een vliegtuig van Little People, dat is pas een takkending! Hij kan niet uit en het geluid is echt superhard.
dinsdag 1 december 2020 om 13:21
Ooit, na een verhuizing die tot laat in de avond duurde ploften man en ik neer op de bank in ons nieuwe huis. Naast een 'wand' met 30 dozen, etiketten uiteraard lang niet allemaal leesbaar richting ons. En toen begon Rollie de Rups... En hield niet meer op uiteraard. Ik zei nog, laten we gaan slapen dan is morgenochtend de batterij wel leeg. Maar mijn man vond dat zonde en is alle dozen gaan omstapelen om Rollie te vinden

dinsdag 1 december 2020 om 13:29
Kijk ook al zo'n liefhebber van Rollie..Bloembolletje schreef: ↑01-12-2020 13:21Ooit, na een verhuizing die tot laat in de avond duurde ploften man en ik neer op de bank in ons nieuwe huis. Naast een 'wand' met 30 dozen, etiketten uiteraard lang niet allemaal leesbaar richting ons. En toen begon Rollie de Rups... En hield niet meer op uiteraard. Ik zei nog, laten we gaan slapen dan is morgenochtend de batterij wel leeg. Maar mijn man vond dat zonde en is alle dozen gaan omstapelen om Rollie te vinden![]()

dinsdag 1 december 2020 om 13:41

dinsdag 1 december 2020 om 13:44

dinsdag 1 december 2020 om 13:58
Wij hebben ooit die koe cadeau gekregen maar gelukkig moesten onze kinderen er niks van hebben. We hadden ook een speelgoedboor met geluid en licht enzo maar dat nodigde ook niet erg uit gelukkig. Verder hadden en hebben wij niks van dat soort speelgoed.
Veel zoeken op internet naar ander speelgoed, dan krijg je Vtech ook niet meer in je zoekresultaten of social media.
Veel zoeken op internet naar ander speelgoed, dan krijg je Vtech ook niet meer in je zoekresultaten of social media.