V-tech haat
dinsdag 1 december 2020 om 10:52
Niks serieus, maar ik kan niet de enige ouder zijn die vastzit met die liedjes en muziekjes in haar hoofd
Voor komst baby het heel naief voorgenomen om rustig aan te doen met speeltjes met hysterische muziekjes en geluiden, maar via 2e hands speelgoedpakketten en cadeaus is de V-tech meuk toch ons leven binnengeslopen en uiteraard meteen favoriet bij baby.
Nu ben ik voor iets kleins voor Sinterklaas aan het kijken en minimaal de helft van wat ik aanklik blijkt V-tech te zijn, ik voel de bui alweer hangen met de rare liedjes en zinnetjes die voor altijd in mijn hoofd blijven zitten
Maar goed, baby blij, wij blij. Dus wie moet er ook een V-tech deuntje kwijt waar ze niet vanaf komen
TO trapt af:
Aaallle dieren zitten al klaaaar, draaaai het rad en spelen maar. De dieren zijn zo blij met jou erbiiiijjj

Voor komst baby het heel naief voorgenomen om rustig aan te doen met speeltjes met hysterische muziekjes en geluiden, maar via 2e hands speelgoedpakketten en cadeaus is de V-tech meuk toch ons leven binnengeslopen en uiteraard meteen favoriet bij baby.
Nu ben ik voor iets kleins voor Sinterklaas aan het kijken en minimaal de helft van wat ik aanklik blijkt V-tech te zijn, ik voel de bui alweer hangen met de rare liedjes en zinnetjes die voor altijd in mijn hoofd blijven zitten

Maar goed, baby blij, wij blij. Dus wie moet er ook een V-tech deuntje kwijt waar ze niet vanaf komen

TO trapt af:
Aaallle dieren zitten al klaaaar, draaaai het rad en spelen maar. De dieren zijn zo blij met jou erbiiiijjj

dinsdag 1 december 2020 om 15:06
Is het niet Bas brandweer?hoi mijn naam is Bas ik ben dapper en behulpzaam . Als er ergens brand is dan kom ik eraan.
Ja het is echt erg met me gesteld.
♡
dinsdag 1 december 2020 om 15:29
Taaatuu taaatuuu ga maar aan de kant, ik moet me haasten naar een brand!diamantje123 schreef: ↑01-12-2020 15:06Is het niet Bas brandweer?hoi mijn naam is Bas ik ben dapper en behulpzaam . Als er ergens brand is dan kom ik eraan.
Ja het is echt erg met me gesteld.
dinsdag 1 december 2020 om 17:23

dinsdag 1 december 2020 om 19:48
Wij hadden een v tech dat was ingesproken en ingezongen door een Belg.
Mijn broertje maakte altijd de grap dat ze niemand hadden konden vinden en daarom de conciërge mocht.
We hebben eerst echt half bewusteloos gelegen van het lachen. Het was een tafel met heel veel knopjes en bij ieder knopje hoorde een zin en een liedje.
Het was heel raar om een volwassen man ineens in je kamer te horen roepen 'kijk! Ik ben een slak!'.
'halloooo... Zullen we spelen?'
En die liedjes waren net alsof hij ze ter plekke verzon.
Hilarisch ding.
Mijn broertje maakte altijd de grap dat ze niemand hadden konden vinden en daarom de conciërge mocht.
We hebben eerst echt half bewusteloos gelegen van het lachen. Het was een tafel met heel veel knopjes en bij ieder knopje hoorde een zin en een liedje.
Het was heel raar om een volwassen man ineens in je kamer te horen roepen 'kijk! Ik ben een slak!'.
Hilarisch ding.
anoniem_669679bf76515 wijzigde dit bericht op 01-12-2020 21:57
3.18% gewijzigd
dinsdag 1 december 2020 om 21:28
Wij hebben weinig Toet Toet gehad, alleen Vera de vakantiebus (Vera dat ben ik... de vakantiebus, kom je mee dan gaan we naar de bergen of de zeeee). Die vond ik goed te doen.
De dieren vond ik erger (Hallo mijn naam is Heeeero, ik kwispel met mijn staart als ik vrolijk ben!). Het leukste vond ik alle soorten combinaties indrukken omdat je dan verschillende liedjes kreeg (soms na een hele tijd nog een nieuwe, yes)!
Maar, kleuter en peuter hebben er nooit naar omgekeken dus het is deze week weggegaan naar een andere dreumes. Ik ben er niet rouwig om
De dieren vond ik erger (Hallo mijn naam is Heeeero, ik kwispel met mijn staart als ik vrolijk ben!). Het leukste vond ik alle soorten combinaties indrukken omdat je dan verschillende liedjes kreeg (soms na een hele tijd nog een nieuwe, yes)!
Maar, kleuter en peuter hebben er nooit naar omgekeken dus het is deze week weggegaan naar een andere dreumes. Ik ben er niet rouwig om

dinsdag 1 december 2020 om 21:52
Goederen vervoeren met een lach, dat doe ik elke dag
Of: ga je mee we gaan op reis door het land, stap maar in de vrachtwagen kom ga mee goederen leverennnn
En zo hebben we toettoet auto's, speelboom, kiepwagen etc van VTech.
Ach ik was altijd anti plastic maar het is ook best wel leuk. En leerzaam. Hout is ook leuk en mooi maar mijn kinderen vinden VTech leuker

Of: ga je mee we gaan op reis door het land, stap maar in de vrachtwagen kom ga mee goederen leverennnn
En zo hebben we toettoet auto's, speelboom, kiepwagen etc van VTech.
Ach ik was altijd anti plastic maar het is ook best wel leuk. En leerzaam. Hout is ook leuk en mooi maar mijn kinderen vinden VTech leuker
dinsdag 1 december 2020 om 22:09
De liefste baby ook he

We hadden ook zo'n loopkar met muziekjes. Vtech, chicco, fisherprice, zoiets. Nadat mijn oom ooit "daar moet op gedronken worden" meezong op het irritante melodietje hoorden we niks anders meer.
dinsdag 1 december 2020 om 22:33
Die had mijn zoon ook. Zei ook nog iets over de A2a_nick_is_crini schreef: ↑01-12-2020 17:23Mijn broertje zijn politieauto zei vroeger ' Attentie, pak de bal! Zwaailicht en sirene aan'![]()
We kregen broertjelief niet aan het verstand dat het 'attentie spoedgeval' was. " Neehee, deze zegt 'Pak de bal' "![]()
Maakte een hoop lawaai maar was niet van vtech

dinsdag 1 december 2020 om 22:37
Heel veel van die Little People meuk is ingesproken door een Rotterdammer. “Duh....savannuhhh...grrrrr”Surebaby schreef: ↑01-12-2020 19:48Wij hadden een v tech dat was ingesproken en ingezongen door een Belg.
Hilarisch ding.
woensdag 2 december 2020 om 00:12
Klopt hoor, maar moest er aan denken door dit topic.delicious35 schreef: ↑01-12-2020 22:33Die had mijn zoon ook. Zei ook nog iets over de A2
Maakte een hoop lawaai maar was niet van vtech
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven

woensdag 2 december 2020 om 08:42
Och die pop! Die is vorig jaar met Sinterklaas gegeven aan nu 3 jarig dochter door broer.Hecamel schreef: ↑01-12-2020 11:09Wij hebben een Vtech pop. En dat ding presteert het dus om laat in de avond soms ineens te roepen,
"WIL JE MET ME SPELEN"
Je kan je voorstellen dat dat dus echt geen grappige dingen zijn. Hij staat dus nu standaard uit. (Hoewel ik dat eerst niet durfde, want als ze het dan zou zeggen, dan zou ze bezeten zijn![]()
![]()
)
Zij is gelukkig het blijst als de pop zegt “laten we.... 10 minuten lang.... muziek luisteren”.
Verder hebben we hier een Kim Kip met een mega goede batterij. En ja, die dieren die draaien is hier een favoriet bij zoon van 1.
Toet Toet auto’s gaat het hier niet worden nee. Hysterisch gedoe waar ze zo op uitgekeken zijn. De geluidjes dan, auto’s naar beneden rollen blijft leuk, maar dat kan ook zonder plastic, geknipper en irritante deuntjes