Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!
woensdag 14 september 2011 om 08:07
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.
We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.
En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past
Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.
Maar iedereen is van harte welkom!
Voor de elfde keer zeg ik:
VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!
En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:
Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.
Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.
En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past
Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.
Maar iedereen is van harte welkom!
Voor de elfde keer zeg ik:
VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!
En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:
Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.
Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 27 september 2011 om 12:31
dinsdag 27 september 2011 om 12:40
quote:kusunum schreef op 27 september 2011 @ 12:34:
Gier, jij ging toch ook naar de meet? Wil je mijn op live.nl of FB even je email geven zodat ik je ook kan uitnodigen voor ons geheime hoekje op het wereldwijdewebHaha, ik heb je nét nog wat missers gemaild op je FB, waaronder Gier.
Gier, jij ging toch ook naar de meet? Wil je mijn op live.nl of FB even je email geven zodat ik je ook kan uitnodigen voor ons geheime hoekje op het wereldwijdewebHaha, ik heb je nét nog wat missers gemaild op je FB, waaronder Gier.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 27 september 2011 om 12:41
dinsdag 27 september 2011 om 13:12
T is wel spannend hier vandaag! Er is een geldtransport overvallen in de binnenstad, nu is de halve stad afgezet met lint, politie all over the place (met kogelvrije vesten, wat ik dan weer heel eng vind), en zelfs de hondenbrigade is van stal gehaald...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

dinsdag 27 september 2011 om 13:46
Ja, ik dus ook! Ga thuis dan ook gelijk al het nieuws af... Het staat zelfs op teletekst van de NOS! Wow!
Gelukkig geen gewonden of zo, maar ik denk dat er wel wapens bij betrokken waren.. Vind het zo zielig voor die jongens van het transport bedrijf...
Gelukkig geen gewonden of zo, maar ik denk dat er wel wapens bij betrokken waren.. Vind het zo zielig voor die jongens van het transport bedrijf...
dinsdag 27 september 2011 om 13:47
quote:Hasse88 schreef op 27 september 2011 @ 13:12:
T is wel spannend hier vandaag! Er is een geldtransport overvallen in de binnenstad, nu is de halve stad afgezet met lint, politie all over the place (met kogelvrije vesten, wat ik dan weer heel eng vind), en zelfs de hondenbrigade is van stal gehaald...
Wow heftig.
Binnen blijven hoor Hasse
Wow heftig.
Binnen blijven hoor Hasse
dinsdag 27 september 2011 om 13:50
Ik blijf ook verder binnen hoor, vertoon op het moment enorm WOG (was-opruim-ontwijkend-gedrag) en moet zo echt, echt aan de slag!
dinsdag 27 september 2011 om 14:09
Ik kijk bij het horen van sirenes ook altijd even op www.alarmeringen.nl , omdat ik wil weten wat er aan de hand is en wie waarheen moet
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 27 september 2011 om 14:22
Confi, jammer dat je niet naar de meet kan komen. Maar gefeliciteerd met je werk joh! Spannend.
Hima: Ik gebruik daarvoor altijd www.112meldingen.nl, werkt ook prima.
Hima: Ik gebruik daarvoor altijd www.112meldingen.nl, werkt ook prima.
dinsdag 27 september 2011 om 15:19
Ik zit mij af te vragen, naar aanleiding van blog van gisteren en blog van vandaag, of er soms een groot artikel in de Viva gaat komen over kindervrijheid? Wel heul toevallig, deze twee blogs zo vlak achter elkaar....

dinsdag 27 september 2011 om 15:31
quote:Hasse88 schreef op 27 september 2011 @ 15:19:
Ik zit mij af te vragen, naar aanleiding van blog van gisteren en blog van vandaag, of er soms een groot artikel in de Viva gaat komen over kindervrijheid? Wel heul toevallig, deze twee blogs zo vlak achter elkaar....Ach het tijdschrift leunt zwaar op het forum voor nieuwe invalshoeken en doelgroeponderzoek, dus ze kunnen het vast wel ergens voor gebruiken.
Ik zit mij af te vragen, naar aanleiding van blog van gisteren en blog van vandaag, of er soms een groot artikel in de Viva gaat komen over kindervrijheid? Wel heul toevallig, deze twee blogs zo vlak achter elkaar....Ach het tijdschrift leunt zwaar op het forum voor nieuwe invalshoeken en doelgroeponderzoek, dus ze kunnen het vast wel ergens voor gebruiken.
dinsdag 27 september 2011 om 15:52
quote:Magdalan schreef op 27 september 2011 @ 14:22:
Hima: Ik gebruik daarvoor altijd www.112meldingen.nl, werkt ook prima.Daar kijk ik ook altijd op. De link staat zelfs bovenaan in de werkbalk
Hima: Ik gebruik daarvoor altijd www.112meldingen.nl, werkt ook prima.Daar kijk ik ook altijd op. De link staat zelfs bovenaan in de werkbalk
dinsdag 27 september 2011 om 15:56
Mm, wat kan één vrije dag fijn zijn. Wasje draait, nog één Wasje hangt in de zon te drogen. Boodschappen in huis. Soep staat te pruttelen en ik zit in de tuinn met glas wijn en boek. Heerlijk. Iemandog tips om pizza deegte laten rijzen? Er is in één uur tijd niets gerezen,terwijl register genoeg in zit.

dinsdag 27 september 2011 om 16:46
Bedankt voor de tips van 112 en alarmeringen. Die ga ik ff bookmarken.
Ik heb heerlijke tajine opstaan met rundvlees, aardappelen, paprika, ui, courgette en wortel.
Met echte Marokkaanse kruiden. Ben benieuwd.
En verder zit ook nog na te denken over wat ik verder kan maken/kopen voor de meet. Heb er zin in. En een knuf voor Confi, maar mop, jij gaat een hele mooie reis maken.
Ik heb heerlijke tajine opstaan met rundvlees, aardappelen, paprika, ui, courgette en wortel.
Met echte Marokkaanse kruiden. Ben benieuwd.
En verder zit ook nog na te denken over wat ik verder kan maken/kopen voor de meet. Heb er zin in. En een knuf voor Confi, maar mop, jij gaat een hele mooie reis maken.
dinsdag 27 september 2011 om 17:30
Wij eten (weer) hartige taart.. Soms heb ik van die periodes dat ik bepaalde dingen elke dag wel kan eten.. Nu is het hartige-taart-tijd, schijnbaar...
Morgen spruitjes met aardappelpuree en voor mij een vegetarische burger en voor jan een lamsburger. De rest van de week weet ik nog niet, donderdag eerst naar de markt voor de biologische groenteboer...
Morgen spruitjes met aardappelpuree en voor mij een vegetarische burger en voor jan een lamsburger. De rest van de week weet ik nog niet, donderdag eerst naar de markt voor de biologische groenteboer...