Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Confiture schreef op 30 september 2011 @ 09:27:

[...]

Ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen hoor. Hoop ook dat al mijn vrienden kindvrij blijven.Dat hoop ik ook voor jou Confi!
Een van mijn vriendinnen heeft wel kinderen maar dat staat onze vriendschap totaal niet in de weg. Ik ben maandag nog een hele dag bij haar geweest en we hebben het erg gezellig gehad. Zij is ook echt geinterreseerd in mijn leven. En vice versa natuurlijk.

Wereldmeid jammer dat het zo gelopen is met je vriendin.
quote:viennas schreef op 30 september 2011 @ 09:28:

[...]

Oh, ik ook. En dat vind ik wel egoistisch van mezelf. Maar ik zou het echt erg vinden als mijn beste vriendin aan kinderen begint...Zou dat ook heel erg vinden, hoop voor jou dat ze 't niet doet.
Raar is dat he, alsof er een monstertje in ze is gekropen (ipv uit) als ze kinderen gekregen hebben.

Bij ons zijn op 1 stel na alle vrienden gezegend met kinderen. Mijn beste vriendin is zelfs voor de 2e monster bezig. En in 'de groep' hangen wij er een beetje bij.

Jammer, maar merk wel dat het stel waar de kinderen al wat ouder van zijn toch weer naar ons toe trekken in gesprekken enz.

Maar ook dat is geen garantie, bij kennissen is de puberdochter hetgene waar de wereld om draait.

We hebben een kinderloos stel, die niet veel ovver gevoelens praten, en daar weten we niet van of ze kinderen willen. Ik ben bang van wel, ben zelfs bang dat ze in de medische malle molen zitten.

*zucht* volgens mijn zijn we een uitstervend ras meiden XD
Nou moet ik toegeven dat het bij mijn beste vriendin en ik niet in de weg staat. Maar dat komt omdat ik ook veel met dat monster van d'r doe denk ik.
Ik leerde mijn beste vriendin pas kennen toen haar dochter 12 was, dus ik heb enorme mazzel. Puberdochter is 'n leuke meid en kan zich ook zelfstandig vermaken, dus die staat 'n vriendschap tussen haar mams en mij niet in de weg.
quote:himalaya schreef op 30 september 2011 @ 09:06:

Hima de Derde meldt zich!

Ik voel aan mijn water dat het een EVP wordt vandaag..

@Magdalan: lekker he, genieten van een terrasje en weten dat het kán?

En wat een sneue kip is jouw broer! Hij heeft niet geleerd van die andere keren, blijkbaar.. Heeft hij dan een te groot stuk in zijn slokdarm, of bijvoorbeeld een te scherp korstje brood, want niet goed gekauwd? Lijkt me pijnlijk, en beangstigend (want heeft hij niet het idee dat hij stikt?)

Ja, bro is een idioot. Hij weet dat hij dit heeft, maar rustig kauwen ho maar. Er is iets met zn slokdarm waardoor er een klepje dicht schiet als hij te gehaast eet. Er blijft dan eten vast zitten ofzo en dat moet dan weer omhoog. Soms gebeurd dat na 5 minuten, en soms (zoals gister) kan het een paar uur duren.

Zo, keihard gewerkt, ik vertrek zometeen naar de tuin met mn boek en een wijntje. Morgen nog werken en zondag even een dagje vrij, hopelijk is het dan ook nog van dat mooie weer.
Het gips is er af Ik ben zo blij! Voet voelt wel heer raar. Heel erg licht. Nu moet ik weer leren lopen. Ik moet mijn voet steeds meer gaan belasten. Eerst nog met krukken. Over 3 weken moet ik weer terug naar het ziekenhuis.

Op de terugweg nog lekker op het terras gezeten aan het Veluwemeer.
Wat goed Gier!!!

En dus niks volgende week alweer aan het werk.. muts

Zal inderdaad wel vreemd voelen nu, maar wat zul je lekker slapen vannacht, en lekker douchen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee werken dat moet ik denk ik nog even uitstellen Ik hoop volgende week. Oh ja heerlijk douchen. Eindelijk mijn voet wassen en mijn been scheren
Kon je al vlechtjes maken Gier?
quote:himalaya schreef op 30 september 2011 @ 18:14:

Kon je al vlechtjes maken Gier? Ja!! Echt geen gezicht
@Gier, haha... wat zal dat een opluchting zijn geweest.

@Magda, handig zo'n broer. De mijne heeft ooit met zijn tong vastgezeten in een vliegenmepper, dus ik kan mij in je verplaatsen.

Ik vind het ook lastig dat vrienden kinderen krijgen. Je weet niet hoe je vriendin eruit komt en of de vriendschap nog hetzelfde is.

Hebben jullie er trouwens ook ervaren dat mensen als ze snappen dat er geen kinderen komen op andere manieren gaan pushen om vastigheid aan te moedigen? Iedereen zit bij ons altijd maar te vissen voor een volgende stap zoals een huis kopen, verstandig gaan sparen, trouwen.
I choose happy!
Ze kunnen denk ik het gevoel zonder vastigheid niet bevatten en dus willen ze je hoe dan ook aan hun kant krijgen. Dat is alles weer overzichtelijk.
Gier, ohja dat weet ik nog van toen ik mijn pols had gebroken. Voelt echt vreemd he? Heb jij ook onwijze jeuk gehad of viel het mee? Ik ben zelf inderdaad echt letterlijk met een breinaald in de weer geweest op een gegeven moment.

En ik denk dat ik achteraf gezien maar blij ben dat ze sleutelbenen en tenen niet in het gips kunnen zetten
Fijn dat je van het gips verlost bent Gier!
EB, ja dat ervaar ik ook! Onze vrienden met kinderen worden nooit door de andere gevraagd wanneer ze trouwen gaan. Voor ons is door de vriendengroep de datum al geprikt.

Want geen kinderen, geen caravan, geen 9 tot 5 baan er moet tocht iets burgerlijks in huize Kusunum komen anders trekken ze dat niet hoor!
Lekker luchtig Gier, hopen dat je snel weer lekker lopen kan!
Goedemorgen iedereen!

It's a beautifull daaaaaay

The suuuuun is shining.....

Kreeg net een smsje van Iba en Iba-man:

'We genieten hier volop. Gelukkig houdt mijn rug het wonderwel, dus we lopen 's ochtends een paar uur en gaan daarna luieren. Hebben een fantastisch rustig plekje met panorama-uitzicht!'

Jeetje, wat gun ik het ze, en wat boffen ze met het weer!
Goedemorgen!
Goedemorgen!

Fijn om te lezen dat Iebs het zo fijn heeft

Magda gek gegoeg heb ik nooit last van jeuk gehad. Gelukkig niet

Vandaag verder geen plannen. Eigenlijk had ik een feestje vanavond maar die vriendin woont in een appartement zonder lift en 6 trappen op lopen dat gaat nog niet.

Fijne dag allemaal!
Whoehoe voor het gipsloze been van Gier!
Wat een prachtig weer!

Ik ben net thuis van mn werk en ga even lekker relaxen in de zon met mn boek voordat ik weer op pad moet richting de stad.

Magdaman is er al naartoe, die moet eerst even een PC repareren van een vriend.

Morgen hoop ik dat het ook zulk weer is. Dan ben ik vrij en gaan we bij mijn ouders voor de laatste keer dit seizoen BBQ-en. Nu kan het nog.

Fijn om te lezen dat Iebs het zo naar haar zin heeft. Dat heeft ze wel verdiend
Prachtig weer idd, het is zelfs te warm om op m'n balkon te zitten want ik heb nu geen schaduw.

Vanavond ga ik naar m'n vriend. We hebben elkaar een week niet meer gezien. Vlgs mij weet hij zich niet goed raad met mijn onzekere werksituatie. De laatste dagen klonk hij mat aan de telefoon, hij stelde nauwelijks vragen en vertelde zelf ook niet veel. Doorvragen is al niet z'n sterkste kant maar nu wordt het wel erg mager. Ik denk niet dat er iets op z'n werk is want daar komt hij wel zelf mee.

Ik denk wat meespeelt is dat hij graag wil samenwonen (hij zoekt actief naar huizen) maar m'n hoofd staat er nu niet naar, en dat heb ik vorige week gezegd. Mijn 1e prioriteit is een baan hebben. Ik heb er niets aan als hij zich nu terugtrekt, ik heb steun en belangstelling nodig.

Ik moest het even kwijt en mss heeft een van jullie hetzelfde (gehad) in een onzekere of werkloze periode. Tips zijn welkom, jullie zijn zulke wijze vrouwen.

@Gier is je voormalige gipsbeen al bijgekleurd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven