verjaardag 2 jarige

22-01-2010 15:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wordt binnenkort 2 jaar en dus word het weer tijd om kadootjes te verzinnen.

Heeft iemand leuke ideeen voor een kind van 2 bijv wat nieuwer speelgoed.

Heb al een zoon van 7 en een dochter van 5 dus heb al best wat in huis qua speelgoed enzo
Houten keukentje is bij ons helemaal hot.
trampoline
Skippy bal

buggy

duplo lego

kleurpotloden, en stickerkleurboeken
Loopfiets!
Het houten keukentje is hier favoriet en de pop met poppenwagen.
Poppenbedje

Duplo

Poppenwagen

Little People
Jongste wordt volgende week twee en ze krijgt een piano + microfoon. Toevallig waren we pas bij iemand spelen die dit had en ze was er niet van weg te slaan.

Dochter wordt overmorgen 2 en wij hebben voor haar een potje gekocht met lichtjes en geluidjes en "duplo" van hello kitty. Little People is hier helemaal in en nijntje boekjes.
Als er ruimte voor hebt, het is hier een grote hit:

Merk: Smoby. Oa te koop bij top1 toys

.

Ook de teletubbie laptop (ja ik weet het ) doet het erg goed hier.

Verder ga ik er hier een gewoonte van maken, om bij iedere verjaardag van de kinderen, een mooi (voorlees)boek te kopen met een persoonlijke tekst voor hun voorin het boek. Mooi aandenken ook voor later lijkt mij
Eh... vergeet ik gewoon het kado te noemen wat dochterlief van ons kreeg voor haar tweede verjaardag (keuken en laptop waren van de opa's en oma's).

Wij kochten voor haar een loopfiets waar madame bijna dagelijks mee buiten speelt. Merk: simply.

Volgens mij ook leuk voor een kindje van 2: de leerzame stad van Fisher Price. Heb je echt jaren plezier van, zelfs zoon van bijna 6 speelt er nog wel eens mee.
Dat keukentje is er overigens ook in een beperkte variant met alleen het fornuisje.

Een duplo-poppenhuisje van Hello Kitty is hier erg populair.
Hahaha, wat leuk, hier ook helemaal wezenloos van het hello kitty huisje van duplo,

Verder gekregen:

Driewieler

keukentje + toebehoren

relax stoel

puzzels

vingerverf

klei

knuffel van hello kitty

duplo

krijtjes en schetsboek/kleurboek

kegelspel

Wat ik ook leuk vond maar niet heb gekregen is een kruiwagentje voor buiten en een speeltentje. heb nog wel wat geld gekregen voor dr dus die komt er wel van de zomer
bedankt voor de iedeen.

Duplo hebben we best wat.

3 wieler hebben we ook maar misschien is een loopfiets wel heel leuk.

Keukentje hebben we ook al

Meer sugesties zijn welkom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven