verven dekens
donderdag 5 april 2012 om 13:16
Van mijn twee oudste kinderen heb ik nog de dekens,maxi cosi zak etc. van t merk met het wafel stofje. Op zich is dit nog allemaal in perfecte staat.Alleen,voor nr 3 wil ik geen lime groen meer.Ik kan t natuurlijk proberen te verkopen op marktplaats en nieuw aanschaffen. Nu bedacht ik ineens dat ik t natuurlijk ook kan verven.Ik wil t dan antraciet verven. Heeft iemand dit ooit gedaan en geeft het een mooi resultaat?
donderdag 5 april 2012 om 17:45
@Wen en Helene31: hartstikke goede tips. Ik ga eerst op dit site kijken en de wol testen voordat ik de handgemaakte sprei van oma tot pulp verf.
Ik ben blij dat ik dit topic zag, daardoor kwam ik op het idee. Wel mooi, mijn oma is al 25 jaar dood en straks ligt misschien een handgemaakte sprei van haar bij mijn zoontje op bed.
Ik ben blij dat ik dit topic zag, daardoor kwam ik op het idee. Wel mooi, mijn oma is al 25 jaar dood en straks ligt misschien een handgemaakte sprei van haar bij mijn zoontje op bed.
vrijdag 6 april 2012 om 08:44
Ik heb net even op de site gekeken,handig.
Wensen. het gaat om spul van k**ka. Weet niet of ik t merk mag noemen.
Ik zag dat ik ook nog een speendoekje in dezelfde kleur heb. Ik ga daar even mee testen en wordt t mooi dan probeer ik de rest ook. Toevallig gisteren iemand die het wel geverfd had,van roze naar blauw,dit was prima gegaan.
Wensen. het gaat om spul van k**ka. Weet niet of ik t merk mag noemen.
Ik zag dat ik ook nog een speendoekje in dezelfde kleur heb. Ik ga daar even mee testen en wordt t mooi dan probeer ik de rest ook. Toevallig gisteren iemand die het wel geverfd had,van roze naar blauw,dit was prima gegaan.