Voedings-bh A cup?
dinsdag 31 januari 2012 om 12:22
Hallo allemaal.
Sorry, dit zal mss al wel 100 x zijn gevraagt maar ik kan het nergens vinden.
Ik ben op zoek naar een voedings- bh met A cup maar ik kan ze nergens vinden
.
Ik heb al gekeken bij prettymum,mammea, prenatal,h&m, hema en nog een hele rits winkels maar overal begint het bij B cup.,
Het zou ook wel leuk zijn als het een beetje mooi om te zien is.
Iemand misschien een idee waar ik nog kan kijken?
Sorry, dit zal mss al wel 100 x zijn gevraagt maar ik kan het nergens vinden.
Ik ben op zoek naar een voedings- bh met A cup maar ik kan ze nergens vinden
Ik heb al gekeken bij prettymum,mammea, prenatal,h&m, hema en nog een hele rits winkels maar overal begint het bij B cup.,
Het zou ook wel leuk zijn als het een beetje mooi om te zien is.
Iemand misschien een idee waar ik nog kan kijken?
dinsdag 31 januari 2012 om 12:28
Ik had voor de zwangerschap ook een a-cup, tijdens de zwangerschap werd dat al snel een b. Na de bevalling een c. (eindelijk eens ) Nu zijn ze weer zo'n beetje op oude formaat (baby is 1). Ik heb voedingsbeha's van de h&m, hele simpele, maar die passen nog steeds goed. En van de prenatal, daar had ik een e cup geloof ik. Dus ik zou daar even gaan passen, misschien pas je wel gewoon een b (of groter). Ben je al bevallen?
dinsdag 31 januari 2012 om 12:40
@ vivalda
Ja dat hab ik met de eerste ook geprobeerd maar vond het zo onhandig dat ik ben overgestapt op een zo klein mogelijk vallende B cup voedingsbh.
Ik snap ook echt niet dat er niet over ons tietbeperkte vrouwen word nagedacht.
@pucker
Nee ik ben nu 27 weken maar de meiden doen weer precies hetzelfde als tijdens de eerste zwangerschap. Ik heb nogsteeds A cup. Tijdens de bv werd het toen ook niet veel meer helaas.
Ja dat hab ik met de eerste ook geprobeerd maar vond het zo onhandig dat ik ben overgestapt op een zo klein mogelijk vallende B cup voedingsbh.
Ik snap ook echt niet dat er niet over ons tietbeperkte vrouwen word nagedacht.
@pucker
Nee ik ben nu 27 weken maar de meiden doen weer precies hetzelfde als tijdens de eerste zwangerschap. Ik heb nogsteeds A cup. Tijdens de bv werd het toen ook niet veel meer helaas.
dinsdag 31 januari 2012 om 13:03
Wacht ermee na de bevalling, je borsten zijn dan echt wel minstens een cupmaat groter. Misschien is het een idee om eerst een goedkope voedingsbeha bij Kruidvat te kopen, om te proberen en te kijken of de cupmaat goed is. Stel dat de borstvoeding niet lukt, dan ben je niet zo veel geld kwijt. Als het wel lukt, dan kan je alsnog een duurdere en mooiere voedingsbeha kopen.
Ikzelf heb 6 maanden gedaan met beha's van Kruidvat en daarna nog 3 maanden met die van Prenatal, omdat mijn cupmaat toen kleiner werd.
Ik had een grote A voordat ik zwanger werd, na de bevalling was dat een kleine D door de borstvoeding, en nu is het een B.
Ikzelf heb 6 maanden gedaan met beha's van Kruidvat en daarna nog 3 maanden met die van Prenatal, omdat mijn cupmaat toen kleiner werd.
Ik had een grote A voordat ik zwanger werd, na de bevalling was dat een kleine D door de borstvoeding, en nu is het een B.
dinsdag 31 januari 2012 om 13:07
quote:ailien schreef op 31 januari 2012 @ 13:00:
Wat gek dat het niet gewoon bij A begint! Ik hoor vrouwen met grote borsten altijd klagen dat ze nergens een fatsoenlijke BH kunnen kopen, maar volgens mij is het probleem voor vrouwen met kleine borsten stukken groter....
Ja ik vind het ook zo'n raar verhaal.
Alsof je dan geen bh nodig hebt ofzo.
Ik lekte me een ongeluk vorige keer tijdens de bv periode en je moet die compressen toch ergens in kwijt.
Ik hou echt van mooie lingerie en werd er helemaal depri van.
Je komt dan toch bij die spuuglelijke stretch gevallen uit.
Ook nog eens een voorjaarskindje, dus de hele zomer kon ik mijn kleren niet aan omdat de bh er geen gezicht onder was.
Wat gek dat het niet gewoon bij A begint! Ik hoor vrouwen met grote borsten altijd klagen dat ze nergens een fatsoenlijke BH kunnen kopen, maar volgens mij is het probleem voor vrouwen met kleine borsten stukken groter....
Ja ik vind het ook zo'n raar verhaal.
Alsof je dan geen bh nodig hebt ofzo.
Ik lekte me een ongeluk vorige keer tijdens de bv periode en je moet die compressen toch ergens in kwijt.
Ik hou echt van mooie lingerie en werd er helemaal depri van.
Je komt dan toch bij die spuuglelijke stretch gevallen uit.
Ook nog eens een voorjaarskindje, dus de hele zomer kon ik mijn kleren niet aan omdat de bh er geen gezicht onder was.
dinsdag 31 januari 2012 om 13:13
quote:Bammetjebam schreef op 31 januari 2012 @ 13:03:
Wacht ermee na de bevalling, je borsten zijn dan echt wel minstens een cupmaat groter. Misschien is het een idee om eerst een goedkope voedingsbeha bij Kruidvat te kopen, om te proberen en te kijken of de cupmaat goed is. Stel dat de borstvoeding niet lukt, dan ben je niet zo veel geld kwijt. Als het wel lukt, dan kan je alsnog een duurdere en mooiere voedingsbeha kopen.
.Ik had een grote A voordat ik zwanger werd, na de bevalling was dat een kleine D door de borstvoeding, en nu is het een B.
Hey bammetje.
Ja ik wacht ook nog wel even.Wil alleen graag weten waar ik tzt terecht kan,
Maar mijn borsten zijn nu al haast niet groter en ik verwacht het ook niet.
Toen ik mijn zoontje borstvoeding gaf bleven ze ook klein en ze doen nu precies hetzelfde. Ik was echt geen cupmaat groter maar had genoeg voeding voor een klein dorp.
.Ik had een grote A voordat ik zwanger werd, na de bevalling was dat een kleine D door de borstvoeding, en nu is het een B.
Hey bammetje.
Ja ik wacht ook nog wel even.Wil alleen graag weten waar ik tzt terecht kan,
Maar mijn borsten zijn nu al haast niet groter en ik verwacht het ook niet.
Toen ik mijn zoontje borstvoeding gaf bleven ze ook klein en ze doen nu precies hetzelfde. Ik was echt geen cupmaat groter maar had genoeg voeding voor een klein dorp.
dinsdag 31 januari 2012 om 13:39
quote:Bammetjebam schreef op 31 januari 2012 @ 13:24:
Ah ok, ik dacht dat je nu zwanger was van je eerste, vandaar mijn suggestie
Hoe had je het dan gedaan na je eerste bevalling? Je gewone beha's blijven dragen?
Eerst had ik van die stretch dingen gekocht maar dat vond ik niet handig met bv geven omdat je het dan alleen opzij kan trekken.
Als ik dan even niet oplette veerde de cup weer terug in dat arme kind z'n gezicht.
En ze zijn lelijk onder kleding.
Daarna heb ik maar een voedingsbh met B cup gekocht die zo klein mogelijk viel maar dat lubberde nog dus handiger met bv geven maar nogsteeds geen gezicht onder kleding.
Een echte oplossing nooit gevonden eigenlijk.
Je wil toch een beetje subtiel bv kunnen geven.
Ah ok, ik dacht dat je nu zwanger was van je eerste, vandaar mijn suggestie
Hoe had je het dan gedaan na je eerste bevalling? Je gewone beha's blijven dragen?
Eerst had ik van die stretch dingen gekocht maar dat vond ik niet handig met bv geven omdat je het dan alleen opzij kan trekken.
Als ik dan even niet oplette veerde de cup weer terug in dat arme kind z'n gezicht.
En ze zijn lelijk onder kleding.
Daarna heb ik maar een voedingsbh met B cup gekocht die zo klein mogelijk viel maar dat lubberde nog dus handiger met bv geven maar nogsteeds geen gezicht onder kleding.
Een echte oplossing nooit gevonden eigenlijk.
Je wil toch een beetje subtiel bv kunnen geven.
dinsdag 31 januari 2012 om 13:46
Ik dacht: ik google toch nog even:
http://www.mommygear.com/q-t-molded-cot ... ng-bra.htm
Je zou de gok kunnen wagen: het is maar 18 dollar en ze versturen internationaal.
Je zou de gok kunnen wagen: het is maar 18 dollar en ze versturen internationaal.
dinsdag 31 januari 2012 om 13:51
quote:borderwalk schreef op 31 januari 2012 @ 13:46:
Bedankt!
Ik sla hem op, voor dat geld kan je de gok wel wagen.
Bedankt!
Ik sla hem op, voor dat geld kan je de gok wel wagen.
dinsdag 31 januari 2012 om 22:20
Heel herkenbaar. En iedereen die van te voren zei: joh je groeit wel een cupmaat, die heeft bij mij ongelijk gekregen.
Uiteindelijk ben ik toch geslaagd bij de Hema, daar was een kleine B cup. Met voorgevormde cups. Ik wilde ook niet van die slappe stof, dan valt het helemaal zo op als het iets te ruim is. Met die voorgevormde cups lijkt het nog wat en lekt het ook niet zo snel door.
Ik wil wel even voor je kijken of ik 'm hier nog heb liggen. Mocht je interesse hebben.
Uiteindelijk ben ik toch geslaagd bij de Hema, daar was een kleine B cup. Met voorgevormde cups. Ik wilde ook niet van die slappe stof, dan valt het helemaal zo op als het iets te ruim is. Met die voorgevormde cups lijkt het nog wat en lekt het ook niet zo snel door.
Ik wil wel even voor je kijken of ik 'm hier nog heb liggen. Mocht je interesse hebben.
donderdag 2 februari 2012 om 11:29
quote:bubbelwijn schreef op 31 januari 2012 @ 22:20:
Heel herkenbaar. En iedereen die van te voren zei: joh je groeit wel een cupmaat, die heeft bij mij ongelijk gekregen.
Hey bubbelwijn.
Bedankt voor de tip!
En het lieve aanbod natuurlijk .
Ik ga wel even passen bij de hema, mss een goede oplossing idd.
Ik heb online alvast 1 bh besteld bij prolacta. Die gaat vanaf A cup, is toonbaar en mochten ze onverwachts toch groter worden is hij ook verstelbaar. Fingers crossed dat het echt wat is .
Hey bubbelwijn.
Bedankt voor de tip!
En het lieve aanbod natuurlijk .
Ik ga wel even passen bij de hema, mss een goede oplossing idd.
Ik heb online alvast 1 bh besteld bij prolacta. Die gaat vanaf A cup, is toonbaar en mochten ze onverwachts toch groter worden is hij ook verstelbaar. Fingers crossed dat het echt wat is .
donderdag 2 februari 2012 om 11:47
Oh herkenbaar, alsof je, als je ouder wordt, geen A-cup meer kan hebben... Heb onlangs een zwangerschaps bh gekocht bij de hema, in B-cup, want kleiner hadden ze niet. Ik had goede hoop dat het zou passen, omdat ik toch wat voller ben geworden, maar helaas, d'r kan nog heel wat bij
Maar ook -betaalbare- normale lingerie vind ik lastig te vinden hoor, met een a-cup. Alles lijkt vanaf B te beginnen.
Succes met je zoektocht!
Maar ook -betaalbare- normale lingerie vind ik lastig te vinden hoor, met een a-cup. Alles lijkt vanaf B te beginnen.
Succes met je zoektocht!
donderdag 2 februari 2012 om 13:50
quote:Kabouter schreef op 02 februari 2012 @ 11:47:
Oh herkenbaar, alsof je, als je ouder wordt, geen A-cup meer kan hebben... Heb onlangs een zwangerschaps bh gekocht bij de hema, in B-cup, want kleiner hadden ze niet. Ik had goede hoop dat het zou passen, omdat ik toch wat voller ben geworden, maar helaas, d'r kan nog heel wat bij
Succes met je zoektocht!
@kabouter,
Ja gewone lingerie is ook lastig maar bij de pabo begint er wel een hoop vanaf 70A. . Ik bestel daar vrij regelmatig , het is ook niet zo duur.
http://www.pabo.nl/produc ... tem_size=11&item_color=02
Succes met je zoektocht!
@kabouter,
Ja gewone lingerie is ook lastig maar bij de pabo begint er wel een hoop vanaf 70A. . Ik bestel daar vrij regelmatig , het is ook niet zo duur.
http://www.pabo.nl/produc ... tem_size=11&item_color=02