VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik ken wel een leuke site voor kaartjes Morrie :-)

Piet Zoomers? Wat is dat?

Wel leuk dat jullie gaan shoppen en romantisch gaan doen. Het zou toch wel eens tijd worden dat Zorro overvallen wordt door de romantiek he?

Ik ga naar Cirque du Soleil en daar heb ik echt heel veel zin in. Ik ben zo benieuwd hoe dat is, ben zelf nooit geweest. Hoor alleen hele leuke dingen over.

Arme Japie is ziek, snotterig en koortsig. Sneu he?
He wat leuk Ely, veel plezier! En we horen het wel he, wanneer we onze jurken uit de kast moeten trekken voor een feestje .
haha, ik hou jullie op de hoogte!

En Vrolijk CdS is echt heel erg mooi. Wij zijn een paar jaar terug met het werk van Zorro geweest en ik was danig onder de indruk.
Piet Zoomers is grote kledingwinkel met allemaal hele dure merken.

Dus voor 1200 euro hebben we 4 shirtjes ofzo
Ik heb even gekeken en het is een soort Bijenkorf! Leuk zeg, shop till you drop Ely. Heel veel plezier en leuk werk heb jij zeg. Dacht dat ik leuk was met mijn Les Mis kaartjes :-)

Ik zal eens voor je duimen en ik heb nog wel een paar mooie jurken voor die gelegenheden in de kast hangen *hint*

Ik heb ook nog een trouwjurk hier in de kast hangen, die pas je vast wel :-)
Waarom maakt iemand zich druk om een vlucht van 1,5 uur met een kind van 2? Dat valt toch reuze mee? Of ben ik nu gek? (kan ook zijn dat ik in denial ben omdat ik over 2 maanden met 2 kinderen 12 uur heen en 11 uur terug moet vliegen)
1,5 uur, zou ik me ook niet druk over maken.

Maar 12 uur is wel heel lang. Ach, gewoon bestemming blijven visualiseren!

En mijn werk is leuk, maar daar verdien ik geen PZbonnen mee hoor.

Is via werk van Zorro (provisie)
En draagbaar dvd spelertje meenemen :-)

Aha, hard aan het werk zetten die vent van je!
hallo en dag! Net naar sauna geweest met trouwboekje! Fijn weekend allemaal! Met name Athena en Elyane, ben jaloers op jullie. En wat bedoel je met "En kasteel is toch wel een romantische plek, dus wie weet......" Elyane????? Vierde in de planning? Het is geen 1 april meer he!
Volgens mij bedoelt Ely iets met huwelijksaanzoek ofzo Drop...

Waar ga je overnachten in kasteel Ely? Pebblo en ik hebben dat eens samen in buurt van Maastricht gedaan (kadootje schoonouders na drukke periode met verbouwing en verhuizing, zij namen ook Pebbeltjes onder hun hoede) en dat was héérlijk.

Ik heb verder niet zoveel te melden.

Vandaag is mama precies 3 maanden dood, (19 januari, ook op zaterdag). En mijn zusje was van de week jarig en viert het vandaag. Zij is de eerste van ons die haar verjaardag zonder mama viert.

Ga me nu aankleden en dan zo even met de Pebbeltjes naar de stad en boodschappen doen. Daarna even flink huishouden (bende hier!) en dan dus vanavond feestje.
Zal best gek zijn Peb, zo'n eerste verjaardag. Hier was schoonzusje 8 dagen na het overlijden van schoonmoeder jarig. We hebben het toen heel klein gevierd.

Oe, klinkt goed Ely. Heel erg veel plezier!

Morrie, Jootje heeft het ook een tijd gedaan en is daar geloof ik vanzelf weer mee opgehouden. Wij hebben hem wel elke keer streng toegesproken en zijn bed weer in gederigeerd. Nu komt hij heel af en toe 's avonds nog uit bed om wat te drinken, maar dat vind ik niet zo erg.
Oh en Morrie. Groot Pebbeltje heeft een periode gehad dat hij elke avond 100 keer zijn bed uitkwam met allerlei smoesjes. Niets hielp daarbij. Uiteindelijk heb ik een heel rigoreuze maatregel genomen. Ik heb hem bij de eerste keer gewaarschuwd, dat als hij nog een keer zijn bed uit zou komen ik zijn kamerdeur op slot zou doen. Dat heeft hij een paar keer geprobeerd, en dan zette ik zijn deur met een bagagespin (hoe heet zo'n ding?) vast aan het traphekje zodat hij er niet meer uit kon. Na een paar dagen had ik weer een kind dat gewoon direct na het naar bed gaan ging slapen.

Ik weet nog dat ik dat toen ook op het forum schreef en dat sommigen er moeite mee hadden dat ik hem opsloot. Maar na al wekenlang elke avond tot 10 uur 's avonds meerdere malen een kind terug naar bed te hebben gebracht leek dit de enige uitkomst. Wij waren gewoon onze avond kwijt aan ergernis en van boven naar benden lopen.
En Groot Pebbeltje is nog steeds een kind dat snel zijn bed uitkomt. Nu, alks hij echt niet kan slapen, mag hij dan nog een kwartiertje bij ons op de bank zitten. Maar als hij dan vervolgens weer elke avond naar beneden komt, en dat is vaak zo na een keer toegeven, dan is dat ook weer afgelopen en wordt hij zonder iets weer naar bed gedirigeerd.

Klein Pebbeltje komt echt nooit zijn bed uit.
Oh verhip, nu je het zegt.... We hebben een tijdje een haakje op Jootjes deur gehad... We gaven hem altijd de keuze: of in bed blijven of we doen het haakje er op.
Zelfde dus. Haakje ging hier niet zo makkelijk want metalen deurposten.

Ik heb hier overal bende en weet niet waar ik moet beginnen. Pebbeltjes zijn vervelend, hebben 100 waarschuwingen nodig voordat het doordringt. Spelen nu buiten, dus rust.

Zit nu aan broodje gezond. Ben al 2 kilo kwijt in 12 dagen dus dat motiveert wel.
You go Pebbles!

Hier afwisselend gezellig en stront chagerijnig. Wel van alles gedaan, maar troep en kruimels en losse frummels zorgen voor nodige irritatie bij zowel vent als bij mij. Ik vind dat ik genoeg opgeruimd heb en heb last van rug en harde buiken en hij zeurt dat hij blij zal zijn als ik ei-de-lijk weer eens normaal doe. UIteraard ligt alles alleen aan mij en is hij het zonnetje in huis. Neen, hij is absoluut gezellig als hij elke avond tot 01.00/02.00 AM werkt, echt bevordelijk voor zijn humeur en geduld met de kinderen. Ik vergis me, het heeft natuurlijk niets met hem te maken, het komt alleen maar omdat ik zo moeilijk doe. Blerk.

Huwelijksaanzoek? Klinkt spannend .
Goh dat zou leuk zijn, een huwelijksaanzoek! En grappig dat jullie het allemaal voorspeld hebben

En Athena ook al lekker weg! Heerlijk, geniet ervan!

Lien, zou dat ook iets voor jullie zijn, even lekker met zijn tweeen weg. Kom jij lekker tot rust en Vent even een break met werk enzo?

Vandaag is Japie dus jarig maar hij houdt zijn verjaardag tegoed. Hij heeft sinds donderdag koorts en slaapt heel veel. Geen idee wat ie heeft, maar ik vermoed keelpijn want hij is ook snotverkouden. Gelukkig hadden we de visite afgezegd want zowel Japie als Apie hebben de hele middag liggen maffen. Dat was niet zo'n succes geweest. Wel sneu voor het mannetje zelf.

Pebbles, ik ben ook een enorm dromer. Erg vermoeiend want soms word je meer moe wakker dan je ging slapen, maar ik geloof ook wel in de verwerking van alles. Dikke knuffel voor jou!
anoniem_5547 wijzigde dit bericht op 19-04-2008 21:04
Reden: oeps naam!
% gewijzigd
Gefeliciteerd met Apie (lees nog even je berichtje terug)!

Weekendje weg wordt weekje weg, want aanstaande vrijdag hebben we een week vakantie, weliswaar met kindjes, dat komt goed.

Ga nu lekker met boek naar bed, heerlijk.
Nathje, even aanpassen?

Pebbels, 3 maanden alweer, ik had het idee dat het nog veel korter geleden was. Raar idee zo'n eerste verjaardag. Hoe gaat het nu met je vader?

En ik ben jaloers op Elyane! Ik dacht trouwens ook aan een vierde, maar huwelijksaanzoek dus, ook spannend .
Vergeet ik helemal Nathje: Gefeliciteerd met Japie!
Haha, Nippo, jij denkt bij het woord 'romantiek' dus ook eerder aan seks dan aan trouwen X-D!

Nath, gefeliciteerd met Japie!!!! En idd even aanpassen?

Thanks! (Ook voor de tip, Nippo!)

lekker dat jullie een weekje weggaan Lien. Dat werkt soms ook goed als resetten voor het humeur van iedereen.

Ze zijn hier in de tuin bezig, hele aardige jongens en ze werken enorm snel. Ook leuk, ze worden ondersteund door de opa van een van die jongens. Erg lief gezicht, een overduidelijk trotse 70 jarige die zijn kleinzoon helpt.

Schommelconstructie is erg mooi geworden! Laat het mooie weer maar komen!
Japie heet weer Japie
Lekker Lien, een weekje weg! Wij gaan dus ook, vandaag over een week alweer, als het goed is zitten we volgende week zaterdag om deze tijd onder Lyon. Gek idee!!!

Beterschap met Japie trouwens, Nathje!

Wij hebben dag 1 achter de rug van 4 dagen 'kinderfeest'. Vanmorgen hadden de kinderen eerst zwemles, ze hadden alweer lintjeszwemmen en ze mogen alweer een badje verder, in het diepe wedstrijdbad. Mijn kleine guppies van nog geen 5 in het grote bad vanaf volgende les. Slik! Vanaf 14u tot net 20u (toen gingen de laatsten weer de deur uit) verjaardag van de kinderen voor wat vrienden van ons uit het land. Wel grappig, een stel uit het westen, een stel uit het noorden (althans, noordelijker dan onze woonplaats) en een vriendin uit het zuiden. Vier kinderen brachten ze in totaal mee, dus net 6 kindjes op bezoek gehad. Goede generale repetitie voor kinderfeestje a.s. woensdag.

Morgen met ons viertjes naar de Elf Fantasy Fair bij Kasteel De Haar, ik heb er echt zin in. Eind van de middag weer terug zijn want dan komen schoonzussen met aanhang en schoonmama eten. Dinsdag 'echte' verjaardag, dan komen mijn ouders en blijven eten. Woensdag dus trakteren op school en kinderfeestje, en donderdag zoveel mogelijk inpakken voor de vakantie. Waar ik na deze week wel aan toe zal zijn, denk ik...
Nou zeg Drop wat een druk maar ook gezellig programma! En ook al vakantie in het vooruitzicht. Fijn!

En die Suske en Wiske alweer bijna 5! Men, de tijd gaat zo snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven