VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ja, zo'n kist is wel een idee, ik zag alleen steeds plasticexemplaren maar ze zijn er dus toch ook in hout? En zouden de kussens van de loungebank daar dan wel inpassen?

Dan kan ik er ook gelijk onze loungekussens die we op de grond hebben liggen inmikken. Hahaha, dan staat ons hele dakterras vol met tuinkussenkisten .
Je klinkt heel enthousiast over je werk Nathje, onwijs leuk! Goed dat er al klanten zijn. En voor meubels is dat prima lijkt me, daar kun je wel wat marge op maken toch?
Ik heb zo'n kist op hillhout.nl gezien. Moet je maar eens kijken,dan kun je meteen naar de afmetingen kijken.

En ik ben inderdaad heel erg blij dat ik het roer heb omgegooid. Het gekke is dat het lijkt alsof mijn oude werk al heel ver achter me ligt terwijl ik pas 1,5 week weg ben. Het is ook gewoon echt iets voor mij want het voelt helemaal niet als werken. Dat is wel heerlijk hoor als je van je hobby je werk kunt maken.

Nu we het er toch over hebben, hoe gaat het nu bij jou Morrie?
Die zijn mooi, die kisten! Ik ga eens even verder zoeken wat ze kosten. Eigenlijk zou ik er een hele rij van willen hebben, dan heb je gelijk een soort van bankjes langs de kant. En daar moeten dan weer mooie kussentjes op, die weer in een kist moeten . Ik zou willen dat ik kon timmeren. Dan maakte ik het zelf. Jammer dat je dat als meisje vroeger op school niet leerde. En dan vraag ik me gelijk af wat me ervan weerhoudt om het te proberen. Maar jee, iets zelf timmeren.....

Hier gaat het qua werk zozo, ben echt wel aan het aftellen tot het verlof. Gisteravond had ik weer geen zin om vandaag te werken, en vanochtend durfde ik haast mijn mail niet te openen. Maar gelukkig had ik geen zeikdingen, en dan gaat het wel. Vandaag sowieso wel een goede dag, zonder veel stress.

Ik ben niet actief aan het zoeken of nadenken over iets anders. Wil me daar eigenlijk pas na de zwangerschap mee bezig gaan houden, evt tijdens het verlof. Zie het niet zo zitten om direct na verlof bij nieuwe werkgever te starten geloof ik. Wel houd ik mijn contacten bij vorige werkgevers warm, ik mocht bij mijn eerste werkgever zelfs vrijblijvend komen praten, maar dat heb ik ook even afgehouden. Dat brengt dan toch teveel onrust, mezelf kennende ben ik dan gelijk lyrisch en ga ik daarna weer twijfelen. Dat wil ik nu gewoon even niet.
En een hele fijne avond allen!

Nathje, fijn dat je zo blij bent. Grappig dat de laatste loodjes heel zwaar zijn he? Ik was ook zo blij toen ik klaar was. Grappige was dat onze ex-collega mij gister sms-de vanaf haar vakantieadres dat ze had gedroomd over mijn afscheid bij ex-werkgever. Hahahaha..

Wat zullen we morgen gaan doen? Even eten en kletsen?

Morrie, jij bent denk ik na je verlof ook dus weer zoekende als ik het zo lees. Nog even en dan is iedereen wel bijna van werkgever verwisseld in het Vrolijke topic sinds oprichting.

Lien, dank voor mailtje. Ik heb contact gehad en maandag heb ik al een date :-)

Collega is zwanger en ik raakte vandaag in gesprek met mijn baas. Hij keek erg opgelucht toen ik hem vertelde dat ik nooit meer zwanger ging zijn *grinnik*

Ik ben ook jaloers op Drop dat ze op vakantie gaat! Ik wil ook!

Maar ik ga 'pas' over 6/7 weken. Maar ben wel volgende week 3 dagen vrij en de 2 weken later ben ik een weekendje weg.
quote:vrolijk schreef op 24 april 2008 @ 20:19:

Nog even en dan is iedereen wel bijna van werkgever verwisseld in het Vrolijke topic sinds oprichting.

Inderdaad bijna . Ik zit nog steeds op mijn stek en sinds ik vandaag gehoord heb dat het management de geplande reorganisatieplannen heeft afgeschoten schuif ik de plannen om op heel korte termijn elders te gaan zoeken nog even op de lange baan.

Drop bijna vakantie, lekker joh! Wij gaan 20 juni 'pas'.

Nath, wat lekker dat je het zo naar je zin hebt. Ultiem hoor, van je hobby je werk maken.
Fijn Athena! Maar dan heb ik nog een bak koffie van je tegoed :-)
WIj gaan lekker morgen al! En aftellen verlof Morrie? Nu al? Ik word licht nerveus van alles wat ik nog zou willen doen, maar wat vast niet meer gaat lukken. Volgende week dus weg, maar dat was toch al een gebroken weekje door vrije dagen. Daarna nog 2.5 week werken.

Nu lijstjes verzinnen en morgen inpakken. We rijden om uurtje of 14.00 hier weg, 's ochtends kids nog naar NSO en creche, kan ik lekker rustig pakken .
Klinkt het al dichterbij als ik zeg dat wij pas over 12 weken op vakantie gaan? Dan klinkt 6 weken best snel!

Ik zag die Blokker folder ook en zag die hoekbank al helemaal staan. Maar ik blijf bij het onpraktische van het hele ding. Nu heb ik mijn zinnen gezet op een picknicktafel achterin de tuin.

Avond trouwens!

Oh, vingerupdate.

Dinsdag bij dokter geweest en hij wist het echt niet. Hij vindt het maar vreemd. En helemaal omdat het hetzelfde beeld is als 1,5 jaar geleden (knie) en er toen ook niet echt een diagnose is gesteld. Hij heeft in mijn bijzijn meteen de reumatoloog gebeld en met hem overleg gehad en daar kan ik morgen al heen! Hij heeft plaats gemaakt voor me. Enerzijds blij dat ik nu al terecht kan, anderzijds beangstigend dat ik zomaar tussendoor kan/mag. Enniewee... morgen meer!

Leuk, dat switch goe dvalt Nathje!

Ik ben ook zó blij met nieuwe baan
Oef, wij gaan begin augustus op vakantie, geen idee hoeveel weken dat nog is...

Vinger klinkt niet fijn Wind. Sterkte ermee.

Nath, ik begin langzaam te begrijpen wat je precies gaat doen geloof ik, had het een beetje gemist. Het klinkt erg leuk in elk geval.

Wind, wij wilden eerst een hele set, maar heb nu ook bedacht dat die hoekbank leuker is... Kan je ook lekker op liggen enzo. Picknicktafel hebben wel al, is heel fijn. We willen alleen wel een keer een mooiere/stevigere.

Vandaag had ik mondeling examen (laatste onderdeel van mijn cursus). En ik heb het gehaald (had een 7, gemiddeld cijfer voor presentatie en markcommplan...).

Vrolijk, ik zit nog bij dezelfde werkgever. Misschien heeft Lien wel een leuke vacature voor me? Volgens mij zitten ze na de verhuizing van het kantoor bij mij in de buurt.
Oh, we gaan wel in de meivakantie nog een weekje ergens in een huisje zitten...
Mmm, vinger klinkt niet goed, maar wel prettig idee dat er een expert kijkt op het moment dta je ook echt klachten hebt. Je wordt in elk geval serieus genomen en zorgen maken pas later doen hoor, nu gewoon laten uitzoeken hoe het zit.
quote:lien schreef op 24 april 2008 @ 20:56:

WIj gaan lekker morgen al! En aftellen verlof Morrie? Nu al? Ik word licht nerveus van alles wat ik nog zou willen doen, maar wat vast niet meer gaat lukken. Volgende week dus weg, maar dat was toch al een gebroken weekje door vrije dagen. Daarna nog 2.5 week werken.

Nu lijstjes verzinnen en morgen inpakken. We rijden om uurtje of 14.00 hier weg, 's ochtends kids nog naar NSO en creche, kan ik lekker rustig pakken .

Nou aftellen is het nou ook weer niet hoor, ik weet bijvoorbeeld niet hoe lang ik nog moet tot verlof. Het is meer dat ik mezelf voorhoud dat ik het tot het verlof moet volhouden en dat dat niet zo lang is. Om mezelf op de been te houden zeg maar. Jij kunt pas echt gaan aftellen!

Vrolijk, ik was al een keer van werkgever veranderd tijdens dit topic, ik ga al door voor een tweede ronde .
Jee, wat zou dat zijn met die vinger Wind. Klinkt echt vaag, vooral dat het hetzelfde is als met de knie. Ik ben erg benieuwd wat er morgen uitkomt, fijn dat je zo snel terecht kunt.

Hoe is het op je werk?

Ik geloof dat wij over 6,5 week op vakantie gaan. Dat is ook best snel! Ik heb er zo'n zin in, lekker twee weken lang met Harrie en Schorrie.
Inderdaad veel baanwisselingen geweest hier! Grappig...

Ik heb vandaag gewerkt (eigenlijk elke dag al, ik heb gewoon een bijna fulltime werkweek tegenwoordig... vaak 32-36 uur) en allemaal goede dingen gedaan. Problemen opgelost, grote orders binnengehaald. We krijgen steeds meer orders van bedrijven dus gaan die markt binnenkort ook maar eens serieus verkennen. Vandaag een café-snackbar en een hotel aan verlichting geholpen!

Heb mezelf ook net lenzen laten aanmeten, en vernomen dat ik bollere ogen heb dan de gemiddelde mens.

Pebbeltjes zijn erg grappig, hebben van 's morgens vroeg tot 's avonds laat lol samen en giechelen als meisjes. Had ik al verteld dat KP iedere keer heel statig zegt: "lándgenoten!" en GP daarop reageert met "piemelkloten!". Gieren van de lach dan samen, maar als ik vraag wat dat dan is, piemelkloten, weten ze de piemel wel, maar van de kloten niet meer dan dat het een lelijk woord is, "Ja toch mama?". Het is inderdaad niet zo netjes zeg ik dan, en ondertussen vergeten ze te vragen wat het dan wel zijn.

En wij weten nog niet wanneer we met vakantie gaan...
Vinger klinkt inderdaad niet goed, Wind. Gelukkig maar dat er snel een 'expert' naar kijkt toch?

Lien lekker morgen weg, waarnaartoe eigenlijk?
Ja, hoe zit dat Morrie, heb je echt tweede ronde plannen nog?

Lien, fijne vakantie!

Klinkt erg leuk Nathje, je klinkt helemaal enthousiast. Is er iets van te zien voor ons al, van website ofzo?

Wij gaan vrijwel tegelijk met Meave. 31 juli weg. Duurt dus nog even, maar na morgen wel lekker allemaal 2 weken vrij!
Oh ja, vinger van Wind wilde ik nog op reageren! Wel fijn dat er snel naar gekeken wordt, maar kan me ook voorstellen dat je daar wel zenuwachtig van wordt. Heb je er nog veel last van?
Zelfde als vorig jaar, maar dan andere locatie. Ergens in de Achterhoek in " tent" .
Ik ben moe, ga naar boven. Kom morgen wellicht nog even langs en anders over een weekje. Dagdag!
Zo net belastingaangifte alsnog ingevuld. Wij krijgen als het goed is geld terug dus dat zou mooi zijn. Eigenlijk is de opluchting dat ie eindelijk weg is zo groot dat dat er niet eens meer toe doet. Nu nog definitieve kinderopvangtoeslag en dan zijn we voorlopig vanaf, hoezee!

Kisten zijn mooi he Morrie? Wij hebben een handige timmerman die al het houtwerk bij ons gedaan heeft dus nu verzinnen wij ook steeds dingen die hij dan maakt. Die man is zijn gewicht in goud waard! Fijn dat de werkonrust momenteel wat meer naar de achtergrond is verdwenen. Verlof in vooruitzicht helpt dan ook wel.

En pfoe Lien nog maar 2,5 week! Ik kan me voorstellen dat je dan echt aftelt!

Wind, wel fijn dat je snel terecht kan, hoewel ik je zorg ook wel kan voorstellen. Misschien wordt het nu wel duidelijk wat er gebeurd en kan het in de toekomst voorkomen worden. Zou mooi zijn toch?

Meave, jij miste AK info over mijn carieremove, denk ik? Ik zet jullie allemaal wel op de mailinglist (zodra die er is). Ik vind het wel leuk om jullie op de hoogte te houden.

Vrolijk, kom jij naar mij of haal ik jou op? Hoe laat en waar zullen we heen gaan? Nog even bellen?
Oh f*ck, kinderopvangtoeslag. Nog doen. Niet vergeten, niet vergeten, niet vergeten.... (helpt niet hoor, maar ik blijf het proberen )
Meave: kinderopvangtoeslag!
Leuk Nathje, om op die mailinglist te komen, ik ben erg nieuwsgierig naar wat het precies gaat worden!
Ik heb al zitten denken Nathje, wie ik hiervoor kan inschakelen. Er is vast wel iemand in mijn omgeving die wél kan timmeren en die geld wil verdienen!

Mille, inderdaad, ik denk echt aan een tweede ronde maar dus niet nu ik zwanger ben. Ik wil iets waar ik het meer naar mijn zin heb.

Ik moet ook nog mijn belastingaangifte 2007 doen. Heb nog wel ff, maar hoe langer je wacht, hoe lastiger het wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven