VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Jaja, ;t kan verkeren, geen baan meer per 1 november.... De directeur had toch verzonnen dat hij mij wel kon bezuinigen, want ja.... 't had ook gedraaid toen ik er niet was. "Mag" dus fijn solliciteren en dat terwijl ik nog verlof heb.

Had me voorgenomen eerst een jaar nog hier te blijven en dan te gaan interimmen, maar nu dus helaas anders. Ik ga eerst even bijkomen en dan toch eerst even op zoek naar iets voor vast en intussen verzinnen hoe ik interim opdrachten zou kunnen binnenhalen. Op dit moment nog niet zo heel handig omdat Linoleum en ik anders alletwee geen regelmtatig inkomen hebben.

Nou ja, vooralsnog heb ik de pest in hou het ging, want die directeur is echt een flapdrol. Verder heb ik er wel vrede mee dat ik niet helemaal door de file hoef te klunen.

Kan wel bij iedereen komen koffie en thee drinken: heb nu alle tijd, want ik ga lekker niet meer werken en krijg toch geld.
Jeetje Lien, dat had ik niet verwacht zeg! Het woord flapdrol beschrijft die man wel goed volgens mij. Dit is nooit leuk om te horen maar op dit moment helemaal NIET leuk. Je zou toch over een paar weekjes weer gaan werken?

Misschien een beetje gemeen om te zeggen maar ik hoop dat die directeur van jou zich straks nog wel even achter de oren krabt als er in de organisatie allemaal onrust is en jij er niet bent om het in goede banen te begeleiden.

Meid, vervelend! Nou, als je veel tijd hebt en zin in gezelschap dan kom ik graag op verlaat kraambezoek!

Pittig Wind de verandering in uren die nog komen gaat. Ik vond 32 uur werken altijd overigens heel lekker. (en nog steeds want werk er nu ongemerkt nog wel meer) Maar als het niet bevalt: kun jij deze functie niet in 28 uur blijven doen?
Sorry Lien, smiley staat een beetje quasi lollig maar mijn bek viel er echt van open...
Gezellig, kraambezoek Nath... zou inderdaad half september gaan werken. BNJMN gaat vanaf maandag wennen op de creche, niet echt nodig dus nu :-[. Maar goed, ik ben vast snel weer aan de slag en ik had geen zin in de file. Dat hoeft dus nu niet. Timing is gewoon lousy, had Linoleum nog een paar maanden gegund om rustig te starten en nu moet hij sneller ook voor inkomen gaan zorgen.
Zag smiley ook als verbazing smiley hoor Nath .
Jezus Lien... wat een kutstreek. En wat een achterlijke dat hij denkt dat het ook wel zonder HR manager draait. Ja, tijdelijk... maar structureel? Echt ongeloflijk dit. Maar vind je bericht aardig nuchter en weet zeker dat je snel iets hebt!

Binnenkort maar even bakkie doen dan!
quote:Wind schreef op 20 augustus 2008 @ 22:17:

Geen idee hoe Esmannie heet!

Maar ik hem hem door... denk ik.

Hé Wind dan moet je toch beter Hyves checken hoor. Bij mijn foto's kun je het mysterie ontrafelen .

En als ik er toch ben. Wat ongelooflijk balen van je baan Lien! Nare timing ook. Hoop dat je snel iets anders vindt. En mocht je willen klagen over het CWI kom maar bij de mutsen, Citronella en ik doen gráág met je mee.
Ja, maar ik weet dan weer niet precies wie jij bent op Hyves.
Muts .
Potverdikke lien, wat een anti-actie van je baan. Kan me voorstellen dat je de pee erin hebt, dit doet die directeur niet slim.

voor jou!

Verder even snel bericht, want 2 vermoeide mannekes hier die erg lichtgeraakt zijn. Maar wou nog even zeggen (kon weer eens wel in AK maar er niet reageren) dat ik superlieve foto's heb gezien van Knorrie en zijn grote broer. Wat een mooi menneke heb je eruit gepoept Morrie, mijn complimenten. Moest gewoon even iets wegslikken toen ik ze zag (heb op een of andere rare manier nu toch wel last van wetenschap dat het bij vent echt klaar is na 2 kinderen) en vind het heerlijk om het geluk te lezen dat van je berichten afspat.

En hier ook voor meave nog even een . Gek genoeg vroeg ik me pasgeleden ineens af hoe het met jullie ging in relationeel opzicht en dan lees je ineens zo'n bericht. Je klinkt dapper en ik vind je een bikkel. Lijkt me erg emotioneel en moeilijk proces, dus heel veel sterkte ermee!
Ik HAAT het CWI. Contract loopt 1 november af, maar hoop dat ik niets hoef bij CWI, want dat is echt een grote verschrikking.... Bovendien ga ikniet blij worden van 70% max. dagloon...
Wind voice mail nog niet gehoord, maar goed idee. Ik mail je nog even als ik bericht wel heb gehoord. Zat in zwembad en zit nu te voeden.
O en Wind, wat jij schrijft over exclusieve aandacht voor Bries herken ik helemaal. Is de voornaamste reden dat ik uitkijk naar schoolgang van Boefje, dat ik die exlusieve uurtjes nu ook met Schurkje kan gaan hebben. Lijkt me voor hem en mezelf echt fijn.

En over schoolgang gesproken: Zen dus ook al een echte stoere kleuter nu. Wat fijn dat het zo goed ging Ely!
Wind, je hebt Hyvesmail van een 'onbekende' vriend. Tsj...hoe kun je een muts nou vergeten .
Tsk en dan vergeet ik nog de belangrijkste reden dat ik had ingelogd: Peb, ik kan helaas niet komen zaterdag, want wij zijn dan dagje weg met schoonfamilie. Ik zal duimen voor mooi weer zodat jullie lekker in de tuin kunnen feesten.
Ik heb ook de foto's van Knorrie gezien: liefffffff!!!!!!
En lien,
Lien, heb je net ook nog gemaild!

Haha.. Esmee, heb je bericht gekregen en je hebt post terug!

Hé Athena!! Hoe'st?

Ga nu even met Evy rennen.

De 1e keer.... ben benieuwd.
Ik ben inmiddels erg benieuwd wie die Evy nou is.

Lien, wat ongelooflijk van je baan zeg. Wel lekker dat je nog tot 1 november een aanstelling en dus inkomen hebt. Was dat nou ook gebeurd zonder zwangerschapsverlof denk je?
Ben terug en... dat viel tegen! Heb het niet vol kunnen houden. De laatste rensessie heb ik niet vol kunnen houden. Mijn kuiten stonden in de fik, mijn brilglazen beslagen en ademnood. Kortom, overmorgen les 1 nog een keer

En door het hardlopen, of poging tot beter gezegd, ben ik me weer zo bewust van ons mooie huis in dito omgeving. De straat uit en ik sta midden in een schitterend recreatiegebied tussen de koeien en de naaktslakken.
Zo Wind, die eerste keer heb je maar weer gehad toch? Morgen ga ik weer en ik vind dat je snel vooruitgang ziet. Wij lopen steeds hetzelfde stuk en je ziet dat je steeds verder komt in minder tijd. Grappig.

Ik vind het nog steeds helemaal flut voor je Lien. Ik twijfel er ook niet aan dat je snel iets anders hebt, maar nu moet je wel een andere baan vinden en iets moeten is nooit fijn. Ook voor Linoleum is het niet lekker om te moeten presteren.

Pebbles, zaterdag gaat bij mij niet lukken. Mijn ouders vroegen of ik zaterdag bij hen kom logeren met de kids. Lief aanbod van ze dus ik kan het niet maken om zelf dan weg te gaan. Ik ga duimen voor mooi weer!
Oja, vergeet ik nog te vertellen:

Vandaag fotoshoot voor de website gehad. Het was erg leuk maar ik word nooit fotomodel dat is zeker In middelpunt van belangstelling staan is niet mijn ding, zeker niet met een grote lens op je snoet.

Fotograaf was wel super aardig en het resultaat is ook mooi. Dus al met al hoor je mij niet klagen.

Van Knorrie kreeg ik ook een warm gevoel maar gelukkig niet het wegslikken wat jij beschrijft Athena. Dat lijkt me ook zo moeilijk als je diep van binnen nog wel meer kinderen wil en je partner niet. voor jou dus!
Wind, ik heb niet voor niets Evy Light geintroduceerd . En vandaag ben ik ook nog eens niet aan het hollen, door werk-mineur en dat voelt heerlijk. Spijbelen van Evy .
Foto's zien!
He wat lief nath, dank je wel hoor. Ja, soms is zoiets best lastig, dan popt het ineens weer even op, merkt vent het aan me, wil het er dan over hebben. En dat heeft dus nul zin, want niet op te lossen. Als ik het al zou willen (wat ik niet wil, want alleen als allebei er overtuigd voor zouden willen gaan) dan zou ik nog al zijn argumenten niet van tafel kunnen vegen. Die zijn allemaal gebaseerd op praktische zaken en bij mij is het alleen maar mutserig emotioneel gevoel . Gaat vast wel weer over en is ook wel wat dubbel, want na een drukke dag met 2 kereltjes hier prijs ik me vaak enerzijds gelukkig met de rijkdom en moet ik er aan de andere kant niet aan denken dat ik er dan nog een 3e bij zou hebben .

Sorry. Warrig verhaal!

Wind, hier alles goed hoor. Wat een bikkel ben je dat je bent wezen lopen. Nu doorzetten maar!

Ik wil er misschien binnenkort ook eens aan gaan denken en kom dan wel even hier zeuren om de juiste links voor downloaden e.d. En dan moet ik ook nog 'even' eerst een Ipod .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven