VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Wipstoel hier ook zeer gebruikt en vlekkerig, maar hé, welke wipstoel niet . Overigens hebben we 'm bij BNJMN zelfs nauwelijks gebruikt, hij lag liever op zijn buik.

Ga nu even kletsen met mijn betere helft.
Knorrie zit nu al nooit meer in de wipstoel. Ik weet eigenlijk niet of ik hem al weg kan doen. Kan me eigenlijk geen reden bedenken waarom hij er nog in zou willen/moeten. En het scheelt wel weer zooi in de kamer als dat ding weg is.

Wij (Harrie dus....) zijn de schutting aan het beitsen, wit. Het wordt echt supermooi vind ik, strandidee. We hebben al bakken met lavendel en 3 olijfbomen staan, echt leuk. Ga nog even kijken of je ook grassoorten (helmgras ofzo?) in potten kunt zetten om er nog een iets meer strandidee van te maken.

Nu is Harrie even fietsen en zit ik nog met Knorrie beneden. Die slaapt normaal om half 7 maar vanavond werd hij al na een uur weer wakker en nu is hij nog steeds klaarwakker. Raar jochie.
Oh, ik wist niet dat je wipstoel op kdv achterlaat. In mijn beleving hebben mensen met 2 auto's ook 2 maxi cosi's dus dat trok ik door naar bakfiets.
Bij een vriendin van mij mag je de maxi cosi niet achterlaten op het kinderdagverblijf. Dat vind ik echt belachelijk, dan moet je dus wel twee cosi's kopen, of steeds dezelfde persoon het kind laten halen en brengen. De reden is ruimte gebrek geloof ik.

Knorrie krijgt zijn eerste tandje heb ik ontdekt net. Het is toch wat. Eerst had ik jarenlang 1 kind, nu heb ik er 2 waarvan de 2e ook alweer tanden krijgt.... Voor je het weet krijgen we van Pebbles berichten dat haar 3e zijn eerste tandje krijgt (ik schrijf zijn, zou dat betekenen dat ik denk dat het een jongen wordt?).
En goede avond allemaal,

Morrie, hebben we een date morgen? Morgenmiddag laat is prima, geen probleem. Dan kan ik ff op gemak wat shoppen na het zwemmen met Mormel. Bonus deze maand gekregen

Verder grote ruilhandel met babyspullen en geloof dat er een paar dames zich beter voelen. Mooi!

Net wezen rennen en zo goor die zwermen met beestjes overal. Blegh, en als je dan ook nog eens plok plok hoor dat ze tegen je aan vliegen, heb ik het alweer gehad. Bah, wat een ranzige boel.
Ik ging op de fiets naar de Gamma en kwam ook allemaal beestjes tegen. Erg naar.

Ja, ik ga eens even kijken of ik jouw telefoonnummer heb Vrolijk, dan kan ik je smsen als ik denk er aan te komen. Kan niet beloven dat alle kinderen meekomen hoor, als ik die schema's ook nog mee meot nemen in de planning dan wordt het een onhaalbare kaart denk ik .

Als jouw nummer nergens op LP, kun je hem daar dan ff plaatsen?
Gevonden, als jouw nummer nog steeds 06-148 en dan nog wat nummers is!
Yup, dat is 'm
Leef nog, maar druk en niet zo lekker. Geen tijd en puf om te forummen. Komt vast wel weer.

Nu veel bezig met huis, werk, kinderen en man.

Wel een dikke kus voor iedereen
Goedemorgen! Kids hebben twee weken vrij, ik 1 dag, ik doe iets verkeerd . Koninginnedag is mijn donderdag, die zou ik al vrij zijn, maar heb dus 1 mei er maar aan vast geplakt. Zorgde nog voor bonje in mijn team, want eigenlijk wilde iedereen vrij. Ik heb het gesust en de interimmer gevraagd te komen, ben ik normaal tegen, maar ik wilde zelf ook graag vrij . Heb zelfs nog even gekeken naar weekend in een huisje, maar alles tjokvol, dus we blijven toch maar thuis. Wel family time zonder afspraken is het idee, geeft rust.

Zo komt Nick een weekendje logeren, ook gezellig. We moeten nog een fiets-voo-stoeltje regelen, want dan kunnen Linoleum en ik ieder een baby voorop. Vind 't alleen zonde van de pecunia, dus nog even verzinnen wie er hier in de buurt zo'n ding niet meer gebruikt.

En Vrolijk en Morrie minidate? Gezellig. Ik ga even koffie zetten, krijg ontgiftingsverschijnselen .
Lien, jou moest ik net hebben. Jij was toch naar Kikkerdril geweest? Was KK daar ook bij en hield hij het goed vol? Ik heb dus 1 extra dag vrij deze vakantie en dat is dinsdag. Knorrie is dan op het kidv dus ik had bedacht met Schorrie naar de bioscoop te gaan (want er wordt regen voorspelt). Alleen Kikkerdril spreekt me aan van de films die draaien.

Ik werk deze week alleen maandag en vrijdag, volgende week werk ik normaal en is Harrie een dagje extra vrij. Verder hebben we mijn vader ingeschakeld en moet Schorrie op donderdag weer naar school gelukkig .

Ga wel van het weekend met mijn ouders en schoonouders overleggen over de zomervakantie. Mogen ze bieden op logeerpartijen van Schorrie .
Lien, voor het aankomende weekend heb je er niets aan. Maar ik heb nog een Bobike stoeltje voor voor op de fiets. Niet zo'n blok meer waar je hem in doet, maar die heb je zelf misschien nog wel als je je huidige stoeltje op 2 fietsen gebruikt?

Misschien nu even wat uit de buurt lenen en dan neem ik 15 mei deze voor je mee en dan kun je die voorlopig lang lenen? (nog 6 maanden zwanger en dan nog 9-10 maanden voordat baby wellicht kan zitten?)
Zo iedereen lekker buiten?

Hier net atletiek achter de rug en kadootjes gekocht voor 3 verjaardagen dit weekend!

Zo dus naar verjaardag zus en nichtje. Er rijden geen bussen ivm corso, dus we gaan op de fiets. Is denk ik 10 km ofzo, ben benieuwd hoe GP dat gaat doen!
Kikkerdril was erg leuk, Kiloknaller heeft genoten!

Pebb, ja graag, stoeltje. Ik leen het nu van de buuv, zal even checken of dat snel terug moet, zo niet, dan houd ik het bij deze. Anders idd graag de jouwe.
En we hebben inderdaad twee blokken, maar maar 1 stoeltje. We hadden ook altijd maar 1 kind dat er in hoefde .
Wat een spullenruil hier .

Hier productieve dag tot nu toe. Schutting in de beits, al 2 keer en het moet nog een keer! Maar het wordt mooi. Echt stranderig. Boodschappen gedaan, was gedaan, vriend van Harrie langs gehad, tosti's gemaakt. Nu maak ik soep voor vanavond want zo ga ik naar Vrolijk met Knorrie terwijl Harrie en Schorrie aan het fietsen zijn.

Zo naar Vrolijk, dan snel eten en dan naar mijn ouders om Knorrie daar in bed te doen en mijn moeder te helpen met hapjes maken voor mijn vaders verjaardagsfeestje.
Klinkt leuk Morrie, echt strand achtig inderdaad.

www.kikkerdrildefilm.nl kan je trouwens ook voorstukjes zien, heb je meteen alle hoogtepunten uit de film .

Allevier hier op bed, was ape relaxed dagje, aan het eind van de dag wel fris ineens, maar wel lekker naar kinderboerderij gewandeld.
Morrie, vergeten te vertellen maar ook hier Kikkerdril gezien en leuke film. Een echte aanrader. Enne mag ik zeggen dat Knorie een schatje is?

Peb, ik heb een hele tas met kleding staan voor je. Het zijn alle maten door elkaar van s naar l en ik denk dat het duidelijk mag zijn welke volgorde dat was in zwangerschap Wil je dat ik het morgenmiddag even langsbreng?

Ely, fijn om wat van je te horen. Doe je rustig aan?

Lien, hier wordt voorzitje nog gebruikt dus ik kan je niet helpen meid.

Verder hier blij dat kindjes op bed liggen want ze waren een beetje high maintenance vandaag. Ben verder geslaagd voor twee mooie messen en wat ander kookspul dus ik ben blij. Helaas geen schoenen gescoord voor Loeder, maar dat komt dan nog wel.
Vrolijk, je mag zeker zeggen dat Knorrie een schatje is, want dat is hij ook. Hij is echt heeeeeeel lief en leuk en grappig maar bovenal: vrolijk .

En mag ik vertellen dat ik gewoon nog een cadeautje kreeg van Vrolijk? Voor Knorrie. Echt heel leuk en attent.

Ja, ik ga dan dinsdag met Schorrie naar de bioscoop, ik verheug me er nu al op!
quote:[message=3139644,noline]vrolijk schreef op 25 april

Peb, ik heb een hele tas met kleding staan voor je. Het zijn alle maten door elkaar van s naar l en ik denk dat het duidelijk mag zijn welke volgorde dat was in zwangerschap Wil je dat ik het morgenmiddag even langsbreng?

Nou, dat zou wel super zijn Vrolijk! Als je daar tenminste tijd voor hebt. Maat S gaat niet lukken denk ik, M pas ik van Morrie en Lien wel maar misschien niet tot einde en L zal zeker geen probleem zijn.

Ik ben denk ik tot een uur of 17 thuis, daarna gaan we naar verjaardag.
Mijn zusje had gisteren de speeltuin van de speeltuinvereniging afgehuurd om de verjaardag van haar en haar dochter te vieren en dat was ideaal. Groot terras voor de volwasenen en alle kinderen waren aan het spelen en daar was geen omkijken naar. Heel schattig, ik zag mijn Pebbeltjes een paar keer innig gearmd rondlopen en dat riep ook bij anderen de nodige vertedering op.

GP heeft dus 12km heen gefietst zonder morren, en toen Pebblo ze met de auto kwam halen ging hij liever weer met mij op de fiets terug. De Bikkel.

Even een traantje gelaten bij bericht dat mijn broertje zijn huis verkocht heeft en nu 1 augustus definitief naar Noorwegen vertrekt. Mijn vader is er kapot van. Broertje is toch een beetje zijn oogappel (en daar is niets mis mee, ze lijken ontzettend op elkaar) en pa is ook gek op schoonzus. Hij gaat elke week bij haar koffiedrinken. Hoop dat mijn vader het een beetje kan handelen, hij had vrijdagavond in zijn 'wanhoop' echt lelijk gedaan ("ik vergeef het je niet als je gaat!") en mijn broertje gekwetst. Gisteren leek hij wel al een beetje te zijn bij getrokken.

Lien, stoeltje ligt in de schuur en gaat nergens heen. Dus ik hoor het wel.
Peb, gaat wel lukken hoor. Neem denk ik Mormel mee want Loeder heeft een playdate. Maar dan heb je wel je spullen iig en kun je kijken wat je wil/past.

Ik begrijp dat wel van je vader Peb. Het is machteloosheid en zeker aangezien je vader vast niet zo mobiel zal zijn als een jonger iemand. Ik zou het ook heel erg vinden als 1 van mijn zussen zou emigreren. Nou ja, ik denk eerder dat ik echt heel hard zou huilen bij het bericht
Leuk, Vrolijk! Ik zie je wel verschijnen.
Ik ga eens even stofzuigen. En dan daarna mijn klerenkast opruimen. Wat een prutweer hè?

Vanaf 16 uur viert mijn schoonmoeder haar verjaardag, idee was ook in de tuin. Maar dat gaat denk ik niet lukken.

Ik snap het ook van mijn vader. Als er iemand altijd heeft gepromoot dat we ons niets moeten aantrekken van anderen als het gaat om ons eigen (gezins)geluk is hij het wel. Volg je hart en blablabla. Hij (en mama) heeft zich nooit bemoeit met onze keuzes als we er zelf maar achter stonden. Dat rijmt niet met zijn reactie nu, maar dat is echt de schrik. Hij was zo opgelucht toen mijn broertje terugkwam en heeft zichzelf echt wijsgemaakt dat ze niet meer zouden gaan. Die plannen zijn nooit van de baan geweest en huis bleef te koop staan enzo maar dat heeft mijn vader gewoon genegeerd.
Ik moet er niet aan denken dat mijn broertje gaat emigreren, even egoistisch gedacht. En ook niet dat Schorrie of Knorrie later emigreert.

Onze oude buurjongen-/man is vorig jaar naar Australie geemigreerd omdat hij met een Australische is getrouwd en wij hebben hem uitgezwaaid op Schiphol. Ik heb staan janken als een klein kind bij de aanblik van zijn ouders en zus die bijkans ontroostbaar waren. Schorrie was toen mee en ik heb hem, hij was toen 3,5, op het hart gedrukt zoiets nooit in zijn hoofd te halen .

Zoals jouw broer naar Noorwegen gaat lijkt me dan ook wel weer leuk Pebbles. Als je er geregeld heen kunt dan kun je dat land goed leren kennen. Ja, het heeft ook z'n voordelen, zeker omdat ze binnen Europa blijven en je er in principe met de auto heen kunt.

Wij hebben zo'n heerlijk dagje! Gewoon een dag dat niks hoeft. Jee, wat is dat heerlijk, dat moeten we echt vaker doen want dat geeft zoveel lucht en energie. Heb croissants gemaakt met Schorrie, en broodjes gebakken, beetje opgeruimd en schoongemaakt. En naar de Gamma om van die oplaadbare buitenlampjes te halen, met Schorrie op de fiets. Ik vind dat soms toch echt wel eng hoor, ben zo bang dat hij ineens een slinger naar links maakt ofzo. Ben altijd weer blij als we veilig op een fietspad rijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven