VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Spyware?

Schorrie heb ik maar ff voor de tv gezet. Die was echt moe. En aangezien hij morgen met schoolreis gaat voor het eerst van zijn leven is het wel handig als hij een klein beetje uitrust.

Harrie gaat mee, ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat vinden. Vanochtend kreeg ik al de opdracht om stoeltjes te ritselen voor de 4 kinderen die meerijden want hij wilde ze niet zonder stoeltje in de auto. Hij neemt zijn taak blijkbaar erg serieus .
Oke, Firefox dus.

Ik bleef ook hangen op een script in Explorer.

heb nu een spellingscontrole in dit reageervenster?

En wel een jammere ontdekking, op onze site zijn in Firefox alle frames omkadert. Welk percentage internetters gebruikt Firefox?
Steeds meer als ik het goed heb onthouden van vent, pebbles. Vent controleert ook altijd bij sites die hij maakt hoe ze er in verschillende browsers uit zien.

Schorrie op schoolreis, wat spannend! Waar gaan ze naartoe?

Spyware zou kunnen kloppen, weet het niet precies meer. Je hebt met Ff ook minder last van cookies e.d. geloof ik. Heel vaak als mensen hier bijvoorbeeld klagen over reclames die op het forum oppoppen, heb ik nergens last van.
Moet je even op googlen Pebbles, is wel redelijk belangrijk dat je site in firefox ook goed werkt in ieder geval.

Schorrie gaat naar de Linneaushof (volgens mij schrijf ik het anders maar voor nu dan maar even zo ). O, we gaan eten. Later!
Harrie wil ook Birkenstocks, de na-aper.....

En volgens mij is de verdeling IE vs Firefox ongeveer 68% vs 26%.
Ik heb nu ook Firefox. Het lettertype is anders op het forum, het reageerscherm hier is grijs ipv wit en geeft de spellingscontrole aan met rode lijntjes. Handig

Alleen vind ik het niet fijn hoe ik mijn favorieten kan zien.

Maarrrr... melding is weg!
In IE kon ik verschillende sites naast elkaar in hetzelfde scherm (tabbladen) openen. Kan dat hier ook?
Had je met GW overlegd en mocht je het installeren?

Op zich zijn de favorieten niet zo heel anders dan bij IE toch? Alleen zit het hier onder Bladwijzers.... Of niet? Ik heb het idee dat ik ook nog niet alle mogelijkheden van Firefox benut eerlijk gezegd.

Wat ik handig vind is dat je in tabbladen ziet wat je open hebt staan.
Ohw, dat met die tabbladen kon in IE dus ook?
Als je dat in FF wilt doen ga je naar Geschiedenis --> Onlangs geopende tabbladen en dan kies je voor alle openen in tabbladen (oid)
Heb het gewoon gedaan

Ik zie echt geen tabbladen!
Jij boefje .

O, misschien omdat je geen geschiedenis nog hebt ofzo? En verwijs ik je naar het verkeerde... Via Bladwijzers kun je ook pagina's in tabbladen openen, maar dan worden al je favo's in tabbladen geopend.

Heb je wel meer dan 1 site openstaan om uberhaupt tabbladen te zien? Ik zie ze wel namelijk.
Ik krijg geen tabbladen naast elkaar, maar hij opent dan bijvoorbeeld de LP en dan sluit hij het VIVA forum. Bij jou ook? Of krijg je dan twee sites naast elkaar open in één scherm.

Oh, GW zit een programma te kijken met Rem Koolhaas. Of ik zachtjes wil typen
Ik heb twee tabbladen naast elkaar staan bovenin (jammer dat je hier geen screenshots kan plaatsen!). Tussen die tabbladen kan ik switchen.
Kijk eens onderin je werkbalk. Staat daar bijv. 2 Firefox? Dat betekent dat je twee sites open hebt. En die kun je dan in tabbladen zien.
Ik zie twee oranje/blauwe wereldbolletjes met de LP en het forum openstaan. En de teskt die jij noemt "tabbladen plaatsen" zie ik niet onder bladwijzers.
En onder Geschiedenis dan? Heb je daar: Onlangs gesloten tabbladen?

En onder Bladwijzers staat hij bijvoorbeeld onder Bladwijzerbalk--> meest bezocht
Tabbladen aanmaken en inladen

Om een nieuw tabblad te openen kunt u op CtrlCmd+T drukken, Bestand > Nieuw tabblad selecteren, of dubbelklikken op een lege ruimte in de tabbalk.
Ctrl-T dus......
Staat er wel, maar is grijs en niet aan te klikken. Waarschijnlijk omdat ik geen geschiedenis heb.
Crtl + T

Voila...

U is geweldig
Zo, ik zit weer in mijn voetenbad. Morgen naar het ziekenhuis voor controle, hoop dat alles goed is maar lijkt me wel want ik voel niets raars. Wel ziet het er onsmakelijk uit, vraag me af hoe lang dat blijft want om nou de hele zomer met een pleister om mijn teen te lopen.....

Heb net broodjes gesmeerd voor morgen voor Harrie en Schorrie. En zelf ook gelijk een broodje gebakken ei en een krentenbol gegeten. Terwijl we gewoon gegeten hadden vanavond. Nu zit ik dus vol. Krijg sterk de indruk dat ik een dezer dagen voor het eerst weer ongesteld ga worden. Bah, geen zin in.
iedereen aan de firefox!

Onze site ziet er ook veel mooier uit in Safari en Firefox. Het is bij ons juist een goocheltruc om de site op een PC mooi te laten zijn, maar wel belangrijk natuurlijk.

Ik moest wel lachen om jullie Morrie en Wind, daar op de LP

Nu even Aap helpen met een mailtje opstellen. Even oude werkkennis oplepelen uit die hersenen "on drugs".
quote:nathje schreef op 22 april 2009 @ 21:35:

Ik moest wel lachen om jullie Morrie en Wind, daar op de LP

Haha, maar je schreef Morrie en Morries echte naam
Echt waar? Zie je nou het zijn die medicijnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven