VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Wat gaat het snel Wind! 18 weken alweer!

Ik denk ook een meisje

We doen ons best Morrie! Die publicatie in 762.500 exemplaren is gewoon heel leuk. Dus iedereen die een woonblad koopt: even speuren in het gidsje wat erbij zit, he?
Is er al Ely nieuws?!?!

Oehhhh... spannend!
Ik ben er ook! Nog geen nieuws dus...wat denken jullie? Die baby is er he?
Ik denk ook dat de baby er is.
Niets? Geen nieuws? Geen baby? Ik heb er speciaal de pc voor opgestart!
Nog niets?

Ik denk ook dat ze bevallen is...

Oeh.. spannend hoor!
Buurmeisjes; update in Cheers!

*schuift de dames een drankje toe*

Lalalalalalalalala, ik ben weer tante!!!!!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Whoehahahahaha! Ely, Zorro, Zen, Zootje en Zeefje gefeliciteerd met jullie Zochter en Zuster!

Wat si het toch iedere keer weer leuk dat verse babynieuws.

En wat een mooie naam, staat hoog op het lijstje van GW.
Ely had geen rekening gehouden met een zus op t forum denk ik .

Nou Ely, dan hier ook maar van harte .
Haaaaaaaaaaai, even snel, want moet rusten

Maar we genieten hier al enorm, zodra ik tijd kan vinden, kom ik een update doen en foto's plaatsen.

Kus!
Joehoe!

Ely gefeliciteerd met jullie meisje! In je korte berichtje klinkt je helemaal gelukkig! Geniet ervan!

Ik ben blij dat alles weer goed is gegaan, blijft bijzonder: nieuw leven.
Ik sms Vrolijk wel even.

Wie doet Mille (ik heb haar nummer niet)?

Ely & family: gefeliciteerd met jullie mooie meisje en zusje!
IK heb Mille dr nummer, zal haar zo even smsen, goed dat je er aan denkt Nathje.
Ely, je krijgt de felicitaties van Mille en de rest van de familie!

Ik heb het How2talk2kids boek gekocht. Heb op het kinderdagverblijf een paar jaar terug een keer een introductie van de workshop gevolgd en sindsdien spookt het door mijn hoofd. Nu dus toch gekocht o.a. door enthousiaste Mutsen. Ik ben benieuwd of het me lukt het op Schorrie toe te passen, en of hij er beter door gaat luisteren!
gefeliciteerd met de nieuwe Vrolijke baby. fijn dat Ely al zo blij klinkt!

* hupst weer, opgewekt door eindelijk eens vrolijk nieuws, weer weg*
Ik zit te twijfelen of ik even naar de supermarkt ren terwijl Knorrie slaapt. Harrie belt net dat hij niet thuis komt eten met Schorrie en ik heb eigenlijk niets voor een kleine maaltijd in huis. Wilde spaghettisaus maken, maar heb nu bedacht dat ik van het gehakt wel 2 hamburgers voor mezelf kan maken. Moet ik alleen even kruiden en broodjes halen.

En ik ben best trots op mezelf. De werkster zou morgen komen voor het eerst maar mailt nu dat ze liever volgende week komt omdat ze nog zoveel moet opruimen van het kamperen. Dat ze normaal niet zo is maar dat ze nu anders met tegenzin komt.

Ik heb gezegd dat ik teleurgesteld ben en dat ik voorstel dat ze een uurtje komt om in ieder geval de keuken even onder handen te nemen. Ben benieuwd hoe ze reageert.

Of zou ik nu nog te inschikkelijk zijn? Volgens de coach ben ik te inschikkelijk namelijk...... Nou ja, mijn oude ik zou gezegd hebben dat het geen probleem was dat ze volgende week kwam, dus ik ben op de goede weg .
(Pfff, kraamvisite eindelijk de deur uit zodat ik kan kijken of er al nieuws is op het Ely-front, en ja hoor, joehee!!)

Lieve Ely, van harte gefeliciteerd met je 3e meisje!! Geweldig!!!

(ben helemaal opgewonden door het goede nieuws en erg benieuwd naar verdere details!)
anoniem_15275 wijzigde dit bericht op 12-08-2009 16:47
Reden: rustig koeka, rustig
% gewijzigd
Oh, zie je wel, een meisje!

Ely, gefeliciteerd meid! Ben er helemaal blij van!
En de naam is mooi!

Super hoor. Sjeetje.
Ik ben zo benieuwd of dit beebje weer datzelfde Ely-familie gezichtje heeft!
Elyfamilie: heel hartelijk gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie dochter en zusje!

Pebbles, ik ben je tummytub en babybjorn niet vergeten. Wanneer heb je ze eigenlijk nodig? Dan weet ik wanneer ik ze op moet sturen (ik gebruik de babybjorn zelf nog steeds).
Nippo, ik kan eventueel ook een tummytub aan Pebbles geven. Ik zie Pebbles volgende week. Zeg het maar als je dat makkelijker vindt. Tummytub opsturen lijkt me nogal wat? Babybjorn is makkelijker en komt ook niet op een dag want baby mag daar toch pas in vanaf 6 weken ofzo?
Is ook prima Morrie. Wanneer komt de baby van Pebbles ongeveer?
Hmmm, volgens mij ergens in november.

Ok, als Pebbles het ook goed vindt, neem ik de tummytub volgende week zaterdag wel mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven