VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Oeh Wind wat naar dat gat in zijn hoofd van BRS. Ik ben altijd bang voor dat soort dingen met mijn twee druktemakers, maar op een gebroken arm na nog nooit iets engs gehad gelukkig. (Die arm was dan wel weer heel zielig).

En wat flauw van al die afzeggingen Morrie. Vooral zo op het laatste moment, heel irritant. En ik zou ook liever gehoord hebben dat ze niet in bikini durfde, het staat ook zo onverschillig om te zeggen dat je liever nog naar je bootje gaat.

Hier ook laat geworden gisteren. Kwamen een vriendin tegen in de speeltuin, uitgenodigd voor het eten en lekker gebbqd. Zij hebben een dochtertje dat precies tussen Dim en Sum inzit, heel leuk. Ze gingen uiteindelijk pas om hal elf weg, en de kinderen dus ook pas zo laat naar bed. Vanochtend waren ze om half negen wakker, maar Sum is al de hele ochtend niet te genieten. Sjaak is nu een eindje met hem rijden (en even auto wassen en tanken enzo) in de hoop dat hij in slaap valt. Vanmiddag naar verjaardag van de oudste dochter van mijn oudste vriendinnetje (vanaf de tweede klas middelbare school), altijd gezellig.

Oh ja, en wij zijn net zo klef als Pebbles en Pebblo . Klein bed (1.60 m) grootste dekbed (220 bij 240 denk ik), en liggen ook altijd tegen elkaar aan.
Leuk hé die spontane etentjes!

Wij wonen heel dicht bij het strand en ik vind het echt heerlijk. We zijn er ook vaak te vinden. Wij zijn niet van de meren, misschien omdat we altijd het strand voor handen hebben (gehad). Op vakantie willen wij daarom ook altijd dichtbij het strand. Frisse wind, keuvelen met zand, struinen in de duinen (in Nederland dan) en vrijheid...
Wij wonen ook dicht bij het strand maar mijden het juist nu. Echt geen zin in hutjemutje. Dat is weinig vrijheid...

Als echt heet gaan we sms 's avonds na het eten nog even een duik(je) nemen. Of even eten bij strandtent. Maar vaker zijn we er in voorjaar, herfst of winter te vinden. Lekker stuk lopen, over strand of in de duinen inderdaad. En Pebblo en ik zijn allebei geen zitters of liggers, dus liever wandelen. Alle Pebbeltjes ten spijt 'zitten' wij echt niet langer dan een uurtje ofzo op een handdoek of kleedje.

En ik vind een plas ook oke, maar kom uit Gouda en woonde op loopafstand van de Reeuwijkse Plassen waar we dan ook heel de zomer met vriendjes en vriendinnetjes rondhingen en zwommen.

Wat ik leuk vind is dat mijn Pebbeltjes allebei aangeven dat ze zwemmen in natuurwater leuker vinden dan een zwembad.

Oh en gat in hoofd BRS is zielig. KP stuiterde ook altijd op zijn hoofd en is dus al eens geplakt en gehecht (dat was echt eng, midden op voorhoofd, grote snee en 5 hechtingen) en heeft een hersenschudding gehad. En heel veel schrammen en bulten! Nu zijn hoofd wat meer in proportie komt met zijn lijf is het gelukkig een stuk minder!

En afzeggingen verjaardag Knorrie zijn flauw.
Terwijl het helemaal geen hutje mutje was op het strand vandaag! Het was juist gaaf want heel veel kitesurfers, echt heel stoer hoor en leuk om naar te kijken!

Ik vind het onwijs gezellig, het strand, echt een fijn sfeertje. Lekker met mijn broertje en gezin kletsen, spelen met de kindjes, wandelen met Knorrie die heel goed slaapt op het strand Wind. Fijn is dat. We leggen hem in de wagen, gaan wandelen, en dan tukt hij zo 2 uurtjes weg.

Wij hebben hier de plassen natuurlijk binnen hand (nou ja, loop) bereik, met ook een strandje. Maar dat haalt het niet bij het strand voor mij. Het is leuk voor na school als je weinig tijd hebt, maar niet voor een zaterdag of zondag. Alleen al al die bekenden.....

O, Knorrie wordt wakker. Ik kom hier vanavond weer want Harrie heeft alweer een optreden dus ik ben alleen en wil gaan strijken. Dan is het forum een mooie afleiding van het rotwerk .
Wij hebben hier in de omgeving een paar kleine strandjes naast de twee grote (of meer bekende) kustplaatsen dus wel vrijheid en niet druk Maar wij komen er inderdaad ook vaker in de winter, herfst en lente. Helemaal toen mijn ouders nog (een) hond(en) had(den).

Wat Morrie zegt. Het is zo knus en er hangt bijna altijd een lekker sfeertje. Iedereen komt daar voor ontspanning en dat proef je.

Afzeggingen voor de verjaardag van Knorrie is inderdaad lullig. Helemaal als het zo'n select groepje is. Ik zou daar ook van balen..
Hi, kan weer inloggen, maar 4 kids, dus druk. Toedeloe!
Toedeloe Lien.
quote:lien schreef op 15 augustus 2009 @ 17:29:

Hi, kan weer inloggen, maar 4 kids, dus druk. Toedeloe!

Het zat je toch niet lekker dus, want ondanks die 4 kids moest je het nog eens uitproberen . Gezellig dat je er weer bent, heb je zeker gemist.

Ik vraag me ook af of Athena al op de hoogte is van de baby van Ely, ze is nog niet geweest nadien toch?
Nee, niet gezien. Vrolijk zal Dropje wel ingelicht hebben, toch?

Hi Lien!

Zal Ely lekker aan het genieten zijn van haar verse baby?

Mooie foto op je geboortekaart, Ely. Heel mooi. Vond ook het gedichtje heel toepasselijk. Of... zo treffend.
Ja, dat wilde ik ook nog zeggen, ik vond het een mooi gedichtje terwijl ik normaal niet zo van de gedichtjes ben.

Schorrie ligt in ons bed te slapen. Ik ben blij dat hij al slaapt want de laatste dagen was het constant feest als hij al in bed lag: Plassen, poepen, dekens lagen niet goed. Hij sliep niet voor half 10. En na morgen begint de school weer bij ons dus ik wilde hem vandaag en morgen op tijd er in hebben liggen.

Ik was er zelf even naast gaan liggen en viel ook bijna in slaap. Ga nu maar beneden de zooi opruimen. En o ja, ik zou gaan strijken. Misschien toch maar niet.....
Ik houd ook niet van gedichten, ben meer van de one-liners geloof ik, maar deze raakte me echt. Heel mooi!

Strijkse, Morrie.

Hier lagen ze er ook weer ouderwets om 19.15 uur in. Ben benieuwd morgen hoe laat ze wakker worden. Vanmorgen was het 09.15 uur. Kunnen ze nog een week in het ritme komen.

Maandag weer werken. Blegh. Wil eigenlijk gewoon vakantie en altijd vrij zijn

Hebben jullie al goed naar die tegeltjes gekeken?
Leuk de geboortekaart van Zemmie, Ely! Japie zei: "mooi, roze!"

en ik wist niet eens dat hij dat al wist. Van Apie moest ik hem de hele tijd voorlezen omdat ze de namen zo mooi vond.

Ik zag alleen wel dat ik jouw meisjesnaam en de familienaam door elkaar heb gehaald met het schrijven van de envelop. Sorry daarvoor!

Fijn dat Knorries verjaardag zo leuk was, Morrie! En jeetje is jullie schoolvakantie alweer over? Wij hebben nog 1 weekje, gek idee, het is zo snel gegaan!

Vandaag een beetje een prutteldagje gehad. Aap was gister uit geweest dus die was niet in zijn beste doen en ik lag vannacht met twee kids in ons bed en heb ook niet best geslapen. Maar niet laat maken vanavond. Hoe wordt het weer morgen eigenlijk? Misschien is een paar uur buiten lekker uitwaaien wel lekker voor de hele familie.

Fijn dat je weer kan inloggen Lien!
Oja is Sum nog een beetje opgeknapt LLL?
Ik vind die tegeltjes niet zo. Ik vind soms dat viva het er zo dik oplegt met sex. Dit is zo'n voorbeeld
Ik denk niet dat ik nog ga strijken, ik heb een zak chips opengetrokken en nu heb ik vieze vingers. Mooi excuus he?

Ik vind het echt heel jammer dat de schoolvakantie voorbij is. Ik heb er van genoten. Gelukkig hebben we dit nog 11 jaar lang, zomervakantie op de basisschool . Mijn vrije weekje zit er ook weer op. Maandag ook weer werken. Echt heel erg balen. Harrie is maandag nog wel vrij gelukkig, dan kan hij rustig Schorrie naar school brengen en tussen de middag nog ophalen zodat hij op dag 1 niet over hoeft te blijven.

Morgen wordt het weer mooi weer. Wij gaan weer naar het strand en als het te hard waait of iets te fris is dan gaan we in de duinen wandelen. Wij zijn dan ik en de kinderen en mijn broertje en schoonzusje en mijn neefje. Harrie komt denk ik pas rond 4 uur vannacht thuis dus die gaat morgenochtend bijkomen.

En volgende week wordt het ook nog heel mooi weer trouwens.

Ik heb een stuk of 4\5 geboortekaartjes staan en het zijn allemaal meisjes die geboren zijn.
Ik vind de sextegels ook helemaal niets. Had het niet eens gezien (en vond het wel kneuterig staan ;)) totdat ik het ergens toevallig las. Vind het ordinair, maar anderen zullen het wellicht leuk vinden.

Morrie, heb net het filmpje (je bent bekender dan je denkt) kunnen openen en begreep dat het een actie was van Hirsch Ballin ism Hyves. Vond het wel grappig. Jij hing trouwens op het bord! En ik zag de profielfoto van Ely groot op een scherm. Leuk gemaakt.
Ik ben nog erger. Ik stoor me aan die tegeltjes. Vind ze onkies, om dat woord maar eens te gebruiken. En dat terwijl ik heus wel van sex houd .
Ik vond het ook zo'n leuk filmpje. Ik houd normaal niet van doorsturen maar deze vond ik echt leuk.
Morgen weer lekker naar het strand, lekker hoor!

Wij willen morgen misschien naar Linneaushof. En dnek morgenavond eten op het strand. Leuke afsluiter van onze vakantie. Eerst even kijken hoe uitgeblust de kindjes zijn.

Even een aflevering CM kijken.
Onkies; nog nóóit van gehoord
www.vandale.nl
Van Dale zegt; on·kies bn, bw niet fijngevoelig; onfatsoenlijk

Mee eens!

Musten...
Mooi woord he, moet je ook eens gebruiken op je werk, dan maak je indruk!
Welk tegeltje vinden jullie het stomst? Ik die met die benen wijd, daar erger ik me al de hele tijd aan en valt natuurlijk mijn oog de hele tijd op.

Nog 11 jaar basischool Grappig!

Relaxed morgen mooi weer! Volgende week moet ik de hele week werken inclusief zondag. Vrijdag en zaterdag wel vrij maar dan ben ik in mijn eentje. hmpff....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven