Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
LLL, leuk dat je zo geniet van die broodjes hete kip! Ik kan daar ook zo blij van worden. Kon je er een beetje de blits mee maken bij Sjaak aangezien jij altijd aangeeft dat hij veeeeel beter kan koken en jij opeens zo *poef* met broodjes hete kip komt aanzetten? Da's wel stoer

Wat heeft de jarige job gekregen van jullie?

O ja, ik ga ook even je mail zoeken want mailbox deed een beetje vaag de afgelopen dagen. Iets met de server of zoiets nerdigs.. Is Poppetje alweer een beetje beter?

Drop, wat een ellende meid! Het zit je ook echt niet mee met autos he? Maar fijn dat jullie er allemaal wel heel uit zijn gekomen en volgens mij klopt het wat LLL zegt. In sommige gevallen ben je niet altijd verantwoordelijk voor de schade als de tegenpartij onnodig remt. Ik zou het echt even navragen bij je verzekeraar en hopelijk heb je het ook staan op je formulier?

Verjaardag van je kindjes klinkt leuk, maar wel gigadruk met allemaal kindjes. Gelukkig konden ze zichzelf wel vermaken en heb je het goed overleefd ondanks het waterballet.

Ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt in La douce France. Wel lekker even een weekje ertussen uit. Wij gaan pas volgende week woe ochtend rijden en zijn dan zondagavond terug. Ik heb er wel zin in en voor ons is het weer denk ik minder relevant, al hoop ik dat het wel mooi weer zal zijn. Leven is altijd leuker met mooi weer En in ergste geval zeg je al zelf, rij je gewoon terug als je geen zin meer hebt. Ach, in ieder geval kun je lekkere wijn scoren en ben je er even tussenuit. In Frankrijk kun je ook leuk shoppen, dus kom je ook een heel eind.

Hier hele dag rustig aan gedaan en met vriendin naar Tommy H sample sale gewild, maar was zo druk dat we na een half uurtje in rij rechtsomkeer hebben gemaakt en koffie zijn gaan drinken. Vriendin is ook hoogzwanger en dan zit je er ook niet echt op te wachter. Maar al met al hebben we lekker de middag weggeklets met een bakkie leut en hebben we bedacht dat we dit soort dingen niet meer gaan doen. Alleen sales waar we niet voor in gigalange rij hoeven te staan. Het is ook niet dat we echt dingen nodig hadden dus dat scheelt ook.

Lekker bij mijn ouders gegeten met hele familie en gezellig gehad. Ouders laten een huis bouwen en huis is bijna klaar en mijn moeder had foto's gemaakt. Heel leuk en handig voor als we op vakantie willen naar geboorteland. Ouders hebben al een appartement in hoofdstad en nu ook een echt huis onderaan op een eilandje dus altijd wel een plek om te crashen.

Verder is het leuk om te zien dat mijn zus druk bezig is met allerle huwelijksvoorbereidingen en dolgelukkig is met haar vriendje. Ik vind het echt leuk voor haar en ben ook in nopjes met haar vriendje. Kan me nog wel eigen huwelijk herinneren, dit jaar alweer 10 jaar getrouwd! Ik word oud...
Jee, alweer 10 jaar, Vrolijk? Ja, Loeder wordt 7 in juli en kan me nog herinneren dat jullie een paar jaar getrouwd waren toen je zwanger werd. 'Ons' topic is alweer bijna 8 jaar geleden opgestart. Zou het nog ergens in de krochten van het forum begraven liggen?

Zeg, even over die hete kip, ben het recept dus kwijt. Heb een x zoiets opgesnord van Smulweb maar dat was het toch niet helemaal. Please Vrolijk, mag 'ie nog een x?

Een huis onderaan op een eilandje in jouw land van herkomst? Zeg, als je ouders het ook aan vrienden van kinderen willen verhuren toevallig, dan weet ik wel iemand . Maar ben benieuwd naar foto's, mogen we die zien op ak?

Als jij omdraait voor die mega sale was het wel heel erg, Vrolijk . En het klinkt ook niet als iets waar ik voor mijn lol een paar uur naartoe zou gaan...

Zeg, meld me weer over een goede week (of eerder als het weer echt te k.... is om te blijven)! Have fun en tot later!
Oh ja, heb inmiddels een andere 2e hands auto, nu voorlopig ff niet meer want de bodem van de schatkist is bereikt! Heb een (vent moet er nog erg aan wennen) fiat multipla gekocht, kan 'm zaterdag de 15e ophalen. Is al door mij tot multivla omgedoopt, is een beetje vanillegeelgroenachtig. Verdient niet de schoonheidsprijs, maar rijdt werelds.
quote:dropje schreef op 05 mei 2010 @ 21:33:

jaaaa hoogstwaarschijnlijk weet ik wel welke grote binnenspeeltuin jij bedoelt! Best grappig daar. Maar eerlijk gezegd begin ik het er te massaal te vinden, en te duur bovendien. Het basistarief per kind met een feestje is iets van 11,95 en dan heb je er nog niet eens een kamer bij voor het uitpakken en zo... Sorry, klinkt een beetje lullig als je er net een leuk feestje hebt gehad! En gefeliciteerd nog met Dim natuurlijk. 't kind is al bijna weer jarig, maar goed, beter laat dan nooit. Toch?

Welnee hoor, niet lullig, ik vind het ook vreselijk massal en veel te duur. Heb daar verder niet het feestje gevierd, gewoon thuis taart gen cadeatjes, toen spelen en na afloop weer thuis frietjes gegeten. Ik ging wel eens doordeweeks 's ochtends met de kinderen en dan is het goed te doen. Maar op een regenachtige zaterdagmiddag is het echt een hel! Ik was die kinderen de hele tijd kwijt, gek werd ik ervan.

En, ja heb goed de blits gemaakt met broodjes bij Sjaak . Hij vindt overigens wel dat ik lekker kan koken, maar ik ben meer van het 'familie-eten' en hij van de culinaria. Hij vond het echt waanzinnig lekker. Dropje ik heb het recept van Vrolijk op mijn computer staan, zal het hier wel even plakken.

Veel plezier in Frankrijk!
Broodjes pittige kip 4-6 volwassenen:

Kippenbouten 3-4 stuks koken in water

Gekookte kip van bot afhalen en pluizen

Uitje snipperen, knoflook erbij en even glazig laten fruiten.

2 maggi bouillon blokjes, scheutje sojasaus en schepje suiken (bruine is lekker) erbij.

Even alles laten mengen en dan kip doorheen scheppen.

Voila..c'est ca!

Even laten afkoelen en dan liefst op surinaamse broodjes met wat zoetzure komkommer en sambal. Hmm..krijg er weer trek van!

Wel de goede sambal he..

Sambal Brandal (wel van koningsvogel want die is pittig en zoet)
Ik kan hier geen surinaamse broodjes krijgen en heb het op lachmacuns gedaan, ook heel lekker!
Zo, ben ik ook weer eens.

Dimmetje nog gefeliciteerd met je verjaaardag!

En Drop, wat een ellende zeg met je auto. Hoop dat er nog wat te regelen valt met verzekering!

fijne vakantie!

Vrolijk, dus goed ingeslagen. was dus niet zo erg dat je THsale moest missen, hihi.

Athena, gefeliciteerd met neefje, leuke naam!

Hier gaat alles goed. Ben in jaren niet zo druk geweest. Sociaal leven ligt op zijn gat. Studie valt zo tegen, qua werk. Maar we houden de moed er in. Ik heb op 1 vak na, alles gehaal de afgelopen periode, dus loon naar werken.

Nu druk bezig met leren voor volgende tentamenronde. Ik leef echt toe naar de zomervakantie. Heel even niks....

Maar goed, Zemmie doet het nog steeds super, ze is vorige week heel erg ziek geweest, maar het heeft ook nog wat opgeleverd, sindsdien slaapt ze door. Joechei!!

Andere kids gaan ook lekker, Zootje mag bijna afzwemmen voor B, dus dat is wel fijn. Zeefje is sinds een paar maanden zindelijk, ook fijn. En Zen gaat trouwen met Suarez zegt hij.

Trouwens nog even een werelduitspraak

Zorro kijkt dodenherdenking met Zen en Zeefje (ik was naar de echt met Zootje) Zorro had helemaal uitgelegd, waarom je stil moet zijn, dus dat er mensen zijn doodgegaan in de oorlog en dat je daar dan aan denkt en zo...

Dus manneke is keurig twee minuten stil.

Dan het Wilhelmus

Vraagt Zen heel zachtjes aan Zorro: 'Wanneer gaan ze nou dood dan?'

Ik bleef er in toen ik het hoorde
Hoi Ely, leuk om te horen dat het zo goed gaat ondanks drukte! Maar inderdaad, lekker dat je bijna alle tentamens hebt gehaald en ik vind het echt knap van je dat het allemaal lukt ondanks werk en druk gezin. Petje af meid!

Wat een geestige opmerking van Zen! Echt te leuk gewoon en vast ook dat serieuze koppie van het kind erbij

Echt een raar idee dat Zeefje alweer zindelijk is, in mijn beleveniswereld is ze net zo klein nog als Zemmie!

Drop, ik hoop dat je veilig en wel in Frankrijk bent aangekomen en dat je toch wel een beetje droog weer hebt daar. Hier is het gewoon K&*weer, maar op vakantie zou het wel lekker zijn als je het op z'n minst droog houd.

Multivla

LLL, lahmacuns ook een goed idee! Ik ben ook dol op die broodjes hete kip en dan zeker met wat zoetzure komkommer erbij.

Vanmiddag de kindjes bij schoonouders gebracht en daar blijven ze heerlijk logeren tot zondagmiddag. Vrolijkerd en ik zijn even gaan inslaan voor etentje morgen en hebben echt de Gall & Gall leeggekocht. Ook de turkse winkel geplunderd en alle groente en vlees daar ingeslagen. Betere kwaliteit en stukken goedkoper dan de appie dus goed geslaagd.

Daarna als kinderlozen heerlijk tapas gaan eten bij nieuw spaans tentje en het is echt een toptent. Echt heerlijk vers eten, lekker licht en geen vette drap en geweldige service. Met alles erop en eraan, wijntje, koffie incl likeurtje gewoon voor 2 personen 61 euro kwijt zijn. Dat is heerlijk even eten!

Hahaha..als ik me voor een sale omdraai is het zeker wel heel erg ja. Ik ben best een shopbikkel, maar dat doe ik inderdaad niet. Dan koop ik het wel voor volle mep in de winkel onder het mom van 'tijd is geld'.

Ik ben heel erg in dubio want vanmiddag las ik dat schakeljaar recht dit jaar voor het laatst in oude formule wordt gegeven aangezien het vanaf volgend jaar drastich gaa wijzigen. Misschien moet ik het wel gewoon gaan doen vanaf september aangezien ik als WO-er master mag instromen en dan 2 jaar even bikkelen. Maar dan is het wel klaar en kan toch nooit zo erg zijn allemaal denk ik maar. Nog maar een nachtje over slapen....

Morgen even de Zegro plunderen voor leuke waterglaasjes en Italiaans diner in elkaar flansen met voor verschillende antipasti, daarna hoofd lasagne, canelonni en melanzane en toe twijfel tussen vers ijs of panna cotta. Niet al te lang in de keuken aangezien Vrolijkerd zoiets had van makkelijk doen en gezellig. Dus moeilijke 5 gangen menu in de kast gezet en dan maar easypeazy plan B
Haaaaai,

Ik kom ook weer binnenwapperen na onze midweek weg. Ik had je er nog over gemaild vrolijk, want ik kon niet op het forum komen in het weekend voor we gingen, maar ik denk dat jij 'm niet gekregen hebt hè?

Anyway, de jongens wilden zoooo graag nog een keer terug naar de Ardennen, waar we 2 jaar geleden op zomervakantie waren. Vooral voor het PlopsaCoo gebeuren (blerk! ) en "de racebaan" (Francorchamps). Zomervakantie ging 'm niet worden, dus afgelopen week zijn we daar een paar dagen naartoe geweest. Het was heerlijk, ondanks het beroerde weer. We zijn er echt even uit geweest, hebben alles weer kunnen doen wat de jongens zo graag wilden (het was soms best afzien: een uur in de motregen met 7 graden en koude wind op een stoeltje in plopsaland zitten tot de jongens klaar zijn met karten, draaimolens, botsauto's en hupskonijnen is best pittig ) en zijn lekker uitgerust weer teruggekomen.

Hier even snel bijgelezen en gezien dat er een jarige Dim was afgelopen week: nog van harte met je knul LLL! En wat dapper om met die kinderen naar een (binnen) speeltuin te gaan, ik zou echt als de dood zijn dat ik ze allemaal kwijtraakte. Vooral omdat je van andere kinderen nooit goed weet wat ze misschien uithalen en waar ze naartoe lopen. Stoer hoor!

En dat ongeluk van jou dan Drop, sjezus, wat een schrik. En wat irritant he dat jij als achterop rijder gewoon aansprakelijk bent, ook al had die vent gedronken en hadden ze geen gordels om en stond hij stil vanwege een fucking muis! Grrrrr, ik zou daar ook hels van worden. Om dan nog maar te zwijgen van je arme autootje.

Ik zou het trouwens nog wel even goed (laten) nakijken, voor zover dat nog kan, of er niet nog een andere draai aan het ongeval te geven is hoor. Als jij achterop een rijdende auto rijdt is het immers iets heel anders dan wanneer iemand gewoon stopt op een doorgaande weg. Stoppen mag niet en als het toch moet (vanwege pech oid) dan moet je een gevarendriehoek neerzetten, juist om dit soort dingen te voorkomen.

Misschien megamosterd of al niet meer uit te pluizen, maar als het wel kan, zou ik dat toch nog eens even doen geloof ik.

Ely mens, wat klink je druk. Ik vind het nog altijd een soort wonder hoe jij 4 kinderen, een baan en zo'n opleiding combineert. Zeker als je, naar ik nu lees, tot voor kort nog steeds onderbroken nachten had. Men, ik krijg al wallen als ik het alleen al lees! Wel lekker dat Zemmie nu doorslaapt.

En voor jou dus nog een paar weken flink doorbikkelen en dan even heerlijk genieten van zomervakantie. Je hebt het meer dan verdiend!!

En die opmerking van Zen is om te gillen, geweldig!

Schurk had hier teveel moeite om stil te zijn. Die wilde alles weten over de goede mensen en de slechte mensen en wanneer ze nou gingen schieten. Boef werd echt een beetje boos op hem toen hij niet stil bleef, maar het was te onmogelijk. Je zag de radertjes in Schurks kop gewoon draaien van het nadenken over alles!

Vrolijk,wat klinkt dat goed zeg, je kinderen een heel weekend onder de pannen! Dat hebben jullie volgens mij best regelmatig, niet? Mag ik even fluisteren dat ik stiekem best een beetje jaloers ben met 2 momenteel vreselijk high maintenance draken die echt de he-le dag aandacht vragen, elkaar pesten en fysiek mishandelen, zich vervelen enz. enz. Het zal wel weer een beruchte faaaaaaaase zijn, maar dan mag hij best snel weer afgelopen zijn.

Jullie etentje klinkt ook al zo goed en je recept voor broodjes hete kip heb ik ook opgeslagen, die moet ik toch ook echt eens gaan proberen!

En als jij wegloopt bij een sale moet het daar echt een hel zijn geweest!

Ik ga nu nog een keer op zoek naar de mail met die datumprikker, want ben benieuwd of er nog nieuws is op dat vlak. En ik kan hem nergens vinden.
Athena, fris en fruitig van jullie midweekje terug dus. Ik weet nog inderdaad dat je dat vertelde, maar jullie ook dus bikkels met Plopsaland in slecht weer. Hulde! Hebben jullie andere plannen voor de zomer?

Ja, wij hebben wat dat betreft geen klagen.Sowieso worden de kinderen bijna elke vrijdag opgehaald en logeren ze bij mijn ouders en Vrolijkerd's ouders nemen ze graag een paar dagen mee naar de camping. Wij zijn echt geregeld kinderloos en dat is echt wel luxe. We genieten er ook echt optimaal van en het idee dat je alles kan doen is het allerlekkerste!

Stiekem toch nog gistermorgen naar de TH sale geweest en het was stukken rustiger. Het was echt super en ik heb echt onwijs ingeslagen voor de kinderen. Ik heb voor Mormel een bodywaremer, blousjes en truien en voor Loeder een trenchcoat, jurkjes, rokjes en truitjes met een trui voor Vrolijkerd voor 325 euro. Dus het was uiteindelijk wel een echte sale en ben blij dat ik het nogmaals een keer heb aangedurft. Ik was erg in mijn nopjes met mijn buit, maar moet ben nu wel officieel failliet! Hahaha..en dan nog paar daagjes weg over 2 dagen

Hoe was jullie moederdag? Allemaal flink verwend? Hier uitgeslapen en wezen spinnen voor een uurtje aangezien we pas 's middags de kinderen zouden gaan halen. Rustig aangedaan dus dat was lekker wakker worden.

Etentje was ook gezellig en eindelijk een simpel dessertrecept gevonden. Antipasti, lasagne/canelloni en pannacotta met rode vruchten coulis en dan koffie/thee met likeurtje toe. Ik zat echt heel erg vol!

21e hebben we nog geen plannen gemaakt nog behalve dat we allemaal kunnen die dag! Wat is jullie voorkeur: uit eten randstad of liever bij mij thuis?
LLL, ik had je teruggemailed. Had je m ontvangen aangezien mailserver beetje vaag was?
Nope, niks gehad. Zal 'm nog eens sturen, had via Hyves gemaild omdat ik je mailadres niet kon vinden.
Zo, ik ben bepakt en bezakt en morgenvroeg de deur uit voor een paar dagen Denemarken. Ik heb er zin in dus kom even zwaaien.

Tot snel Vrolijke meiden!
O ja LLL, ik heb je ook teruggemaild
En, Vrolijk, hoe was Denemarken? Beetje leuk weer gehad? Wij zijn zo ongeveer weggespoeld in la douce France. Twee droge dagen gehad, vrijdag en zondag, en voor de rest zo ongeveer van 's morgens tot een uur of 15u regen. Denk dat ik in totaal een uurtje of twee buiten in het zonnetje heb gezeten. Voeg daarbij nog een lekke achterband op zaterdagmorgen (we hadden door mijn aanrijding dus vent's leasewagen bij ons die we niet meer konden laten nakijken) en uiteindelijk hadden we dus pas dinsdagmiddag twee nieuwe achterbanden want die waren allebei tot de draad versleten. Wordt vergoed door leasemij. maar we moesten wel ff 210 euro voorschieten. Nu ja, verder nog wel het plaatsje bezocht waarbij we in de buurt zaten en wat rondgeslenterd in Annecy, heel mooie plaats, en een paar kastelen bezocht. En we hadden wat reisspelletjes en niet te vergeten de nintendo's bij ons. En heb deel 2 van de Millenniumtrilogie en een fantasyboek kunnen lezen.

Verder zit ik fysiek toch nog wel met wat naweeen van de aanrijding want mijn nek doet nog steeds aardig pijn en mijn achterhoofd, zeg maar waar je hoofd aansluit op je nek, ook. Na een dag werken zit het helemaal vast. Ben net wezen hardlopen, met lopen zelf voel ik het niet maar ik at net een appel en een spier in mijn nek trok helemaal strak.

Heb vandaag eindelijk mijn multivla ppgehaald. Zou eigenlijk afgelopen zaterdag zijn maar... de startmotor deed het niet toen ze 'm buiten wilden zetten. Dus terug naar de garage. Echt, er rust een vloek op de combinatie auto's en ik. Maar nu is ie van mij en hij rijdt lekker. Hij is mooi van lelijkheid, maar hij is ruim en rijdt echt fijn.
Oh, en moederdag? Vent was vergeten dat het moederdag zou zijn dus had niets gekocht namens de kinderen, en Wiske had haar gefabriceerde verrassing bij de bso laten liggen, waar het volgens mij nog steeds ligt. Heb die van Suske ook maar niet meegenomen want dat vond ik lullig voor Wiske. Na de derde x afwassen heb ik vent er toch even op attent gemaakt dat het moederdag was, maar het kwam niet in hem op om het afwassen van me over te nemen. Nu ja, volgend jaar beter. Ben me wel aan het bezinnen op een vaderdaggrapje, ik hoop dat ik iets kan verzinnen om hem goed beet te nemen.
Oh en LLL, bedankt voor het plempen van recept, ga het opslaan!!!
Grappig Dropje, ik lees net op ander topic dat onze kinderen naar dezelfde kapper gaan . Worden ze ook altijd door Nicole geknipt? Ik vind haar heel leuk en ze knipt goed, over de rest daar ben ik eigenlijk minder tevreden.

Wat balen van je vakantie, letterlijk verregend dus. Ik ga morgen weer broodjes hete kip maken, de speeltuindate gaat in de herkansing en heb erover op zitten scheppen dus moet wel .
Het was gezellig gister! Ik heb het echt gezellig gehad en lekker gegeten. Zat alleen wel vol zeg, pff...

Ely, hoe is het met je? Kom je nog even langswippen op de LP, ik ben erg benieuwd naar je.

LLL, lekker zijn die broodjes he? Zoetzure komkommers erbij en voila.. Ik krijg er ook trek in, dus wie weet eet ik dat morgen met surinaamse bami of nasi. Even kijken of ik mijn gezin zo gek krijg.

Heerlijk een lang weekend! Ik heb er echt zin in en vandaag was ook echt een heerlijke dag. Gisteravond was ik na date zo rond half 12 huis en Vrolijkerd was nog wakker dus samen season finale Grey's gekeken. Het was echt TE erg gewoon. Echt zo spannend, emotioneel en bizarre afleverng. Ik was echt onder de indruk en uiteindelijk gingen we pas na 3 uur slapen.

Vanmorgen werden we pas om 9.30 wakkeer van mijn zus die Mormel kwam brengen Lekker aangerommeld, wat klusspul gekocht, boodschapjes gedaan en toen naar verjaardag neefje. Daar lekker in de tuin gezeten met BBQ en was echt een gezellige dag.

Heerlijk dat we nog 2 dagen vrij zijn! Ik zit er aan te denken om misschien tweede pinksterdag naar zo'n Campina boerderijdag te gaan, dat vinden de kindjes denk ik wel heel leuk. Hebben jullie nog spannende plannen?
Athena, even een vraag aan jou want jullie hebben toch ook een trampoline? We zijn hier aan het denken om grasveldje op te offeren voor een ingebouwde trampoline. Tips, ideeen en ervaringen?
Kip staat klaar, vullen doe ik morgen. Vrolijk, ik had bedacht om de komkommer er gewoon in te doen, zal wel goed gaan toch? Of zou het dan een natte bende worden? Nou ja, ik laat het maar goed uitlekken vantevoren.

En ik hoorde laatst van een bevriende tandarts dat hij regelmatig kinderen krijgt die hun tanden kapot hebben omdat ze met hun koppen tegen elkaar slaan bij het springen op de trampoline. Zeer tegen de zin van zijn vrouw hebben ze er dus geen. Zij baalt omdat het wel heel goed voor de motoriek is en hun jongste daar nog wel wat hulp bij kan gebruiken. Maar ik vond het wel iets om over na te denken, dacht dat je ongelukken kon voorkomen door zo'n net/ingraven, maar dit voorkom je daar niet mee natuurlijk.
En om en om op de trampoline? Hier wordt niet gelijktijdig gesprongen, netjes omstebeurt.En doei weer buufkes!
LLL, ik doe komkommer er later in en neem het vaak apart mee in bakje. Ik ben nogal van de bakjes :-) Hoe was het vandaag in speeltuin? Lekker weer was het he?

Hmm..nog nooit van gehoord LLL van kapotte tandjes door trampoline! Food for thought.. Wel van kindjes die pootjes verstuiken, knarren tegen elkaar en blauwe plekken, maar nog niet de kapotte tandjes gehoord. Djeez, dat is ook wat zeg.

Ik ga dan met Pammie mee door om en om te laten springen!

Gister en vandaag lekker aangekneuterd in de tuin en Loeder is de hele dag het liefst de hort op met haar meiden. Vandaag wel even naar Campina boerderijdag geweest en dat was wel heel leuk. Koeien zijn best groot IRL! Er was een knutselhoek, spelletjeshoek, rondleiding, kuikenhoek en nog veel meer dus we hebben het best naar ons zin gehad.

Ik ga volgende maand even kijken of we kunnen gaan zelfplukken. Dat lijkt me zo leuk om te doen, zeker bosbessen, aardbeien en frambozen. Daar kunnen we dan ijs, jam en muffins mee maken. Leuk!

Pff...vanmorgen even wezen hardlopen rond 9.30. Wat was het alweer warm! Note to self: voortaan niet meer met dit mooie weer zo laat in ochtend lopen. Dan liever eerder op of in de avond lopen. Blegh, ik houd niet van actief zijn met hitte. Liever in bikini hangen of actief zijn met minder weer

Morgen weer werken, heb geen zin. Wel goed dat het weer winder wordt, dat is beter voor werkmodus!
He hallootjes,

Hier snel binnenwapperen na een geslaagde dag Sprookjeshof met kinderen en schoonouders. Het was aanvankelijk even aankijken hoe het weer zich zou houden, omdat er vanuit juist het noorden bewolking en buien waren voorspeld, maar we hebben heerlijk weer gehad. Later op de middag wel wat kouder, maar helemaal droog en dus prima. We hebben ons echt prima vermaakt, de kinderen hebben het hele park doorgerend. Omdat het relatief klein is, konden we ze lekker zelf laten gaan. We hebben ze aan het eind van de middag na patat en poffertjes helemaal zwart in de auto geprakt. Bij schoonouders nog even in bad en in pyjama in de auto terug naar huis. Was wel balen dat we zoveel file hadden door terugkerend pinksterweekendverkeer. We hebben er 2 uur over gedaan, dus nu gauw aan het uitruimen en spullen voor morgen klaarmaken.

Trampoline: hmmm, ik heb nog nooit gehoord of te maken gehad met kapotte tanden, klinkt niet fijn. En bij ons staan ze er dus wel met zijn allen op (4 is wel echt helemaal de max), vaak samen met de buurjongens. Aanvankelijk deden wij ook om en om, maar dat was door al het enthousiasme bijkans onhaalbaar, of je moest er fulltime naast gaan zitten.Doordat 'ie is ingegraven rennen ze er immers voortdurend op en af en ze verzinnen allemaal spellen met (skippy- en voet)ballen erop e.d. Nu merken we (of soms de jongens zelf) vaak wel of het nodig is om even beurten in te stellen, bijvoorbeeld als ze salto's of andere kunsten willen doen. En als er een vriendje komt spelen die er thuis geen heeft, dan doen we ook wel beurten, omdat je echt bizar goed kunt zien wie zo'n ding gewend is en wie niet; onze jongens en die van de buren zijn echt wel geoefend. Idem wanneer bijvoorbeeld het kleine neefje meespringt, dan is het echt met 1 tegelijk of allemaal een beetje hoppen ipv echt springen. Maar die tanden, nee, nooit ook eigenlijk bedacht zelfs. Wel die motoriek, vooral bij Schurk is die echt verrassend goed vooruit gegaan sinds we "de trampo" hebben. Zelfs bij neefje (een bonk van een kereltje en daarbij een vreselijk stijve hark) was na 2x al verschil zichtbaar.

Als je er voor eentje gaat vrolijk, dan vind ik rechthoekige veruit te prefereren boven een ronde, want ruimtetechnisch veel efficiënter. En ingraven natuurlijk, ik heb dan wel weer eens gehoord dat die netten eromheen relatief weer meer risico's opleveren doordat ze ertegenaan gaan butsen en dat niet goed gaat. En ik vind het ook nog eens veel leuker staan. Plus dat kleine opdondertjes als Schurk er dan niet steeds op en af geholpen hoeven worden.

Campina boerderij hebben wij 2 jaar geleden ook eens gedaan, onze jongens waren er niet heel erg weg van. Maar ik vond het wel heel leuk opgezet, compleet met kraam waar je allemaal zuivelmeuk kon krijgen. Misschien waren ze toen te jong, is voor volgend jaar ook wel weer eens een optie.

Zo, ik ga checken of ik wel een aanbetaling heb gedaan destijds voor mijn workshop zaterdag en verder opruimen.

Iemand al iets van Ely gehoord? Ik maak me nu toch wel echt een beetje zorgen.

Uitspraak van de dag van Schurk: Neee mamahahaaaaa,ik wil niet mijn spijkerbroek aan, ik wil mijn broek met korte mouwen!!!
Heerlijk he, zo'n lang weekend? Met een goed begin als vrijdagavond. Vond het echt weer gezellig, alleen moeten ze in Utrecht echt iets aan de ANWB borden doen. Wat een verschrikking om die stad weer uit te komen zeg.

Wat hebben we gedaan dit weekend? Weet het al niet eens meer goed. Zaterdag is altijd redelijk druk met boodschappen. 's Avonds BBQ met gezin en daarna gecatand met collega van vent en zijn vriendin. Alleen leidde hun navigatiesysteem hen naar de verkeerde straat, een bekend probleem.

Zondag had ik afgesproken met een groep 'vriendinnen' (een paar zijn vriendinnen, een paar vallen meer onder het begrip kennis en twee hadden zelf nog iemand meegenomen) voor een buikdansworkshop bij mij thuis. Voor een vriendenprijsje want ik wil ermee oefenen. Zijn uiteindelijk bezig geweest van 11-1430 inclusief thee en koffie vantevoren en tussendoor wat lunchhapjes en het was echt supergeslaagd. vent had S&W mee naar het strand, met nog een vriendinnetje van W en ik had na 15u toen de laatsten weg waren alle tijd om in de tuin een boek te lezen met een wijntje. Vent is met die 3 kids naar de mac geweest en ik heb gewoon brood gegeten, waarna ik naar mijn eigen les ging. Vandaag met de kinderen naar mijn ouders geweest, vent kon nu freewheelen. Morgen heb ik mijn roostervrije dag en deze week werk ik maar 4 uur per dag, mag niet langer van de bedrijfsarts ivm mijn nekklachten na mijn aanrijding. Volgende week ook 4u/d, daarna 6u/d en daarna pas weer volledig. Het ging de afgelopen dagen goed met nek maar nu ik zo weer achter pc zit, voel ik het weer terugkomen. Denk dan ook wel dat het goed is om niet meteen weer 8u/d achter de pc te zitten deze week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven