Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Avond :)!

ik zag dat er ineens flink is geschreven, heb eerlijk gezegd (nog) niet alles gelezen maar Athena, wat fijn dat Boefje nu weer naar de wc gaat! Wat een opluchting moet dat zijn zeg. Enne, ik ben niet 24 geworden maar 14, maak me niet nog ouder dan ik al ben .

Weet trouwens nu weer dat ik niet van fietsen houd. En het was vandaag nog wel droog en redelijk wind-arm. Het is wel een half uur fietsen naar mijn werk, en bovendien nogal lastig 's avonds als ik de kinderen moet halen. BSO is net te ver om nar huis te lopen met 2 moeie kinderen, en ze nemen daar de fietsen niet mee van school naar de BSO. Na het ophalen maar eerst langs de school gelopen en de fietsen van de kinderen opgehaald. Het is een hele onderneming zo.

Mijn auto is namelijk nog niet klaar. Is economisch niet t.l. verklaard, kan volgens de garage icm de expert voor ruim 1100 euro gemaakt worden. Fijn, zou je zeggen. Had ze 2 dagen geleden groen licht gegeven om mijn auto te herstellen. Bel ik vandaag om te vragen wanneer 'ie klaar is. 'Ja euh we wachten tot iemand zich meldt met tweedehands onderdelen'. Wablief? 'ja, we hebben de berekening gemaakt op basis van tweedehands onderdelen om de prijs te drukken, anders was het wel een total loss geweest'. Wat dachten jullie ervan om zoiets eerst met mij te overleggen? Nu wachten ze tot maandag tot iemand zich meldt met onderdelen (er is blijkbaar een soort netwerkje waar garages onderdelen kunnen opvragen) en anders gaan ze toch maar nieuwe delen bestellen. Maar wel op hun kosten, mag ik hopen.
He Drop, het was echt leuk om jullie even te zien vanmiddag! We hebben het leuk gehad en je Monchoutaat was echt heerlijk De andere taarten ook hoorde ik, maar de monchoutaart was echt top!

Ik ben net terug van feestje van vriend na gebunkerd te hebben bij de Japanner (beetje paradox) maar het was echt heel lekker. Gezellig ook met 4 andere stellen dus echt aan de klets en aan de knaag. Maar nu thuis met flink wat wijntjes achter de kiezen aaangezien Vrolijkerd zag dat als ik dronk, dat het veel meer rendement opleverde Maar ben nu wel gaar dus ga fluks mn bedje in. Heerlijk dat ki ndjes uit logeren zijn!

Meisjes truste!
Fijn al die spelfouten

Gelukkig geen kater aangezien ik bijna nooit een kater heb. Heerlijk, lijkt me vreselijk als je altijd een kater hebt. Maar hier heerlijk gekneuterd, kindjes gehaald en gaan zo ouders uitzwaaien op Schiphol.
Meisjes, ik heb jullie een email gestuurd voor de monstersale waar ik het eerder wel eens over had!
Ik heb 'm gelezen. Maar gaat 'm voor mij niet worden aangezien dat het eerste weekend volgend op de verjaardag van de kinderen is, en ik dus best wel wat bezoek verwacht dat weekend .

Poeh. Best druk geweest dit weekend. Gisterochtend heeft vent een huurauto teruggebracht naar Duitsland (omdat ik geen auto had heeft hij er een gehuurd vanuit het project waar hij nu op zit, zodat ik in zijn leasebak kon rondkarren, decadent he). Hij had de kinderen meegenomen en ging met de trein terug, vonden ze helemaal geweldig. Heb ze in Arnhem van het station gehaald. 's Middags moussaka, tonijnsalade en tzaziki staan maken, en een uitgebreide salade want kregen vrienden te eten die uiteindelijk pas om 01.00u weg gingen. Vanmorgen eerst mon chou taart staan maken want mijn schoonzussen plus aanhang zouden komen eten, en eerst had ik van 1200 tot 1600u nog een Ostarafeest (heksenpaasfeest) in de buurt. Laatste schoonzus met vriend ging om 21u weg en daarna nog een paar km gerend...

Vrolijk, binnenkort ff via mail of zo de boodschappen en andere dingen afstemmen voor komend weekend?

Hoe is het verder hier? We zijn er allemaal bar weinig he .
Oei, die lekkere monchoutaart! Hmm..die was echt heerlijk!

Ja, goed plan om boodschappen even af te stemmen en vooral de drank

Klinkt zeker als een druk weekend! Hier wat minder druk met schoonzus en zwager die kwamen eten en knippen dus we zijn allemaal weer in een vrolijke coupe geknipt. Zondag bij vriendin wezen buurten die mij blij wist te vertellen dat ze zwanger is

Dat was vriendin die 2 jaar geleden kwam oppassen en waarvan vent er met collega vandoor is gegaan. Nu is ze gelukkig met nieuwe vriend en is ze zwanger. Superleuk!

Ergens ook echt gek want lijkt zo kort geleden, maar ze zijn alweer 3 jaar uit elkaar. Leuke was wel dat ex zijn dochter ging bellen en ineens kreeg Loeder ook haar ex aan lijn. Horen we ineens Loeder heel oprecht vragen 'hallo Ex, ben je gelukkig met je nieuwe vrouw? '

Hier inderdaad weinig op forum gescheven, maar druk met werk, sporten, sociaal buurten en weet ik het allemaal....

Ely, Athena, voor jullie denk ik wel interessant die monstersale want allemaal leuke merken als Pointer, Jeep, Oilily, BF, Cakewalk, Jottem etc voor leuke prijzen!
Heyyy Vrolijk, alles goed daar bij jullie? Had je maandag nog eem mail gstuurd over a.s. weekend, maar nog niets van je gehoord. Over 8 minuten is mijn wijzigingstijd bij albert.nl voorbij .

Dus jullie zijn allemaal geknipt en geschoren? Ben benieuwd! Maar jullie zien er altijd goed uit, dus het zal wel helemaal goed zijn. Toch?

Zeg, had je het nou over die vrienden waarvan jij toen helemaal confuus was dat ze uit elkaar gingen? Zo he, is dat alweer zo lang geleden? En fijn dat ze nu gelukkig en zwanger is met nieuwe partner, iig een happy end! En wat zijn kinderen toch heerlijk onbevangen, geweldig die opmerking van Loeder!

Vent is trouwens vrijdag weer eens later... Ik kom met eigen auto en vent moet toch naar Dld. Erger me er suf aan, mag ik dat zeggen? Hij laat zich zo makkelijk manipuleren door die lui! Dacht dat hij vrij had genomen, maar blijkbaar had hij aangegeven thuis te willen werken die dag en dat gaat ineens toch niet. Dus ik ben er ws rond 1730u met de kinderen en hij om ... geen idee. Baal er wel van hoor, altijd maar dat werk.
He Drop, ik heb geen mail gekregen? Wat zullen we doen? Vrolijkerd en ik zijn morgen vrij dus wij kunnen we boodschappen doen hoor, no problem. Heb jij bij Albert.nl besteld of zal ik wat dingen shoppen?

Geen probleem joh, wij doen dan voor het eten zorgen vrijdag. Ik hoop voor jouw Veter dat er een magnetron in het huisje is :-)

gaan we nog een dag gourmetten?
En ook iedereen even een Perrysport avond met korting 25% gemaild via werk
Ghe, heb je net vanmiddag een sms gestuurd . Mijn bestelling is al binnen, heb behoorlijk wat te snaaien (chips, worst, koek, snoep voor de kinderen) drinken (wijn, NVY berries, witbier, appelsap, jus) en eten voor, tadaaaaa, morgenavond. Liever niet voor zaterdag gezien het feit dat er salade bij zit, die heb ik zelf liever zo fris mogelijk. Maarreh, zaterdag gourmetten, is dat een idee? Mogen jullie daarvoor sjoppen .

Heb je net de mail nog een x gestuurd maar dan vanaf een ander mailadres. Naar het adres met je eigen voornaam erin.

25% korting bij Perry is niet verkeerd, ga daar wel gebruik van maken!
Hoi! Ik heb de mail gekregen zojuist, maar maandag niet? Raar he?

Ja, dat is goed om te verdelen. Ik shop wel voor zaterdag dan en ook wat dingen om te snaaien. Zal ik ook beleg halen voor het weekend en wat zijn de dingen die we nog moeten hebben? Kan jij alleen het gourmetstel meenemen?

Kom later terug na spitsuur ok?
Beleg idd graag, dat heb ik niet! brood(jes) kunnen we daar 's morgens wel halen. Wij zullen het gourmetstel wel meenemen idd. Wel ff opletten dat we het goede stel meenemen, die met snoer . Stokbrood voor gourmet kunnen we daar ook wel shoppen. Verder wat groente voor gourmet (ik heb al paprika en courgette), misschien eieren en champignons, en vlees en boter oid? Leef je uit zou ik zeggen . Als M&L iets specifieks drinken, neem maar mee, ik heb appelsap, jus, spa rood, karvan cevitam framboos in mijn krat. Uitdeelzak chips, 3 grote zakken chips, snoep, borrelnoten... Zie maar wat je verder nog meeneemt, wat niet op gaat, gaat gewoon weer mee terug Qua beleg is Suske niet zo moeilijk, vleeswaren en pindakaas zijn favoriet, en Wisk heel moeilijk, met pindakaas, hagelslag, salami en kaas heb je het wel gehad zo ongeveer. Wiske geen boter op brood, de rest wel . En nu heel snel kroost in bad gooien . Later!
Ik neem lekker beleg mee incl kaas. OOk lekkere kaasjes en salades voor ons incl gourmetspul en sausjes.

Hier geen specifieke dingen wbt drinken. Kinderen zijn dol op siroop, sapje en water. Niets dramatisch. Wij nemen de Nespresso mee en ook wat koeken en snaaizoet voor bij koffie? Chips heb jij geregeld dus dat laat ik dan gaan. Ik neem nog wat fruit mee voor de kinderen en dan komen we best uit. Zo niet, dan plunderen we gewoon de eerste beste Appie.

Als Veter de WII meeneemt, neemt Vrolijkerd wel de klaptop mee voor films. Die van jou heeft 'm ook vast bij zich dus desnoods wordt het copy/paste actie van de heren. Moeten er nog boeken mee voor je Drop?

O ja, moeten we lakens en beddengoed meenemen?

*note to self: zwemgoed mee*

Wij hebben er ook zin in! Superleuk
Hahaha, nou dat klinkt als een heel lekker weekend! Ik zou tien kilo zwaarder terugkomen geloof ik. Veel plezier dames!
LLL, die kans is denk ik ook erg groot

Hoest met de auto? Leeft ie alweer?

Drop, hebben jullie nog favoriete Nespressokleuren?
quote:vrolijk schreef op 25 maart 2010 @ 21:58:

Hoest met de auto? Leeft ie alweer?

Nee
* gooit koffiepads weer uit krat *

Geen favo colors hier, voor vent meestal wat sterker omdat hij met melk drinkt, en ik zwart.

Ze hebben daar dekbedden, hoezen e.d. moet je er daar verplicht bij huren dus dat is er ook. Er is trouwens ook een, tadaaaa.... vaatwasser in het huisje, dus gooi die afwasborstel er eveneens maar weer uit .

Ook fruit hier in bagage, de kinderen gaan ook verplicht aan het fruit . Morgen niet vergeten favoriete knuffels in te pakken, zie het me zo vergeten zeg. En idd de WII. Misschien nog Triviant, Vrolijk?

En twee badkamers, luxe he!

kan trouwens mijn favoriete bikini niet vinden, waar zou dat ding nou zijn?
Balen trouwens van jullie auto, LLL! Ben zelf sinds zaterdag weer mobiel, wat had ik 'm gemist zeg!
Aha, geen dekbedovertrekken en hoeslakens mee! Lekker, meer ruimte voor alcohol eten

Volgens mij ken ik die huisjes wel want daar heb ik in een heeeeel ver verleden met vriendin waar ik zondag was en haar ex gezeten! Toen hadden we nog geen kids en kan je vertellen dat die kerst de drank rijkelijk heeft gevloeid en dat trivianten met heel veel alchol een klerezooi is
quote:lilalore schreef op 25 maart 2010 @ 22:45:

[...]

Nee irritant is dat he?
Zo, de laatste tien minuten op het werk mag ik van mezelf even clandestien internetten. Vond het afgelopen weekend echt supergezellig Vrolijk! Had zaterdagavond echt buikpijn van het lachen van die stomme konijnenspellen op de WII. En zo met ons viertjes en de kinderen is het echt relaxed. Lekker gewinkeld in Zwolle, gezellig bijgekletst, het was helemaal leuk en lekker. En dat ook nog allemaal zonder kater . Die weekendjes houden we er mooi in. Alleen, als we wat over moeten maken ihkv het eten zondagavond, gewoon aangeven hoor, het was best veel. Alles nu weer goed met Mormeltje? Vond het zooo zielig...
Hai! Drop, ook wij waren erg content over het weekendje weg met jullie. Ik vond het supergezellig en geniet gewoon van die kinderen. Wat een lolbroeken zijn die Loeder en Wiske he? Moet je voorstellen als ze aan het WII-en zijn: 'Pap, mag ik het met Loeder doen?' Nu is het nog een onschuldig spelletje, maar oh oh, wacht maar over 10 jaar! Schattig dat ze toch elke keer weer zo naar elkaar toetrekken.

Wij hebben gewoon een hoog alcohol tolerantieniveau. Zegt waarschijnlijk ook nog wat over mij dat ik de lege flessen niet echt zo indrukwekkend vond:-$ Maar gelukkig hebben wij nooit een kater, dat is mazzel hebben. Nee joh, eten was prima. Wij hebben graag betaald dus geen probleem. Ben je mal gekkie!

Mormel is prima die was het kwijt en was weer een beter mensch. Hij was nog wel moe, maar hij heeft niet meer gespuugd dus het betere werk.

Loeder heeft vandaag met vlag en wimpel haar B diploma gehaald dus ik heb haar beloofd dat we nu zaterdag naar Iep gaan. Ze is helemaal blij en vanavond zijn we na het zwemmen dus bij een gezellig pizariaatje wezen eten. Kinderen waren uberzoet en Loeder was helemaal content. Nu dus op naar C en hopelijk heeft ze die eind juni ook weer binnen.

Ga je morgen ook nog sportshoppen?
Mmmm heb morgenavond wat anders te doen . Maar misschien tussen 23u en middernacht nog even, heb wel wat nodig eigenlijk. Ja joh, geweldig die opmerking! Ben wel benieuwd of die twee over een jaar of 10 nog zo in elkaar geinteresseerd zijn . Zou wel leuk zijn om jouw loeder als schoonloeder te hebben . En gefeliciteerd met B diploma van de grote zwemster! Super! En terecht dat je ze meenam naar de pizzeria.

Vond het ook wel meevallen met de flessen! En ach, die NVY sparkling berries is toch maar 8% dus dat klok je zo achterover. Ja, heb me prima vermaakt!
Ja, hier is de buit binnen! Renspullen voor mezelf en Vrolijkerd gescoord, wat stepskleding en leuk jazzballet broekje voor Loeder. Ik ben content en kan weer even door. Helaas geen spinningbroekje kunnen scoren aangezien het veral was uitverkocht, maar dat is dan maar niet anders.

Nu op naar de kinderkleding monsterverkoop en dan kunnen we er weer tegenaan! Hoe oppervlakkig, maar fijn

Andere meiden ook nog geshopt? Ik had beide mails naar jullie geforward dus ben benieuwd of jullie er nog gebruik van hebben gemaakt of gaan maken.

Ik ga lekker Grey's kijken boven met Vrolijkerd dus zwaaaai!
Ok, wat zijn jullie vakantieplannen voor dit jaar? Ik heb vakantiestress want ik heb zin om te boeken. Maar net als een echte weegschaal betaamt, weet ik niet waar. We willen we na de verjaardag van Loeder, ergens rond 12-18 juli richting Italie en dan 2-3 weken op een rustige leuke camping waar alles schoon is zonder 24/7 megadrukte entertainment of piratenboten met 8 zwembaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven