Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Oi, ook hier weer lang niet geweest! Allemaal een leuke Sint gehad? Hier allemaal overleefd zonder kleerscheuren dus dat was mooi en parkeren die vent weer even een jaar. Op naar de kerst. Ik vind Kerst echt veeeeel leker met boom, lichtjes etc. Doen jullie nog leuke dingen met de kerst?

Morgen op weg naar Spanje dus druk met laatste dingen en inpakken, werk, etc etc.. Maar volgens mij moet het allemaal lukken en zitten we morgen allejezus vroeg in het vliegtuig (7.00!). Maar wel vanaf lokaal vliegveld dus dat scheelt want daar loop je zo doorheen en alles is sneller, kleiner en makkelijker. Ik heb er zin in!

Nog bedankt voor de felicitaties met zus. Leuk, ik vind het ook echt zo spannend. Kan ook echt helemaal met haar meeleven en kan niet wachten totdat ze weet wat het wordt zodat het opeens een 'echt' kind wordt. begin januari dus nog een paar weken wachten.

Verder hebben we een datum geprikt dus als het goed is, zien we elkaar ook in het nieuwe jaar.

Ik kom snel weer buurten na mijn vakantie! Meisjes tot over een week! Dikke kus!
Ja, hallo, iedereen aan het uitbuiken na de kerst? leuke kerst gehad en alle shoonfamilie enzo weer overleefd?

Hier veilig en wel terug van vakantie en we hebben het leuk gehad! Wel een paar dagen slecht weer gehad, maar dat mocht de pret niet drukken. Wel echt problemen gehad met er komen aangezien we meer dan 5 uur vertraging hadden aangezien wij precies afgelopen vrijdag met die sneeuwstorm het land probeerden te verlaten. Geloof me, dat viel niet mee! Uiteindelijk wel gelukt en veilig aangekomen in het zonnig Spanje dus dat was dan wel weer ok.

Maar leuke dingen gedaan als Grenada bezocht, Malaga, Picasso museum, shoppen :-X en gewoon gezellig met de familie. Kinderen hebben het ook leuk gehad en uitermate goed gedragen. Maar wat wil je met alle aandacht die zij kregen van de tantes en opa en oma. Maar des te beter voor ons natuurlijk.

Verder rustige kerstdagen gehad en lekker Rapunzel wezen kijken (aanrader) en met familie heel veel gegeten en flink verwend met cadeaus. Kinderen hebben een WII gekregen van mijn ouders en zussen dus die zijn helemaal hyper. Ik snap echt geen ruk van dat ding en geloof ook niet dat ik daar ooit goed in ga zijn. Ik ben best motorisch beperkt en zeker in 3D heb ik ontdekt. Mario in 2D ging mij toch het beste af met de Nintendo 8bit.

Hoe hebben jullie allemaal de kerst overleefd?

Leuk zeg om te horen dat alle kindjes het zo goed doen op school en wat worden ze eigenlijk allemaal groot he? Kleine Zeefje die net is geboren, maar stiekem al heel groot is aangezien Zemmie er al bij is gekomen. Boefje en Schurk die zo groot zijn dat ze beiden naar school gaan. Poppetje die alweer groot wordt met haar twee grote broers en de olijke tweeling die over een paar maanden alweer 8 worden. Pff.. wat gaat het snel joh..

BTW LLL, de Bakugans zijn hier een groot succes nadat Mormel ooit eens met die van jouw knullen heeft gespeeld van de zomer. Snap nog steeds de lol niet van die oerlelijke grote en vooral dure klapballen, maar zal wel iets genetisch bepaald zijn!

Drop, ik heb btw nog een heleboel boeken voor je! Echt een boel romannetjes en de Sookie Stackhouse True Blood serie. Mocht iemand anders zich ook geinteresseerd tonen, geef een gil! Ik ben erg blij want heb van Vrolijkerd een Kindle gehad voor kerst dus kan niet wachten totdat ie wordt bezorgd! Grr..dat ding had een levertijd aangezien het in Uk nog erger is met sneeuw en zooi dan hier in NL.
Ola all! Meld me ook weer eens na periode van verplichte afwezigheid!!! (geband geweest voor een aantal weken, jullie hebben eea denk ik niet meegekregen).

Zo te lezen hebben jullie het leuk gehad in Spanje, Vrolijk! Wel balen van vastzitten door/in de storm!

Vrolijk, de Raving Rabbits gingen jou toch best goed af met de Wii!!! Hier kwam vent ineens aanzetten met de kinect voor zijn xbox360. Moet echt niets hebben van al die zooi, maar hij als ubernerd wel natuurlijk.

Wij hebben kerstavond doorgebracht met zussen vent en aanhang, toen had ik een heel diner gemaakt met kalfsoesters, stoofpeertjes en meer zooi. 1e kerstdag een ludiek maal met een soort van rijsttafel met bami en babi pangang, was tevens een soort eerbetoon aan mijn tantetje die volgende maand alweer een jaar geleden overleden is, de bami was 'haar' recept, dat ze ooit kreeg van een thaise buuf. 2e kerstdag chillen thuis met uitslapen, 's middags een bezoekje aan een museum in de stad dat een 'kinderlab' heeft, daar mogen kinderen zelf historische dingetjes onderzoeken, en daarna eten bij een restaurant hier in de bossen. Oud & Nieuw gevierd met 1 schoonzus met vriend en kind, en nieuwjaarsdag (gisteren dus) naar de Efteling, het was heerlijk rustig en konden overal doorlopen. Echt super. Daarna erwtensoep gegeten bij mijn ouders. De kinderen waren zo total loss dat ze een record qua slapen hebben gebroken, hoorde ze pas om 945u hun kamers uitstommelen. Heerlijk!

Verder heeft onze hamster met de jaarwisseling het tijdelijke met het eeuwige verwisseld. De kinderen willen nu een hond, maar die gaat er niet komen. Vent heeft gruwelijk het land aan honden. Vind ze wel leuk maar we zijn sowieso te weinig thuis voor aandachtvragende huisdieren. Voorlopig niets dus, buiten de muizen die we wel eens op zolder hebben.

Vandaag even relaxen en wat wassen in de machine gegooid, zometeen nog even een wandelingetje maken denk ik. Gaat de eetdeet volgend weekend nog door?
Oh en Rapunzel hebben wij ook in de kerstvakantie gezien, inderdaad een superleuke film! Jammer dat Disney stopt met het verfilmen van sprookjes. Zat nog te wachten op Roodkapje of De Tondeldoos of zo. Er zijn nog genoeg sprookjes die ze nog niet hebben verfilmd.

En het kerstkado van mijn werkgever was niet misselijk: een ipad! Echt idioot zoiets zeg.
Sjalom allen, de beste wensen nog voor jullie en jullie dierbaren!

Hier ook een superkerstvakantie gehad. Relatief weinig gedaan, want de kleine heren waren best moe en aan rust toe. Maar natuurlijk enorm genoten van de sneeuw, de jongens waren af en toe niet meer naar binnen te tremmen. Kerst was relaxed; op kerstavond zijn we met de kinderen naar de kindernachtmis geweest, 1e kerstdag 's ochtends bij ons kerstontbijt, 's avonds bij mijn ouders eten. En 2e kerstdag zijn we naar de Efteling geweest. Was helemaal super. Net als bij Drop konden we overal doorlopen, het was schitterend weer. En de mannen hielden het zo goed vol dat we pas om 19:45 het park uitrolden. Dat was echt zo leuk om er een keer 's avonds rond te lopen, vooral nu met alle (kerst)verlichting en de sneeuw. Helemaal goed was het.

Oud & nieuw als altijd met zus, zwager en kinderen. Vent en zwager hadden zich weer flink verdiept in het vuurwerkgebeuren en eerlijk is eerlijk: ze hadden prachtig spul. Het enige jammere was dat Boef, die we beloofd hadden eruit te halen en daarom eerst amper in slaap kon komen, op het moment suprème boos naast zijn bed stond en helemaal niet mee naar beneden wilde. Hij wilde slapen. Nou prima knul, ga maar. En zich dan de volgende ochtend niets meer herinneren natuurlijk. O, wat voelde hij zich gepakt. We proberen het volgend jaar weer.

Jullie feestdagen klinken ook goed. Vakantie van Vrolijk lijkt me heerlijk en Drop, volgens mij had jij op Kerstavond weer zalig gekookt! Nog bedankt voor je kaartje trouwens. Zijn die van ons al aangekomen? (we waren dit jaar rijkelijk laat met sturen, maar kunnen nu de schuld natuurlijk fijn bij TNT neerleggen).

Rapunzel hier nog niet gezien. Wel HP7 en die was zo gaaf dat ik over 2 weken nog een keer met zusje ga. En de nieuwste Narnia-film is ook wel aardig.

Ely, wat ben je stoer met je studie, je gaat als een trein hè? Vervelend dat Zen zo slecht in zijn vel zit (zat?) heeft de vakantie hem een beetje goed gedaan? Het klinkt overigens ietwat bekend, want Boef heeft het bij vlagen ook flink moeilijk. Voor de vakantie hebben we een heel traject met school gehad om te bekijken of hij misschien toch versneld moest doorstromen, want hij ligt best voor op de rest van zijn groep (is een novemberkind, dus ook de oudste). Ik vond het best lastig, totdat uiteindelijk de IB-er na het invullen van ellenlange vragenlijsten en het afnemen van testjes bij Boef concludeerde dat hij er qua leesniveau toch echt niet klaar voor was. Die constatering klopte wel met ons gevoel, dus dat was goed. Het lastige is alleen dat Boef echt slecht in zijn vel zit vaak, ook al wordt hij nu voortdurend op eigen niveau uitgedaagd in de klas. Hij is vaak zo verschrikkelijk gefrustreerd, boos op de hele wereld, denkt dat iedereen meer mag/liever wordt gevonden dan hij. Dat reageert hij dan af op ons, maar vervelender: ook op zijn kleine broer.

Pasgeleden gaf hij aan dat hij vaak boos is omdat hij zo moe is. Met vent (die nog weleens mee wil rekken met ze omdat hij het gezellig vindt) afgesproken dat we nu een week of 2-3 een heel strak bedtijdregime gaan aanhouden en kijken of dat iets verandert. Zo niet, dan ga ik maar weer eens met hem langs de huisarts, want vind het niet ok zoals hij zich voelt.

Maar in elk geval met al die moeheid maar goed dat hij niet nu in groep 3 is gekomen.

LLL, wat heerlijk dat je moeder nu zo dichtbij woont! dat voelt echt als een cadeautje he? Wij hebben dat altijd een beetje in het klein als schoonouders weer terugkomen uit Spanje. En jij nu ook al 2 knullen op school, het gaat hard allemaal.

Vrolijk: Bakugans waren hier ook een enorme hype, Boef heeft er een paar voor zijn verjaardag gehad, compleet met strijdveld. Ik begrijp de lol er ook niet van. En zij geloof ik nu ook niet meer: Sinterklaas heeft ze Beyblade gegeven en die zijn nu de grote hit. En ik trap af en toe hier en daar nog op een opengeklapte plastic rotbal:).

Drop: geconcoleerd met je hamster. Is een kat niks voor jullie?

Ik wil er wel een. Vent vindt het niet veel aan, maar heeft geen goed alternatief (want hond is over my dead body en bovendien ook hier zielig want allemaal teveel weg en ik wil liever geen dieren in een kooitje) en dus denk ik dat ik van het voorjaar maar eens ga opletten of ergens een nestje kittens te vinden is.

Eetdate gaat wat mij betreft nog door. Jullie toch ook?
Hihi wat een hoop vergelijkbare activiteiten in zo'n vakantie! 2e kerstdag was idd ook een optie om naar de Efteling te gaan, maar omdat ik de 27e weer moest werken toch maar voor nieuwjaarsdag gekozen. Vind het wel lekker om na zo'n dag slenteren een dag vrij te zijn. Grappig! HP7, is dat hetzelfde als 'Verschrikkelijke ikke'? Daar is vent met ze naartoe geweest en Suske schijnt zo hard te hebben gelachen dat de hele zaal vervolgens blauw lag om hem.

Ik vind poezen heel erg leuk maar vent krijgt al dikke ogen als hij al aan ze denkt, is echt heel erg allergisch. En zou hier ook een praktisch probleem geven met aan de ene kant een schuifpui en aan de andere kant veel glas in de voordeur. Vind dat een poes naar buiten moet kunnen en kan moeilijk een luikje maken op de eerste etage, zie 'm al naar beneden zeilen met 4 pootjes gespreid . Spidercat. Nee, voorlopig geen huisdieren hier.

Je kaartje is trouwens aangekomen hoor, thx, leuk!

Eetdate gaat wat mij betreft door, wil wel snel weten of dat voor Elyane en Vrolijk ook geldt want er is hier nog iemand die eigenlijk weg wil. Maar ik was eerst :)!
Ahnee, dat klinkt als zielig voor een kat (en ook voor allergische Veter). Jammer! Vind inderdaad ook dat poezen naar buiten moeten kunnen, dus als er hier een komt wil ik zo'n kattenluik met een zendertje. Wel weer zonde dat je kat dan een halsbandje om moet, maar da's dan maar pech:)

"Verschrikkelijke ikke" ken ik niet, HP is bij mij altijd Harry Potter en die vond ik echt heel erg goed.

Wel leuk dat Suske zo dubbel lag van het lachen. Vind het altijd heerlijk als kinderen zo lekker kunnen lachen. Schurk hier is daar echt een meester in. Regelmatig heb ik met hem de slappe lach en heel vaak zit hij gewoon seconden lang geluidloos te schudden en moeten wij "Schurk, ADEMHALEN!" roepen voordat hij weer een beetje bijkomt. Heerlijk.

Als ik de mailtjes van Ely en Vrolijk goed heb bijgehouden, heeft iedereen de 8e in haar agenda staan en is het alleen nog een kwestie van eettent kiezen en reserveren. Vind het wel een prettig plan om niet weer dat kolere-centrum van Utrecht door te hoeven punniken, wat is dat een rotstad met de auto!

Btw: heb hier en daar eens bijgelezen en zag ergens dat je ontband was (dus eerder dan anders het geval zou zijn geweest? Ik ben heel slecht, maar heb de nieuwe Mod, nieuwe forumregels, bijbehorend nieuw beleid en banbeleid eigenlijk helemaal niet bijgehouden. Alleen gezien dat het er is of zou moeten zijn). Had je ban nou iets te maken met afleggen vleugels en het afscheidsgedoe daaromheen? (iets met een blog ofzo?).

Moet je anders zaterdag maar even uit de doeken doen, smeuiige info voor ons .
Hey, ik lees nu hier dat ik misschien wel langs Athena heb gelopen in de Efteling. Hahaha, grappig.

Nou Athena, mocht je op jouw foto een stralend rood meisje hebben staan, naast een eveneens blijgelukkige blonde moeder of met een stiefbroertje met een prachtig melkchocoladetintje; that's me..
Wat wilde ik nou toch typen?
Ha die mims. Zal je wat vertellen: halverwege de heenweg kwam ik erachter dat we onze camera vergeten waren (lees hier zo'n smiley die met zijn kop tegen een muur bonkt). Maar als jij op je foto een blonde familie hebt staan, dan waren wij dat misschien wel.

Grappig. Jammer dat we dat niet eerder wisten, dan hadden we een een minimeet kunnen doen. Je klinkt alsof jullie het ook heel erg naar jullie zin hebben gehad. Ook tot 's avonds gebleven? Mooi he, met al die lampjes overal en de sneeuw erbij. Meer Dickens kon je het niet krijgen!

Volgend jaar weer?
(O en nog herkenbaarder: de draken van ons hadden van die lichtgevende zwaarden uit het winkeltje na Droomvlucht bij zich. Hebben ze de hele avond mee lopen zwaaien en het halve park kwam vragen waar die dingen vandaan kwamen. Als je die gezien hebt, waren wij het vast!)
Hahaha, Mops had daar de lichtgevende toverstaf gekregen, en haar Neefje het zwaard, dus wij waren het andere lichtgevende groepje.

Maar ja, met volle teugen genoten, tot een uur of acht (ook zo genoten van de luchtacrobaten bij de uitgang?) Volgens mij liepen we tegelijkertijd zo ongeveer het park uit....

Echt, we moeten elkaar wel ergens gekruist zijn, dat kan haast niet anders.

Volgens jaar zeker weer, is traditie...
Wat wilde ik nou toch typen?
Yep, goed voornemen!

Wij vonden die acrobaten ook superleuk, al moesten ze niet te dicht bij de jongens komen, want dan doken ze weg. En voor de uitgang hebben we nog zo'n warme wafel gesnaaid en zittend op een bankje opgegeten, dus je bent ons vast ergens voorbij gestiefeld. Lachen dat jullie dus ook al met van dat lichtgevende spul rondliepen.

Volgend jaar spreken we af bij een leuke attractie!
Zaterdag gaat absoluut door! Ik heb het in agenda staan dus ik ben iig van de partij.

Beste wensen meisjes voor 2011! Allemaal fris en fruitig het nieuwe jaar ingegaan? Jullie dagen klinken supergezellig met veel familie en lekker eten.

Wat een goed idee zeg van jullie om met de feestdagen naar de Efteling te gaan. Dat ga ik echt onthouden voor volgend jaar want ik zit nu te azen op een marge/studiedag om te gaan. Lekker rustig en dan kan je gewoon doorlopen, dat is altijd fijn.

Ban, welke ban? Ik heb dat echt helemaal gemist! Wat is er allemaal gebeurd dan? Ik heb het echt totaal niet meegekregen.

had je natuurlijk wel gemist, maar dacht dat je het gewoon druk had??

Athena, wat lastig met je knul zeg op school. Ik kan het me zo indenken dat hij eigenlijk al op veel fronten voorloopt ivm zijn leeftijdgrens. Maar wel fijn dat het jullie gevoel ook was en dat school er wel serieus naar heeft gekeken. Maar nog steeds zo moe? Ik kan me nog heugen dat hij zo onwijs veel sliep! Toch nog een kleine slaapkop gebleven? Of gaat hij echt laat naar bed en vroeg op? Ben heel benieuws of je bedregime ook echt duidelijke vruchten afwerpt, ik hoop het wel iig!

Drop, gecondoleerd met je hamster meid. Waren de kinderen heel erg van slag? Hier alleen een kat en als kat naar de eeuwige muizenvelden gaat, komt er ook geen nieuwe meer. Brr..ik heb ook helemaal niets met honden. Ik ga mee met Veter in dit geval :-)

Beyblades staan hier trouwens op verjaardagslijstje voor Mormel. Die is alweer over een maandje jarig dus daar moeten we wel alweer een lijstje voor opstellen en een kaartje in elkaar frobbelen. Maar denk dat het wishlist gedeelte flink is afgedekt door Mormel aangezien hij heeft bedacht dat hij voor de Lego meuk gaat. Best, hij bouwt maar met zijn vader hoor.

Zien we elkaar dus zaterdag? Ely... joehoee...

Anders sms ik haar wel ff als we morgen niets hebben gehoord. Drop had nog suggesties gestuurd voor tentjes rond Utrecht, iemand al gekeken?
He meisjes, ik ben weer thuis en kom nog een keer melden dat ik het echt weer supergezellig vond om jullie allemaal te spreken.

Ben ook dit keer zonder problemen Utrecht uitgekomen (al kneep ik hem wel even toen TomTom mij een rotonde over wilde sturen die er helemaal niet meer is, maar ik kwam zomaar op het goede stuk snelweg uit) en was met een half uur thuis.

Jullie hopelijk ook goede thuisreis gehad.

Ik ben wel half mijn stem kwijt en mijn rechteroor gonst als een gek, maar het was echt de moeite waard.

Welterusten:-)
Vond het ook supergezellig Athena!!! Echt heel leuk om jullie weer te zien en bij te praten. Ondanks die opengebroken rotonde was het toch een stuk makkelijker te vinden en te parkeren. Mijn thuisreis duurde wat langer maar da's logisch, woon verder weg. Maar maakt niet uit, heb me goed vermaakt!!
En nou nog even vertellen hoe het vandaag is gegaan!
Ik vond het vrijdag echt supergezellig en het was echt weer leuk om jullie te zien. Ook gewoon moeiteloos gezellig gehad en ik had het idee dat we wel nog uren hadden kunnen blijven kletsen! Ook ik veilig terug en het stekje houden we in gedachte want lekker eten!

Gister ook bij Veter en de olijke tweeling een bakkie wezen doen en ook daar leuk gehad. Gezellig gekletst met Veter en de kids hebben zich prima vermaakt met elkaar. Wel benieuwd hoe het met jou is gegaan Drop, vertel eens??

Ook in Dropstad wezen eten, Indiaans. Heerlijk! Echt superhete madras curry met garnalen gegeten met heerlijk naanbrood en rijst en ik vond het een echte aanrader.

Athena, hoe is het met je? Hopelijk niet te diep weer in de lappenmand? Iig beterschap meisje.
O ja Drop, ik heb de True blood serie bij je afgegooid en zal voor ons weekend weg de stapel met foute, maar o zo lekkere, romannetjes meenemen voor je! :-X
Vrolijk, ik zag dus pas gisteren de tas met boeken, was vent dus ff vergeten te vertellen! Super joh, dank je!

Hoorde trouwens van vent naar welk restaurant jullie zouden gaan. Dat restaurant staat bekend als het beste Indiase restaurant van de stad (en zit overigens letterlijk om de hoek bij mijn werk), lekker zeg!

Mijn wedstrijd was een beetje een misverstand . Was voor beginners en gevorderden, en niet echt voor het niveau waar ik op zit. Heb mezelf dus in goed overleg teruggetrokken. Wel een beetje jammer dat ik daar 270km vice-versa voor moest rijden.

Maar goed, nu op naar het weekend van de 28e!
Drop, het was echt een heerlijk restaurant met redelijke prijzen dus het is een aanrader. Zeker dat naanbrood! Hmm..ik kan daar van blijven eten.

Nah wat jammer zeg van de wedstrijd, zeker aangezien je daar zo ver voor moest rijden!

Hier verdorie 4 dagen griep gehad en pff..ik voelde me wel 100. Echt overal pijn, spierpijn en duf hoofd, hoofdpijn etc. Niet wezen weken en alleen op bed gelegen en eindelijk gaat het nu wel een beetje. Maar wat ben ik er beroerd van geweest zeg. Gekke is dat het ook echt van het 1 op de andere dag opkwam en ineens erin hakte. Maar ok, het zit er weer op en ik vind dat ik mijn portie van het nieuwe jaar alweer heb gehad. Nu niet meer in 2011 :-)

Hier ondertussen ook Kindle binnengekregen en toch heeft het wel wat. Helaas door duf hoofd niet al te veel gelezen, maar toch is het best een geinig ding. Vervangt absoluut niet het echte boek, maar om zo mee te nemen op vakantie is het wel handig. Beetje laptop versus Ipad; laptop is beter dan Ipad, maar Ipad is gadget. Zelfde dus met e-book en echt boek.

Verder beetje aan het nijmeren over vakanties wat we willen doen en we zijn er niet over uit. Maar komt vast wel goed want is gewoon een megaluxe probleem. Italie of juist ver weg, huis van mijn ouders of ergens andere kant Azie als Maleisie, Thailand. Ach, zal je zien, zijn we uiteindelijk veels te laat met boeken en wordt het gewoon Ardennen ofzo :-))

Had ik nou verteld dat mijn zusje een zoontje krijgt? Helemaal leuk en ben dus al lekker aan het inslaan voor haar en is echt anders als het van jezelf is. Vanuit kant schoonfamilie wel neefjes, maar voelt denk ik echt anders dan van je eigen zus. Ik ben benieuwd, maar moet nog wel even een paar maanden wachten.

Ook van het weekend voordat ik half dood viel, alleen maar taarten gebakken en carrot cake met glazuur gemaakt en Basboussa (marokkaanse griesmeeltaart/cake) Aanraders! Hmm.. Volgend project wordt pumpkin pie.

Hoe is het gegaan met je tentamen Ely? Ik hoo dat je het echt eazypeaz hebt geaced! Zal vast wel!

Athena, jij nog opgeknapt?
Yooooo alles goed met jullie?

Vrolijk, we hebben het weer suuuupergezellig gevonden, alleen ging de tijd natuurlijk weer veel te snel! Het weekend is omgevlogen! Berekoud dat gefiets op de Hoge Veluwe, maar wel erg leuk en heeeerlijk geslapen 's avonds . Bedankt ook voor je support . En we hoeven allebei voorlopig niet zoveel boodschappen te doen, volgens mij.

Lijkt me heel bijzonder als je 'eigen' bloedverwant, m.n. zus, een kind krijgt. Ik was gelijk met een van mijn schoonzussen zwanger maar die kende ik toch nog nauwelijks, daar had ik toen dus niets mee. Heb zelf alleen een jongere broer, maar het lijkt mij al heel bijzonder als hij vader zou worden, laat staan als het een zus zou betreffen. Het schijnt ook anders te zijn als je dochter een kind krijgt, of je zoon. Omdat het toch de vrouw is die het kind draagt. Geen idee, wellicht kom ik er ooit achter.

Nog even paar dingen doen en dan slapen, ben best moe. Word moe van dit weer, was een paar dagen geleden beter .
Haaai,

Ja, hier weer alles op de rit! Zal nog eens een x gaan fietsen op de Hoge Veluwe met o graden aangezien Loeder echt 4 dagen thuis is geweest. Geveld door griep met koorts en al dus dat was een beetje jammer Mormel was gaar dus ook maar thuis gehouden en dus even moeten passen en meten met werk. Vrolijkerd en ik af en toe afgewisseld met ieder een ochtend of middag en dan weer elkaar aflossen. Maar is gelukt en vandaag voor het eerst allebei naar school.

Maar ook wij vonden het echt supergezellig en absoluut voor herhaling vatbaar. Weekend voorbij gevlogen, lol gehad en genoten van de relaxheid en gezelligheid. Heerlijk was het dat we lekker relaxed aan hebben gedaan en gemutlich hebben gekneuterd. Hahaha,,die boodschappen is inderdaad geen probleem geweest.

Indiaans eten was heerlijk en Arnhem staat bij ons op de planning van things TO DO. Ook dan eens een dagje Hoge Veluwe met mooi weer gecombineerd met het KM museum.

Weer wat om naar uit te kijken.

Hoe is het met Veter thuis? Ben je al een beetje gewend en heb je hem al dingen te doen opgedragen wbt kids?
Nou, hier sinds donderdag een zieke Suske, met griep en koorts, en Wiske heeft geen koorts maar is moe en klaagt over hoofdpijn. Gevalletje kruisbestuiving?

Veter thuis is wel raar. Moet ook eerlijk zeggen dat ik mijn vrije dag liever echt voor mezelf heb. Maar goed, zal wel 'wennen' zijn. Nog geen harde afspraken gemaakt over de kinderen, ben wel al pissig uitgevallen om in bed blijven liggen terwijl ik eruit spring voor werk en kinderen en er pas uit komen op het moment dat ik de deur uit stap. Was na 3 dagen al pissed daarover, laat staan na 5 dagen. Maar later meer, het is bedtijd!
Ai hoe is het thuis met de zieken? Allemaal een beetje opgeknapt meis? Hmm..hebben ze het van elkaar? Loeder en Mormel iig hier helemaal opgeknapt dus vrolijk en blij. Jullie allemaal wel ok?

Al een beetje gewend aan Veter thuis nu? Kan me wel voorstellen dat het heel gek is om je vent constant thuis te hebben, zeker als ie normaal zo uithuizig was. Maar heb je m al voor het blok gezet en de kinderen naar school laten brengen enzo?

Hier verder Mormel jarig geweest en traktaties geknutseld en eigenlijk al een hoop voorwerk aan het doen voor zaterdag en zondag. Aangezien Vrolijkerd's familie met elkaar overhoop ligt, komt iedereen notabene in 2 etappes en hebben we opa en oma op maandag gehad, schoonzus en zwager 1 morgenavond (na kinderfeest pff) en andere schoonzus en zwager zondag.

Zoveel mogelijk al aan het voorbereiden op zondag aangezien ik stiekem wil proberen mee te doen aan spinningmarathon zondagochtend. Dus al thaise fishcakes gemaakt en in vriezer, rode en groene currypasta gemaakt, ben al pompoen aan het roosteren en pannenkoeken gebakken samen met de cakejes. Dus ik denk dat ik morgen alleen maar de loempia's hoef te maken en dan done.. De curry's heb ik toch in een uurtje in elkaar geflanst dus dat kan zondag allemaal wel. Voorwerk rules!
Ohhh wat stom, heb wel een digitale kaart gestuurd want was te laat voor een echte, maar hier geen felicitaties neergeplempt! kun je nagaan hoe weinig ik momenteel met het forum bezig ben... Sorry meid! Maar wel weer een excuus want Wiske was vanaf woensdag ziek! Vandaag weer een beetje op de been, was eergisteren thuis en gisteren en vandaag vent. In dit geval is vent thuis dus wel handig . Maar moet er nog wel aan wennen, het is geen onverdeeld genoegen aangezien hij zich nu ook meer met dingen gaat bemoeien. Als de kinderen van mij iets mogen dan mogen ze dat van hem weer niet, of ik kom thuis en de kastjes zijn ineens iets anders ingedeeld. Best zwaar irritant eigenlijk. Was gewend aan vaak single mum spelen en dat ging me vrij goed af. Weet dus nog niet wat ik ervan vind. Weet ook niet of ik het zelf zou kunnen, vind collega's om me heen best leuk eigenlijk.

Vrolijk wat ben jij goed bezig met je voorwerk, goed mens! klinkt ook weer lekker wat je allemaal aan het brouwen bent. Heb nu al trek .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven