Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Hmmm, zo te zien hebben jullie heerlijk rustig aan gedaan met posten. Grote dank daarvoor! En ik zie vooral gezellig gekabbel voorbijkomen, geen heule grote dingen als ik het goed heb gezien tijdens scrollen. Vrolijk die haar mobiel verzoop en de brakke auto's van Drop en LLL vielen op.

En ik zag iets over musicalles, wat gaaf! Hoe komen jullie aan dat soort dingen, via google of zo?

Niet dat het hier al echt aan de orde is, want Boef heeft nog steeds zwemles en dat gaat echt tergend traaaaaaaag. Zo raar: hij heeft een steengoede motoriek en is fysiek prima in orde, maar die kikkerslag.... Het is de slag bij Waterloo voor het arme jong.

En voordat zwemles ten einde is geen andere klasjes hier voorlopig.

Drop, ga je echt meedoen aan HGT? Echt?

Stoer wijf! Meld het even tegen die tijd, dan ga ik kijken en op je stemmen (of werkt dat niet zo in dat programma? Heb pasgeleden stomtoevallig de finale gezien, maar meer dan dat ken ik niet).

En jaa, daar is het eerste kind alweer. Ze zijn vandaag op schoolreis geweest naar * rapapapapaaa* de Efteling (*tikt tegen haar voorhoofd*) en echt helemaal kapot en toch stuiterend teruggekomen.

Moeders gaat effe een hoofd leegzingen met suffe liedjes.
O en op valreep: mid oktober kan ik denk ik ook wel daten. Moet het even afwachten, want wat taartopdrachten en eigen verjaardag.
Hai Athena, goed om je weer te zien hier. Gelukkig wel tekens van leven gehad, maar gezellig weer hier.

Nee joh, lekker rustig aan allemaal hier met forummen en posten. Ik heb weer 2 verschrikkelijk nieuwe verslavingen gevonden naast het ranzige romannetjes lezen en dat is X factor Britain kijken en op de Ipad Treasure of Montezuma spelen. Soort CoR dus kijk uit voordat je gaat kijken, erg verslavend. En...er is ook een Cradle of Athens uit voor NDS! Ai, daar gaat ons postingfrequentie naar minus zero...

Het komt allemaal echt wel goed met zwemles. Ik vond het ook echt eindeloos, maar uiteindelijk allemaal goedgekomen. Heeft het zwembad anders geen priveles opties? Die van ons had het wel en met 1 privelesje zijn ze vaak echt al zo veel geholpen.

Heb je trouwens foto's van taarten op je site staan? Ik ben wel benieuwd naar je laatste creatie!

Proefduik van Vrolijkerd ging wel goed, hij zit tegenover me dus hij is niet verzopen en ook geen caissonziekte opgelopen

Ik weet nou niet of hij het nou 100% jofel vond, aangezien hij ook wel eens in Egypte heeft gedoken. Ook weer heel anders dan het donkere koude hollandse water. Maar ja, moet hij lekker zelf weten.

Hier woe nog naar Efteling geweest met stralend mooi weer. In tegenstelling tot hun moeder zijn de kindjes ware daredevils en Loeder is in alle 8banen geweest en Joris en de Draak vnd ze samen met Vogel Rok het allerleukst. Mormel mocht er nog niet in, maar die was in zijn nopjes met de Bobslee en heeft echt gegierd van het lachen. Vol weemoed zei hij dan ook dat hij graag volgend jaar ook in de 8baan wilde. Hij hoeft ook nog maar 2 a 3 cm en dan is hij 1.20. Rare kinderen vonden alleen allebei de Fata Morgana dan weer creapy. Loopings en snelheid is prima, maar wat donker en poppen is dan weer teveel van het goede.

Verder niet zo heel veel behalve dat het ergste dilemma voor mij momenteel is dat ik 4 paar mooie schoenen en laarzen heb gezien en ik dus moet kiezen. Ik heb bedacht dat ik 2 paar mag kopen en dan elke maand weer 1 paar. Gelukkig is mijn bonus binnen Zal eens kijken of ik plaatjes kan plakken.

Linkje, plaatje lukt niet ivm flashsite

Zelfde probleem..

En helaas valt mijn oog op deze toen ik plaatje zocht van andere..

Zo, dat was weer oppervlakkig gepraat van mijn kant. Nu weer serious business, we gaan een keer meeten in okt/nov? Leuk!

Ik ben er vanaf morgen weekendje weg ivm Vrolijkerd's werk. dan zitten we in Arnhem in hotel etc, dus is er iemand die zich geroepen voelt om een datumprikker uit te sturen? Anders doe ik het volgende week, niente problemos..
1 x is echt wel genoeg..
Vrolijk, happy birthday!
Zo, een uur te laat maar heb een goed excuus, eerst gewerkt en daarna meteen door naar theater met mijn moeder, als verjaardagskado'tje (ze was dinsdag jarig). En dus bij deze nog

Vrolijk!

17e bij jullie is prima!

Gefeliciteerd Vrolijk! Een dag te laat, maar niet minder gemeend. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Ook te laat maar alsnog:

Van harte gefeliciteerd Vrolijk!
Chica's, dank voor alle felicitaties!

Leuk weekend gehad, maar was er wel een beetje gammel van. Het is wel duidelijk dat ik gewoon een dag ouder ben geworden want heb echt een paar dagen moeten bijkomen van vrijdagavond stappen en maar 4 uur slapen. Volgende dag sportief programma als 30 km fietsen en 6kamp dus ik was daarna wel ietwat brak!

Wel weer alle series begonnen dus ik heb Grey's, PP, CM en House al gezien en ben daar samen met lezen erg content mee. Ranzige boekjes hier nog in overvloede en nog een vriendin aan de verslaving geholpen. Drop, ik zal ze voor je bewaren.

Verder vinnik ik het maar koud en donker tegenwoordig en moet ik dus op zoek naar winterjassen. Wel vandaag schoenen gescoord voor de kinderen dus die minihel heb ik al gehad. Antraciet Koel laarsjes en zwarte uggs voor Loeder en hele leuke gympen en schoenen voor Mormel waarvan de schoenen een mooie stootrand hebben voor zijn geraus! Maar nog wel winterjassen te scoren voor hele familie. Heb wel een paar leuke gezien, maar was nog een beetje in denial. Maarja, officieel is de zomer nu echt voorbij..

(Nog geen schoenen gescoord nog voor mezelf, heb nog geen keuze kunnen maken en dan ben ik een beetje aan het schipperen)

Hoe is het met jullie allemaal?
Hé, was vrolijk jarig? Ik ben dan natuurlijk veel te laat, maar niet minder gemeend: Van harte gefeliciteerd meid!
Haha, vier uur slapen en dan 30 km fietsen en zeskamp. Ik word alleen van het lezen al moe dus niet heel gek dat je brak was. Maar het klinkt als een Vrolijk weekend .
Hoi Anky, nog bedankt voor de felicitaties :-)

Hoe ironisch kan je het hebben? Ben je helemaal winterklaar met schoenen, jassen tot aan mutsen en sjaals... wordt het gewoon 22 graden! Bizar gewoon, ene moment vernikkel je van de kou en daarna pleuren die wintertrekvogels van het dak af. Tskk.

Hier niet zo heel veel te vertellen! Vrijdag beetje ziekig, maar gelukkig wel na een dag opgeknapt van veel slapen en in bed blijven. Was dan ook halverwege van de dag naar huis gestuurd van werk. Gister feestje afstuderen van vriendin en vanmorgen voorpremiere van Foeksie de miniheks. Aardige film, kinderen vonden het helemaal geweldig. Volwassenen zagen de film denk ik in een heel ander licht dan kinderen (lees: minder leuk dus, plain boring). Maar kinderen waren helemaal blij en daarna lekker thuis gehangen en rustigaan gedaan vanwege druk weekend aangezien zij vrijdag ook al waren wezen logeren.

Ik ga zo lekker naar boven om Britain X factor te kijken en dan boekje te lezen voordat ik lekker ga slapen.
hahahaha ja het is zacht he, buiten? Dat wordt zometeen helemaal in shock naar buiten als het ineens echt kouder wordt . Wil ook nog een lekkere warme winterjas hebben, wil wat meer de fiets nemen naar het werk maar dan wel graag zonder te bevriezen. Wil een elegante en tegelijkertijd warme winterjas waarmee tevens te fietsen valt, dat is volgens mij een contradictio interminis. Ofwel hij is kittig, hip en redelijk fris, ofwel hij is warm en functioneel en oerdegelijk. Hoe moet dat nou ? Draag redelijk vaak een rok of jurk, het totaal moet er ook nog een beetje uitzien als ik buiten loop. Ik zit niet alleen maar op de fiets natuurlijk. Zat te denken aan een 3/4 jas van imitatiebont, maar dat zal wel vreselijk not done zijn. Of wel?

Foeksie de miniheks ken ik nog niet, maar klinkt als aardig materiaal voor de herfstvakantie. Neefje komt een nachtje logeren, sleur ze wel mee naar de bios. Of naar de speeltuin als het een beetje weer is, heb nog 15 ritten in het treintje daar tegoed, van de verjaardag van S&W want we moesten toen echt weg om niet in tijdnood te komen (wat we dus toch kwamen).

Weer helemaal opgeknapt Vrolijk? Er zijn best veel mensen een beetje aan het kwakkelen. Heb zelf wat keelpijn. Gaat date 17 oktober door?

Athena, fijn je weer te lezen! Musicalles gewoon zoeken, wist dat die dansschool hier in het durrep lesgeeft en zag toevallig dat ze hiermee gingen starten. Maar is alweer van de baan, Wis wilde toch liever blijven zwemmen en morgen heeft ze, jullie raden het nooit, een proefles voetbal. Ze 'moet' altijd mee als Suske gaat voetballen want ik laat ze nog niet zo lang alleen thuis, hooguit als ik ff snel naar de super moet, en ze had ineens zoiets van 'dat wil ik ook wel.' het mag wel, er zitten nog 2 meisjes op. Ben benieuwd, vind het wel stoer . Zaterdag voetbalschoenen voor haar gescoord, redelijk goedkope want voor hetzelfde geld wil ze hierna weer niet meer, en morgen toch maar even voor de zekerheid scheenbeschermers kopen.

Datumprikker nog niet voorbij zien komen, zou het wel heel leuk vinden om weer te daten!
Haai, daar ben ik ook weer eens

Gelukkig gaat volgens mij wel alles goed met jullie,zo te lezen.

allereerst Vrolijk, nog van harte met je verjaardag!

En heerlijk weer om te lezen je kledingdilemma's

Drop, wat gaaaf zeg, meedoen aan HGT! ik ga zeker kijken!

Mijn oude buurjongetje doet mee aan the voice of holland, zo leuk.

En ik vind hem ook echt heel erg goed.

Wat leuk trouwens, dat Wiske op voetbal wil. Ik heb zelf ook vanaf mijn 7e gevoetbald en het is echt een leuke sport. Lekker buiten, een teamsport en goed voor de conditie. Super super.

Zen doet het met heel erg veel plezier en kan het ook echt heel erg goed (of ben ik nu vreselijk aan het opscheppen )

Zo leuk om te zien, dat het publiek geniet van zijn spel. Dan glim ik echt van trots!

Vanaf vorige week gaat het wel weer redelijk met Zen, maar de afgelopen maanden hebben we het heel erg zwaar met hem gehad. Zelfs in die mate, dat ik professionele hulp wilde gaan inschakelen. Het is een zeer complex mannetje, die niet lijkt te denken en heel impulsief handelt, maar tegelijkertijd soms weer te veel nadenkt en dan ook erg angstig wordt van bepaalde gedachten. Niet echt een handige combinatie.

Verder veel slaapproblemen bij hem. Dat put ook best wel uit.

Kort samengevat hebben we een roerige periode gehad.

Ik natuurlijk druk met de studie en baan, Zorro heel druk op het werk en dan de kinderen die allemaal op hun eigen manier aandacht vragen.

Maar goed, ook veel leuke dingen meegemaakt hoor; topvakantie(s) gehad, goede studieresultaten, meiden die lekker gaan.

Al met al geen reden tot klagen

Athena, dus ook al druk en internetproblemen las ik.

Hoest met de taartenbusiness? En met je mannen? Zit Boefje nou ook in groep 3, nee toch?

Zen heeft het trouwens wel zwaar in groep 3. hij leest het beste van zijn klas, maar qua concentratie is het een ramp.

Verder gaat Zemmie als een trein, ze loopt al achter zo'n loopkarretje en kan al woordjes als mama, papa, haar eigen naam, poes, en eten (net haar moeder ) zeggen.

Zeefje gaat in februari alweer naar school, raaaaar!

En Zootje blijft gewoon een prachtgriet. Een lieverd is het met gelukkig een groot zelfvertrouwen : 'kijk mam, ik lijk wel op Yolanthe' , terwijl ze met een handgebaar haar (blonde!!) haren naar achteren schudt

Lilalore, alles goed met jou ook?

Nou, meisjes, mijn voornemen is om weer vaker te komen buurten, maar ik beloof maar niks meer

Dikke kus voor allemaal!
Effe inbreken! Elyane, lees je hier nog regelmatig mee? Ik heb namelijk een vraag(je) aan je, maar volgens mij heb ik geen emailadres van je. Geef anders even een seintje als je dit leest.
Heyhey, ben ik weer even .

hoest met iedereen hier? In de lappenmand, er net uit of er nog niet aan toe? Loop zelf rond met een fikse verkoudheid, die een week geleden begon met keelpijn. Zo irritant.

Verder afgelopen week naar de Efteling geweest, de kinderen waren woensdag roostervrij dus ik ook een dag vrij genomen en met de kinderen en mijn moeder + mijn broertje naar mijn favoriete pretpark. En het was best rustig, rustiger dan ik in tijden heb meegemaakt. Vind het wel jammer dat ze het park zo aan het volstouwen zijn met attracties, het hoeft geen Eurodisney te worden. Nieuwe attractie Joris en de Draak helemaal leuk volgens Wiske, die is er 2x in geweest, 1x met mij, daarna wilde ze per se nog een x dus mijn broer is met haar geweest. Vet cool vond ze het .

Ja, heb een voetballende dochter. Stoer hoor! En ze vindt het heel leuk. Alleen jammer dat haar coordinatie met de bal nog niet zo goed is, hoorde van vent dat ze door een paar jongetjes werd uitgelachen afgelopen zaterdag. Maar ze is assertief genoeg, liep naar het jongetje toe, ging vlak voor hem staan met haar gezicht op een paar centimeter voor het zijne, handen in de zij en boos zei ze (lees: schreeuwde ze) dat ze het niet aardig vond dat hij haar uitlachte. Vent kwam niet meer bij natuurlijk. Maar op zich lullig, is wel iets dat we in de gaten moeten houden.

Elyane wat rot dat het zo gaat met Zen! Jammer dat dat mannetje even niet lekker in zijn vel zit.... Maar groep 3 is heftig, daar werden wij vorig jaar wel voor gewaarschuwd. Van lekker spelen moeten ze toch ineens een stuk groter worden in deze nieuwe groep. Heftig voor sommigen. En Suske is ook een ramp met concentratie, kan geen seconde stil zitten.

Lekker Zootje trouwens, wat je beschrijft . Verschrikkelijk lief!

Vrolijk, daten we volgende week zondag nog?

Dames, ik ga slapen, morgen weer een dag!
Hoi allemaal,

Hier uit de lappenmand! Fris en fruitig dus rondlopend, alleen wel vernikkelend van de kou. Maar dus de bacillen naar jou toe gehopt Drop? Beterschap meid en hopelijk knap je snel weer op.

Ely, leuk om ook wat van jou te horen. Hoe kan Zeefje nou bijna naar school gaan? Het is toch net geboren? En Zemmie al aan de wandel? Pff...het vliegt voorbij. Wat klinkt het heftig voor Zen, al die veranderingen in groep 3 en voor jullie natuurlijk ook. Knap maar weer dat je zoveel tegelijkertijd doet hoor Ely. Petje af meid hoe je het allemaal maar weer regelt!

Drop, mag ik daar even op terugkomen? Ik wil heeeel graag, maar mijn vader gaat die dag het ZH in. Hij wordt voor zijn hart geopereerd maandag, maar omdat hij van de medicijnen af wordt gehaald, willen ze hem ter observatie hebben die zondag.

Mag ik even morgen mijn moeder bellen hoe laat de bezoektijden zijn? Ik heb btw een hele tas met leuke boekjes voor je!

En Efteling is echt leuk! Zeker door de weeks als het rustig is.

Wiske die voetbalt is ook echt stoer, zeker als ze zo assertief is Knappe meid.

Verder best druk met alles en nog wat, maar nu even gezellig doen want kom net terug van sporten en vandaag gewerkt, daarna extra leenkind mee dus Vrolijkerd niet gesproken de hele dag. Kom morgen even terug..
Ja, bacillen waren vrolijk virtueel verplaatst . Maar gaat alweer wat beter.

Joh, Vrolijk, kan me voorstellen dat het beter uitkomt als we het gewoon uitstellen, met je vader in het ziekenhuis is het zo'n hectisch gedoe! Geen probleem hoor, we weten dat uitstel geen afstel is. Laat maar weten, we hebben er zin in maar voel je absoluut niet bezwaard om te zeggen dat je toch liever een andere x afspreekt!

Mijn aanhang zit deze week in Engeland voor een training dus sporten zit er voor mij ff niet in deze week. Tenzij ik een oppas laat komen maar dat vind ik net te decadent voor even sporten . Wanneer is het bij jullie herfstvakantie? Hier volgende week.

Zometeen maar afsluiten en brood maken voor morgen. Lig er telkens weer ruim na middernacht in, gewoonte steekt steeds weer de kop op.
Hallo, was ik ook weer eens!

Vrolijk, sterkte met je vader morgen, het klinkt wel als een heftige operatie.

Single-momweek en herfstvakantie overleefd Dropje? Hier is het weer voorbij gevlogen. Ik heb gewoon doorgewerkt maar het is toch altijd lekker dat je minder hoeft te haasten enzo. Mijn moeder is in de herfstvakantie verhuisd, dus die woont nu om de hoek. Zo gezellig! En ook lekker makkelijk, ze heeft het halve jaar niet oppassen nu al wel weer ingehaald .

En mijn Sum gaat morgen alweer wennen op school. Grote jongen. Hij heeft er heel veel zin in maar was vandaag toch wel een beetje zenuwachtig. Ben heel benieuwd hoe het morgen gaat!
Hoe is het wennen gegaan Lilalore? Wat gaat de tijd hard he..

En wat fijn dat je moeder nu in de buurt woont!

Wij hebben nu herfstvakantie, heerlijk! Vandaag naar Ouwehands Dierenpark geweest, erg leuk!

Vrolijk, hoe is het gegaan met operatie vader?

Drop, hoe gaat het op je werk? Nog steeds naar je zin?

En vrolijk, hoe is het met jouw switchplannen?
Meisjes, ik kom ook eens kijken. Sorry, lang afwezig geweest, maar wel alles goed hier. Druk gehad met van alles en nog wat, maar wel goed om jullie were even weer te 'zien'.

Operatie vader is gelukkig gped gegaan, maar heeft wel echt impact gehad. Operatie zou 4 uur duren, maar heeft 5,5 uur gedurd en hij heeft ook nog even op de Intensive care gelegen van de hartafdeling. Maar gelukkig na een dag weer terug naar Medium care en vanaf daar ging het zo goed dat hij na een paar dagen weer naar huis mocht. Wel natuurlijk met stricte instructies en 2 keer daags iemand die langskomt voor medicatie toedienen en bloed prikken. Maar al met al dus succesvol.

Switchplannen zijn er nog wel, maar een paar dingen zelf afgeketst. Ik heb wel gemerkt dat ik heel kieskeurig ben en zelfs met een baan waarbij ik laatste kandidaat was en assessment voor heb gedaan, zelf afgezegd. Wel met pijn in hart want vind het echt heel vervelend, maar in het kort dus dat HR afdeling/staff afdeling en managing director hele andere verwachtingen hadden van de rol en dat ik dus het nooit goed zou kunnen doen. Maar ben alweer gebeld voor 2 andere functies dus ga daar weer eens naar kijken.

Maar heeeeel druk want... zus gaat trouwen volgende week. Vrolijkerd en kinderen zijn eindelijk helemaal bruiloft klaar en believe me, voor 2 dagen shoppen is wel een lijdensweg. Erg is het wel dat ik nog helemaal niets heb! Argh, ik schiet er gewoon helemaal van in stress dus moet als een idioot nog gaan shoppen en ik weet niet eens wat ik wil!

Verder ook nog een vriendin die me in paniek belde want zwanger van nummer 3 terwijl ze daar niet meer op had gerekend en daarom afscheid van had genomen. Ze heeft met pijn en moeite 2 kinderen gekregen met knutselen en clomid en nu ze dan eindelijk afscheid heft genomen van de wens voor een derde is ze na 10 jaar proberen, op de natuurlijke manier zwanger. Maar helemaal niet echt blij want ze had net ziel en zaligheid in werk gelegd en hele leuke carrierestap en ontwikkelingsmogeijkheden en projecten aangeboden gekregen. Gelukkig is ze wat meer geaard nu, maar ze heeft wel echt moeite ermee gehad, het arme ding.

Daarbij druk sociaal leven en vandaag 3 uur gespind in spinningmarathon voor SOS Kinderdorpen dus ben nu wel gaar!

Vrolijkerd is nu de hort op met squashen dus ga zo maar eten bij elkaar zoeken. Denk risotto vanavond en dan ook maar voor 2 dagen bijkoken want morgen hele godgandse dag in Amsterdag incl diner dus kansloos.

Zo, nu ben ik echt benieuwd hoe het verder met iedereen is.

LLL, hoe is het wennen gegaan en wat fijn dat je moeder zo lekker dichtbij woont. Zal wel echt heerlijk zijn na jaren VS dat ze echt om de hoek zit!

Ely, hoe is het met jou en je hele circus met gezin, werk en school? Alles ok met jou in alle drukte meid? Alles ok met je kleine Zen?

Drop, hoe heb je SM periode overleefd en zullen we weer een datum prikken? Herfstvakantie was een week eerder bij ons en hebben een museumjaarkaart gekocht waarbij we dus nu allemaal musea afstruinen. Dat was echt heel leuk!

O ja, ook sms gehad van Athena dat ze zo druk was, maar alles ok en probeert snel een keer te komen buurten.

Nou, ik ga eens kijken wat ik allemaal in huis heb om risotto mee te brouwen! vanavond heerlijk lui niets doen en genieten van rust en vrede en denk dat ik lekker slaap na 3 uur spinnen :-)
Schaamteloos, even uppen maar weer.

Hier alles ok, erg druk gehad maar wel leuk. Bruiloft van zus was echt supergeslaagd en heel erg mooi. Wel echt ook speciaal dat je babyzusje trouwt. En...ik word tante want ze is ook zwanger! Joeheee.... ze is nu 13 weken en is eind mei uitgerekend dus nog even geduld, maar kijk er zelf wel erg naar uit.

Verder druk gehad natuurlijk met Sinterklaas, tante over uit VS en we hebben een vakantie geboekt van 17 dec voor een weekje naar Marbella! Joeheee....

Maar file op a4 is opgelost en heb wel wat afspraken staan dus ga zo rijden. Maar beloof dat ik deze week nog even de lange en leuke versie kom vertellen van de afgelopen weken
Zo, ik zie dat ik hier ook al weer een goede anderhalve maand niet geweest ben! Het is echt ernstig hoe snel de tijd vliegt.

Vrolijk, gefeliciteerd met je zusje, zowel qua huwelijk als nageslacht! Leuk! Het lijkt me heel bijzonder als je zus een kindje gaat krijgen. Broer ook, maar dat is toch weer anders, al denk ik dat ik ook heel enthousiast zou zijn als mijn broertje ('tje' maar wordt in januari ook al weer 35. Maar goed, jonger dan ik = broertje, al wordt 'ie 80). met zijn vriendin een kindje zou krijgen. Maar of dat snel gaat gebeuren... ik weet het niet. Maar ze hebben nog wel even de tijd, zijn vriendin is 28. Broer is zo'n vrije flierefluiter dat ik hem nog steeds niet in een vaderrol kan voorstellen. Met S&W is hij wel super, ze hebben er laatst gelogeerd en alle partijen waren enthousiast. Voor herhaling vatbaar dus .

Vent is tegenwoordig steeds zo laat dat ik bijna niet meer toekom aan sporten. Wel jammer hoor. Probeer me ertoe te zetten om dan maar te gaan hardlopen, maar het is KOUD buiten. Na die afvalperiode van een poosje geleden heb ik het veel sneller koud dan eerst.

Ben een paar dagen vrij, heb workshops geboekt bij een paar danseressen uit de VS en Canada die nu in Duisburg zijn voor een festival en daarvoor moet ik zo de deur uit. Vrolijk, de 12e daten gaat helaas niet, ik geef op zondag om de week les en die zondag dus ook weer... Wordt dan toch januari vrees ik met grote vrees. Maar leuk zeg, Marbella! Zou ook wel weg willen met de feestdagen maar heb kerst al 'vergeven' dit jaar. En vorig jaar waren we al weg, nu maar even hand op de knip.

Later!
Vrolijk, gefeliciteerd!! Super zeg, tante worden!

En Drop, vent dus steeds op pad. Minder sporten is wel echt jammer he.. Lukt het dan wel om je kilo's die je kwijt bent er van af te houden?

Hier weer gekkenhuis qua studie, maar hee, in februari zit ik al op de helft! Gaat wel goed allemaal.

Kindjes hadden superrapporten,maar Zen laat soms (gelukkig!) op school ook ondeugende trekjes zien.

Drop, workshops klinken leuk! Ik ben laatst naar een workshop gericht op onderwijs geweest en dat was gelijk weer zo inspirerend!
Gefeliciteerd Vrolijk, wat leuk dat je zusje al zo snel na het trouwen gelijk zwanger is! Ik zit aar te wachten op mijn zusje, maar die heeft laatst verteld dat ze toch echt eerst haar studie wil afmaken, en die duurt nog anderhalf jaar. Jammer hoor.

En wat heerlijk om een week naar Marbella te gaan, ben heel jaloers! Hoewel ik dit weer ook wel heel lekker vind hoor, alles zo mooi wit en lekker veel buiten sleeen enzo.

Je gaat echt als een speer met je studie he Elyane? Knap hoor, echt bewonderenswaardig hoe je dat allemaal gecombineerd krijgt!

Hier gaat alles goed, Sum doet het goed op school en vindt het heel leuk, en Dim doet het ook prima. Poppetje wordt echt groot en zo schattig, zit de hele dag te kletsen. Jongens zijn alleen niet te filmen zo druk deze dagen, ik zal blij zijn als alle Sintstress zondag weer weg is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven