Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
quote:vrolijk schreef op 24 september 2009 @ 22:39:

Wat hebbie gekocht? Kleurtje donker of overgestapt op blond?

Ik houd ook niet van die smalle modellen, de zijn raar. Voor meiden vind ik het ok met laarzen erop, maar voor knullen is skinny niet ok.Ligt er maar net aan hoe skinny je knullen zijn . Dim heeft echt een superstoere skinny die bij hem valt als een normale broek.Van H&M maar baal want nu al kapot op de knieën.
quote:vrolijk schreef op 24 september 2009 @ 22:41:

Ik ga voor je duimen Drop!

LLL, je bent nog maar net bevallen Ha, ja dat was altijd het, oh zo fijne, excuus. En dat gebruik ik ook nog steeds maar als ze nu vragen 'wanneer dan?' moet ik zeggen 9 maanden geleden . Niet fijn. En als ze dan heel lullig kijken bazel ik snel wat over drie kinderen in drieëneenhalf jaar en hoop maar dat ze daar dan intrappen.
En nu ga ik slapen. Sterkte morgen met wachten Dropje .
Mormel is niet skinny, die is een bonkie

Ely, ik schaam me een beetje , maar volgens mij ben ik nooit op je kraamvisite vraag teruggekomen. Wil je een keer nog dat we komen of liever een keer buiten de deur zoals je voorstelde?
quote:lilalore schreef op 24 september 2009 @ 22:44:

[...]

Ha, ja dat was altijd het, oh zo fijne, excuus. En dat gebruik ik ook nog steeds maar als ze nu vragen 'wanneer dan?' moet ik zeggen 9 maanden geleden . Niet fijn. En als ze dan heel lullig kijken bazel ik snel wat over drie kinderen in drieëneenhalf jaar en hoop maar dat ze daar dan intrappen.3 kinderen in 3,5 jaar tijd is ook wel heftig en er staat 9 maanden ontzwangeren voor, dus je hebt nog wel 18 maanden
Truste LLL!
ow, zie nu pas vraag over kleurtje! lichtbruin, valt bij mij toch altijd donkerder uit. Zou het best een keer willen laten blonderen maar er zit bij mij wel heel veel pigment in.

LLL, gewoon doorzetten joh! komt vast goed!
Denk niet dat ik een knappe blondine zou zijn
quote:lilalore schreef op 24 september 2009 @ 22:42:

[...]

Ligt er maar net aan hoe skinny je knullen zijn . Dim heeft echt een superstoere skinny die bij hem valt als een normale broek.Van H&M maar baal want nu al kapot op de knieën.Dat heeft Schurk inderdaad ook, die is zo smalletjes. Kom regelmatig kinderen van net 2 tegen die net zo groot zijn als hij. en vaak dikker, hij heeft spillebeentjes en GEEN kont. Maar dan valt een skinnybroek ook niet als skinny en dan kan het heel goed staan ja.

met

Zo. Voor diegenen die al een paar korte nachten achter het ruggetje hebben.

Goedemorgen!
Lekker Athena, kan ik wel gebruiken
Zo. Vandaag gaat het iets beter met mijn mond, de hechtingen zijn er uitgevallen, volgens mij.

Vanmorgen naar mijn vriendin geweest met alle kinderen, want ze waren allemaal vrij.

Was erg gezellig. Nu ligt Zeefje op bed, Zemmie ligt te slapen in de box en Zen en Zootje zijn elkaar aan het schminken

Gezellig

Eten was gisteren geslaagd. Al doe ik de volgende keer de helft aan spekjes, ik vond ze nu iets te overheersend.

Maar verder erg lekker.

Zemmie heeft vannacht trouwens doorgeslapen, heerlijk!

Van 23.00 tot 06.00 uur. En toen gelijk weer in slaap gevallen tot 8.30 uur. Wat een timing, zo met de kinderen vrij.

Heerlijk ontspannen opstarten dus.

Nu ga ik even een spelletje doen met de kinderen.
Fijn dat het beter gaat Ely, ik vind kiespijn echt het zo ongeveer het ergste wat er is.

Kwam even kijken of er al nieuws van Dropje is. Maar nog niet. Ik ben ziek. Kreeg gisteravond ineens koorts, heel raar, zat ineens te klappertanden op de bank. Dus hele dag beetje gekwakkeld, maar wel fijn dat Sjaak nu thuis is want heb vanmiddag nog twee uur kunnen slapen.

Vanavond maar weer vroeg naar bed.
Ai, dat klinkt niet lekker LLL. Fluks je bedje in met desnoods een paracetamolletje of citrosan en bijslapen!

Lekker dat het beter gaat Ely. Hechtingen eruit scheelt inderdaad veel, vond ik. Dan trekt de boel minder. Hopelijk nu stijgende lijn voor je bekkie!

Ik loop ook al de hele dag aan Drop te denken en te kijken of er al nieuws is. Hopelijk zit je gewoon nu lekker in de kroeg te hijsen en is geen bericht goed bericht. Vind het spannend!

Vent en ik hebben volgens mij een of ander buikgriepvirus te pakken oid. Af en toe flink rommelende buik en aan de rees. Jakkes. Nu dus even rustig aan doen. Het grut ligt op bed, stuiterend en wel. Oma (die morgen weer naar Spanje vertrekt) heeft een hele zooi Go-go's opgestuurd, dus dat was groot feest. Wat een gedoe met die verzamelitems zeg .
LLL, beterschap!

Inderdaad fijn dat Sjaak dan thuis is. Heeft hij al zich op iets anders trouwens?

Drop, wel even melden hoor vanavond, ik zit al de hele dag aan je te denken..

Hier geen gogo's gelukkig. Zootje vind de reclame wel heel leuk.

Ze hadden vanmiddag geen zin in spelletje. Saaie kinderen.

Dus toen wilde ik met ze fietsen, hele span ingepakt enzo, is mijn spaak stuk.

Plan b dan maar, is de speeltuin geworden.. ook leuk.
Zo, hier ben ik! sorry dat ik jullie zo lang in spanning gelaten heb . Was om 19u thuis, ben om 2030u de deur uit gegaan en in de tussentijd de hutspot opgebakken en de kinderen naar bed gegooid, geen tijd dus om te komen posten. Wel ff Athena op de chat gehad dus die wist al van de uitslag. Wat ze weg hebben gehaald was CIN II/III, matig tot ernstig verstoord. De snijranden waren schoon, dat wil zeggen dat het niet verder naar de baarmoedermond gekropen is en verder behandelen vooralsnog niet nodig is. Moet wel ieder half jaar terug naar ziekenhuis voor nieuw uitstrijkje, totdat ik 4x achter elkaar Pap1 heb gehad, dan ga ik weer naar de vijfjaarlijkse molen. Had het ook wel zo verwacht. Maar deze bevestiging is fijn. Werd overigens pas om 1730u gebeld, ik zat net te borrelen op het werk met collega's.

Later meer, tot morgen!
Oh Drop, fijn! Ik heb ook aan je gedacht vanavond, maar durfde je niet te sms-en/bellen. Ben net thuis en ben gelijk achter laptop gekropen om even te lezen of je al nieuws had.

Hahahahaha...plan C was het eigenlijk geworden dus Ely. Wel lekker dat Zemmie heeft doorgeslapen, lekker is dat he?

Athena en LLL, sterkte met jullie gekwakkel meiden. Is echt de herfst!

Uch, bakje koffie kon ik vanmorgen wel gebruiken na al die korte nachten en ben nu ook echt gaar. Morgen helaas weer vroeg op ivm P/K zwemmen, dus dat is wel jammer. Had vandaag even een dipdag door alles werk en prive, maar ben na het sporten wezen borrelen met de meiden, dus dat was hartstikke gezellig. Vandaar ook dit tijdstip Maar ga nu naar bedje toe zodat ik morgen toch wel iets mens ben. Truste meiden!
Oh gelukkig Dropje, goed nieuws dus! Fijn, zeker wel een opluchting?

Ely ik vind je een bikkel met vier kinderen naar de speeltuin. Ik heb een vriendin met vier kinderen en die kwam hier een keer doodleuk met vijf kinderen (vier van haar + een vriendinnetje) langsgewandeld om te vragen of Dim mee ging naar de speeltuin. Ik was erg onder de indruk.

Voel me gelukkig weer een stuk beter. Een lange redelijk ongesoorde nacht doet altijd een hoop goed .
Goeiemorgen!

Drop, had het al gezegd, maar ben echt blij (en ook toch wel opgelucht hoor) over goede uitslag. Jij klinkt echt zoo nuchter zeg, bikkel!

Had Ely gisteravond ook nog even op msn, zat ook al in spanning, dus ik had haar vast even ingelicht. Was vast ok denk ik?

Daardoor wel wéér te laat mijn bed in. Chatten is echt NIET goed voor mij, ik kan gewoon niet (als eerste of op tijd) kappen. Veuls te gezellig steeds.

Heb leuke foto's van mooie kroost van Ely gezien, want ik had zemmie natuurlijk nog niet aanschouwd.

en LLL: ik ben koningin kwakkel, dus je zutl het nog wel vaker lezen. Maar fijn dat jij weer wat beter voelt.

Ik ga vandaag shoppen met mijn moeder en zusje. Meidendag, was nog voor moederdag.
Moeder dag 2010 Athena? Shop ze en heel veel plezier!

Enne..join teh club want late nachten en vroeg opstaan is ook niet ok. Ik heb geloof ik de hele week al 1.00 gemaakt en gister zelf later en vanmorgen met P/K zwemmen dacht ik dat ik dood ging van zelfmedelijden

LLL, fijn dat je toch weer beetje bent opgeknapt! En je hebt mooi weer dus lekker even een frisse neus halen met je koters om ze te laten uitrazen?

Zo even de kinderen naar schoonouders op camping brengen want wij hebben 70's feest van Vrolijkerd's werk. Hij heeft een Elvis pruik gekocht, dus ik ben benieuwd. Weer niet op tijd naar bed gok ik
Ely, had je mijn vraag nog gezien wbt kraamvisite?
quote:vrolijk schreef op 26 september 2009 @ 13:05:

LLL, fijn dat je toch weer beetje bent opgeknapt! En je hebt mooi weer dus lekker even een frisse neus halen met je koters om ze te laten uitrazen?

Check. Sjaak is vanochtend met ze de stad in geweest. Loempiaatje gegeten, gebakken visje gegeten. Daarna zijn we met ze naar de speeltuin geweest waar we ze wedstrijdjes rondjes rennen hebben laten doen en daarna wilden ze bij het buurjongetje spelen. Nu zijn ze weer terug en hangen ze gesloopt op de bank.

Is peuter/kleuterzwemmen met zelf meezwemmen?
quote:vrolijk schreef op 24 september 2009 @ 22:45:

Mormel is niet skinny, die is een bonkie

Ely, ik schaam me een beetje , maar volgens mij ben ik nooit op je kraamvisite vraag teruggekomen. Wil je een keer nog dat we komen of liever een keer buiten de deur zoals je voorstelde?

Had nog niet gereageerd, maar vindhet heel leuk als jullie komen.

Als het makkelijker te plannen is, is ergens lunchen ook leuk, dan neem ik Zemmie gewoon mee

Maar ik begreep van Athena gisteren dat zij wat data met jou gaat bespreken .

LLL, fijn dat je weer bent opgeknapt!

En Drop, super dat je 'goed' nieuws hebt gekregen. Wat een opluchting.

Hier een drukke dag. Eerst naar mijn werk om de kleine even te laten zien. Daar ben je niet zo snel klaar zeg maar.

Gehandicapten zijn over het algemeen net zo gek op baby's als op Frans Bauer

Toen schoenen gekocht voor Zeefje. Kind blij en ik blij, want ze waren niet duur.

Nu is Zorro weer op pad met ze en ben ik thuis met Zemmie.

Trouwens naar speeltuin vind ik niet zo knap hoor. Zemmie ligt in de wagen, en doet nog niks, Zen en Zootje vermaken zichzelf met vriendjes en ik hoef dus alleen Zeefje in de gaten te houden.

Piece of cake.

Vaak is het wel zo dat mensen die een groter gezin hebben ook makkelijker zijn. Dat herken ik wel.

Hier mogen ook altijd vriendjes en vriendinnetjes spelen,terwijl de buurvrouw al snel in de stress schiet.

En ach, ik ben natuurlijk ook wel wat gewend qua aansturen van groepen kinderen in mijn werk
Haai. Even snel, want ben gesloopt na een dag winkelen en beppen met moeder en zus. Was hartstikke leuk, want we zijn Den Bosch in geweest. Dus vrolijk en drop: 1x raden waar we thee hebben gedronken .

Daarna even snel thuis geweest om spullen te dumpen, de jongens hun kleine cadeautjes te geven en daarna uit eten geweest bij de Mexicaan. Mén, wat zit ik vol zeg, het was weer verschrikkelijk lekker!

Data kraambezoek gaan we inderdaad binnenkort proberen te prikken. Drop, heb jij tijd/zin/gelegenheid om dan evt mee te gaan, of zou voor jou een lunchdate ergens in the middle (zoals ely voorstelde) dan beter zijn?

Ik ga mijn tanden zo poetsen en met boek mijn bed in. Even rust aan de kop .
Dat klinkt hartstikke leuk, Athena!!

Hier ook zo naar het bedje, het was me het dagje wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven