Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Haaha ja, korte mouwen! Volgens mij heb ik hier een soort van gorilla's rondlopen, want merk laatste tijd vaker, vooral bij Boef, dat romplengte prima is en mouwen dan te kort
Daarom durf ik schoenen en jas niet in uitverkoop te kopen. Groeistuipen zijn redelijk meetbaar hier, maar stel dat ze ineens besluiten om (nog meer) de lucht in te schieten.

Koel laarzen zijn echt heel leuk! Toevallig hadden we 2 jaar geleden de 'Pammie' en afgelopen jaar de Saar. Dit jaar denk ik ook weer Saar, maar dan in andere kleur. Ze vallen namelijk heel smal met de schacht, maar wel lang.
quote:athena schreef op 24 september 2009 @ 21:50:

Haaha ja, korte mouwen! Volgens mij heb ik hier een soort van gorilla's rondlopen, want merk laatste tijd vaker, vooral bij Boef, dat romplengte prima is en mouwen dan te kort Hahahaha.. lange armen of K-kwaliteit PJ's
Drop, hang je met je kop in de verf?
Heb het niet bij pj's specifiek hoor! Merk dat Boef het bij alle truien/shirts een beetje heeft. Alhoewel het bij hoodies minder erg is dan bij andere versies.
Vrolijkerd heeft er ook last van en kan bv geen kleding aan van H&M en WE vaak. Te kort in lengte en vooral de mouwen.
quote:vrolijk schreef op 24 september 2009 @ 21:59:

Drop, hang je met je kop in de verf?Ja, en dan komt ze dat vast ook meteen even hier melden. Druipend en wel
Ik heb het inderdaad veel met kleding van de WE. Maar ik vind het Boef zo vaak zo leuk staan wat ze daar hebben.
Ik koop eigenlijk nooit bij de WE voor Mormel. heb daar 1 keer een leuek spijkerbroek gescoord, maar vergeet daar altijd te kijken.
Zit een aardig uitgebreide store in neverland, dus kan daar tijdens pauzes makkelijk even binnenhoppen. Ook reuze handig met ruilen ofzo. Ik pleur een hele tas vol met allerlei zooi in verschillende maten. Thuis keuren en passen en wat niet goedgekeurd wordt, breng ik de dag erop retour.

Alleen jammer dat ze nou zo nodig ook bij WE weer aan de meisjeskleding moesten gaan.
Meisjeskleding bij de WE is echt suf. Wie bedenkt er nou een collectie in lilapaars en als combi erbij geel? Blegh..
Hebben ze dat?? Ik kijk er nooit. Vond het al zo stom dat ze een deel van winkelruimte gingen gebruiken voor meisjesmeuk. Ten koste NATUURLIJK van de jongenskleding.

Zei nog tegen de caissiere dat dit toch wel stomme zet was. Antwoord: jamaar nu is het tenminste wel een echte familystore.

Maar lila + geel gaat 'm niet worden vrees ik voor hoop meiden.
Ach, dat gaat vast wel over als ze nog even doorgaan met deze schitterende combi's voor meiden. Zooooo niet ok..

Brengt me wel op idee om zo ff op H&M te kijken, maar ga ook over 2 weken weer naar UK en daar is alles nu goedkoop.
H&M ben ik helemaal klaar mee voor de jongens, sinds ze het enige mooie model spijkerbroek uit de collectie hebben gehaald. Zo NIET slim.

Drop, spoel die verf eens uit joh, zometeen hou je geen haren meer over?

Hoelaat verwacht je morgen bericht?
Wat dan? Hebben ze die 5 pocket straight eruit gehaald?
Ik haat geel. En voor Mannie kom ik er nooit eigenlijk.
Ik heb voor Mannie wel een erg leuke spijkerbroek daar gehaald Athena, maar ik hou niet van die smalle modellen. Mannie heeft een beetje baggypants nodig anders ziet hij er uit als een bonkie op pootjes.
quote:vrolijk schreef op 24 september 2009 @ 21:59:

Drop, hang je met je kop in de verf?haha, inmiddels niet meer! Duurde ff inclusief douchen na het verven. En heb wat online zitten shoppen .
Pammie, ik had er voor Boef eentje van de zomer. De allerlaatste die er hing. Rechte pijpen, iets naar buiten lopend. Zo ontzettend stoer, model LAD. Maar nu alleen nog foute skinny modellen of met ronde pijpen. althans bij store in Neverland. En al die shirts met nog foutere prints maken me ook niet blij.

Nee, geen H&M meer voor mij voorlopig
Kom eigenlijk nooit bij de WE en de H&M. H&M niet omdat ik de dameskleding van inferieure kwaliteit vind, bovendien past die kleding mij nooit, en kom er dan automatisch ook niet voor de kinderen. Kids hebben nu maat 128 (Suske) en 122/128 (Wiske) en de winterjassen koop ik altijd een maat groter. Wil eigenlijk voor Suske een jas in een felle kleur, turquoise of rood of zo, maar ik zie alleen maar sombere kleuren. Of jassen met zo'n bontig randje rond de capuchon, en ik denk dat ik hem daar niet blij mee maak.
Wat hebbie gekocht? Kleurtje donker of overgestapt op blond?

Ik houd ook niet van die smalle modellen, de zijn raar. Voor meiden vind ik het ok met laarzen erop, maar voor knullen is skinny niet ok.
Krijg je morgen de uitslag van het onderzoek Dropje? Spannend, ben je er zenuwachtig voor?

Ik heb net gepilatest en ben er nu van overtuigd dat het helemaal nooit meer goed gaat komen met mijn buikspieren.
Verwacht bericht van gyn tussen 16u en 18u. Word gebeld op werk. Heb zelf maar een borrel aldaar georganiseerd van 17-18 zodat ik niet achter het stuur zit als 'ie belt .
Ik ga voor je duimen Drop!

LLL, je bent nog maar net bevallen
O spannend Drop! Laat je het even weten zodra je kans ziet??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven