Vrolijke Doorstart
donderdag 24 september 2009 om 21:51
Daarom durf ik schoenen en jas niet in uitverkoop te kopen. Groeistuipen zijn redelijk meetbaar hier, maar stel dat ze ineens besluiten om (nog meer) de lucht in te schieten.
Koel laarzen zijn echt heel leuk! Toevallig hadden we 2 jaar geleden de 'Pammie' en afgelopen jaar de Saar. Dit jaar denk ik ook weer Saar, maar dan in andere kleur. Ze vallen namelijk heel smal met de schacht, maar wel lang.
Koel laarzen zijn echt heel leuk! Toevallig hadden we 2 jaar geleden de 'Pammie' en afgelopen jaar de Saar. Dit jaar denk ik ook weer Saar, maar dan in andere kleur. Ze vallen namelijk heel smal met de schacht, maar wel lang.
donderdag 24 september 2009 om 21:52
donderdag 24 september 2009 om 22:10
Zit een aardig uitgebreide store in neverland, dus kan daar tijdens pauzes makkelijk even binnenhoppen. Ook reuze handig met ruilen ofzo. Ik pleur een hele tas vol met allerlei zooi in verschillende maten. Thuis keuren en passen en wat niet goedgekeurd wordt, breng ik de dag erop retour.
Alleen jammer dat ze nou zo nodig ook bij WE weer aan de meisjeskleding moesten gaan.
Alleen jammer dat ze nou zo nodig ook bij WE weer aan de meisjeskleding moesten gaan.
donderdag 24 september 2009 om 22:23
Hebben ze dat?? Ik kijk er nooit. Vond het al zo stom dat ze een deel van winkelruimte gingen gebruiken voor meisjesmeuk. Ten koste NATUURLIJK van de jongenskleding.
Zei nog tegen de caissiere dat dit toch wel stomme zet was. Antwoord: jamaar nu is het tenminste wel een echte familystore.
Maar lila + geel gaat 'm niet worden vrees ik voor hoop meiden.
Zei nog tegen de caissiere dat dit toch wel stomme zet was. Antwoord: jamaar nu is het tenminste wel een echte familystore.
Maar lila + geel gaat 'm niet worden vrees ik voor hoop meiden.
donderdag 24 september 2009 om 22:32
donderdag 24 september 2009 om 22:39
Pammie, ik had er voor Boef eentje van de zomer. De allerlaatste die er hing. Rechte pijpen, iets naar buiten lopend. Zo ontzettend stoer, model LAD. Maar nu alleen nog foute skinny modellen of met ronde pijpen. althans bij store in Neverland. En al die shirts met nog foutere prints maken me ook niet blij.
Nee, geen H&M meer voor mij voorlopig
Nee, geen H&M meer voor mij voorlopig
donderdag 24 september 2009 om 22:39
Kom eigenlijk nooit bij de WE en de H&M. H&M niet omdat ik de dameskleding van inferieure kwaliteit vind, bovendien past die kleding mij nooit, en kom er dan automatisch ook niet voor de kinderen. Kids hebben nu maat 128 (Suske) en 122/128 (Wiske) en de winterjassen koop ik altijd een maat groter. Wil eigenlijk voor Suske een jas in een felle kleur, turquoise of rood of zo, maar ik zie alleen maar sombere kleuren. Of jassen met zo'n bontig randje rond de capuchon, en ik denk dat ik hem daar niet blij mee maak.