wat vinden jullie??
woensdag 7 april 2010 om 13:05
quote:mips schreef op 07 april 2010 @ 12:53:
.
Mara vind ik wel aardig. Mayra ziet eruit alsof je heel hard je best hebt gedaan zelf een naam te verzinnen maar gewoon op vreemde spelling bent ge-eindigd (vergelijk: yannecke, Zowfie, Marreck voor Janneke, Sofie en Mark).
Sienna is een tokkie naam.
Aerick, Marrycke, Siemòn, Maarysca
Best hip hoor
.
Mara vind ik wel aardig. Mayra ziet eruit alsof je heel hard je best hebt gedaan zelf een naam te verzinnen maar gewoon op vreemde spelling bent ge-eindigd (vergelijk: yannecke, Zowfie, Marreck voor Janneke, Sofie en Mark).
Sienna is een tokkie naam.
Aerick, Marrycke, Siemòn, Maarysca
Best hip hoor
woensdag 7 april 2010 om 13:05
quote:missje schreef op 07 april 2010 @ 12:50:
Ik ben niet boos, maar vind zulke reacties gewoon niet nodig als je het raar vind dat ik dit vraag reageer dan gewoon niet, maar schrijf geen lullige reactiesWelkom op het viva-forum.
Ik ben niet boos, maar vind zulke reacties gewoon niet nodig als je het raar vind dat ik dit vraag reageer dan gewoon niet, maar schrijf geen lullige reactiesWelkom op het viva-forum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 7 april 2010 om 13:08
woensdag 7 april 2010 om 13:12
woensdag 7 april 2010 om 13:36
quote:borderwalk schreef op 07 april 2010 @ 13:08:
Ik stem voor Mara (zonder Giulia).
EDIT Ik lees net dat het een vernoeming is (originele spelling?) dan eens met christina: Mara past goed bij Giulia, maar maakt het niet te ordinair.
Ik ben ook voor Mara om dezelfde reden als christina en borderwalk.
Mare vind ik overigens ook prachtig en dan heb je niet tweemaal een naam eindigend op een a.
Ik stem voor Mara (zonder Giulia).
EDIT Ik lees net dat het een vernoeming is (originele spelling?) dan eens met christina: Mara past goed bij Giulia, maar maakt het niet te ordinair.
Ik ben ook voor Mara om dezelfde reden als christina en borderwalk.
Mare vind ik overigens ook prachtig en dan heb je niet tweemaal een naam eindigend op een a.
woensdag 7 april 2010 om 13:38
Je kind wordt er echt niet leuker of interessanter van als je Julia spelt als Giulia.
Als je geen italiaanse voorouders hebt gewoon niet doen.
Is alleen maar lastig voor je dochter om steeds haar naam te moeten spellen of uitleggen hoe je het uitspreekt.
Bovendien vind ik ouders die hun best doen om hun kind zo'n ingewikkeld mogelijke naam te geven altijde een beetje vreemd.
Als je geen italiaanse voorouders hebt gewoon niet doen.
Is alleen maar lastig voor je dochter om steeds haar naam te moeten spellen of uitleggen hoe je het uitspreekt.
Bovendien vind ik ouders die hun best doen om hun kind zo'n ingewikkeld mogelijke naam te geven altijde een beetje vreemd.