wat vinden jullie??

07-04-2010 12:38 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Weet niet of ik het hier goed neerzet maar ik heb jullie mening nodig!

Ik heb wat namen in gedachten maar we komen er niet uit, wat vinden jullie de leukste combi?

Bedankt!!

Namen

Totaal aantal stemmen: 67

Mayra Giulia (13%)
Sienna Giulia (22%)
Mara Giulia (64%)
Moira - Giulia

Dat vind ik wel weer mooi,
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
ja zarazara, maar het gaat ook beetje om de manier waarop

maar ik heb mijn vraag al anders gesteld
ik vind ze alle 3 wel leuk..
ja christina Giulia is een vernoeming
Joehoe!

Zet die namen nou nog even neer dan want iphone gebruikers kunnen de poll niet zien!
Als het kan, (weet niet of het nog kan) zou ik de titel van je topic wijzigen want anders krijg je hier diverse meningen en daar word jij niet vrolijk van. Da's nu ook weer niet de bedoeling.
Whiskers:

2e naam is Giulia

Mara

Sienna

Mayra
Als ik moet kiezen, dan Mara.

Offtopic: wat een geneuzel over wel of niet je mening mogen geven en hoe die dan verpakt moet worden
quote:mips schreef op 07 april 2010 @ 12:53:

.

Mara vind ik wel aardig. Mayra ziet eruit alsof je heel hard je best hebt gedaan zelf een naam te verzinnen maar gewoon op vreemde spelling bent ge-eindigd (vergelijk: yannecke, Zowfie, Marreck voor Janneke, Sofie en Mark).

Sienna is een tokkie naam.

Aerick, Marrycke, Siemòn, Maarysca

Best hip hoor
quote:missje schreef op 07 april 2010 @ 12:50:

Ik ben niet boos, maar vind zulke reacties gewoon niet nodig als je het raar vind dat ik dit vraag reageer dan gewoon niet, maar schrijf geen lullige reactiesWelkom op het viva-forum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, Mara.
@ Missje, ah ok, dan snap ik je keuze. Ik zou voor Mara gaan omdat dat een naam is die wel past bij Giulia maar het niet te ordinair maakt. Namen kies je voor hun hele leven en met sommige namen krijg je helaas heel snel een stempel opgedrukt.
Ik stem voor Mara (zonder Giulia).

EDIT Ik lees net dat het een vernoeming is (originele spelling?) dan eens met christina: Mara past goed bij Giulia, maar maakt het niet te ordinair.
quote:Starshine schreef op 07 april 2010 @ 13:05:

[...]

Aerick, Marrycke, Siemòn, Maarysca

Best hip hoor

Aha.. Erik (daar moest ik even over denken), Marijke, Simon en Mariska.

Leuk!! Komen die dan op het feestje van BickHel, samen met Daahn, Luwck, Lötteh, Shanneh, Vleujr, Now-Ah en Miejlahn.
Ik vind ze alle 3 niks, maar dat wilde je vast niet horen
En eerlijk gezegd zou ik me niets aantrekken van anderen bij de naamgeving van mijn kind.
Van deze 3 vind ik Mara Giuila de leukste combi.
quote:Ikkuzzz schreef op 07 april 2010 @ 12:45:

[...]

Je schrijft wat ik denk!dacht ook hetzelfde
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ook ik vind Mara de leukste,

maar bij Mara Giulia moet ik meteen aan maracuja denken.

Sorry.
nog een stem voor Mara Giulia
quote:borderwalk schreef op 07 april 2010 @ 13:08:

Ik stem voor Mara (zonder Giulia).

EDIT Ik lees net dat het een vernoeming is (originele spelling?) dan eens met christina: Mara past goed bij Giulia, maar maakt het niet te ordinair.

Ik ben ook voor Mara om dezelfde reden als christina en borderwalk.

Mare vind ik overigens ook prachtig en dan heb je niet tweemaal een naam eindigend op een a.
Ik heb Sienna Giulia gekozen in de veronderstelling dat het om een Italiaans en Italiaanse vernoeming kindje gaat. Als dat niet zo is:

Mara Julia.

Alsjeblieft niet de NLse naam Julia als Giulia gaan spellen.
Je kind wordt er echt niet leuker of interessanter van als je Julia spelt als Giulia.

Als je geen italiaanse voorouders hebt gewoon niet doen.

Is alleen maar lastig voor je dochter om steeds haar naam te moeten spellen of uitleggen hoe je het uitspreekt.

Bovendien vind ik ouders die hun best doen om hun kind zo'n ingewikkeld mogelijke naam te geven altijde een beetje vreemd.
Giulia is mooi als er een Italiaanse achternaam bij is, zo niet, dan liever Julia.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ik vind Giulia mooi, Julia vind ik ouderwets en ik kies dit niet omdat mijn kind dan interessanter word slaat nergens op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven