wat vinden jullie??

07-04-2010 12:38 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Weet niet of ik het hier goed neerzet maar ik heb jullie mening nodig!

Ik heb wat namen in gedachten maar we komen er niet uit, wat vinden jullie de leukste combi?

Bedankt!!

Namen

Totaal aantal stemmen: 67

Mayra Giulia (13%)
Sienna Giulia (22%)
Mara Giulia (64%)
Niet als ze die vraag op de Giulia-hyves neerzet!
Dylano: Italiaanse afgeleide van Dylan. Afkomstig uit het Welsh, betekent 'zoon van de zee'.
Ik heb uit de drie keuzes Mara gekozen. Gewoon omdat het een leuke naam is! Overigens vind ik de 2e naam zeer apart, maar dat zal je wel met een reden hebben gekozen. Worden beide namen haar roepnaam?
haha..."soon fan de see" bedoel je..
Maracuja

Anyway... spreek je Giulia uit als Dzzzzzjoeliaa?

Ik vind Sienna heel tokkie, Mayra vind ik teveel klinken als een -we-bedenken-lekker-zelf-een-niet-bestaande-naam en Mara vind ik in combinatie met Dzzzjoelia dus op Maracuja lijken inderdaad.

Overigens, maar trek je er vooral niets van aan, vind ik Julia juist heel veel mooier dan Dzjoelia!
Peas on earth!
Mara is wel een mooie naam. Kan je die vernoeming niet gewoon laten zitten?
quote:mips schreef op 07 april 2010 @ 14:11:

haha..."soon fan de see" bedoel je..

kaylana is trouwens een een zelfgebreide naam (Kay en Lana)

en Shanaya komt van Shania, maar de google resultaten daarvoor werden te erg vervuild door Shania Twain, dus de herkomst is mij nog onduidelijk
quote:tal1977 schreef op 07 april 2010 @ 14:00:

ik vind sienna giulia wel leuk...of sierra....is weer eens wat anders..of je nou nederlands of italiaans bent ...als jullie het maar leuk vinden,daar gaat het om.......

en misschien heb je wel als je kleine geboren is dat je denkt...nee dit is toch een mara of wat anders.....kan allemaal succesDank je voor je reactie!
quote:sweetcandy schreef op 07 april 2010 @ 14:11:

Ik heb uit de drie keuzes Mara gekozen. Gewoon omdat het een leuke naam is! Overigens vind ik de 2e naam zeer apart, maar dat zal je wel met een reden hebben gekozen. Worden beide namen haar roepnaam?nee de eerste naam word de roepnaam
quote:Bloem9 schreef op 07 april 2010 @ 14:04:

[...]

Helemaal mee eens! Ik vind het een super stijlvolle meisjesnaam.

Ik moet zelf mijn naam ook altijd spellen, en staat ook regelmatig helemaal verkeerd geschreven. Is niet leuk kan ik je zeggen.

Als je julia ouderwets vindt, dan kun je Giulia toch eigenlijk ook niet mooi vinden?Als jullie hadden gelezen hadden jullie al kunnen lezen dat ik mijn vraag anders heb gesteld
En hoe komen jullie op Guilia? Komt die naam ergens in de familie voor? of vind je je Julia mooi op een aparte manier geschreven?
Het komt in de familie voor en is voor mij speciaal
Ik vind de tweede naam nogal ver gezocht. Mara vind ik wel mooi, maar de betekenis wat minder. Sienna, mwaoh. En Mayra ziet eruit alsof je nog een y over had.
MILF in the making ;-)
O zie nu pas dat er alleen applaus gevraagd wordt. Doe dan maar Mara Giullia.
MILF in the making ;-)
quote:missje schreef op 07 april 2010 @ 14:22:

Het komt in de familie voor en is voor mij speciaaldat is dan toch het enige dat telt? Het is jullie kindje, jullie naam. Klaar.
Is het belangrijk voor je wat wij ervan vinden?
Ik vind Mara best een leuke naam. De rest van de opties niet leuk. Maar als het voor jou belangrijk is, moet je het doen natuurlijk. Hadden we net zo goed alleen over de eerste namen kunnen stemmen, had je de hele Giuilia discussie niet gehad
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Ik vind het overigens ook afhankelijk van je achternaam.

Als je Mara Giulia Amoroso heet, vind ik het best stoer

Maria Giulia de Vries klinkt ... uuhhhmm..... anders!

Maar ja, blijkbaar is het Giulia gedeelte al klip en klaar en bestaat er onzekerheid over het eerste deel van de naam...... Ik zou voor Mara gaan. Aangezien het de roepnaam wordt spreekt die mij het meeste aan. Sienna is een Italiaanse stad en Mayra vind ik niet leuk. Das persoonlijk uiteraard!
Ik vind het echt geen mooie namen.

Als je alleen maar positieve reacties wilt moet je geen topic openen. Snap sowieso niet waarom je er eentje aanmaakt aangezien het jouw kind is en niet die van andere mensen hier.
Ben zelf niet zo van het vernoemen.

en zou het ook zelf als Julia schrijven.

MAAR:

Die tweede naam gaat echt niet gebruikt worden, in het dagelijksleven van deze kleine dame opkomst.

TO als voor jou die naam speciaal is, lekker doen.

Ik zou het in combi doen met Mara.
quote:aisha24 schreef op 07 april 2010 @ 14:48:

Ik vind het echt geen mooie namen.

Als je alleen maar positieve reacties wilt moet je geen topic openen. Snap sowieso niet waarom je er eentje aanmaakt aangezien het jouw kind is en niet die van andere mensen hier.Daarbij is er een speciaal meisjesnamentopic en stel je de vraag erg algemeen. Wat vinden jullie? Nou, ik vind dat de zon best aardig schijnt vandaag.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Ik vind Mayra wel leuk eigenlijk. Ken ook wel iemand die zo heet, alleen is zij Spaans. Wat dat betreft past het wel bij de 2e naam. Allebei, nou ja, Zuid-Europees dus..
Ik vind het alledrie niets, maar als er dan toch gekozen moet worden: Mara. Zonder die 2e naam. Die heeft mij een te hoog wannabe-gehalte.
Jucileny. Zag ik vandaag. Vind ik mooi.
quote:missje schreef op 07 april 2010 @ 13:40:

Ik vind Giulia mooi, Julia vind ik ouderwets en ik kies dit niet omdat mijn kind dan interessanter word slaat nergens opHoe ga je het uitspreken als het niet met een G is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven