Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee Caro!

Ja de leukste tijd van het jaar! zeker! Maarrr...minpuntje dat je nu niet lekker je wijntje erbij kan pakken he! Als ik me jou goed herinner was je daar altijd wel fan van!

Hoe ver ben je nu precies? ... Ja ik wacht ook met smart tot het jaar voorbij is...7 is toch niet zo´n geluksgetal gebleken!
Puck, wat betreft de ovulatietesten, ik heb ze ook wel eens gebruikt dat ik dacht dat het niks werd. Maar toen bleek dat ik al te laat was. Ik had dus veel vroeger een eisprong. En dan weer eens later, er zat niet echt lijn in zeg maar. IK hoop dat je je ei kunt vinden en snel bij het rijtje zwangeren kan komen.

Haha, wat betreft arme man, ook hij vind het niet zo erg, als dit de reden is zegt ie.....Dus dat komt wel goed.

Tos, je mag naar de gyn toch? Ik weet niet meer of ik al een reactie had gegeven maar wanneer heb je een afspraak? Ik hoop dat de gyn wat voor je kan doen, want de onzin van een lange cyclus past bij je vind ik zo'n rare opmerking.

Ring, hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje?

Nala, hoe is het vannacht gegaan met jullie hondje?

Ben vandaag lekker de hele dag vrij, dus ik kom vast nog een keer langs. Maar eerst kruip ik nog even met een boekje in bed, mmmmmm.

XX Caro
Hey Marielle! jij ook nogsteeds hier?!

Wow al een hele dikke buik bij jou dus! Cool man! en wat een zelfdiscipline! dat zou aan mij niet besteed zijn! wil toch wel graag weten of ik voor rose of voor blauw moet gaan winkelen :P

Neehoor, grapje!

leuk weer van je te lezen!

x

L
Haha, Lagune, ja, ik ben ook wel fan van een wijntje, maar om het te moeten laten staan vind ik ook niet erg, zeker niet om deze reden. Volgend jaar maar weer

Ik ben nu ongeveer 6 weken. Precies 2 weken geleden had ik een positieve test in handen. ZO kort geleden nog maar. Het lijkt of het veel langer geleden is.

Marielle, wat knap van jullie, dat jullie je goed hebben gehouden terwijl ze konden zien wat het is. Gelukkig is alles goed! Ik heb al met vriend besloten dat als we de 20 weken halen (klinkt negatief maar zo bedoel ik het niet) we wel willen weten wat het is. Ik vind het ten eerste heel handig om te weten en ten tweede, ik kan mijn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen. En mijn vriend zei, we hebben nu lang genoeg gewacht, als alles goed was gegaan hadden we nu al geweten wat het was hahaha.

Ik moet nu alweer plassen (heb ik vandaag nog maar 3 keer gedaan en ik was om 9 uur wakker!)

XX
Ooh Wow Caro, 6 weken, zo pril nog! spannend!!! en dan ook nog de plasseritus... aach Welke maand ben je dan uitgerekend? juli ofzo?

nou caro, die 20 weken ga je dit keer gewoon halen. kan niet anders!

het lijkt me geweldig om weer zwanger te zijn..hopelijk kan ik daar weldra over meeschrijven!

x

L
Hallo allemaal,

Toosje; wat spanned voor jullie zeg, hopelijk vrijdag positief nieuws, ik duim voor jullie.

Nala; wat een schatje, ha ha dat vind ik met alle pups. Hoe is het vanacht gegaan? Hopelijk is ie snel zindelijk en kun je de nachtjes weer doorslapen.

Kaatjeblij; gefeliciteerd!

Joy; ook hier heb ik het hele weekend St Maartenlopers gehad. Heb zelf zaterdag met mn nichtje gelopen, zo leuk al die kleintjes he. Over een paar jaar lopen wij ook met onze kleintjes, let maar op!!

Caro; Ben je de dagen al aan het aftellen voor de echo? Het zit toch wel goed je hebt zoveel kwaaltjes! Ik ben ook groot fan van de kerst. Ga over 2 weken een paar daagjes naar Duitsland, gezellig al over de kerstmarkt strunen enzo!

Hier gaat alles oke. Druk met de nieuwe en oude zaak, maar wel super om te doen. Nu is het afwachten op mn nod. Moet ergens rond de 22ste zijn, denk al wel wat van sommige kwaaltjes te voelen maar wil het ook zo graag dat het me niet zou verbazen dat mn lichaam me aan het foppen is! We moeten maar geduldig afwachten, al valt dat niet mee

Tot snel,

xxx
Nut, altijd weer spannend hé? Dat afwachten!

Ja, ik ben echt de dagen aan het aftellen! Vandaag tel ik niet meer mee (ben vrij dus de dag vliegt voorbij ) Nog 5 dagen en 6 nachten dus.

Ik ga ook nog naar duitsland. Maar dan alleen een dagje, maar we wonen daar vlakbij dus das makkelijk te doen. Kerstmarkt, lekkere kitsche dingen, heerlijk!! We hebben al een nieuwe kerstboom gekocht. Vorig jaar waren we te laat, toen konden we geen mooie volle grote boom meer vinden. (we hebben er nu 1 van bij 2,5 m hoog! Nep, want echt is veel te duur als je elk jaar zo'n grote boom wilt) Ik kan niet wachten tot we hem op kunnen zetten.

Ik ga weer verder met mijn was

XX
Jaaaaaah, kerst! Vind ik ook elk jaar weer geweldig. Mijn vriendin belde net dat ze kaarten heeft voor de kerstfair op een landgoed in Utrecht. Voorgaande jaren gingen we ook altijd naar Duitsland of Deventer, maar heb daar nu even geen zin in. Oh en het huis weer lekker versieren.

Ik kan nu toch al wel de lichtjes in de buxusbollen voor huis doen? Het is alweer vroeg donker, dus dan mag dat vind ik! Das mijn klussie voor vanmiddag. Kerstboom komt pas na Sinterklaas. Wij hebben wel een echte. Ruikt zo verschrikkelijk lekker!

Ik kan de kerstballen alvast weer tevoorschijn halen en gaan bewonderen! Hihi!

Wij doen elk jaar met kerst cadeautjes onder de kerstboom. Maar het werd steeds meer een wedstrijd, wie de meeste en duurste cadeautjes onder de boom had, dat het een beetje uit de hand liep. Dit jaar gaan we dus een bedrag afspreken. Weet nu al dat dat niks wordt. Dan doen we elke dag of twee dagen een nieuw cadeautje ondeer de boom! En dan op kerstavond zitten we heerlijk samen thuis met een hapje en een drankje en een kerst-cd en dan geven we om de beurt een cadeautje. Echt heel erg, maar zooo leuk! Voor dit jaar weet ik wel 1000 dingen te geven.

Zucht, zwijmel en droom..... Jingle bells...
Hahahaha, Marielle, gewelidg. De boom pas na sinterklaas, tja, dat haalt ie hier waarschijnlijk niet. Vriend is ook helemaal kerstfan en die wil hem nu al wel opzetten haha. Als ik zeg, we zetten hem dit weekend op doet ie het ook nog!! Maar nu is het echt nog te vroeg!

Wij doen eigenlijk nooit met cadeautjes maar uiteindelijk ligt er vaak wel wat, maar dan van mij voor vriend. Vriend is niet zo attent hahaha. Maar ook cadeautjes van mijn ouders liggen er dan. Erg leuk. Kan de tijd niet iets sneller gaan??? Dan hebben we de echo gehad en kunnen we de kerstboom versieren

Ik ga verder met de was Bleghhh.
Jaaaah!!!! De tijd sneller! Goed plan! Dan wil ik de kerst overslaan en meteen doorstomen naar april! Ik wil wel liggen te bevallen nu! Ik kan gewoon echt niet wachten.... zo benieuwd ben ik! Hoe ziet het eruit? Lijkt het op mij of op lief? Is het een jongetje of een meisje. Aaaaaaah nog 4,5 maand! Haha! Ok ok, dan vlug even doorstomen naar kerst en dan in de fast forward naar april hahaha!
Oeh, niet zo'n leuk bericht. Iemand van het kersverse juli topic heeft een echo gehad (al vroeg omdat ze zwanger is geworden via IUI) en er is niks te zien. Ben er een beetje naar van.
Heee Lagune! Leuk dat je er weer bent! Zat toevallig van de week te dneken hoe het met je zou gaan! Echt waar! Dus jullie gaan er weer voor, super!

Marielle, gelukkig is alles goed! Knap dat je je kon beheersen.

Puck gewoon om de dag even sexen, geen gedoe met die testen hahaha

Caro, ik ben ook al aan het aftellen voor je.

Ben echt mega ongie nu. Heb ik nooit eigenlijk. Zal dat komen door de curretage? Was vanmorgen zelfs flink door tampon doorgelekt, is me nog nooit gebeurd.

Nu snel aan het werk. Vergadering, dus zie meteen alle collega's weer. Hoef ik maar 1 keer mijn verhaal weer te doen. Zit vandaag niet zo lekker in mijn hum, dus hoop dat ik het een beetje trek vanmiddag. Heb veel spanning om mams en natuurlijk sjagie vanwege ongie. En ik moet op de fiets door de regen, auto is kaduuk. Grrr. Maar verder valt het wel mee hoor, ben geen emotioneel wrak meer, hahaha. Kijk uit naar volgende week, kunnen we er weer voor gaan.
Hoi hoi,

Wat jullie schrijven, is helemaal waar: dit is een topic met lieve, hartelijke meiden. Dat moest ik eerst maar eens even zeggen

Jeetje, Pinder, dat lijkt me heftig als je man naar Afghanistan gaat, hoe lang blijft hij daar? Hopelijk blijft je menstruatie uit en heb je woensdag een positieve test in handen!

Spannend, Toosje, de scan bij je moeder. Ik hoop voor jullie dat de uitslag meevalt. En dan ook weer ongesteld, balen zeg! Sterkte vandaag en op naar de 'klusperiode'.

Puck, ik las al een tijdje mee hier en vanwege de positiviteit en het meeleven met elkaar, waar jij hetb over hebt, besloot ik maar eens een berichtje te posten. Het is toch fijn om met meiden te schrijven die écht weten wat je doormaakt. Jouw verjaardag dus op 5 december? Nou dat moet goed komen! [

Wat betreft de ovutesten, ik wilde ze deze maand ook voor het eerst gaan gebruiken. Normaal gesproken is mijn cyclus redelijk regelmatig, maar afgelopen maand hadden we qua klussen dus te vroeg gepiekt, haha, ik was dus een dag of 4 overtijd. Maar ja, nu ik lees dat ze bij jou niks laten zien... Ach, ik heb ze nu in huis, probeer het gewoon een keer.

Marielle, gefeliciteerd met de goede 20-weken echo! Wat een feestje is dat hè? Ik had me destijds ook voorgenomen om het geslacht niet te willen weten, maar manlief wilde het eigenlijk wel. Tijdens de echo werd ik toch ook wel heel benieuwd en kon ik me niet beheersen; een meisje. Knap hoor dat je zo sterk was. De verrassing is des te groter straks. Ik herken je gevoel wel, dat je zou willen dat je nu al lag te bevallen omdat je zo nieuwsgierig bent naar je kleintje. Maar, hoe cliche, de tijd vliegt. Geniet nu maar lekker van je buik en het getrappel, voordat je het weet ligt je kindje in je armen, echt.

Hier ook een echte kerstfan! Heerlijk, al die lichtjes en het gekneuter. Een boom van 2,5 meter, Caro, wauw. Ik begrijp dat je dan voor nep gaat, want ze zijn niet goedkoop. Mooi hoor zo'n grote boom. Ik kan me er ook al helemaal op verheugen. Hier komt ie waarschijnlijk het eerste weekend na sint, want ook sinterklaas is leuk!

Hier gaat het wat minder, ik heb de griep. Bah, zo vervelend. Gelukkig is manlief op dinsdag vrij en bekommert hij zich om dochter. Ik hoef alleen maar op bed, de bank of (nu even) achter de pc te zitten. Ook morgen nog een dagje thuis en dan hopelijk donderdag weer aan het werk. Ik geef les op een middelbare school en het is toch wel erg lastig om ziek te zijn, lopen de leerlingen weer achter etc. Maar ja, ziek is ziek.

Kruip nu maar weer onder de wol, het is ook alweer een hele lap geworden...
Oh ja, Toosje, ik heb dat ook gehad, zulke heftige menstruaties na de curretage, met doorlekken en al, vervelend, maar volgens mij wel normaal. Sterkte ermee!
Lagune, gezellig een oude bekende die weer terug is. Althans een bekende van sommigen van ons. Fijn dat jullie het weer willen en durven proberen. Grappig dat we in hetzelfde klusregime zitten. Laten we hopen dat we straks gezellig samen in een nieuw zwangerschapstopic zitten.

Mariëlle, wat klink je super over je 20 weken echo. Helemaal goed. En inderdaad heel erg knap dat je je hebt kunnen bedwingen qua geslacht. Was en is mij ook echt niet gelukt. Hopelijk lukt het je over 2 weken nog steeds. Ik had me indertijd van tevoren voorgenomen om aan mijn gyn te vragen of hij het op een briefje kon schrijven, zodat ik het zou kunnen kijken als ik de spanning echt niet meer kon bedwingen. Maar zover is het niet eens gekomen. Toen ik daar lag (alleen nog wel, want was echo nummer zoveel, maar dat terzijde) kon ik mezelf echt niet meer bedwingen en wilde ik het toch gelijk weten. Was nogal een verrassing voor manlief, die het liever niet wilde. Hij zei dat ik het maar voor me moest houden, maar je begrijpt dat ik neit eens de parkeerplaats van het UMC heb gehaald toen...

Wat betreft dat kruipen van de tijd, dat had ik vooral in de laatste maand van mijn zwangerschap. Wat duurde dat lang zeg. Elke dag leek wel een maand te duren. Bleh! Was ook zo nieuwgierig, echt niet normaal. Begrijp dus helemaal wat je meemaakt.

Caro, het lijkt me sterk dat ik te laat ben begonnen met testen, want op dag 8 na mijn menstruatie heb ik de 1e test al gedaan. Daarvoor was ik ook nog gewoon ongesteld, dus leek me sowieso geen goede optie om te testen. Op de bijsluiter stond ook dat ik op dag 8 moest beginnen, maar goed misschien werken die dingen wel niet voor mij. Ben er wel heel secuur mee, want je mag 4 uur niet plassen en moet de test elke dag ongeveer op hetzelfde tijdstip doen. Heb ik nu braaf 3 dagen gedaan, maar noppes. Houd me dus nogmaals gewoon vast aan mijn wij-sexen-om-de-dag-baadt-het-niet-dan-schaadt-het-niet schema, dus wie weet.

Had je trouwens een mailtje gestuurd met mijn nieuwe NOD, maar zie die nog niet terug in de tabel. Zou je die als je de tabel weer gaat veranderen opo 27-11 kunnen zetten? Thanks.

Trouwens al je wasgoed al weggewerkt? Bij mij is maandaag, lekker traditioneel, wasdag en ik was dus zo goed als klaar. Totdat dochter vannacht bij ons in bed kwam en zei zo heerlijk te dromen dat ze het hele bed onderplaste, inclusief manlief. Aaaaaaah. Gelukkig hebben we matrashoezen, maar die krijg je er niet zo 1,2, 3 vanaf en bijna niet in de wasmachine, dus je begrijpt dat ik het slecht naar mijn zin had vanmorgen. Inmiddels is alles weer bij het oude gelukkig, maar vind dat zo'n rotklus. Gelukkig komt het eigenlijk nooit meer voor.

Toosje, was vorige week (1e x na mijn MK) ook zo gigantisch ongesteld. Precies zoals jij beschrijft. Eerst een paar dagen roze en ineens een explosie, waar geen maandverband of tampon tegen opgewassen was. Schijnt volgens mijn vriendin de VK normaal te zijn, maar zo heb ik het zeker niet ervaren. Was al zoveel bloed verloren tijdens de MK, dus kon dit er niet echt bij hebben.

Hoe is het op je werk gegaan? Ben je er een beetje uitgekomen met het verhaal vertellen, of speelde de emoties toch nog heel hoog op (wat natuurlijk te begrijpen is)? Hoop voor je dat het meeviel.

Lais, balen dat je ziek bent. Hier zaten de meesten vorige week in de lappenmand. Echt niet fijn. Laat maar een lekker kopje thee met honing aanrukken en een warme kruik.

Zoals ik hierboven al meldde weet ik niet zo goed of die ovulatietests iets voor mij zijn, maar had ook zo'n setje liggen, dus had precies hetzelfde idee als jij. Gewoon proberen en dan zien we wel. Als het deze maand niets wordt daarmee houd ik het denk ik wel voor gezien. Wacht nog maar even af.

Nog even een beetje vreemd ego verhaal. Niet lachen a.u.b. ben zelf namelijk ook niet iemand die gelooft in wat ik nu ga vertellen, maar goed wilde het toch even delen.

Een tijdje geleden had ik een heel nare droom. Ik droomde maar over het getal 41. Kon het niet echt plaatsen, maar had er een heel erg rotgevoel over. Was ook niet echt duidelijk waarover het precies ging, maar werd zo rot wakker dat het steeds door mijn hoofd bleef spoken.

Ik kreeg dus in week 41 mijn miskraam. Ok, toevallig dacht ik bij mezelf, maar het rotgevoel dat ik steeds gehad had was ineens verdwenen.

Tot zover niet zoveel bijzonders. Maar nu droomde ik vannacht weer over een datum, 06-08-08. Dit zou ongeveer de uitgerekende datum zijn als ik deze maand zwanger zou raken. Misschien is mijn geest onbewust wel heel erg bezig met het zwanger worden, maar ik had nog geen idee dat dit een mogelijke uitgerekende datum zou kunnen zijn tot ik ging rekenen. Bizar toch? Nogmaals, ik ben niet zo spiritueel ingesteld, maar dit vond ik op zijn zachtst gezegd apart.

Heb het aan manlief verteld, maar die begon gelijk te lachen en dus heb ik gezegd dat ik het lekker aan iemand anders zou vertellen (jullie dus), die hopelijk niet zouden lachen.

Tot zover mijn zweverige ego trip.

Liefs,

Puck
Puck, als je even F5 drukt (pagina vernieuwen) staat je nieuwe NOD er al op. Heb ik zaterdag al gedaan.

Op welke dag van je cyclus zit je nu dan? Dag 8 is inderdaad mooi op tijd om er mee te beginnen. Maar wie weet komt het nog. Als je een cyclus hebt van 28 dagen ben je nu dus op dag 14? Dan kan het nog makkelijk. Een vriendin van mij heeft de eisprong pas op dag 20 met een cyclus van 28 dagen. Het is niet altijd 14 dagen voor de nod.

Oh jee, dochter het net schone bed ondergeplast. Das niet zo fijn, kun je weer gaan wassen. Ik heb inmiddels bijna alle was weg. Er hangt alleen nog wat maar dat is nog niet droog.

Sorry, ik moet wel een beetje glimlachen om je verhaal over het getal en de datum. Maar dat alleen omdat ik het herken. Ik had op 2 nov een personeelsfeestje en ik had gedroomd dat iemand zei, je kunt wel bij mij slapen en dat ik zei nee dat hoeft niet want ik ben zwanger (dit droomde ik een week voor ik ongesteld had moeten worden) dus ik drink toch geen alcohol. Ik heb dit toen ook aan mijn vriend verteld en die zei, je bent toch ook zwanger haha. Hij is zo'n optiminst. Ik had toen al zere borsten en was soms misselijk (erg vroeg, ik dacht ook dat het tussen m'n oren zat) Dus wie weet! 06-08-08 is een mooie datum!

Toosje, wat naar dat het zo mega is! Ik had het ook de eerste keer na de miskraam, volgens mij moet er toch nog flink opgeruimd worden na een miskraam of curretage. Maar als de boel flink opgeruimd is is het straks mooi schoon voor een kindje! Het wordt eens tijd dat jij ook wat meer geluk in je leven krijgt! En dan graag te beginnen met aanstaande vrijdag!!!!!

Lais, beterschap! Gelukkig is je man thuis, kun je tenminste nog een beetje uit rusten. En inderdaad, ziek is ziek.

SInterklaas is ook leuk ja maar we doen er de laatste jaren eigenlijk niet zoveel meer aan. Maar dat zal vanaf volgend jaar wel weer meer worden, dan zijn onze nichtjes wat ouder en kunnen we met hun sinterklaas gaan vieren, dus misschien dit jaar de boom nog voor sinterklaas in huis en volgend jaar pas na sinterklaas. (want hoe leg ik dan aan onze nichtjes uit dat sinterklaas nog moet komen en wij de kerstboom al hebben staan, nu snappen ze dat toch nog niet )

Ik ga even naar een vriendin, ff theeleuten.

XX Caro
Caro, had al tig keer op F5 gedrukt, maar zonder resultaat. Zal wel aan man's computer liggen die ik nu gebruik. Anyway, nu staat het er gelukkig weer op.

Ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus die normaal altijd 25 dagen is. Heb op babybrabbel zo'n datumcheck gedaan (weet niet of je het kent, maar dan vul je de 1e dag van je laatste menstruatie in en hoe lang je cyclus gemiddeld duurt en dan krijg je allerlei handige schema's, waaronder je eisprong). Daar kwam uit dat de 13e mijn eisprong zou zijn. Vind het zelf ook nogal vroeg op de 11e dag na mijn menstruatie, dus wie weet komt mijn ei nog wel voorbij. Heb nog 8 staafjes geloof ik, dus we zien wel.

Gelukkig ben ik hier dus niet de enige met van die vreemde dromen. Weer een geruststelling dat ik niet eens zo vreemd ben als ik dacht.

Ben net zo erg als jullie qua kerst. Heb vandaag twee heel schattige kerstmannetjes voor in de kerstboom van de kids gekocht. Ze mogen altijd zelf een klein boompje optuigen en die hangt natuurlijk helemaal vol. Het is meestal een wonder dat je nog takken en naalden ziet, maar goed ze houden nogal van opsmuk die twee van mij. Ik dacht dat een kerstman er nog wel bij kon. Hij keek me zo lief aan

Wij vieren hier wel Sinterklaas en een beetje mijn verjaardag, omdat ik dus ook op 5 december jarig ben (grr). De kids zijn al helemaal excited. Elke ochtend vraagt mijn dochter hoeveel nachtjes het nog duurt (geduld zit inderdaad niet in onze genen). Ze weet het dondersgoed, maar wil het toch altijd even checken. Vanmorgen probeerde ze het met nog 3 dagen, maar hoe slaperig ik ook was, kon haar toch nog overtuigen dat het nog 4 nachtjes zou duren.

Ze verheugen zich er zo op en het is zo leuk om te zien hoe vol overtuiging ze nog geloven. Echt heel leuk.

Met Kerst versieren we vooral heel veel. We wonen in een nogal kakkie buurt en zijn zo ongeveer de enige met een Frans Bauer huis (niets ten nadele van Frans overigens, maar alleen even overdrijven om een situatie te schetsen). Alles glimt en overal hangt verlichting. Heerlijk.

Misschien doen we een klein cadeautje, maar de kids worden meestal zo verwend door alle opa's en oma's dat we dat eigenlijk niet meer nodig vinden. Ze vinden het versieren al een feest op zich.

Liefs,

Puck
Nou gelukkig dames dat het normaal is die heftige menstruatie.

Werken viel me best tegen. Was vergadering en iedereen die door elkaar praatte. Niemand die echt vroeg hoe het ging, dus dat praatje hoefde ik niet. Twijfel of mijn bloed wel weer goed is. Moest op fiets, stond haast geen wind, maar kwam trillend op mijn benen aan en compleet buiten adem. Conditie is echt bagger, maar dit sloeg wel alles. Vergadering was nog niet afgelopen, maar ben weggegaan toen mijn 3 uur er op zat. Kon niet meer, was kapoet. Pffff waar moet dat heen? Hahaha. Normaal heb ik veel overzicht, inzicht en kan ik prima onder druk werken. Als ik nu alleen al hoor wat er allemaal gebeurt op het werk raak ik al in de stress dat ik daar straks weer middenin zit. Heb net weer een potje zitten janken, gewoon omdat ik mezelf niet ben vandaag. Vorige week een prima week hoor. Zal wel door ongie komen allemaal.
hi allemaal,

hier even een kort berichtje van moi!

Vanochtend bij de huisarts geweest, had zo'n last van tintelingen in mn arm de laatste tijd. Pfffff schijnt een bijkomstigheid van mijn ex-zwangerschap te kunnen zijn. Heb altijd wel last van mn arm, maar nu werd het "ineens" erger. Volgens de hh hebben zwangere vrouwen meer last van carpaal tunnel syndroom en zou dit bij mij dus een "restantje"kunnen zijn. Lekker is dat. Voorlopig mag ik dus erg weinig computeren (lees wel mee maar zal dus niet meer zoveel berichten de komende tijd) en verder rustig aan doen met mn armpje. De hh vertelde tussen neus en lippen door ook nog dat mijn cyclus gerust nog enkele maanden van slag kan zijn....en dat als ik in die tussen gelegen periode niet menstrueer....dit er gewoon bij kan horen.

Wat een rotgeintjes haalt mijn lichaam nu toch weer uit he?!

Zo ik ga snel weer verder....

Voor alle nieuwelingen en "oude bekenden" welkom ook namens mij.

Verder voor iedereen die het nodig heeft
Even ego, hier alweer het eerste signaal van de rode duivels gekregen. Heb het even helemaal gehad. Soms twijfel ik ernstig of we er op deze manier wel mee verder willen....

Volgende week mijn uitgerekende datum van de miskraam. Ben dus echt even helemaal zat van alles.

Caro, mijn man vertrekt op 2 januari naar Afghanistan, maar is voor die tijd nog twee weken weg (voorbereiding). Als we heel veel geluk hebben, zouden we dus nog twee keer een poging kunnen doen om een ei te vangen. Zal alleen wel niets worden, want zo goed zijn wij niet in het vangen van een ei is inmiddels wel gebleken.

X

pinder
Yoo, 1 ding is hier zeker wel veranderd! wat een tempo dames!! wordt hier tegenwoordig elke dag zoveel geschreven?

@Marielle en Caro

Jaaaa...kerstmis! daar houden wij van! vooral omdat ik als juf (eigenlijk docent) lekker 2 weken vrij ben dan! MMMM ik heb er nu al zin in! nog 6 weekjes werken!

@Toosje! HI! jij ook nog hier!? ik las laatst al dat je weer zwanger was, maar weer mis dus?! BBrrr...vind het echt erg. Jij was al 4,5 jaar bezig toch? voordat je voor het eerst zwanger was? En nu 2x achter elkaar mis! Ik weet nog dat ik het meeste voor jou duimde, en dat zal ik blijven doen! dit slaat echt helemaal nergens op! maar 2x snel achter elkaar raak is denk ik wel een goed teken! hopelijk is voor jou het tij gekeerd en ben je vlug weer zwanger...

Oh en Toosje...ik lees dat je weer lekker streng tegen jezelf bent! relax he...het is niet niks om een miskraam te krijgen...het is normaal dat je erg moe bent, en niet alles mee kan doen nu.

@Lais: Hi, ik ben Lagune! Leuk om met je te schrijven. Wat is jouw verhaal?

@ Puck...Waaa..vaag die droom! Ik hou van dat soort dromen. Volgens mij is het Waar! 6-8-8 klinkt prachtig! ik heb mijn datum ook uitgerekend. als het nu raak zou zijn ben ik uitgerekend op 8-8-8 ! Hahaha ik heb alleen helemaal niks met achten! maar klinkt wel grappig mijn Nod is 29/11...dicht bij die van jou dus! Spannend en leuk om in hetzelfde schuitje te zitten! Ik gebruik geen ovu testen en heb er ook geen verstand van. Ik voel het wel als mijn eitje springt! was bij mij zondagnacht...

@ Merder: carpaal tunnel syndroom....klinkt als een leuk souvenir maar niet heus...volgens mij kennen wij elkaar nog niet, maar hopelijk zal dat nog komen!

nou iedereen, dit was ik weer! echt leuk om weer zo nu en dan te schrijven. Ik beloof niet dat ik dagelijks kan, want ik werk bijna fulltime nu...maar zal zo veel mogelijk meelezen en krabbelen!

dikke kus iedereen! even lekker opwarmen!

x

L
Waaat? Pinder! gaat jouw man als soldaat naar Afganistan?

Men, wat lijkt me dat eng!

echt erg.

je uitgerekende datum is echt een mijlpaal he! ik vond dat ook hoor, de mijne was in september. Ik heb de hele dag tranen met tuiten gehuild...maar geloof me, het lucht op...tenminste dat deed het bij mij. sinds die dag voorbij is voel ik dat ik meer ruimte heb voor een nieuw kindje. Het lichamelijke gedeelte van het kindje en jou kan je dan misschien een beetje afsluiten. in gedachten zal het gemis natuurlijk altijd blijven...

sterkte in elk geval

x

Lagune
He lagune,

leuk weer wat van je te horen! En erg leuk dat jullie weer bezig zijn voor een kindje. Veel succes daarmee! Nu maar hopen dat je het ei al gevangen hebt.

Ja, mijn man gaat als militair naar Afghanistan. Hij gaat daar Afghaanse militairen opleiden. Gelukkig gaat hij eigenlijk niet het veld in daar. Maar, moet eerlijk bekennen dat ik er wel tegenop zie. We zijn nu ook ongelooflijk druk met alle voorbereidingen voor het vertrek. Ik vind het vooral voor mijn zoontje erg sneu. In zijn beleving komt er geen einde aan een half jaar.... Maar, we moeten het ermee doen, of we nu willen of niet.

Maar bij jou is dus verder alles goed? Het loopt inmiddels weer lekker?

X

pinder
he Pinder!

ja bij mij alles goed. Lichamelijk ging alles al vlug zijn gang maar ik vond het psychisch wel heel zwaar. was toch ruim een half jaar vlug jankerig en voelde me lusteloos. gelukkig ben ik nu eindelijk mijn oude (opgewekte) zelf weer

pfff, je man in Afganistan, dat lijkt me niet niks...vooral niet voor die kleine inderdaad... maar ook voor jou, je kan je gewoon niet voorstellen hoe het daar echt is...je kent het alleen van tv, en wat je op tv te zien krijgt is meestal verre van ideaal...

twee maandjes nog dus...nou pinder veel sterkte zeg ik maar en nog even dubbelop van elkaar genieten!

dikke kus

x

L
He lagune,

gelukkig dat je jezelf weer een beetje teruggevonden hebt. En nu ook weer zin om ervoor te gaan?

Twee maandjes zijn zo voorbij, vrees ik. We zijn ook echt zo ongelooflijk druk met het regelen van alles zodat manlief goed voorbereid weg kan en wij goed voorbereid achterblijven. Om te voorkomen dat alle tijd tussen onze vingers doorglipt heb ik net nog even een weekendje weg geboekt in de kerstvakantie. We gaan naar een huisje wel 12 kilometer bij onze woonplaats vandaan. Gewaagd he! Maar wel lekker er even tussenuit met zijn viertjes. Heb er nu al erg veel zin in.

Nou, ga gauw weer verder met alles wat ik moet regelen en doen. Word er helemaal moe van....

X

pinder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven