Welke fiets?

29-03-2011 00:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu het weer beter wordt, begint het te kriebelen.

Mijn zoontje is 11 maanden.

Welke fiets raden jullie aan en welk fietsstoeltje?
Ik heb een normale fiets, met Bobike voorzitje. Vriend heeft op zijn (ook normale) fiets ook zo'n dingetje aan het stuur om het stoeltje in te zetten, dat gaat makkelijk zo.

Mijn zadel is door de fietsenmaker wel zo neergezet dat ik er makkelijk tussen pas. Ik heb daarvoor wel een moederstuur overwogen.
Hoi Joy!

Heb ondertussen een moederfiets. Ik had helemaal geen fiets meer. Bewust gekozen voor een moederfiets, want een breed stuur, veel ruimte, lage instap, stuurslot, dubbele standaard, verlengde bagagedrager. Erg handig allemaal. Stuurslot en dubbele standaard zorgen ervoor dat de fiets goed stabiel staat, waardoor ik J in z'n fietszitje kan hijsen.

Fietszitje voor is van Qibbel. Wat ik daar leuk aan vond, is dat je zelf kan kiezen in welke kleur je het wilt hebben. Ik heb dezelfde kleur als de fiets gekozen. Voor 75 Euro was ik helemaal klaar. Windscherm, fietszitje, stuurpen, alles erop en eraan.
Deze week ga ik een bobikezitje lenen en deze even testen op een gewone fiets, die ik zo gratis en voor niets mag hebben als het past :-) Met dank aan mijn mama, die zelf graag een nieuwe fiets wil. Als de ruimte voor mij voor voldoende is en ik goed kan fietsen erop, ben ik dus heel goedkoop klaar :-)
Vergeet de adaptor niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven