Welke Maxi Cosi?

18-01-2009 15:52 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de Quinny Freestyle 3xlComfort kinderwagen gekocht via Marktplaats. Maar hoe komen we erachter welke maxi cosi hierop past en waar moeten we op letten?

We willen de maxi cosi nieuw aanschaffen ivm veiligheidsvoorschriften e.d Maar wellicht mag een tweedehands ook wel?

En kun je de adapters los kopen? Of niet?
Alle reacties Link kopieren
Maxi Cosi's kun je het beste nieuw aanschaffen, omdat ze na een ongeval geen bescherming meer kunnen garanderen. En vaak hoef je niet eens aan de Maxi Cosi af te zien dat ze er een ongeval mee gehad hebben, en kan de tweedehands verkoper gewoon zeggen dat er niets mee aan het handje is.

En stel dat jij mogelijk een ongeval krijgt met een beschadigde Maxi Cosi, zit je kindje wel met onnodig letsel. dat risico van een Maxi Cosi tweedehands kopen zou ik niet durven nemen. Dan maar wat extra geld neertellen voor een goede garantie op meer veiligheid.

De Maxi Cosi Cabrio past op elke kinderwagen geloof ik. Maar je hebt ook goedkopere merken autostoeltjes, ik zou gewoon even in de winkel vragen of die ook passen. Adapters zul je los moeten kopen, maar kosten niet zoveel geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven